1 Aralık 2007

"Hasta Oluyorum Galiba"

İki gündür çok erken kalkıyorum, işlerimi erkenden bitirip oturuyorum, dün ise ütülerim vardı ütülerimi yaptım bitirdim, biraz da temizlik yaptım :)

Bugün pek keyfim yok hastamı oluyorum ne ? Başımı kaldıracak halim yok ama geçen haftadan sözleşilmiş bir misafirliğimiz vardı, oraya gideceğiz mecbur, eve gelir gelmez yatmayı düşünüyorum, başım ağrıyor , burnumda akıyor :(

Daha yazmak isterdim ama hiç halim yok, gidene kadar biraz uzanayım bari :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

45 yorum:

ezgi* dedi ki...

:( ayy iyi olmuş işlerin bitmiş ama kendine dikkat et bende aynı şekilde sesim bir tuhaf çıkıyor zaten hasta olmym diye o iğrenç çaylardan bile içtim :) kendine dikkat et öpüyorum..

aynur dedi ki...

gamzecim bugun ilk yorumu yazmak bana nasip oldu once yorum olmadigini gorunce sasirdim senin blogunun yorumsuz kaldigi gorulmusmudur ama anladimki yeni yazmissin orda erken saat olmali oncelikle gecmis olsun aman dikkat et belkide salgindir annenlerde hastaydi sen baslarken hemen limonlu sicak biseyler ic hepinize saglik diliyorum

Unknown dedi ki...

Gamzelim bende öyleyim gel beraber uzanalım hem laflarız:))))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

geçmiş olsun, dikkat et kendine..

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

geçmiş olsun, dikkat et kendine..

TATLI CADI dedi ki...

Güzel arkadaşım ben yokken neler olmuş neler börekler, kurabiyeler, tavuk göğüsleri,şallar felan örülmüş,sınavlara girilmiş ama keşke hasta olunmasaymış geçmiş olsun canım benim
Kendine dikkat et.Şalını da bitirince bir resmet bakalım en fiyakalısından.ÖPPTTÜÜMM

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Bir haftadır ben de böyleyim. İyice dinlen de geçiversin çabucak. Malum bize zor dinlenmek..

Adsız dedi ki...

canım aman dikkat et havlar iyice soğudu şifayı kapma:))
kendine iyi bak ben nereleri gezdim gel bi??

anemon dedi ki...

aaa olmadı şimdi geçmiş olsun canım havalar öyle kötüki insan kendini nasıl koruyacağını bilmyor insalh böyle hafifce atlatırsın yatmadan öpüyorum

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım kızım,hastalığın arttı mı?
O günden beri olan yorumları bile yayınlamamışsın?
Allah'ım şifa versin. Allah'a emanet ol canım benim.

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Ayy sorma canım ya bende içtim ama banamısın demiyor, bir iyi oluyorum , aniden kendimi kötü hissediyorum ..

Sağol canım..

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

Haklısın canım, evet erken saatti yazdığımda
Sağl canım evet salgın hepimiz sıra ile hasta olduk..Öptüm canım.

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Çok iyi olur hemen geliyorum canım, sana da geçmiş olsun..

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Sağol yaa, ne kadar iyide baksam hasta oluyorum durmadan..

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Ya yokken hepsini tamamladım ben, süpriz yaptım sana :)))) Tabikide göstereceğim, inşalahh bayrama biter..bende öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Sağol ablacım sanada geçmiş olsun, inşallah..Haklısın :(

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Kaptım bile :))) Tamam gelicem hemen :)

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Haklısın canım nasıl giyineceğimizi bilmiyoruz, hava bir iyi bir kötü oluyor, inşallah canım yaaa..

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Yok şuan fazla kötü değilim , amin ablacım giremedim sayafama bakamadım..Sende ol alla'a emanet, nerelerdesin uzun zamandan beri yoksun, yorumunu görünce çok sev,indim, öptüm..

