28 Kasım 2007

"Yoğunluk"

Yoğunluktan kendimi buraya zor attım doğrusu...Misafirlerim çoktu geçtiğimiz hafta ve bu hafta , tabiki bende gittim çok yere..

Pazar Günü Manisa'daki annem geldi, eltimlerde bizdelerdi, yemeğe çağırdık, hep beraber yemek yedik, güldük eğlendik..Sonra benim annemi çağırdım , kıyamam çok hastaydı yinede geldi, grip oldu zor oturdu, annemler muhabbet etti, bizde katıldık muhabbetlerine hoş muhabbetler çıktı ortaya :)

P.tesi de uzaktan yengem geldi ben çok istedim bana gelmesini , kırmadı beni ve geldi,yemeğimizi bizde yedik hep beraber çok hoşuma gitti, gece saat 4 e kadar oturduk konuştuk, ablamlarda bizde kaldı, annemlerde vardı, annemler sonra eve gittiler.

Ertesi günü zorla kalktım, yengemin yeğenini benim girdiğim hastane sınavına götürdüm, hem orada kendimide sordum, zaten sınavıda kazanmıştım, bekliyorum şimdi yılbaşına kadar :) Akşam annemdeydik yemgem annemde kaldı, börek yapmışlar ayy ne güzeldi, tıka basa yedim diyebilirim ama kilo almıyorum merak etmeyin, kilom tam bana göre :)))

Şalıma gelince, bayağı ördüm ikinci yumağım bitiyor, bayrama kadar bitireyim diyorum , çünkü baya uzun olacak, bakalım artık :) Şuan evdeyim ablamda bende , kıyamam oda hasta oldu, bebişimiz maşallah çok iyi , ablam çikolata yedimi durduğu yerde duramıyor :))Teyzesinin bitanesi o :)

Bakamadım sizlerede hemen bakacağım, özledim çok

Sevgilerimle
İzmirlikugu

31 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim yazdığın için bu hafta eşim gece çalışıyor gelip bakıyorum hep aynı sayfa:=)
okudum bi solukta.. oh ne güzel misafir berekettir derler yeniden çalışmaya başladığında bugünleri ararsın tadını çıkar:))

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Rica ederim canım benim..
evet baktıkça hep aynı post aynı post insan sıkılıyor ama ne yapayım fırsat bulamadım bir türlü..
Bende öyle bilirim misafirin bereket olduğunu gelsinler gitsinler çok severim misafiri

Öptüm canım seni..
Bu arada geçmiş öğretmenler günün kutlu olsun :)

Sanem dedi ki...

Hoşgeldin Gamze'cim. Dün bakmıştım bloğuna yoktun, bugün gelmişsin sevindim. Ne güzel böyle birlikte olmanız. Çok imreniyorum sen ablam geldi annem geldi dedikçe :)) Hoşuma gidiyor. Şalın bitince buradan bizlerle de paylaş olur mu? Çok merak ettim şimdiden. Bebek kız mı erkek mi? Ablana da annene de geçmiş olsun. Aman sen de dikkat et. Havalar çok sakat. Çok öpüyorum seni :))

pembiş dedi ki...

ne güzel gezmişsin yine canımcım.benide imrendiriyosun valla.bende birazdan muratla antalyaya gidiyorum doğum günüm için yemeğe.şalınıda pek merak ettim ben ya.bebişede maşallah diyeyim unutmadan öptüm canımmmm

Dilek35 dedi ki...

EVET GAMZECİM BENCEDE TADINI ÇIKAR MİSAFİRLERİNİ AĞIRLA RAHAT RAHAT GEZ TOZ ŞALINIDA ÇOK MERAK EDİYORUM BİTİNCE RESMİNİ KOY GİYİPTE AMA KENDİNE İYİ BAK ÖZLETME CANIM

Unknown dedi ki...

Sen evdeyken böyle yogunsan çalışınca ne olacaksın merak ettim ben...bende yerim kilo almam hehehehehe...

berfin dedi ki...

valla ben çok merak ettim şu şalı:)ayrıca hastalarınıza aciil şifalar tatlım hastalıklar salgın sende dikkat et kandine.ayrca gezmlerin eğlenmelerin sevinmelerin çok güzel valla.bende kendim yaşamış gibi sevinyorum okuyunca.öptüm şekerim

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Evet canım yazamadım, bugün fırsat buldum yazdım. kıyamam ben sana inş. sende aynı benim yazdığım gibi yazarsın, kardeşlerinle, annenle babanla olursun..öpüyorum canım seni
iyi bak kendine..

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Ohh ne güzel şimdi bende sana imrendim, iyi gez, eğlen.Tekrardan iyiki doğdun
öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

öyle yapmaya çalışıyorum ablacım..en kısa zamanda bitiip göstereceğim , .öpüyorum seni..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,
Haklısın canım, bende almıyorum o kadar yediğim halde şu sıra :)))

Gamzeli dedi ki...

berfin,

Sağol canım, inşallah bende hasta olmam :) canım benim sevinmen benide çok sevindirdi, öpüyorum tatlım seni..

