30 Aralık 2007

"Ben Geldim ama Buruk Bir Şekilde :((("

Uzun zaman oldu yazmayalı , sizleri dolaşmayalı...
Bu uzun arada bir mutlu haber aldım, birde mutsuz haber aldım ...

Mutlu haberim, p.tesi günü hastabede iş başı yapacağım , haber perşembe günü geldi çok mutlu oldum, çok sevindim.

Arkasından ablam hastaneye yattı, tansiyonu çok yüksek olduğu için hemen yatırmışlar perşembe gününden beri hastanede , annem yanında kalıyor , bende hergün gittim çok üzüldüm çok ağladım, şuan ablamda bebekte çok iyi ama ben ablamı hastanede yatarken hiç görmedim zoruma gitti, yarın yine yanına gideceğiz hepimiz çok üzüldük o yüzden bu aralar çok mutsuzum işe bile buruk bir şekilde başlayacağım , allahın izni ile ablam çıksın hastaneden başka hiç birşey istemiyorum, yazımı bile ağlayarak yazıyorum o benim en kıymetlim canım ablacım..:(((((((((

Hepinize yeni yep yeni yıl diliyorum , umarım hepimizin tüm dilekleri gerçekleşir 2008 yılında...

Hepinizi çok özledim , şimdi dolaşacağım tek tek
Aşağıdaki postumdaki yorumlarınız için çok teşekkür ederim

Bu arada bayramı çok güzel geçirdik, resimlerimi yayınlayamadım en kısa zamanda yayınlayacağım...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

24 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim geçmiş olsun güzelim ya,Hamilelikte tansiyon çok önemli ,umarım düşmüştür artık,üzülme sen ,
haklısın insan yakınlarını hastahane de görünce kötü oluyor canım,Allah şifasını versin,sen de yeni işin de mutlu ol inşallah,2008 güzellikler getirsin sana ve ailene ,öpüyorum seni....

Dilek35 dedi ki...

canım inan bende okuyunca çok üzüldüm hamilelikten dolayıdır tansiyonun yükselmesi yoksa bu genç yaşta yüksek tansiyon nadir görülen birşey dr lar ne diyor en kısa zamanda sağlığına kavuşur işallah üzülme

işinede çok sevindim hangi hastane canım ne iş yapacaksın memur mu sıkma canını düzlir herşey senin eşinin ailenin yeni yılını kutlarım öptüm

pembiş dedi ki...

canım enim işine çok sevindim ama ablan için çok üzüldüm allahım acil şifalar versin moralini yüksek tutsun.ben bile çok kötü oldum gözlerim doldu.allahım bir an önce evine döndürsün inşallah.bizide haberdar et olurmu
öptüm canım

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Ablana çok geçmiş olsun inşallah kısa zamanda sağlığına kavuşur.
senin ve tüm ailenin yeni yılını kutluyorum .
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

perili Köşk,

Sağol ablacım çok üzüldük ama şuan düştü tansiyonu, gebelik zehirlenmesi deniyormuş ondan olmuş, şimdi çok iyi bebekte iyi, tansiyonuda düşmüş , bakalım yarın çıkar belki :)

Hastaneye bende çok sevindim ama tabiki ablam daha ağır bastı, yeni yılınız kutlu olsun, nice yıllara, mutlu ve beraberlik içinde
öptüm

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Sağol canım, evet hamilelikten yüksek tansiyonu , şimdi döndü normale , renkli ulrasona falanda girdi bebişimiz çok iyi, ablamda çok iyi..Amin inşallah..

Hastaneye Personel sorumlusu olarak başlayacağım, çok iyi olacak inşallah, Devlet Hastanesindeyim, beklerim :)
Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Sorma canım bizde çok üzüldük ama şimdi her ikiside iyi yaaa ona çok seviniyoruz, ağlama kıyamam sana ben çok ağladım ablam için ama ağlamıcam artık söz verdim kendime, birde tutabilsem kendimi :(

Öpüyorum canım seni çok

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Sağol canım, amin inşallah
Bende senin yeni yılını kutluyorum
öptüm

Adsız dedi ki...

canım ablana üzüldüm geçmiş olsun.işe başlamana sevindim hayatta herşey bizim için işte ne yaparsın.. resimli postunu bekliyorum:))
inşallah iş yerinden de yazabilirsin??

