1 Ocak 2008

"Yeni Yıl, Yeni Yazı :)"

Merhaba Arkadaşlarım

Bende kakocum gibi en son geçen sene yazmıştım, bayağı uzun zaman olmuş :))

İlk iş günüme dün başladım hayırlısı ile ve bugün hemen tatil yaptım :) işim çok rahat vallahi ve çok güzel zaman nasıl geçiyor anlamıyorum bile..Sabah 07.30 da başlıyorum 16.45 gibi falan çıkıyorum, hafta sonuda çalışmıyorum. Yarın tekrar başlıyoruz özlemişim çalışmayı , iyi geldi bana ..

Bu arada ablam hastaneden çıktı dün, çok mutlu olduk ve yeni yıla hepberaber girdik, allah bir daha yatırmasın , bizi ayırmasın birbirimizden inşallah. Şimdi annemde , annem maşallah doktor gibi hastanede ne uygulandıysa hepsini yapıyor, kıyamam yağsız tuzsuz yiyiyor hep ama olsun diyor bebeğim için herşeyi yaparım diyor, evlat demekki bu kadar kıymetli :)

Ablam hastaneden çıkınca beni bir keyif aldı ki sormayın , şimdi çok rahatım ve mutsuzda değilim artık...

Şimdi ben yatayımda sabah erken kalkıyorum, allahtan hastane ile evimin arası 15 dk, Araba ile 5 dk hiç zorluk , trafik sorunu çekmiyorum, buda beni rahatlatıyor :) Eski iş yerime gider iken bir trafik oluyorduki sormayın gitsin, işkenceydi ama burası iyi oldu yakın olması :)

Hepinize iyi yıllar diliyorum, mutluluklar hep sizlerin olsun :)

Not: Aşağıda yorum bırakan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

31 yorum:

Unknown dedi ki...

bir sabah işe giderken benim içinde dua edermisin elçininde böyle sevdiği rahat yakınında bir işi olsun diye:(

Adsız dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun cnm ablan için yeni okudum daha yazını
yeni yılda her şey gönlünüzce olsun

huysuz prenses dedi ki...

Çok geçmiş olsun ablana, yeni işin de hayırlı olsun..

Dilek35 dedi ki...

Canım yeni işin hayırlı olsun ablanın iyileşmesine sevindim bebiş için katlanıcak artık kendine iyi bak öptüm

uykucu dedi ki...

öncelikle hayırlı uğurlu yıl ve yeni işinde mutluluklar diliyorum .memnun olduğun belli oluyor.ablanada çok geçmiş olsun evet çocuk için herşeye katlanılır işte.iş yerinde görevin ne ayrıntı vermemişsin hiç

pembiş dedi ki...

canım arkadaşım ççok sevindim.herşey gönlünce olsun yeni senede inşallah öptüm canımcım

loungetime dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun. Trafik sorunu olmaması da iyi olmuş.

Mutluveumutlu dedi ki...

Rahatının iyi olmasına ve ablanın hastaneden çıkmasına çok sevindim. 2008 de de inşallah herşey gönlünce olur canım. öpüyorum

ceren dedi ki...

Ablan için çok geçmiş olsun canım.İyi seneler..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Tabikide şekerim, şimdiden başladım bile :)

Gamzeli dedi ki...

özlem,

Hoşgeldin canım, teşekkür ederim

Seninde herşey gönlünce olsun 2008 yılında

Gamzeli dedi ki...

Huysuz Prenses,

Hoşgeldin

teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

sağol ablacım, evet haklısın katlanacak artık canım ablam benim :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

sağol tatlım, evet katlanıyor yazık ne yapsın işte..
iş yerinde gerçekten mutluyum, personel sorumlusu ve ayrıca kayıttayım

Öptüm canım

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

sağol canım benim, amin inşallah hepimizin gönlünce olur inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

teşekkür ederim canım, evet çok iyi şu trafik olmaması :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Canım arkadaşım ve vefalı arkadaşım benim çok sağol, seninde herşey gönlünce olsun, ayrıca mesajın içinde çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum görünce
öptüm

Gamzeli dedi ki...

Ceren,

Hoşgeldin sayfama

teşekkür ederim, çok iyisin...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim eeeh hadi kolay gelsin yeni işinde ,ama baya erken başlıyor iş ...neyse ki yakınmış..
sana başarılar yeni işinde canım....

renkler dedi ki...

Canım, şimdi okudum ablanın durumunu. Geçmişler olsun. Neyse ki iyi. Aman dikkat etsin kendisine. Bu arada yeni işin hayırlı olsun. Erken çıkman çok iyi, kendine zaman ayırabileceksin. Çok öpüyorum kardeşim.

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim ablacigina gelmis gecmis olsun.. Allah beterinden korusun..
Yeni isin hayirli ugurlu olsun.. ilk izlenimleri hep iyi aldim senden.. insallah sonuna kadar boyle olur..

anemon dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun canınm ablanın iyileşmesinde çok sevindim
öpüyorum

TATLI CADI dedi ki...

Güzel Gamzelim,çok özlemişim ben de yoktum uzunca zamandır niheyet internetimiz bağlandı da kavuştum canım sizlere.Öncelikle ablacığına çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın böyle tatsızlıklar, dermansız dert vermesin.İşin de hayırlı,uğurlu ve bol kazançlı olsun.Yeni başlangıçlar güzellikler getirsin hep, o güzel yüreciğine.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok geçmiş olsun ablacığına canım. Rabbim bir daha göstermesin.:(( Yeni işin de hayırlı olsun. İnşallah uzun yıllar böyle mutlulukla çalışırsın. Yeni yılın da çok güzel geçsin umarım.

sevgilikeNdim dedi ki...

Canım bi süredir takip edemedim blogları. Ablan için çookkk büyük geçmiş olsun. Gelişmelerden haberdar et lütfen.

Murat Artan dedi ki...

tekrardan mutlu olmana sevindim,umarım dertler büyük olmaz,böyle geçer gider.
yeni işinde başarılar dilerim,hayırlı olsun.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

uzun zaman oldu yazmayalı demişinya aşağıda aslına bakarsan herkes öyle bu ara herkeste bir ara verme var. ailece güzel, mutlu, huzurlu, başarılı ve sağlıklı bir yıl geçirmeniz dileğimle kal sağlıcakla...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

nerelerdesin sen ,unuttun bizi bakıyorum...

zehra dedi ki...

mutlu y�llar
...............
ba�ar�l� sagl�kl� ve mutlu b�r hafta d�l�yorum

Unknown dedi ki...

Selamlar ve iyi yıllar.. Bu arada yeni işinde hayırlı ve de uğurlu olsun...

kakaolusevgi dedi ki...

Canım ablanın iyi olmasına ve işe başlamana çok sevindim.
yeni yılla mutluklar gelmeye başlamış,daha niceleri de gelsin bakalım.