3 Kasım 2007

"Gün Gün Yaptıklarım"

Yine çok geç kaldım yazımı yazmakta, özür dilerim ama evdeyken gerçekten fırsat bulup yazamadım..
Kısa kısa ne yaptıklarımdan özet geçeyim sizlere :)

Öncelikle bebişimiz ERKEKKK olduğunu öğrendik ve çokkk sevindik, ablam 5 aylık oldu çabuk geçsin şu aylar yaa, oğluşumuz gelsin allah'ın izni ile :))

Çarşamba günü, anneme kahvaltıya gittim, eski mahallemizden komşumuz geldi, çok özlemişim kendisini akşama kadar oturduk, o gün akşam yemeğe annemde kaldık, fırında balık yaptım harika oldu çok severim zaten balığı fırında da yapınca enfes bir lezzet oluştu balıkta :)

Perşembe günü , evimde temizlik yaptım iyi oldu tertemiz oldu evim :) o gün yine anneme gittim, bütün büyükler annemdeydi, çok hoş oluyor herkesin yüzünü gördüm :)
Akşamına eltimlere yemeğe gittik, sağolsun çok güzel ağırladı yemekleri ile, çaylarımızı içip Bornova Kipaya doğru yöneldik, alışverişlerimizi yaptık ucuzlukta vardı, herşeyimi aldım diyordum ama yine birkaç şey eksik çıktı, bitmiyor anacım evde eksikler :)))
Alışverişimiz bittikten sonra evimize geldik, aldıklarımızı yerleştirdim ve yattık..

Cuma günü sabah erken kalktım anneme gelen büyüklerimizi kahvaltıya çağırdım hemde kurşun döktürdüm , ayy bir patladı bir patladı ki anlatamam, çürüdü resmen baya nazar varmış, kurşundaki suları evimin her köşesine serptim, ferahladım azcık, elimizi yüzümüde yıkadım, her cuma dökecek üçlücez yani...

İşte böyle günlerimi bitirdim
şimdilik benden bu kadar , bakalım size neler aktaracağım daha :)
Hoşça ve Benimle kalın

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

42 yorum:

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim oooh ne güzel sen evdesin. Sıkılana kadar gez, tadını çıkart, Gerçi evde de zaman hiç geçmiyor özellikle sabah kuşağının saçma proğramları hiç çekilmiyor. Ama anne gezmeleri o çok iyi oluyordur. Öpüyorum canım

pembiş dedi ki...

yine bulmuşsun kaşla göz arası balığı.ellerine sağlık afiyet olsun canım.aman maşallah diyim de nazar değmesin.dün bende kardeşime döktürdümçaynen oda patladı ama üçüncüde gül gibi açtı kurşun öptüm canım

Mutluveumutlu dedi ki...

Özledim seni Gamzelim :)Evde olmanın tadını çıkar, inşallah en kısa zamanda istediğin gibi bir iş denk gelirde bu günleri tekrar özlersin.
Oğluşunuzada Allah hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin.
Öpüyorum canım seni

+BAHAR+ dedi ki...

MERHABALAR...HİÇ BÖYLE MESAJ BIRAKMAYA NİYETİM YOKTU AMA ARKADAŞIM BÖYLE YAPMAZSAM PEK Bİ ÇEVREM OLMAYACAĞINI SÖYLEDİ :) ANLADIĞINIZ ÜZERE BLOGDA YENİYİM :)BLOGUMA BEKLERİM..İYİ GÜNLER

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Evet csnım evdeyim, şuana kadar iyi gidiyor hiç sıkılmadım bakalım sıkılacakmıyım, sabah programları zaten iğrenç insanın izleyisi bile gelmiyor,
annemle gezmek çok güzel :))

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Buldum vallahi, iyi gitti :)))
Kardeşinde döküyor mu?

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Evin tadını çıkarıyorum , çok güzel şuan için bakalım, ilerleyen zamanlarda nasıl olacak :))

Sağolasın şekerim, öpüyorum seni bende çok özledim seni..

Gamzeli dedi ki...

Bahar,

Merhabalar

Hoşgeldin, tabikide gezeceksin ki arkadaşlıklar dostluklar kuralım

Tekrardan Hoşgeldin aramıza...

pembiş dedi ki...

yok gamzelim teyzem döküyor.kardeşim askere gidecek ya çok stress yaptı içine kapandı.o yüzden döktürdük.

kakaolusevgi dedi ki...

