22 Kasım 2007

"Kendime Şal Başladım"

Uzak kaldım bu ara yine blogumdan, eşim mesaiyeye kaldığı için bir kaç gündür evde olmuyorum annemdeyim eve geç geliyoruz eşim sabah gidiyor akşam 10 da geliyor, eve gelene kadar geç oluyor ve bloguma zaman ayıramıyorum. Sabah gidiyorum anneme kahvaltımızı ediyoruz beraber akşam yemeklerimizide beraber yiyiyoruz çok güzel oluyor eski günlerimide özlemişim tekrardan yad ediyorum.

Eşimide çok özlüyorum bu ara pek sık görüşemez olduk mesaisi sanırım bir ay kadar sürecek, Mutlucum kaderimiz aynı sanırım :)ama olsun gönüllerimiz bir olsun buda bize yeter.

Bu arada evde oturduğumdan beri deryayı izliyorum çok güzel bir şal gördüm , şimdi onu örmeye başladım, bitince gösteririm sizlerede bakalım nasıl olacak, el işi yapmasını çok severim elimde boş kalsın istemedim, şalım bittikten sonra eşimede güzel bir kazak öreceğim bakalım beğenecekmi? :))

Geçtiğimiz p.tesi ablamın evlilik yıldönümü idi, 3. yıllarına girdiler onlarda seneye inşallah 4. yıllarına bebişleri ile birlikte girecekler, annemde bebişimiz için harika şeyler yapıyor mavi renkten, örgüleri gördükçe yiyesim geliyor şimdiden yeğenimi, ablacım beşinci ayına girdi, dört gözle dokuzuncu aya girmesini bekliyoruz. Annem babama ördüklerini gösterdikce babamda dede yaa çok seviniyor heyecanını hissedebiliyorum, ailemizin ilk torunu olacak allahın izni ile,ilk göz ağrımız. kardeşim ise dayı olacak diye yiyip bitiriyor bizi :))

Şimdilik benden bu kadar
kendinize iyi bakın

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

39 yorum:

HAYAT dedi ki...

ne güzel bir şey ya ilk torun ilk bebiş ,allah sağlıklı bir şekilde doğmasına yardımcı etsin uzun ömürler versin
insanın eşiyle görüşememesi kötü oluyor daha çok özlüyorsun ama iş napıcaz yapılcak bi şey yok buna şükür demekten başka , şalınıda merakla bekliyoruz benim aşkım sevse böyle şeyleri örücem ama sevmiyor ki :) sağlıcakla kal

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Allah hayırlısı ile kucağınıza almanızı nasip etsin kuzunuzu. Darısıda senin başına işallah hayırlısı ile. Ah o dedeler,ananeler,babanneler yokmu.Nasılda sevimli oluyorlar torunlarını kucaklarına alınca. Mesela benim annem bizi büyütürken ,hele bi onun yaptığı düzeni bozucaz,hele evdeki eşyalara zarar vericez,Allaahh ödümüz kopardıda yapamazdık zaten. Ama şimdi annemin torunlarına karşı tutumunu görünce, anaaa bu benim annemmi diyorum. Mesela örnek ; annemin su damacanası mutfakta durur. Tolga daha küçükken damacananın pompasına basar alttan su gelince ellerini yıkar. Bunu gören ben eyvah anane yapacak ağzımıza diye panik olur. Ananenin tepkisi gülerek gel ulen puşt sok bakem kafanı altına der ve Tolgayı damacananın altında ıslatır. Tolga ve ananesi gülmekten katıla katıla oynaşırlar:)

Not : Bu arada şalını dörtgözle bekliyorum...

Sanem dedi ki...

Hamaratlığımız da üzerimizde demek. :)) Maaşallah diyelim. Hayırlısıyla gelsin bakalım yeğencik. Size ne güzel şeyler yaşatacak o şimdi.

