11 Ocak 2008

"Sizce Kızlar Neden Annesi İle İyi Anlaşır"

Şuan kendi sayafama girebildim ama şimdide bazı arkadaşların sayfasına giremiyorum , inşallah onlarda düzelir o zaman rahat rahat eskisi gibi girebilirim, ayy ne özlemişim arkadaşlarımı dolaşmayı, neden böyle oluyor acaba ?

Bugün eve gelir gelmez, yemek hazırladım , eşimden 1,5 saat önce geliyorum, eğer yemek yapamadıysam bu saat içinde yapıyorum ama genelde , yemeğim hep hazır oluyor , rahat rahat hazırlayıp yiyiyoruz. hergün yemeği yedikten sonra üzerime ağırlık çöküyor ve uyuklamaya başlıyorum, zaman nasıl geçiyor anlamıyorum, yine bir hafta sonu geldi...

Yarın ablama kahvaltıya gideceğiz, karnı bayağı büyüdü, bebişimiz gayet iyi allah'a çok şükür ablamın tansiyonuda düştü, çok sevindik..benimde derdim bu sürekli bunları yazıyorum ama hep aklım bu olayda odaklanıyor ne yapayım..Nerde bir bebek görsem ağlamak tutuyor, allahın izni ile doğsun bebişimizde..Ablam 7 aylık oldu, 2 ayı kaldı , bekliyoruz :)

Kaplumbağlarımla çok haşır neşir olduk, fotolarını hala çekemedim, hatta kendi fotomu bile yayınlayamadım, biliyorum çok kötüyüm ben..

İş yerinde zaman çok güzel geçiyor, arkadaşlarımda çok iyi, iyi anlaşıyoruz ve yemeğe beraber gidip geliyoruz..Birimizin işi uzun sürüyorsa mutlaka bekliyoruz, ne güzel paylaşımlar bunlar :)) Öyle değişik birşey kibu hastane işi , hergün yeni bir yüz ve hergün yeni bir insanla karşılaşıyoruz, öyle garip insanlar varki anlatamam..

Bugün arkadaşımla öğle yemeğinden sonra muhabbet ederken adamın biri geldi ve bize "Neden kızlar hep anneleri ile iyi anlaşır " diye damdan düşer gibi soru sordu, şaşırdık önce , sonra ben"Babalar kızları ile daha iyi anlaşır böylede bir tabir vardır dedim" adam bana " biz kızımla hiç anlaşamıyoruz neden dedi" bizde nedeni siz bulun dedik ama öyle şaşırdık ki böyle bir soru karşısında, neden adam bizi seçtide sordu afalladık, adam gittikten sonra kalakaldık :S

Sizce kızlar anneleri ile neden iyi anlaşır bende sizlere sorayım hadi kızlar bekliyorum cevapları :))

Bu arada ben annemle çok iyi anlaşırım, arkadaş gibiyiz de diyebilirim, evlendim hala daha öyleyim, herşeyimi bilirdi ve halada bilmekte çok seviyorum ve onlarsız bir hayat düşünemiyorum, Annem olsun babam olsun, kardeşlerim olsun, Şimdi artık bu listemde eşimde var(Seni Çok Seviyorum Birtanem) , hepsi benim canım..

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

27 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şekerim ben annemle de babamla da gayet iyi anlaşırım. Ama anne ile kızı arasında özel bir bağ vardır. Malesef kızım olmadığı için bunu sadece annemle yaşatabilirim. Umarım senin gibi gamzeli, şeker bi kızın olur da, bu sorunun cevabını daha iyi bulursun canım.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Tatlım bu arada ben de senin sayfanı açamıyorum. Sanırım yüklediğin bir şey kilitliyor..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

anneleri herşeyi anlatmak daha kolaydır ,bizim jenarasyon daha mesafeli ama ben kızlarımla şimdiden herşeylerini anlatacak yakımlıktayım ,bugün zeynep kazağının altına iki tane top koydu ve bir genç kız edası ile yürümeye başladı öyle güldük öyle espriler yaptık ki o an ,böyle olmak çok güzel...