Canım benim çıksın gitsin nazarlar,bir daha da gelmesin :))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzelicim ne güzel annenle ve sevdiklerinle güzel vakitler geçirmişsin alışverişler yapmışsın:)kurşun olayınada çok sevindim beni çok rahatlatır çünkü umarım sanada iyi gelmiştir:)çok öpüyorum:)

Dilek35 dedi ki...

artık ev hanımı oldunya yaa ohhh ne güzel bol bol gez ye iç tadını çıkar günlerede başlarsın artık biz unuttuk valla evde oturmayı artık emeklilikte az kaldı nasılsa ama korkutuyor beni emeklilik sıkılırım ben evde yaaa burda fazla komşuluk yok bakalım hayırlısı bu arada dikkat et kilo alma olurmu bebişinizde sağlıkla hayırlısıyla doğar az kalmış ne güzel teyze olcan çok güzel bi duygu öptüm

Gamzeli dedi ki...

denizimiz,

Çok iyi olmuş, bütün herşey çıkıp gitsin kardeşinden, iyi oluyor, rahatlatıyor insanı :)

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Aman aman gelmesin hepimizden uzaklaşsınlar :)))

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Evet canım iyi oldu, özlemişim vallahi herşeyi :)) Çok inanırım kurşuna ve rahatlattığını hissediyorum..

Gamzeli dedi ki...

dilek35,

çok iyi oluyor be ablacım :)) Günlerede başlarsak artık hiç çalışmak gelmez herhalde içimden :)) Bende sıkılırım evde oturmaktan ama şuan bayağı iyiyim özlemişim herhalde..

ne güzel emekline az az kalmış çok sevindim, rahatlarsın sizin oralar güzel hiç sıkılmazsın..

Az kaldı ya bebişimizede teyzesi, dört gözle bekliyorum, çok öptüm seni ablacım...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ben küçükken rüyalarımda çok korkardım ,o yüzden bana kurşun dökmüşlerdi,Allahım çıkan seslerden daha çok korkmuştum,hiç uyuyamaz olmuştum :)
evdesin ya seni nasıl kıskanıyorum ,yağmurda var evde olmak nasıl güzeldir ya...

Zehra dedi ki...

canımmm birtanem benim yeni okudum işten ayrılmışsın çok üzüldüm..ama herşeyde bir hayır vardır..bende işten ayrıldım hayırlısı buymuş diyorum eğer ayrılmasaydım mastre bitmeyecekti diyorum..biraz evin tadını çıkar bencede..insan ailesini özlüyormuş :) canım benim Allah tezinden çok daha iyi bir iş kapısı nasip etsin inşallah..seni çok ama çook öpüyorum birtanem..msnde karşılaşırsak konuşalım gamzecim çok özledim seni küçük bızdık :)

aynur dedi ki...

annemde kursun doker ama hic aciklamaz ne oldugunu sekillere bakar uzerine konusmak iyi olmaz der sen anlatinca direk gozumun onune geldi annem bide tuz falan koyar ve zorla taddirir hepimize sudan icirir ama bunlarin hep batil inanc oldugunu ogrendim insanlar piskolojik rahatlamis gibi hissederlermis bilemiyorum...

Calimero Mutfakta dedi ki...

ooo erkek bebis gelecekmis hayirli olsun.. saglikli uzun omurlu olsun.. Evde olmanin keyfini cikar cok guzel ben evde olmaya doyaniyorum hicbir zaman.. annelerle bol bol vakit gecirebiliyorsun cok guzel.. evle ilgilenmek aksama guzel yemekler hazirlamak rahat rahat oohhh keyfini cikar her anin sekerim..

^^JasmiN^^ dedi ki...

merhaba.ben yasemin :) yepyeni bir blogum var:)yazımı yazdıktan sonra birileri yorum bırakır diye bekledim ama kimse gelmeyince ben onlara gideyim dedim :) bloguma uğrarsanız sevinirim:)iyi günler

berfin dedi ki...

canımın içi ne güzel olmuş kurşun döktürmüşsün.aman kötülükler çıksn gitsin yahu:)yaaa bende artık evimin kadını olmak istiyorum:)çalışmadan gezmek dolaşmak istiyorum:)canım öptğm senş ama sık sık yaz gezmeden birazda bize vakit ayır