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

işle cnm boş durma,ben anneme yazma işledim,onu bitirdim bayram için ananeme bi tane işledim, o da bitti şimdi öylesine bi tane daha işliyorum,o bitince tubiye(tanıyormusun bilmem) atkı falan düşünüyorum.boş durmak hoş değil yani:)öptüm cnm.

Mutluveumutlu dedi ki...

Tatlım kıyama ben sana yaaa, hakikaten kaderimiz bir :)Eşlerin olmaması zor ama annelerle vakit geçirmekte gayet zevkli oluyor. Şalında inşallah gönlüne göre olur. ben süper olacağından eminim gerçi :)
Bebişinizi biz bile bekliyoruzda, kimbilir sizde heyecan nasıldır :)
Öpüyorum çok canım

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

işten fırsat kalıyormu şal için ? yoksa işten mi çıktın?

---OPTiO--- dedi ki...

bi ay cabuk gecer gamzecim..hem ne güzel annenlerle zaman geciriyosun...
sal i merak ettim ..ben hic beceremem ..ne örgü ne de baska bisey :( ama yapabilmeyi isterdim...ama mümkün degil :)) .

ablanin evlilik yildönümü kutlu olsun..demek ki seneye bebisleride olucak yanlarinda...katlanicak mutluluklari..darisi basina ...

kendine iyi bak gamzecim..öptüm ..

Gulos dedi ki...

gamzecim,
merakla bekliyoruz şalını.Bebişiniz hayırlısı ile doğsunda bize de resimlerini yollarsın.
Öpüyorum canım.

berfin dedi ki...

canım yaaa.allahın izniyel sağlıkla geldin yiğen:)şalı şimdiden merak ettim valla.ellerine sağlık.resmini ve model anlatımını yazarsın artık değil mi canım:)öpüldün

anemon dedi ki...

ailenin il torunu nasılda kıymetli olur o simdi sağlıklı bir sekilde dünya gelir insallh
şalını örrde göster resmini bizlerde güzel uğraslar aslında bos oturmaktansa bir seyler üretmek

kakaolusevgi dedi ki...

Tatlım şalın hayırlı olsun,çok merak ettim bak şimdi.Hemen ör de göster.
Eşleri beklemek zor tatlım ya,ben de 2 haftadır neredyse her akşam 10-11 buçuk-12 ye kadar kalıyor Kemo :(Ama ne edelim iş ..
Ablanlara nice senelere evlatlarıyla inşaallahhhh.

Dilek35 dedi ki...

şal deyince aklıma geldi önceden ne çok örgü örerdim ama artık hiç el işi yapamıyorum şalın bitince mutlaka resmini koy bebişinizede sağlıkla kavuşmanızı dilerim

Unknown dedi ki...

bende yünler aldım ama henüz karar verip başlayamadım,bebeşiniz hayırlı evlat olsun ilk çok özeldir her zaman....

Adsız dedi ki...

şükür kauşturana sen beni de geçtin.. kuzum:)
aman ne tatlı olur o yeğen şimdi vra ya ben de 6 tane var beni paylaşamıyorlar..

aynur dedi ki...

gamzeli annelik heyacai baska ilk torun ilk yiyen heycanida bi okdar guzel ailenin ilk minik insani kac yasina gelsede hep gozdedir ablamin kizi ilayda 8 yasinda abimde ogullari var sirat berat onlar babanne dedikleri icin sorun degildi onun icin gecnlerde simdi teyzemin oglu olunca odami sana annaanne dicek demin anneme kabullenenemedi halbuki nekadar sevindi bi kuzenim daha olacak diye

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve ben,

Gerçekten çok, hele o heyecanı yaşamak daha güzel, amin canım.
Haklısın ama idare edeceğiz biraz, sonra bir daha olmayacak, olursa ara sıra olacak. Biraz daha öreyim şalımı resmini yayınlayacağım, olsun sen ördükten sonra mecbur sevecek :)

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Amin canım, inşallah..yaaa hemde nasıl şimdiden heyecanlılar. Eee küçükler yaa, birde sevimli oluyorlar sevdiriyorlar kendilerini, ananenin konuşmasına bayılduım vallahi, allah uzun ömürler versin.
En kısa zamanda yayınlayacağım.

