12 Ocak 2007

"YORGUNLUK"

Yorgunluk kadar kötü bişi yok hayatta… Yorulursun, dinlenmek istersin, bir türlü kendine fırsat yaratıp da dinlenemezsin… Mutlaka karşına engeller çıkar…

Ne kadar engel çıkarsa çıksın mutlaka dinlenmek için, bir gün bile olsa kendimize zaman ayırmalıyız… Dinlendiğimiz de dağları aşarız ama dinlenemediğimiz zaman bir bardağı yerine kaldırmak bile zor gelir…
Hepimiz okul, iş, ev derken yoruluyoruz, o zaman bu demek oluyor ki dinlenmek şart :))

Sevgilerimle
Hepinize İyi Hafta sonları, dinlenmeden gelmeyin :ppp
İzmir'li Kuğu


26 yorum:

Zehra dedi ki...

ewt dinlenmek şart :) ama ne zaman dinlenicez ;) biz alışmışız çalışmaya kendimce söyliim :) evde dinlenemiyorum benn mutlaka bişi çıkarıyorum :D yani çalış çalış çalış :D neyse sağlığımız yerinde olsun da varsın çalışmak çok olsun :)) öperimm senii bızdıkımmm benimmm :)) hayırlı cumalar :)

Ayçiçeği dedi ki...

Merhaba Gamzeli:)
Kesinlikle katılıyorum sana. Ben dinlenemediğim zaman hasta gibi hissediyorum kendimi. Hiçbirşey gelmiyor içimden:(
Çocuklar olunca da biraz zor dinlenebiliyorum. Ama olsun, önemli olan sağlık olsun:)
Sana da iyi hafta sonları dilerim:))

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Aynı bende öyleyim...Uyumak nedir bilmiyorum ...Bayılıp kalcam birgn bir yerlerde :D
Öptüm bende seni
Sana da hayırlı Cumalar :)

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Hoşgeldin :)
Aynı bende öyle oluyorum, üzeimde bir kırgınlık falan oluyor...haklısın çocukda olunca dinlenmek zor oluyor...Allah yardım etsin hepimize...
Teşekkür ederim
sana da iyi hafta sonları...

CRESCENT dedi ki...

Dinlenmek benim için çok büyük bir lüks! :)

Serra dedi ki...

iyi dinlenmeLer cnm.. gecen hafta ben de cok yorgundum, Sanirim dinLenebiLmi$im. $imdi idare ediorum.. ama bu haftaSonu geC kaLkmai pLanLiorum, dersLer icin erken kaLkmak zor geLdi de iLk hafta :)

~Serra

kurunane dedi ki...

aaah ah yarama bastın gamzeli :) çünkü 2 küçük çocukla dinlenmek nerde valla uykumda bile mesaim bitmiyo. sık sık uyanıp üstlerini açmışlarmı diye kontrol ediyorum, büyük olan altını ıslatmışsa pijamalarını, çarşafını değiştiriyorum. ''anne su istiyorum'' diyene su getiriyorum. yani dinlenmekten vazgeçtim, sabaha kadar deliksiz uyusam bana yeter. çocukların büyüyeceği günleri iple çekiyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Aynı benim gibi :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Ohh iyi yapmışsın dinlenmekle...Ben bu hafta da dinlenemem ama çok güzel geçeceğinden eminim :)

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Ayy canım özür dilerim...Çok doğru çocuk olunca görevler bin kat daha artıyor vallahi...Büyücek büyücek merak etme...O zaman şaşırıp kalacaksın nasıl büyüdüler diye :)

Erkin dedi ki...

Ilık bir banyo, ılık ballı bir süt ve sıcak bir yatak. Aaa tabiki sabah hop diye değil!! biraz geç kalkacan. Bir kaç gün dene bak ne güzel oluyor cildin. Kafa yerinde oluyor, dinç oluyorsun.

Herşeyin ilacı bayo, uyku ve tabi birde aşk:))

ev perisi;) dedi ki...

Melissa yada ıhlamur tavsiye ediyorum ben de...
muhabbetle...

DRNEFES dedi ki...

gamzecim bu aralar sadece uyurken dinlenebiliyorum sınava 2 hafta kaldı...

Age35 dedi ki...

Bu hafta sonu: eşortman,terlik,laptop,kitap,yemek,kahve...=D

Adsız dedi ki...

İyi tatiller, hafta sonları iyice dinler :)
sevgiler

renkler dedi ki...

Biliyor musun, ben haftasonları daha çok yoruluyorum. Ev temizliği, alışveriş, oğlanın dersleri derken iki gün öyle bir hızla geçiyor ki! Cumartesi sabah saat yedide uyandım bir de... Oğlan rahatsızlandı... Yani bu hafta da dinlenemedim.

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Denemek gerekiyor :)

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Ihlamur çok içiyorum ama dinlendirdiğini bilmiyordum öğrenmiş oldum...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz,

Ayy canım kıyamam sana, umarım 2 haftadan sonra iyice dinlenme fırsatı bulursun kendinde...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Ohhhhhhhhhh ne güzellllllllll....

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Umarım dinlenicem :)) Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Renkler ,

Ayy üzüldüm oğlun için geçmiş olsun...Hafta içide çalışıyorsun...Umarım önümüzdeki hafta sonu dinlenirsin...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

yeğenim atlatınca ameliyatı dün dinlendim hakikaten.:))
sen naptın,dinlenebildinmi?
sevgilerimle.:)

tılsım dedi ki...

Güzel güzel dinlenmişsindir umarım canım ;)
iyi haftalar başbaş

Kayhanoviç dedi ki...

yorgunluk mu bide pazartesi olursa hiç cekilmiyor ya:(

Gulos dedi ki...

Gamze bende dinlenmek istiyorum.O kadar yorucu bir hafta ve sonu atlattım anlatamam.Birde üstüne hastalık çok fena çok ...