16 Ocak 2007

"BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM"

Hafta Sonum bir harikaydı....
Asıl bugün olan (16.01.2007) doğum günümü hafta sonu ailelerimizle kutladık...Benim ailem ve nişanlımın ailesi...Çok güzeldi, süperdi...Çok eğlendim...Çok mutlu oldum...

Aşkım bana süpriz yaparak resimde görmüş olduğunuz pastayı yaptırmış, çok şirin ve cici bir pastaydı...Pembe gülleri vardı...Ben ve herkes pastamı çok beğendi...Canım Aşkım Seni çok Seviyorum, teşekkür ederim herşey için :)Hediyen için ve Yandaki cbox da doğum günümü kutladığın için, bu daha çok süpriz oldu bana :)
Çok güzel hediyeler aldım, çok duygulandım herkes beni ne kadar çok seviyormuş...Hepimiz çifte mutluluk yaşadık Hollanda'dan nişanlımın abisinin gelmesi ile ...Hepimizi çok sevindirdi...Kendisinin doğum günü ise benden birgün sonra yani yarın...Nice nice yıllara hepimize :))
Pazar Günü mobilyalarımızı almaya gittik...Eniştem yani ablamın eşi mobilyacı olduğu için direk oradan aldık...Çok güzel mobilyalar aldık içime sindi hepsi...Fotoğraflarını çektik ama şuan yayınlamak istemedim, evim yerleştiği zaman yayınlamak istiyorum...O zaman bakalım evimi beğenecekmisiniz?

Hepinize iyi haftalar, bana ise mutlu yıllar :)
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

41 yorum:

Ayçiçeği dedi ki...

Gamzeli, nice mutlu yıllar dilerim. Her günün böyle neşeli ve güzel süprizlerle geçer inşallah :))

Doğum günün kutlu olsun :)

Zehra dedi ki...

canım gamze nice nice mutlu yıllar dilerim sağlıkla huzurla mutlulukla ve sevdiğin ile birlikte uzun yılara :) bir tanem benimm çook mutlu ol çook hemde :) kocaman öptm seni :) evinde ve eşyalarında güle güle otur inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Canım, teşekkür ederim...İnşallah hepimizin öyle geçer :)

Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Canımmm Zehra'cım çok sağol...Öpüyorum canım seni hemde çok çok...
Amin, inşallah...

renkler dedi ki...

İyi ki doğdun Gamzeliciğim... Nişanlın çok hoş bir pasta yaptırmış. Allah mutluluğunuz daim etsin.

Serra dedi ki...

Canim dogumgunun kutLu oLsunnnnnnn, nice seneLere in$aLLah. Ni$anLinin jeSti de pek ho$mu$, Allah nazarLardan sakLasin.
Seni hep boyLe mutLu gormek iSteriz.
Opuorum.

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Renkler ,

teşekkür ederim canım, evet çok güzeldi ve pembeydi..Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Teşekkür ederim tatlım...Evet canım süperdi jasti...Sağol canımın içi,Bende sizleri hep mutlu görmek isterim :)
Bende seni öptüm hemde çok..

tılsım dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Gamzecim =)
Nice mutlu yıllara sevdiklerinle beraber...
Çok çok çok mutlu ol canımm yeni yaşında =))
Öptümm cnm

kurunane dedi ki...

nice yıllara...

allah sevdiklerinle sağlıklı uzun seneler nasip etsin :)

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Teşekkür ederim Tılsım'cım:)
Amin İnşallah hep berabe
İnşallah canım 25 oldum 30 a az kaldı :)
Bende seni öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Sağol canım, Çok teşekkür ederim...Amin..

Murat Artan dedi ki...

iyi ki geldim buraya, neyse ki gününde kutlayacağım doğum gününü:)
kaçırmadım yani:))

iyi ki doğdun, umarım sevdiklerinle beraber huzurlu yıllar geçirirsin.

hep mutlu olman temennisiyle.

murat

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Canım :)
Süper olmuş her şey gönlüne göre olsun.
Sevgiler, öpücükler

Yaz dedi ki...