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
herkeste bir yoğunluk bugünlerde.Ben de bu aralar çok gezinemiyorum arkadaşlarımı.Eğitimler başladı bizim şirkette de sabahtan akşama kadar eğitim oluyor.Sonra akşamleyin o eğitimleri değerlendiriyoruz.HAftasonu desen cumartesi çalışıyoruz.Birtek pazarım kalıyor o da genelde temizlikle geçiyor.
Neyse geçer inşallah.

Sevgilerimle..

HAYAT dedi ki...

cnm benim oh ne güzel en iyisini yapıyorsun vallahi gez ,eğlen , evde oturmak can sıkıcı şalınıda çok merak ettim eminim güzel oluyordur bayramda güzel güzel takarsın bebişiniz ne kadar oldu

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım bizde seni çok özlüyoruz. Özellikle ben seninle muhabbet etmeyi özledim yaaa :)))
Bu çalışma arası senin için çok iyi oldu dimi, yeni gelin olduğunu anladın hiç olmazsa, bak ben hala anlayamadım :))
Bebişe kırbirbinkere maşallah. öpüyorum canım çok

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Haklısım canım, insan birşeye yetişemiyor. C.tesi çalışmanızda kötü olmuş, bende iş yerinde c.tesileri çalışıyordum, yarım günüm gidiyordu, bir pazar kalıyordu onda da ne yapabilirsin ki?

Öptüm canım

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve ben,

Haklısın evde oturmak her zaman iyi olmuyor :) Gezmek güzel..
Bebişimiz 5,5 aylık oldu...
öperim canım seni

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Bende çok özledim, haklısın 1 aydır muhabbet edemiyoruz seninle..

Anladım iyice canım iyi oldu vallahi,
Bebişimizede maşallah maşallah...

buketandhakan dedi ki...

Gamzecim gozunun onunde bir bebisin olusmasi cok guzel dimi :) anlatamadim ama :) benimde burdaki cok yakin arkadasim hamile, 7,5 aylik oldu, her gecen gun karninin buyumesi bebegin hareketleri falan insani soka sokuyor, bu arada o yaptiklarina bayildim banada misafirler gelecekler siradalar odum patliyor, cok optum seniiiii..

Erkin dedi ki...

Herşey cok yoğun yazmak için fırsat bulamıyorum. Dersler cok vaktimi alıyor. Evdede internet yok bakalım ne olacak. Evlendik taşındık:)) internetsiz bir ev olmuyor ama:)

pamuk dedi ki...

şalı merak ettim gerçi ben örgü falan bilmem de annem yapar :)
bitirince bizde görelim olurmu şalını hamarat kadınsın ne güzel :)

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Yibe bissürü yorulmuşsun sen,Allah misafiri eksik etmesinde üstüste gelince yorgunluğu fazla oluyor. Of ya yiyorum yiyorum kilo almıyorum diyenleri ben çok kıskanıyorum. Ben ise yemiyorum yemiyorum kilo alıyorum :(

---OPTiO--- dedi ki...

özletme kendini gamzecim yaa..yogunluk bizdede vardi...noel tatiliyle yeniden basliyo..misafirlerimde olucakk..allahh :)) tr ye gelme planim suya düstü...ama olsun..tr den geliyo misafirler..havasini getirirler nasil olsa :))
öptümm ..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

böyle kalabalık aile yemeklerini nasıl özledim bir bilsen ,gülerek eğlenerek..
Allah ağız tadınızı hiç bozmasın,canım benim...

aynur dedi ki...

gamze, ne guzel allah boyle yogunluklar versin misafir telasi iyi oluyor sevdigin insanlarla vakit gecirmek yiyip icmek guzel allah kimseleri essiz dostsuz birakmasin bazen burda insanlar yogunlukdan birbirlerine vakit ayiramiyo kapi calsin biri gelsin diye bekliyoruz. Simdi gunlerimizi herkese gore ayarliyoruz biraraya gelebilmek icin yarin da o gunlerden biri var kizlarda (Yeliz ve Filizde)toplanacagiz annene ve ablana gecmis olsun bebise massallah

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Haklısın canım, benim ablamda zayıftı şimdi beni geçince tuhaf oluyoruz, gülüyoruz şişko diyoruz hep :)

Hemen misafirlerin için sana da yaparım şekerim :))

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Hoşgeldin tekrardan :)
Haklısın evde de internet olmadımı olmuyor ..

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

tabikide bitirince mutlaka yayınlayacağım, canım benim sağol :)

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Ohh ne güzel vallahi, getirsinler bizim havamızı sana , sen hisset içinde..Sende özletme olur mu canım :)

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

amin canım, inşallah senin yazılarında da okuruz böyle güzellikleri :)

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

Amin canım amin, insan bir tanede olsa dertleşecek eş dost istiyor,

Sağol canım, senin bebeğ,iide maşallah :)