11 Kasım 2007

"Antalya'dan Kuzenim Geldi"

Yine özledim sizleri arkadaşlar, bu gidişle hep özlücem :)

İşten ayrılmadan önce devlet hastanesinde iş için sınava girmiştim, kazandığım için sınavı cuma günü görüşmeye çağırdılar, sabah 8 de oradaydım çok kalabalıktı, teker teker hepimizi çağırdılar , heyecandan ölüyordum girdim baktım ki oda da 7 kişi var, başhekim başta olmak üzere başhekim yardımcıları diye devam ediyordu, görüşmem çok güzel geçti, yılbaşında başlayabilirim o yüzden çok mutluyum...Devlet işi olunca insan rahat ediyor gerçekten.

Antalya'dan kuzenim geldi bu ara onlarla vakit geçiriyorum, önce annemde kaldı şimdide bende kalıyor , çok güzel eğeniyoruz. Salı günü gidecek, keşke hep burada olsa özlüyoruz vallahi birbirimizi. Küçüklüğümüzde hiç birbirimizden ayrılmadık çok fırlamaydık yaptıklarımıza kimse akıl sırrı erdiremezdi, hala daha öyleyiz ayrılmadık ve ayrılmayıda hiç düşünmüyoruz.Çok yaramazdık, elimiz ayağımız doğru durmazdı :))ne güzel günlerdi ahh ahh. Kuzenim bende olduğu için internete giremedim, sağolsun msnde hep kız arkadaşı ile konuşup durduğu için ben oturamadım başına :))Şimdide eşimle maç özetini izliyorlar bende fırsat bulup hemen yaptıklarımı anlatayım dedim.Sizler neler yapıyorsunuz bir bakayım :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

39 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gamzelicim devlet hastanesindeki i�in in�allah olur tabikide devlet i�i iyidir valla kim ne derse desin tatilin haklar�n vs .Bizde kuzenlerimle k�kken hep bir arada b�y�d�k ger�i hala yak�n�z ama b�y�y�nce kopuyor insan ister istemez hele hele evlenince sizin birbirinize ba�n�z hep ayn� kalm� ne g�zel:)

loungetime dedi ki...

Hastana işi umarım olur. Devlet güvencesi gibisi yok. özel sektörün ne olacağı belli olmuyor.
Öpüyorum.

pembiş dedi ki...

canım benim yeni işine çok sevindim.inşallah olur yaaaa.
kuzeninde gelmiş oh ne güzel gezin gezin.bu günleri ii değerlendir.çalışmaya başlayınca özliyceksin.öptüm canım.

Dilek35 dedi ki...

gamzecim çok sevindim hastane işine hangi hastane merak ettim en azından devlet işi sigortan maaşın garanti kuzeninlede güzel vakit geçirmişsin evde olmanın tadını çıkar canım öptümm

anemon dedi ki...

gamzelim yeni işin hayırlı olsun
benimde eşimin kuzeni vardı üç gündrü iyi vakit geçrik ne güzel ben kuzenlerimle öyle kalamadım evlenince her kez bir yere savrıuldu çok nadir görüşebiliyorz

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Çok sevindim ,hakkında hayırlı olur inşallah şimdiden tebrikler ve başarılar .Devlet daha çok olanaklara sahip bu bakımdan şanslısın .Bende geçen hafta çok yoğundum bu hafta daha serbestim kendime ayıracak daha çok vaktim var ,iyi bir hafta diliyorum
sevgilerimle

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim benim,
is olayi icin hayirlisi olsun.. cok sevindim.. Kuzenle iyi eglenmeler..

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamze'cim hastane işini olacağına ben gönülden inanaıyorum. Allah gönlüne göre versin tatlım.
Kuzeninin ziyaretide ne güzel olmuş.
Öpüyorum canım, iyi haftalar...

HAYAT dedi ki...

canım benim ya çok sevindim iş için bende diyordum ev hayatına çok alıştı diye :) devlet kapısı insanın içini hep rahatlatır umarım senin için hayırlısı olur cnm benim mutlu günler öptüm

Serra dedi ki...

hayirli olsun dielim o zaman $imdiden.. ;)

~Serra

Erkin dedi ki...

Tebrik ederim, yerim o kediciği:)

-♥ஐZeYNePஐ♥- dedi ki...

Merhaba,
Ben Zeynep.Bu blog aleminde yeniyim.Blogunuzu çok beğendim.Kendi blogumada beklerim.