Unknown dedi ki...

nihayet gamzeli,annemle iyi anlaşırım çünkü seviyorummm...

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamze'cim zor bir soru bu ama :)
Bence kişiden kişiye, anneden anneye değişir. Anne yada babadan hangisi çocuklarına arkadaş gibi yaklaşırsa, çocuk onunla daha iyi anlaşır. Genelde
anneler daha çok arkadaş gbi yaklaştıklarından anneleriyle anlaşan kızlar, babalarıyla anlaşanlardan daha çoktur belkide. Ama babalrıyla herşeyini paylaşıp ananesine hiçbirşeyini anlatmayan kızlar da çok :)

Öpüyorum çok canım

ezgi* dedi ki...

Ohh kaplumbağalarınla mutluluklarr:)
Bence sorunu cevabı;
Kızlar;enneleriyle hemcins olduğu için arada yakın bir baağ oluşuyor..Bende annemle arkadaş gibiyimdir..Eskidende öyleydik aramızda hiç bi zaman mesafe olmadı ben annemle sanki arkadaşımla konuşur gibi konuşuyordum hiç bi zaman ne söyliyim diye düşünmezdim düşünmemde..Hiç utanmadan çekinmeden herşeyi sorarım anneme..:)Ama babama öyle değil..Babamda olsa bi erkeğe 'nsıl çocuk oluyo baba?? vb.' (daha fazla ornek vermek istemiyorum!!:D)gibi şeyler sorabilirmisin?HAYIR''Yada 15 yaşına gelmiş ergen bi kızın erkek arkadaşından babasına bahsetmesi çok zor ve küçük ihtimalli bi olay..Bence bunun tek sebebi bu..Yani bir kız(hele ergenlik çağına gelmişse)başına gelen olayları babasıyla konuşması zor..Mutlaka çekingenlik oluyor...Ay enyse çok yazdım sanırım:)Neyse öpüyorum seni..kendine iyi bak

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

kızlar annelerini örnek alırlarmış o ne yapıyolarsa kızlarda aynısını yapmaya çalışırlar. bide babayla her şey palaşılamayabiliniyor. bence ondandır.diyorum ben...

Murat Artan dedi ki...

benim ablam babamla iyi anlaşırdı eskiden,şimdi karışık bir durum çıktı:)

bence bu durum iki kişinin de huyu suyuyla alakalı bir şey.

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

ben kıs değilim ama annemle kız kardeşlerimden daha iii anlaşıyom galibaa.......

kuğu bacım nasılsın kaç zamandır gelemiyom kusura bakma malum askerim ama 20 gün kaldı artıkın sık sık muhatap oluruz inşallah enişteye sonsuz hürmet saygı ve sevgiler :D

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

haklsın ablacım, inşallah olur da daha iyi anlarım :)
Bende annemle babamla çok iyi anlaşırım ama böyle bir ayırımcılık olduğunu hiç düşünmemiştim ..

Öptüm ablacım

Sanırım haklısın sayfamda var bir sorun

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Haklısın annelere daha güzel anlatılıyor ne olursa :)
Ayy ne güzel , benimde eğer allah kısmet ederse bir kızım olursa annemle yaşadıklarımı onunlada yaşayacağım

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

bende çok seviyorum annemi, canımız annelerimiz bizim :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Evet çok görüyoruz yaşamımız süresince karşımıza öyle insanlar çok çıkıyor, bende ona şaşıyorum nasıl anlaşamıyorlar diye, belkide biz öyle birşey görmediğimiz için bize tuhaf geliyor
bende seni çok çok öpüyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Ezgicim,

Bende annemle öyleydim ve hala daha öyleyim, arkadaş gibiyiz herşeyimiz bilir , tabikide babam bazı şeyleri bilmez ama ben babamlada diğer konular hariç herşeyi konuşurum, iyiki böyle bir ailemiz var

yaz şekerim istediğin kadar bende seni çok öpüyorum canım..

Gamzeli dedi ki...

Gülbahçesi,

Hoşgeldin canım

Haklısın ama diğer konular hariç bence eğer baba evladına karşı yakın ise herşey paylaşılır biz böyle gördük, tabiki baba evladına soğuk durursa biraz zor konuşmak..