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzecim öncelikle çok geçmiş olsuns en üzme kendini bak hastahanede en azından kontrol altında umarım en kısa zamandada çıkar ve çok iyi olurlar.Gelelim diğer haberine iş bulmana çok sevindim.Hayırlı olsun.Dilerim bu yeni iş yerini en az eskisi kadar seversin.Birde nice mutlu senlere:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımm çok geçmiş olsun. Ablanın ve bebeğin iyi olmasına sevindim. İnşallah en kısa zamanda hastanedende çıkarlar...

Yeni işinde hayırlı olsun. Senin adına çok sevindim.

Senin ve ailenin yeni yılı kutlu olsun. Yeni yıl tüm güzellikleride yanına alarak gelsin inşallah...
Öpüyorum çok

anemon dedi ki...

GAMZELİM YENİ İŞİN HAYIRLI OLSUN ABLADADA KOCAMAN GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ SUNUYORUM ACİL ŞİFALAR
YENİ YILIN MKUTLU OLSUN NİCE YILLAR CANIM
ÖPTÜM

BALDAN TATLI dedi ki...

Acil Şifalar olsun. Sağlık çok önemli. Allah dert verip dermen aratmasın diyorum en azından. Mutlu Yıllar........

ezgi* dedi ki...

Canım ya,çok geçmiş olsun..Bizimde bi akramıza böyle olmuştu ama çok şükür sorunsuz bi şekilde bitti..
Sizdede bi sorun olmaz inşallah..
öpüyorum seni
kendine iyi bak

loungetime dedi ki...

Öncelikle ablana çok geçmiş olsun. Dikket etmesi lazım kendine hamilelikte bu tür durumlar tehlikeli olabilir.
Yeni işini kutluyorum, hayırlı olsun.
Bu arada ben şifrliye dönüyorum, postta belirtmiştim eğer istersen mail adrseini bildir davetiye yolluyayım. Öpüyorum, mutlu yeni yıllarç

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Canım benim, bende çok üzüldüm şimdi, ablacığına geçmişler olsun. Ama hamilelikte böyle tansiyon yükselmeleri, şeker yükselmeleri oluyor. Zaten bak hastanede imiş, yani kontrol altında. Umarım bebek ve annesi kısa zamanda sağlıklarına kavuşarak evciklerine dönerler. Bu arada yeni işin hayırlı olsun.
Yeni yıl size tüm bereketi,huzuru ile gelsin dilerim ve seni bol bol öperim...

Sanem dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.

Murat Artan dedi ki...

acil şifalar dilerim gamze.
mutlu yıllar.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Nice senelere şekerim sağlık mutluluk ve huzurla inşallah

Unknown dedi ki...

gEÇMİŞ OLSUN,İŞİN HAYIRLI OLSUN,İYİ SENELER,ÜZÜLME HAMİLELİKTE OLUR BÖYLE BAZEN DÜZELİR HERŞEY,

Adsız dedi ki...

gecmis olsun, allah acil sifalar versin, umarim en kisa zamanda hersey normale dönüsür...insallah ablan cok yakinda hastaneden cikar ve bebisinle beraber 2008´in ilk günlerini tadini cakartir...sende insallah yeni yilda diledigin herseyi ellde ede bilirsin...öptüm

zehra dedi ki...

2008 �imdiye dek ge�irdi�imiz en g�zel y�l olmas� dile�i ile
herkese kocaman �p�c�kler
MUTLU YILLAR:))

ev perisi;) dedi ki...

Birlikte huzur iklimlerine kanat çıpmak dileğiyle...
Muhabbetli yıllar;)

ev perisi;) dedi ki...

ablacığına şifalar diliyorum...