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Ehh artık, boş oturmayalım bir yerlerden başlayalım :) Amin gelsinde fotolarınıda koyayım, hemde ne güzel şeyler :)

Gamzeli dedi ki...

Hüzünler Güzeli,

Boş durmak iyi değil gerçekten en güzeli birşeylerle ilgilenmek. İsmini duydum tanıyorumda ne güzel yap tabi yap :) bende öptüm canım.

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Evet yaa, ama ne yapacaksın iş işte. haklısın annelerle zaman geçirmek çok güzel oluyor. 1 haftadır iyiyidim ama bugün ve yarın evdeyim :)

Sorma hiç bizdeki heyecanı :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Çalışmıyorum, ayrıldım ya işten :)

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Evet güzel oluyor zaman geçirmek annemlerle . Ben beceriririm şükür ama olsun belki yaparsın birgün, sağol canım. İNşallah allah nasip ederse , amin
Sende iyi bak, öptüm çok

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Resmini yayınlayacağım canım en kısa zamanda , tabikide yollarım öptüm.

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

İnşallah canım, yayınlayacağım biraz daha öğreyim.Bende öptüm çok

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Hemdee ne kıymetli amin canım, inşallah.Tabikide gösteririm, haklısın boş oturmaktansa iyi oluyor.

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Sağol canım, yayınlayacağım.Evet zor ama ne yaparsıniş işte.
Amin canım.

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Bende çok örerim ve severimde örmesini, tabikide yayınlarım.Amin

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Olsun sen ilk adımı atmışsın başlarsın yolunda evet gerçekten öyle amin

Gamzeli dedi ki...

nagiş,

Ayy ne yapayım, bir türlü fırsat bulamıyorum, ben bir taneyi zor buldum :)

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

Gerçekten öyle, evet hem gözdedir.Kıyamam ben yeğenine senin, hemen nasıl üzülmüş bak. Sern nasılsın?

Murat Artan dedi ki...

hem çalışan hem de hamarat,tebrikler efendim.
izmire selamlar;)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Teşekkür ederim efendim..

Bizden de size selamlar olsun :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim nasıl kıskanıyorum seni ,evdesin çalışmıyorsun,annenin dizi ibinde ve örgü örüyorsun,bühüüü bende istiyorum banane...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Kıyamam sana yaaa, inşallah canım en kısa zamanda sende annen ile birlikte olursun, öpüyorum seni çok ablacım..

Adsız dedi ki...

Evet şal çok güzel oluyor, bende örmüştüm geçen yıl :)

Canım sen benim dediğimi farketmemişsin! Kuğu resimlerini görmemişsin ama ben onu seni düşünerek yapmıştım

BALDAN TATLI dedi ki...

Şalı merakla bekliyorum. Nasıl olacak acep??

renkler dedi ki...

Canım, geç oldu ama ablacığının geçmiş evlilik yıdönümünü kutlarım. Bebiş için yapılanları gözümde canlandırabiliyorum. Ne şirindir kimbilir... Anneciğin döktürüyordur. Oğluşu beklerken annem de döktürmüştü. Ben de bir iki patik, bir süveter ve hırka örmüştüm, annem de onları süslemişti. Sen de yeğenine yaparsın artık bişiler:-) Hem alıştırma olur kendin için de...

pembiş dedi ki...

becerikli arkadaşım benim.ellerine sağlık eminim muhteşem olacak.bekliyoruz resimlerini.ablana mutlulular dilerim.bebişşşşşte hayırlısıyla gelsin sevelim yav

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne güzel aileye minik bir peri katılıyor hadi Allah kurtarsın en kısa zamanda hayırlısıyla doğsun buarada darısı en kısa zamanda seninde başına öpüyorum çook:)