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Ne güzel bir erkek yeğen geliyor allah tamamına erdirsin,kurşun da döktürmüşsün iyi olmuş nazarları almıştır sevgilerimle iyi bir hafta diliyorum

uykucu dedi ki...

ohhh sefan olsun evinin tadını çıkart ben öyle özlüyorum ki evi..kurşun dökülme işide süpermiş,çıkmış nazarın. biliyorsun tez konum nazar kurşun dökülürken neler yapıyorsunuz bana yazarmısın değişik bir şeyler varsa ekleyeyim.bu arada kurşun işi batıl değil ispatlandı bilimsel olarak kurşun negatif enerjiyi alıp yok ediyor faydalı yani, bilmeyenlere .....

anemon dedi ki...

gözleri olanalrın gözleri çıksın insallh canım bende nazara çok iananırım

Gulos dedi ki...

gamzecim evde oturmak güzel.tadını çıkar valla.
Öpüyorum canım seni.

Adsız dedi ki...

canımmm artık evdesin demek.. oh oh ne güzel.. bak sabah uykularıs süper oluyor...tadını çıkar..
bi de akraba ziyaretlri falan severek yapıyosan çok keyifli oluyodur eminim yeni gelin senii:)))
öptüm güzelim..

pamuk dedi ki...

evde olmanın sıkıcı yanı güzel yanınana oranla daha çok ama olsun evde yanlızken yapılacak çok şey var keyfini çıkar evinin :))

renkler dedi ki...

Ohh, ev kadınlığı son sürat gidiyor:-) Aman dinlen, gez, eğlenmene bak. Benim için de bir iki gün filan gez, alışverişe çık:-) Öpüyorum güzel kardeşim.

Nazar değdirenlere de yuh olsun. İnsan o kadar mı kem gözle bakar!

Gamzeli dedi ki...

Perili köşk,

daha çok korkutmuşlar seni, ayy ne kötü küçüklük aklı işte :)
Yağmurlu iken evde hayal ederdim kendimi, gerçekleşti ama keşke işimden ayrılmasaydımda gerçekşlemeseydi...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Evet canım ayrıldım, vardır tabikide herşeyde bir hayır, üzülüyor ama olsun, sonuçta evimdeyim, iyi oldu yani bir yandan daa, amin canım konuşalım tabikide bende seni çok özledim...

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

Bize kurşunu döken söyledi, tuzda attırdı daha iyi aslında...Yüzümüzü yıkarız ama içmeyiz bilmiyorum, Peygamberimiz(S.A.v) bile döktürürmüş..

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Sağol canım, amin...Şuan çıkarıyorum, iyi gidiyor, evle haşır neşirim...En çok sevindiğimm o zaten annemle bol bol zaman geçiriyorum.Hepsi çok kolay oluyor. Çıkarmaya çalışıyorum tatlişkom..

Gamzeli dedi ki...

Jasmin,

Hoşgeldin, her zaman beklerim, bende gelirim, yeni blogun hayırlı olsun...

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Aman gitsin, gelmesin bir daha.
Gerçekten ev kadını olmak çok güzel oluyor, gündüz bütün işlerini bitirip akşama oturmak için kendine fırsat yaratabiliyoraun, ama çalışmakta çok güzel, sosyal faaliyetlerin çok, yeni insanlarlatanışmöak, bilgi edinmekte hoş bence

Sizleri hiç bırakırmıyım, sizlerle daha çok vakit geçiriyorum ben...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Amin canım, alsın gitsin, iyi oldu, öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Gerçekten özleniyor, çıktı gitti tüm nazarlar, kurşun dökülürken, çarşafı üstüme örtüyorum, evde olmayan eşimin atletini kucağıma koydum ve öyle döküldü, eğer eşim evde olsaydı ikimiz beraber girecektik çarşafın altına...

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

İnşallah canım inşallah..Bende inanırım çok şeyler atlattım...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Çok güzel gerçekten canım, bende seni öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Evet canım, çok güzel oluyorda pek uyuyamıyorum, alışmışım erken kalkmaya, hemde ne keyif :)) Bende seni öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

Haklısın canım, şuan güzel gidiyor.Hiç yalnız kalmadım :)

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Hepsini yapıyorum ablacım, ya birileri geliyor, ya ben gidiyorum güzel oluyor..

Çıksın gözleri inşallah, öptüm seni çok..