15 Kasım 2007

"Çok Yorgunum"

İki günden beri çok yoruldum vallahi, temizlik yaptım. Camlarımı sildim (yağmur yağdı), halılarımı sildim, perdelerimi yıkadım, mutfağımı dip bucak temizledim örtülerini yıkadım ütüledim yerleştirdim, yani anlayacağınız evimin her köşesini temizledim iyi oldu ama bende iyi oldum. Çok yorgunum yorgunluktan uyuyamıyorum bile her tarafım ağrıyor ama şuan tertemiz oturuyorum, buda bana huzur veriyor..

C.tesi günü misafirleirm gelecek, evdeyken kabul etmek istedim, bayağı da kalabalık olucaz, temizliğimde gelen misafirlerime yaradı.Misafiri seviyorum, allah kimseyi tek başına bırakmasın, misafirlerimizi eksik etmesin evimizden. Birkaç gündür iyidik kuzenim vardı zamanımız nasıl geçti anlamadık , dün gitti şimdiden özledim doğrusu.

P.tesi günü annemle kardeşimin okuluna gittik, annem koruma derneğinde, çok sevdim kardeşimin yeni lisesini , en çok da hoşuma giden Müdürleri oldu,kendisi genç bir bayan insan ağzının içine bakıyor dinlerken, hoş muhabbetli ve hoş giyimli :) ama sadece sevmediklerim koruma derneğindeki bayanlar ,bir kaç kişi hariç pek kendini beğenmişler, annemede söyledim beğenmedimi insanında kanı almadımı almıyor be,Hele bir tanesi var ki hiç sevmedim, oğlu kardeşimin sınıfında pek bi beğenmiş kendisini. Böyle insanlardan nefret ediyorum, sende Allah'ın kulusun ne diye böyle davranırsın ki...

Benden iki ay önce evlenen arkadaşımla görüştüm, hamileymiş 1,5 aylık çok sevindim.Darısı bizlerin başına ama çocuğuma güzel günler,hazırlamam için biraz daha beklemeliyiz :)

Bu arada biz evleneli tam 4 ay oldu, allah'ım daha uzun yıllara inşallah Aşkım ile birlikte :)

Şimdilik benden bu kadar

Hoşçakalın

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

42 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gamzelicim ohh valla yorulmuşsun ama tertemiz yapmışsın evini çok keyifli bişi bu hele hele misafir gelecekse ay orda bişi var yok orayı açmasalar bari derdi iğrenç oluyor .Koruma derneğindekilere gelince inan bende hiç sevmezdim okuldayken o tiplerin çoğunu yahu noluyoruz siz kimsiniz yani neyse:)Demek sen daha 4 aylık evlisin ben onu kaçırmışım valla 1 senelik felan biliodum daha erken çocuk için gerçektende bu günlerin tadını çıkalrmalı sonra na iyi bir gelecek hazırlamalı değilmi

Calimero Mutfakta dedi ki...

oo ellerine saglik Gamzecim,mis gibi temiz temiz dinlen simdi ctesiye kadar.. Ben de gecen ctesi kucuk capli bir temizlik yaptim evde ama haftasonu zor geliyor bana temizlik insanin cani dinlenmek de istiyor neyse.. Baya kalabalik misafir grunbun gelecekmis kolay gelsin simdiden..
Kendini begenmis insanlarla is yapmak cok zor gercekten..
Hamis arkadasina hayirlisi olsun. Allah bebegini sag salim kucagina almayi nasip etsin.. darisi isteyenlerin basina.. Sevgilerle..

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Çok yorulmuşsun ama insanın kendi işini kendi yapabilmesi kadar güzel bir şeyde yok.
Bebek içinde acele etmeyin biraz kendinize zaman ayırın.
Sevgilerimle.

HAYAT dedi ki...

canım benim günaydın her tarafı temziliyerek çok güzel yapmışsın cnm hakikaten temizliği yapıp helede şöyle mis kokulu evin içinde oturunca huzur bulmaması elde değil ki sende misafirleri seviyorsun demek :) arkadaşın pek hızlı davranmış :))) oldumu olsun yani, hayırlısı olsun mutlu olsunlar eşinşe beraber 4 ay değil 40'ıncı yıllarınızı birlikte aynı yastıkta kocatsın

loungetime dedi ki...

Benim yazacaklarımı sen zaten yazmışsın. Bana bir şey kalmamış , ama ben yinede diyeyim; Darısı başına
Bu arada kolay gelsin, benimde cumartesi misafirim var.

kakaolusevgi dedi ki...