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Olabilir , insanlar ergenlikten sonra değişik huylar elde ediyor ve buda bazen aileleri etkiliyor

Gamzeli dedi ki...

Muttaba,

Aaaaa az kalmış yaa, hadi hayırlısı, sevindim gelmene,bekliyoruz yazılarını ve seni :)

anemon dedi ki...

gamzelim çok ara verme güzelim ya
yeni iş yerinde her seyin yolunda olması cok güzel canım mutlu bir ortamda çalısmak gibisi yoktur herhalde
hımm neden anneler ızlarıyla iyi anlasır
aynı cins olduklarından sanırm aralrındaki bağ çocuk dğourduktan sonra daha bir pekişir bend annemle çok iyi anlasırım arada tartıssak bile
birbirmize negatif ve pozitif yanlarımızı söylüyor olabilmkete çok güzel bence

ve annler karsılıksız sevdikelrii içi elştrilerde daha farklı olabiliyor

babamlada çok iyi anlasabilmek isterdim ama

huysuz prenses dedi ki...

Ben de annemle daha iyi anlaşırım. Babamla bir mesafe vardır nedense. Herkesin en az bir kızı olmalı diye düşünüyorum. Kız kardeş de erkek kardeşe göre çok daha yakındır. Aslında en ideali iki kız iki erkek:)))

zehra dedi ki...

mutlu huzurlu sagl�kl� bir hafta diliyorum

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim, o eskidenmiş. Şİmdi ki babalar o kadar anlayışlı ve çocuklarına o kadar yakınlar ki.
En azından benim kızım ve babası çok güzel bir örnek. Çok iyi demişsininiz. Başkasına soracağına kendisi düşünüp bulmamlı. Eski hatıralı kafsından bir geçirmeli.

Dilek35 dedi ki...

canım ne güzel işinden memnun olmana sevindim yorulıyorsun ama dolu dolu geçiyor günlerin kızların annelerinle iyi anlaşmaları çok doğal herşeyini annenle paylaşmak gibisi yok tabii arada kızımla çatışsakta yinede çok iyi anlaşırız kendine iyi bak kamlumbağaların resimlerini koyda görelim

Calimero Mutfakta dedi ki...

hem anneler hem babalar.. cok sukur yanimizdalar..amcanin sorusu biraz tuhaf olmu hakkatten damdan duser gibi.. :) sanirim babalardan biraz daha korkuluyor biraz daha cekiniliyor o yuzden annelere daha yakin oluyor cocuklar (erkek ya da kiz) dugumdan sonra bebeklikte cocuklukta bakim konusu daha cok annelerin isi.. bir de anneler ev hanimiysa cocukla daha fazla vakit geciriyorlar.. diye dusunuyorum. .bilemem sen ne dersin?

ev perisi;) dedi ki...

Artık benimde bir kızım var yaşasın;)
Umarım bizde sizin kadar iyi anlaşırız;)
Sanırım ahvalden anlama durumu...
Ortak mesnetler...
Birbirimize ayinedarlık yapabiliyoruz hiç umarsız!
Muhabbetli günler...

Gulos dedi ki...

Gamzecim merhaba canım i
uzun zamandır senin daha doğrusu hiç bir sayfaya giremiyordum.Çok özlemişim.Ne çok şey gelmiş başına.İlk önce ablana geçmiş olsun.KAplumbağaların hayırlı olsun.İşin hayırlı olsun.
Güzel haberlerinin devamını bekliyorum.SEvgilerimle...

Asortik Krep dedi ki...

Anneler bir gün kendi hayatlarının ayrıntılarını belki başka yerde ,belki başka şekilde ama aynı düzende yaşayacaklarını bildikleri için kızlarıyla iyi anlaşır..Önce evlenince sonra da anne olunca anne kıymeti daha iyi anlaşılır :)

Asortik Krep dedi ki...

Adam tanıdığı birine o soruyu sorsaydı kızıyla arasının bozuk olduğunu saklayamamış olacaktı demek ki size sorup paylaşmak istedi, ne yazık ki bunu konuşacak birileri etrafında yok demek ki.