16 Aralık 2007

"Figen'ciğim sobeni yerine getirdim :)"

Canım Figen'im beni sobelemiş , hemen yerine getiriyorum görevimi :)


*Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?

tam 2,5 yıl önce iş arkadaşımın bana bu sayfayı açması ile başladım, ilk başlarda pek birşey yazmıyordum, sonradan sonraya yazmaya devam ettim ve çok hoşuma gitti, o gün bugündür devam ediyorum, 2,5 yıl dile kolay, bir bebek doğsa 2,5 yaşında :)

* Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için gösteriyor musun yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?

Elbette,yazılarıma dikkat ediyorum özenle yazmaya çalışıyorum, bazen resimleri kaydırıyorum ama o kadar kusur kadı kızında da bulunurmuş :)

*Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Ediyorum tabikide, işimi gücümü bırakıp yazıyorum ve bundan da hiç şikayetçi değilim,
bazen fazla ara verdimmi ( elimde olmayan nedenlerden dolayı) aklım hep burda kalıyor, özlüyorum kısacası :)

*Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraş iken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

Blog yazmak benim için en eğlenceli bir iş, umarım hiç bitmez, inanıyorum bitmeyecek :)

*Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?

Ömrüm bitene kadar yazacağım, tabikide bloggera bişey olmaz ise. Çünkü burayı çok seviyorum, yazı yazmasını seviyorum, en çokda siz arkadaşlarımı çok seviyorum :))


Bende eğer kabul ederler ise Optio ve Denizimiz'i sobeliyorum :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

23 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel 2.5 yıl olmuş benim daha bir yıl olmadı ,yaz gamzelim yaz...

pembiş dedi ki...

canım sobeni hemen yerine getiriyorum.öptüm.iyiki açmışsın bloğunu bak ne güzel arkadaş olduk.
öptüm canımcım

---OPTiO--- dedi ki...

ne güzel yazmissin gamzecim...icten sicacik..

benide sobelemissin...aslinda sobe olaylarina hic katilmiyorum..ama yazarim en kisa zamanda nasil basladim vs :))

öpüyorum seni.tesekkür ederim :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Güzelliklerle, mutlulukla okuduğumuz nice yazıların olsun canım.

anemon dedi ki...

bizlerde insallh 2.5 yıllık oluruz buralarda benimde bir yıl olmadı daha ama iyiki baslamısım yazmaya sizler tamnımısım

pembiş dedi ki...

canım ben gidiyorum balıkesire şimdiden bayramın mübarek olsun öptüm

Gulos dedi ki...

maşallah gamzecim 2,5 sene çok uzun güloşum 2,5 yaşında :).
uzun süre yaz biz de senden uzun süre haber alalım.Sevgilerimle canım...

uykucu dedi ki...

teşekkür ederim cevapladığın için . senin cevapların herkesinkinden farklı dikkat ettinmi ?benden 1 yıl önce başlamışsın yazmaya bakalım nereye kadar sürecek yazılarımız:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

bizde seni zevkle okuyoruz canım kızım benim.:)

loungetime dedi ki...

Bizde seni seviyoruz, Gamze'ciğim. Keşke seni daha önce tanıyabilseydim.

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Canım benim seninde olur :)))

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Canım benim bekliyorum sobeni, iyi bende seni tanımışım :)
Öptüm arkadaşım çok...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Canım yaa hiç bilmiyordum kusura bakma , bu seferlik beni affet bir daha olmaz :)
Öptüm tatlım seni..

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol canımcım benim :)

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Merak etme canım yıllar o kadar çabuk geçiyorki insan anlamıyor bile sende anlamazsın, evet iyi ki yazmışsın senin gibi bir arkadaşımız oldu
öptüm canım

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Canım benim güle güle sana, iyi tatiller bizi unutma sakın , öpüyorum seni çok..

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

maşallah Güloş'uma benim blogumla bir demekki inşallah, uzun yıllar yazarız hep beraber :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Rica ederim canım, bilmem hiç farketmedim ne yönden farklı ki
Öptüm canım, daha uzun yıllara inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Hoşgeldin ablacım, inşallah , inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Canım çok teşekkür ederim bende çok seviyorum sizleri, belki erken olmadı tanışmamız ama olsun yinede tanıştık ben çok mutluyum :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah Gamzeli kız, sen bayağı kıdemlisin bu işte. Umarım gönlünün dilediği sürece yazarsın canım.:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hemşehrim benim ,vay be 2.5 yıl epy uzun gerçekten...
inşallah doğacak çocuğunuda buralar da görürüz ..:D

ev perisi;) dedi ki...

SEVGİLERDE

Sevgileri yarınlara bıraktınız,

Çekingen tutuk saygılı

Bütün yakınlarınız sizi yanlış tanıdı;

Bitmeyen işler yüzünden

( Siz böyle olsun istemezdiniz )

Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi

Kalbinizi dolduran duygular kalbinizde kaldı

Siz geniş zamanlar umuyordunuz

Çirkindi dar vakitte bir sevgiyi söylemek

Yılların telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği,

aklınıza gelmezdi.

Gizli bahçenizde açan çiçekler vardı

Gecelerde ve yalnız

Vermeye az buldunuz yahut

Vakit olmadı.

Behçet NECATİGİL

Üşenmeden, ertelemeden, geciktirmeden sevgi dolu bir bayram diliyorum;)
Muhabbetle...