Ohh,mis mis ,tertemiz ev kokuları buraya geldi :))
kendini beğenmiş insanlarda kompleks vardır,Allah korkusu yoktur.Kendileri bilirler.yalan dünya burası.
Nice nice nice aylara ,yıllara eşinle canım.Maşaallah.Allah hayılrı zamanda bebiş nasip etsin sizede.

renkler dedi ki...

Canım, evliliğimin başlarında ben de misafire bayılırdım. Bu uzun yıllar da devam etti. Ama son zamanlarda nedense o kadar vakit de bulamıyorum, güç de... Kalabalık misafir ağırlamıyorum uzun süredir. Aslında kötü, çünkü çok severdim misafiri ben! Yaşlanıyor muyum nedir?

Bu arada çocuk için çok beklemeyin bence. Genç anne olmak çok güzel. Sen ona yine iyi bir gelecek verirsin merak etme. Onu da yapalım, bunu da alalım deyince bir bakarsın geç kalmışsınız. Bebek kısmeti ile gelir derler ki çok doğrudur. Ama tabi hemen de yapmayın, bir yıl geçsin en azından...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

günaydın,ne güzel temizlikler yapılmış ,şimdi misafire yapılacak menüde sıra değil mi...
sen hepsinini üstesinden gelirsin ,şimdiden kolay gelsin...

berfin dedi ki...

gamzelim valla ellerine sağlık canım benim.temiz olunca insan başka bir keyif alıyor haklısın. o kendini beğenmiş insanlardan heryerde var artık. ne oluyorsa öyle havalı olunca:)çok aptal buluyorum ve acıyorum öyle insanlara.arkadaşının gözü aydın darısı bizlere:)bu arada 40. senenizi göresiniz birlikte.mutluluklar:)öpüldün

Dilek35 dedi ki...

güle güle kirlen derler bizde ohhh misler gibii yorulmuşsun ama deymiş keyfini çıkar şimdi misafirlerinide bi güzel ağırla ablanın hamileliği ne durumda bebiş ne zaman geliyor darısı senin başına canım balık seviyormuşsun sende beklerim şakrana buyurun gelin bizde balık bol hemde taze kendine iyi bak

Mutluveumutlu dedi ki...

Tatlım evde oluncada evin işi hiç bitmiyor di mi:) Oh mis gibi oturuyorsundur ama şimdi, ne güzel.
Yinede kendine dikkat et, çok yorupta hasta olma.
arkadaşının bebeğide hayırlı olsun inşallah. Allah vakti gelince bizlerede nasip etsin.
Öpüyorum canım kocaman

ezgi* dedi ki...

mmmm....ellerine sağlık..temizlik güzeldir ya..gerçekten insan kendini iyi hissediyor :)oh pırıl pırıl oturun..umaı kısa zamanda toparlanırsın..:)inşallah eşinle daha nice senelerde beraber olursunuz :)öptm seni kendine iyi bak

Unknown dedi ki...

Hadi iyi günlerde kirlet evini gerçi evleneli 4 ay olmuş daha kirlenmemiştir bile ama neyse elden geçirmiş oldun,nice aylara yıllara olsun evliliğiniz,hayırlı bebişler olsun şekerrrr..

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Evet canım gerçekten çok yoruldum ama değdi yani :)
Koruma Derneğindekiler bir tuhaf lise diyemi acaba?
Evet 4 aylık evliyim, yok yok değil.Erken diye düşünüyoruz bizde nasıl olsa günler aylar yıllar bizim, tabikide önce bir planımız olmalı bebişimiz hakkında ondan sonra :)

Gamzeli dedi ki...

calimero Mutfakta,

Sağol canımcım, evet yaa çalışınca öyle oluyor, herşey zor geliyor insana dinlenmek istiyorsun dinlenemiyorsun.Teşekkür ederim, buyur gel sende beklerim :)
Haklısın tatlım , amin canımcım öptüm seni.

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Elbette ama bayağı yorucu oldu, tek olunca evde annem ile birlikte yapıyorduk hiç yorulmuyordum , şimdi koydu :)) Öyle yapacağıx daha erken diye düşünüyoruz

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve ben,

İyi akşamlar canımcım, ayy ne hoş oluyor temiz temiz oturması.
Canım arkadaşlarımızın yaşı bizden büyük o yüzden hemen olmasını istemişlerdi. Amin canım, inşallah. Darısı senin başına tatlım.

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Ayy ayy ne güzel geldi demek :)
Haklısın, kompleksli insanlar hemen belli ediveriyorlar kendilerimi zor onların işide be :)))
Amin canım inşallah..Öptüm seni.

Gamzeli dedi ki...