Dilek35 dedi ki...

canım geçmiş olsun izmirin havası çok değişken koruyamıyoruz kendimizi hemen önlemini al bol c vitamini bide soğuk algınlığına sudafex ti galiba çok iyi geliyor kendine iyi bak

YeMeK vAkTi dedi ki...

gamzelicim yorumlara bakılırsa bugün daha iyisin kendine çok dikkat et havalar tam hastalık havası öptüm:)

pembiş dedi ki...

gamzeli güzel dikkat kendine.üşütme gezerken :))
mutluya yorum yazdım grip için sende yap.dur seni yormıyım sanada yazıyım.büyük mide aspirinini yarım bardak limon suyuna at erit bir dikişte için bi şeyin kalmaz.geçmiş olsun canım

Gulos dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN GAMZECİM,DİKKAT ET KENDİNE.BENDE ÜŞÜTMÜŞTÜM.ATEŞLENDİM DUDAĞIMDA UÇUKLAR ÇIKTI.AĞZIMIZN İÇİ AFT OLDU.
SEVGİLERİMLE...

renkler dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Çok mu yoruyorsun kendini ne? Dinlen biraz...

loungetime dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ben geçen hafta çok kötüydüm, öksürük dışında bir şey kalmadı. Bol bol dinlen en iyi gelen bence o. İyi haftalar

berfin dedi ki...

canım dikkat et kendine uyu ve iyi beslen.vitamin açısından .bşlamadan geçer belki.haberdar et bizi merak temeyelim.öptüm

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Sağol canım, haklısın çok değişken ne zaman nasıl olduğu belli değil. Aldım canım çok şükür hemen, onuda deneyeceğim sağol ablacım, öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Bugün biraz daha iyiyim ama hep yatasım var, haklısın canım.Bende öptüm seni.

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Vallahi canım gezerken olmadı. ailecek olduk hasta. Sağol canım tavsiyen için deniyeceğiim.Öptüm tatlım.

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Sağol canım, ayy kıyamam sana geçmiş olsun, benimde ağzımın ,ç, çok kötü bişey yiyemiyorum.

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Yok ya fazla yormuyorum ailecek olduk, sanırım hepimize geçti, dinleniyorum bu ara iyi geldi.

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Ayy canım yaa geçmiş olsun sende dinlen, öptüm canım.

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Öyle yapıyorum tatlım, sürekli yatıyorum, biraz daha iyiyim bugün, tabikide ederim.Bende öptüm seni.

---OPTiO--- dedi ki...

gecmis olsun gamzecim..dikkat et kendine...

bir bardak sicak suyun icine , bir limonu SIK , istedigin kadar bal ekle ve bir tane agri kesicide koyup karistir..ve sicacik ic..bak hemencecik gecicek ;)) dr arkadasimin tavsiyesi bu..gercekten ise yariyo..

öptümm...

pamuk dedi ki...

geçmiş olsun ii bak kendine

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Tavsiyen için teşekkür ederim canım, hemen deniyorum
Öptüm şekeerim...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim insallah artik biraz daha iyisindir.. Dikkat et kendine..

uykucu dedi ki...

çok geçmiş olsun umarım iyileşmişsindir olsun evdesin işte ne güzel bolca yat dinlen.sevgiler gamzelim

kakaolusevgi dedi ki...

Canım geçmiş olsun,daha iyisindir inşaallah.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

nasıl oldun ,umarım daha iyisindir,
eşin sana iyi baksın toparlan bir an önce..:)
sevgiler..

Mutluveumutlu dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Nasıl oldun, daha iyisindir umarım. Özledim seniii :)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

tatlım hala iyileşemedinmi? :(((

ezgi* dedi ki...

:) öyle valla...bendede pek işe yaramadı gibi görünüyor:)daha iyisindir umarım..kendine iyi bak..öptüm

Murat Artan dedi ki...

çok geçmiş olsun dikkat et kendine.
geçen hafta ben de hastalandım,nezle oldum,bir aksırıkta içim dışıma çıkıyordu.ama sonra cuma akşamı daha otogara gitmek için şehir otobüsüne bindiğimde nezlem kesildi,antakya ya gidecek olmanın mutluluğu nezle falan bırakmadı bende.çok ilginç değil mi?:))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzelim sesin çıkmıyor nasıl oldun umarım iyisindir şimdi:)