Gamzelicim nice yıllara... Sevdiklerinle birlikte mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hayat geçirirsin inşallah canım.

KUGUU dedi ki...

Nice mutlu ve saglikli yillara Izmirli Adasim benim... Klise gibi gorunsede en degerli temenniler bunlar bence, ictenligimle kabul et canim:)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Hoşgeldin :)
Evet tam günü gününe kutladın , çok teşekkür ederim ...Amin

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Canım çok teşekkür ederim , evet çok güzel ve süper geçti...Umarım önümüzdeki yılda sizlerle birlikte buraya yazarak kutlarım doğum günümü...

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Çok sağol canım, iyi dileklerin için teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Kuğu,

Teşekkür ederim canım, sen iyi dileklerde bulunursunda ben hiç kabul etmezmiyim canım benim...

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Yeni yaşını kutluyorum nice sağlıklı mutlu yaşlar dileklerimle :)
Sevgilerimle

ciceklibahce dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun:) Biraz geç oldu ama:)
Pastan da harika gözüküyor!

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

doğum günün kutlu olsun gamze, mutlu veuzun bir ömür dileklerimle kal sağlıcakla...

( buarada bugün askerlik bitti:))

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Doğum günün kutlu olsuuuun! =)
Sevdiklerinle nice senelere.

Ben çok iyi bilirim o ev telaşını. Eşyalar, mobilyalar...
Kuzenimin dünürbaşı idim de.
Kolay gelsin!

Asortik Krep dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun İzmir Kuğusu :))

Age35 dedi ki...

Mutlu yıllar Gamzeciiiim...=)

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Mutlu yıllaaaar gamzeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...! :D

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canikom,yeniyaşın sana güzelgünler getirsin. Ki bu sene en güzel yılın olacak zaten inş.:))
Benim son ikiyazımı okursan kaçgündür niye bu tebriği yazamadım anlarsın.:(

Çok öpüyorum,sevgiler.

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Canım benim, teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

Sağol, teşekkür ederim
Hoşgeldin sayfama...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Çok teşekkür ederim...
Aaa çok sevindim , senin ve ailenin gözü aydın :)
Artık seni sıklıkla görücez aramızda...

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Teşekkür ederim, amin inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Asortik,

Teşekkür ederim asortik...

Gamzeli dedi ki...

Age,

Sağol canım :)

Gamzeli dedi ki...

Atonica,

Teşekkür ederim, yaşlandım artık :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

amin inşallah...Hemen geliyorum sayfana :) Bende seni çok öptüm ...

DRNEFES dedi ki...

öncelikle doom güün kutlu olsun cnm bnm..ben site pastanesini biliom balçova ve narlıderede subesi vardı..oh ne güzel de gorunuo..pastanın 4 kosesindekiler bu helikopter boceği mi anlamadım da?

Erkin dedi ki...

Nice mutlu yıllara Gamzecim, Allah bu mutluluğunu hep seni, başta eşin sonrada yakın cevren ve dostlarınla paylaştırsın.

Nice nice mutlu yıllara... İyiki doğdun İzmirli :))

P.S: Supriz bende gecen cumartesi sözlendim ya:)) Nişan tarihi ve duğun belli değil. Büyüklerimiz konuşacak. Şimdilik aramızda kalsın sonra konuşuruz. Allah nazardan korusun...:)

Gamzeli dedi ki...

Çok teşekkür ederim Erkin...Aminn...

Çok sevendim hemde çok allah tamamını erdirsin...

Erkin dedi ki...

Çok sağol amin:)... Bu işler çok zor Allah herkese sabır versin:). İnsanları kırmamak için arada kalıyoruz... Herşey bitsin rahatlayacam. Uzaktan arkadaşlarıma bakardım, yardım ederdim , nezaman ben işin içine girdim zorluklarını gördüm:)

Gamzeli dedi ki...

Zor tabikide, ama olsun güzel olsun insanlar mutlu olsun gerisi olur biter önemli değil yani :)