Lounge ime,

Sağol canım
Demek seninde c.tesi , beraber ağırlayacağız misafirleirmizi :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Bende çok seviyorum misafiri, gelip gidenleri.
Sen çalışıyorsun ve bir evladın var, bir evin var üzerinde çok yük olduğu için sana öyle geliyor, zaten işteki stres yetiyor birde evi gel topla onla uğraş bunla uğraş insanın kendine vakti kalmıyor yaşlanmaktan değil yani o :)

Haklısın ablacım, kısmeti ve nasibi ile gelir ama ben beklerim bir yıl, ablam var sırada onun bebişi hayırlısı ile bir gelsin dünyaya sonra artık düşünürüz bizde :)Aceleye gelmeyelim
Öptüm ablacım

Gamzeli dedi ki...

peili Köşk,

İyi akşamlar canım, evet sıra menüye geldi fotosunu çekerim sizlere gösteririm .

Çok sağol ya, desteklediğin için bakalım nasıl geçecek :)
Öptüm ablacım.

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Sağol canım,
Aynen bende öyle acıyorum öyle insanlara, hava atıyorlar ama malesef küçüldüklerini bilmiyorlar.İnşallah canım yaa ..
Amin
bende çok öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Sağol ablacım, yoruldum ama değdi vallahi.
Ablam maşallah çok iyi 5 aylık oldu. 4 ay sonra allah izin verirse aramıza katılacak, ayy heyecanlandım birden :)

Bayılırım balığa hergün yesem bıkmam, sende yazınca hep canım istiyor vallahi :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Hiç bitmiyor canım vallahi, zor oturuyorum inanki, aman c.tesiye kadar olmayayımda ondan sonra olabilirim.Amin canım benim.

Bende seni çok çok öptüm tatlım.

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Sağol canım, evet gerçekten insan kendini iyi hissediyor. Toplandım çok şükür bitti işlerim, inşallah canım amin, bende seni öptüm, sende kendine iyi bak :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Sağolasın canım. Kirlenmiş yine vallahi, amin inşallah canım :)

Yaz dedi ki...

Canım yorulmuşsun ama ne güzel misler gibi yapmışsın evini. Temizlik bitince insanın yaşadığı duygu yorgunluğuna değiyor :) Bu arada Allah 50. yılınızı da göstersin inşallah canım.

anemon dedi ki...

temizlik yapıpta oturup o msi gibi havayı koklamak çok güzel bir duygu bacxım bana da gelsen temizliğe ben bu aralar hiç ilgelenmiyorum evimle yaaaa
daha nice 4 ay laraı ytıllara

---OPTiO--- dedi ki...

kolay gelsin gamzecim..yorulmussundur tabii :( ama o kadar mahvetme kendini..
arkadasinin bebisi simdiden hayirli olsun..darisi basina :)

bi de nice aylara yillara beraber girin insallah.mutlulugunuz daim olsun....:)

Adsız dedi ki...

Canım kolay gelsinde o kadar yorma kendini! Sırayla yapsaydın ya da halılar kalsaydı çok zor olmuştur.

Marifetli ve misssin sen misss
bu arada aklımda bir şey var bir ara yapıcam :)
aklıma ilk sen geldin ne diyim

mucxxxx şekercim

pamuk dedi ki...

daha çok uzun zaman birlikde olun inş eşinle
temizlik :(

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

bende sinir olurum valla kendini beğenmiş tiplere fakat dikkate almamak lazım... gamze biz senden de güzel haberleri yazmanı bekliyoruz inşallah dünya tatlısı bir bebek mutluluğunuza mutluluk katar..

Adsız dedi ki...

Canım desteğin için teşekkür etmek istedim benim için atıp tutanlara pabuç bırakmadığınız için canım. İyi dinlen yorulma misafirler bitmez valla şeker ama sen kendine iyi bak emi

sevgiler

Murat Artan dedi ki...

ah şu ayrılıklar olmasa...

umarım bir ömür mutlu olursunuz eşinizle.

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Yorulmama değdi ama canım ya, iyi oldu .) Amin, inşallah..

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Haklısın vallahi, tabikide gelirim ne zaman istersen :)) Amin canım..

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Sağol canım, tamam artık biraz da dinleneceğim
Amin canım amin, darısı senin başına inşallah.

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

Olmadı işte, hepsini birden çıkarayım dedim, iyi oldu boşver, sende missin şekerim sende...
Ne o yaaa merak ettim vallahi
Öperim bende seni şekercim :)

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

İnşallah canım, amin..

Gamzeli dedi ki...

Gökhan, Almamak gerekiyor haklısın ama sinir olmamakta elde değil doğrusu
İnşallah amin :)

Gamzeli dedi ki...

Eda Suner,

Ne demek seni az çokda olsa tanıyorum artık, destekvermem beni sevindiriyor.
Bitmiyor iyide oluyor ama. Tabikide bakrım sende iyi bak Öperim çok.

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Keşke...

İnşallah Murat, darısı başına..