Sevgilerimle,

berfin dedi ki...

senden haber almak ne güzel canım.umarım işin olur.bol bol eğlen:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim yeni işe çok sevindim ,hangi hastahane bu hasta olunca yanına gelelim...:))şaka şaka ,ziyarete inşallah...

Unknown dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun inşallah,benimde kuzen bir bende bir civcivdeydi güzel oluyor vakit nasıl geçti anlamadık,ayrıca benim kuzende bilgisayara yapıştı zor ayırdık kendisini......

Sanem dedi ki...

İşin hayırlı olsun canım. Gönlüne göre olur herşey umarım. Öpüyorum.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım inşallah bu yeni işte seni mutlu eder.Hadi hayırlısı diyelim o zaman:)
Kuzenler bir başka oluyor di mi öpüyorum seni kocaman:)

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

İnşallah canım, en çok da onun için istiyorum, zaten bakalım kısmet, biz hala aynıyız hiç aramız uzak kalmadı, umarım sizinde öyle olur.

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

İnşallah, haklısın canım belli olmuyor . öptüm bende seni...

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

İnşallah canım, antalya'dan geldi oda, haklısın özlücem vallahi, öptüm şekerim..

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

İnşallah canım, Atatürk Devlet hastanesi, kuzenimle güzel vakitler geçirdik ama bugün gitti:((

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Sağol canım, bizimkiler de öyle oldu ama biz çok şükür ayrılmadık, allah hiçbirimizi ayırmasın zaten. Sizde güzel vakit geçirmişsiniz ne güzel :)

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Sağol canım , evet doğru söylüyorsun.İyi olmuş kendine vakit ayırmışsın, dinlen.
Öptüm.

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Amin canımcım. sağolasın :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

İnşallah canım ya, ablamda öyle diyor.
Seninle görüşemedik, yoğunluktan arayamadım bile
bende seni öpüyorum
İyi haftalar tatlım.

Gamzeli dedi ki...

Hislerim vebn,

Alışmadan gireyim bari bir işe değil mi? :))
Evet haklısın amin inşallah.Öptüm tatlım..

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Sağolasın canım :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Sağolasın, nerelerdesin uzun zamandan beri.
Bu arada sayfana girdiğimde yazılarını göremiyorum ben senin..

Gamzeli dedi ki...

Zeynep,

Hoşgeldin o zaman aramıza :)

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Ayy çok sevindim böyle demene canım...İnşallah tatlım, bakalım artık kısmet...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,


Sağol canım , Atatürk devlet hastanesi
her zaman beklerim ama sağlıklı olarak, öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Sağol canım, ayy sorma benimkide öyle onun yüzünden giremedim bir türlü yaa :))

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Sağol canım benim, amin, bende öptüm seni :)

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

İnşallah canım ya, amin diyeyim bende..Hemde ne başka, bende seni öptüm çok :)

renkler dedi ki...

Canım, inşallah o işe girersin. İçine de sinmiş görülüyor, o nedenle inşallah olur. Yılbaşına kadar dinlenmiş olursun. Güzel bir zamanlama olur. Öpüyorum çokkk...

buketandhakan dedi ki...

Gamzecim yeni isin hayirli olsun canim, hersey gonlunce olur umarim, evde oturunca cidden insan bloglara cok bakamiyor degil mi bende anlamiyorum neden :) kuzenler baska oluyor kardes gibi, bende ozledim kuzenlerimi :(
cok optummmm

Gamzeli dedi ki...

renkler,

İnşallah be ablacım , çok istiyorum evimede çok yakın hayırlısı olsun diyorum artık.
öpüyorum bende çok :)

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Amin canım... Haklısın evde olunca pek bir yoğunluk oluyor nedense bakamıyorum..
Ahh ahh kuzenler çok başka, iyiki varlar
bende çok öptüm seni..

Adsız dedi ki...

Merhaba Gamzeli ben yan komşun :) Hani şu mit lojmanlarının dibinde oturan :) Uğramadınız hiç ?
Hoş cumartesileri kızımın sabahtan okul kursu ardından Alsancak'ta ingilizce kursu var. Artık istesemde evde olamıyorum cumartesileri. Ama hafta içi akşam olur hafta sonu bir ara olur şöyle bir ceee yapın :)
Bizimle tanışmanız bence çok önemli. İki çocukla çalışan anne-babanın halini görüp bebek için seve seve beklemeyi daha iyi anlayacaksınız :)
Bu arada devlet hastanesi işini soracağım. Sanırım devletin düzenlediği memur sınavlarına girdin değilmi ? Yada hastane direktmi aldı personeli ? Merak ettim şimdi...