20 Ocak 2008

"Bugün Pazar ve Ben Yalnızım"

Bugün Pazar ve ben evde yalnızım, eşim çalışıyor . Bugün tek başıma kahvaltı ediyorum ama olmuyor :) Hava çok güzel , hatta bu haftada öyle olacakmış, tam gezilecek hava, çamaşırlarımı yıkadım astım, balkon öyle güzeldiki, eşim çalışmasaydı gezecektik ama olmadı, inşallah haftaya artık...Az önce eşimle konuştum, sanki yanımdaymış gibi oldu :))

Yarın yeni bir haftaya başlıyoruz ne çabuk geçiyor koskoca hafta, dün temizliğimi yaptım bugünde yemeklerimi yapıp oturacağım, akşama maç var varmış cimbomun eşim oraya gidecek bende anneme gideceğim, iyi oluyor azcık laflarız :) Dün akşam abladaydık yemekte , ellerine sağlık bir sürü şey yapmış, Yedik içtik güldük, sonra kalktık eve geldik, annemler orda kaldı, bizde kalacaktık ama çamaşır yıkayacağım için geri geldik...

Bu aralar hep uykum geliyor erken kalkıyorum yaa ondan sanırım, ne zaman yatsam yattığım gibi uyuyorum iyi oluyor...

Doğum Günümde eşim bana Çaycı almış, yanında da kahve makinesi çok güzel..Öyle kullanışlı ki ikiside, hemen herşey şipşak oluyor.Dün öğlen annemle, teyzem bendeydi, onlara yaptım beğendiler..Resimde görülen makinenin açık yeşili şimdilik bunu koydum, sonra kendisini yayınlayacağım makinem bende değil zaten gelsin , çaycımı, kaplumbağlarımın ve şalımın resimlerini koyacağım..

Hepinize iyi hafta sonları ve yarından itibaren iyi haftalar diliyorum

sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

22 yorum:

Erkin dedi ki...

Tesadüfe bak benim eşimde evde, bende işdeyim:( Eşim bugün nohut, pilav, yanındada bir süpriz tatlı yapacakmış :))

Gulos dedi ki...

Arzumun çaycısı gerçekten çok kullanışlı oluyor.Bu renginden akyınvalidem kullanıyor.Açık yeşilinden de abimlerde var.
Ne kadar şanslısın annenlerle hep biraradasın.Ben çok özlüyorum annemi.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

senin şu çok güzel evliliğin beni imrendiriyor bu gidişle yakın zamanda bende evlenirsem şaşırmayın annemin baskısı gamzenin imrendirmeleri vs.. derken yüzüğü takacağız herhalde :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Güle güle kullan canım hediyelerini.
iyi haftalar...

HAYAT dedi ki...

doğum günün kutlu olsun cnm çaycı süper ya reklamlarda hep görüyordum senin içinde çok iyi hediye olmuş her zaman kullanacağın bi şey :)

TATLI CADI dedi ki...

Güzel Gamzelim,ben de yalnız kalınca hiç bir şey yiyemem.Bi de yavaş yerim ki sorma millet bitirse bile canım kocişkom bana sonuna kadar eşlik eder masada sabırla.Hiç kimse yokken ise geçiştiriveririm.
Yeni cicilerin hayırlı olsun bu arada önceki postuna yazamadım doğum günün kutlu, hayatın sevdiklerinle hep mutlu olsun.Öptüm seni en içteninden.

renkler dedi ki...

Canım, bu yalnızlıklar geçici, Allah hayatta bizi yalnız bırakmasın, hep sevdiklerimizle olalım... Yeni makinan hayırlı olsun, aynısından ve yeşilinden kuzenim de almış, çok memnun. Ben biraz eski kafalıyım, illa porselen demlik ile içeceğim... Öpüyorum canım.

ev perisi;) dedi ki...

İyiki doğdum gamzelim;)
Yeni armağanın hayırlı olsun güle güle hatta kahkaha ata ata kullan canısı;)
Muhabbetle...

anemon dedi ki...

pazar günleri benim için çok özldri cocukluğumdan beri o gün hep alicek edilen kahvaltıyla baslar gün yalnız olmak haikkaten kötü ama ne yapacaksın iş olmazsa aş olmuyor katlanıyoruz

güle güle kullan canım benimde var bu caycılarda porselen demlikli tadına doyulmuyor
hadi kaplumbağlarını yayınla bakalım bende istiyorum onlardan ama elime alamam ki

Dilek35 dedi ki...

canım doğum günü hediyen çok güzel iyi günlerde kullan sevdiklerinle güzel sohbetler eşliğinde çayınızı kahvenizi yudumlayın benim kızımda aynısından aldı çeyizine kendine iyi bak öptüm seni

zehra dedi ki...

hay�rl� olsun cayc�n�z:)))
................
cuman�n gelmesine sal�y�da sayma sadece 3 g�n kald� mutlu sagl�kl� ve huzurlu haftalar d�l�yorum
hoscakal�n

loungetime dedi ki...

Doğum günün geçmiş,uzun zamandır blogları doğru düzgün dolaşamıyorum. Kaçırmışım, ama sayfaya girerken 26 yı görünce hemen fark ettim yani kaçmadı. Öpüyorum. Yeni yaşın kutlu olsun

ezgi* dedi ki...

Ay çok uzun zamandır hiç kimseye uğrayamıyordum sonunda sorun halloldu..Yeni aletin hayırlı olsun bu arada..:)
AYRICA İYİKİ DOĞDUN CANIMM!!SENİNLE TANIŞTIĞIMA GERÇEKTEN ÇOK MEMNUNUM İNŞALLAH DAHA NİCE YILLAR BERABER OLURUZ..ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR MUTLU OLMAN DİLEĞİYLE..:)ÖPÜYORUM KOCAMAN..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Çaycını güle güle kullan şekerim:)
kaplumbağlarıda koysana merak ediyorum o şeker şeyleri:)

ev perisi;) dedi ki...

İyi ki doğduuun;9

kakaolusevgi dedi ki...

TATLIM NE GZÜEL HEDİYELERE BOĞULMUŞSUN,DAHA NİCE HEDİYELERİN OLSUN.
ÇAYCINI DA GÜLE GÜLE KULLAN.

Unknown dedi ki...

eşinin hediyelerini güle güle kullan kardeşş...

zehra dedi ki...

mutlu sagl�kl� ho� bir hafta sonu diliyorum

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Güzel kuşum, tatlı gamzeli yanaklım. Senin sayfana girmekte sorun yaşıyorum hala. Doğum gününü geç de olsa kutlamak istedim hazır gelebilmişken. Nice nice yaşlara güzelim. Allah sevdiklerinle, güzel, sağlıklı bir ömür nasip etsin sana. Mutlu yıllar.:)

Bu arada üzülme, daha çoook Pazar kahvaltıları yaparsınız birlikte. Öpüyorum canım seni.:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzelim nerelerdesin yazsana yinee:)

Asortik Krep dedi ki...

Güle güle kullan, bana da ev hediyesi olarak geldi aynı takım..Çok memnun kaldım.

En küçük fırsatta insanın sevdikleriyle beraber olması çok güzel :) uzak olunca daha da kıymetli..

berfin dedi ki...

canım beim geç kaldım biliyorum ama doğumgünün kutlu ve mutlu olsun tatlım.bu çay makinalarına bayılıyorum valla.hayırlı olsun.güzel günlerde kullan..