7 Kasım 2007

"Bloğa Giremediğim Zaman Aklım Hep Sizde"

Yine uzun zaman oldu yazmayalı, ben bu kadar geciktirmezdim ama evde olunca demek böyle oluyor, iş yerinde daha çok zaman buluyormuşum :)

C.tesi günü misafirlerim vardı gündüz, düğün için tebriye geldiler, güzel güzel oturup ordan burdan muhabbetlerimizi ettik...

Pazar Günü kayınvalidemler geldi yemeğe,eşimin anneanneside vardı, 3 hafta falan önce anneaneemiz ufak bir felç atlattı,felcin ufağımı olur dersiniz ama allaha çok şükür şuan iyi hiçbirşeyi yok, biz Manisa'ya gidecektik ama eşim hafta sonları hep mesaiyeye kaldığı için gidemedik, onlarda İzmir'e gelmişler, bizde bize çağırdık yemeğe, geldiler yazık tansiyonu çıkmış düşmüş, halıya suratını çarpmış ve kesilmiş, tabi derilerde artık inceldiği için hemen kesilmiş, birde o hali ile dikiş atılmış Allah bir daha göstermesin.

Dün akşam erkek kardeşimi doktora götürdük, göğsünde sertlik oluştu, korktuk, tahliller yapıldı, filmler çekildi şükür ki hiçbirşey çıkmadı, aman allah korusun bir daha da çıkmasın inşallah bayağı korkuttu bizi..

Eşim iş yerinin eğitimine gidiyor ve bugün sınava girecek, başarılar diliyorum, sınavı kazanırsa bizim için çok daha iyi olacak, hayırlısı artık..

Sizler neler yaaptınız ben yokken, hepinizi ziyaret edeceğim

Hoşçakalın

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

42 yorum:

renkler dedi ki...

Canım, kardeşine çok geçmiş olsun. Aman Allah korusun. Kesin nazardandır. Eşimin de elinde bir sorun vardı. Bir teşhis koyamadı doktor, sonra geçti Allah'a şükür. Bunları nazara bağlıyorum.

İnsan evde olunca bloğa girmeye zaman bulamıyor. Ben evdeyken hiç bir şeye vakit bulamıyorum ya...

pembiş dedi ki...

canım benim yoklıuğun çok belli oluyor.özletme kendini bu kadar.kardeşine ve anneannenize çok geçmiş allah acil şifalar versin öptüm canım

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gamzecim..
cok cok gecmis olsun.. anneanne ve kardese.. isallah bir daha olmaz. esine de basarilar.. Allah yardimcisi olsun herkesin..

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun hem annanenize hemde kardeşine..eşinede başarılar dilerim umarım herşey istediğin gibi olur canım öptüm..

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım gerçekten çok özlettin kendini :)
Kardeşine geçmiş olsun tatlım, önemli birşey çıkmamasına sevindim. Eşinde inşallah sınavından iyi bir sonuç alır.
Çok öpüyorum ve arayı bu kadar açma diyorum :)

Unknown dedi ki...

slm Gamzeli, anneanne ve kardeşine geçmiş , ablana da hayırlı olsun:o) Blogunun geleceği için bir an önce iş hayatına geri dönmelisin :o)
Bu arada seni okuyunca gözümde İzmir canlanıyor. Ben İzmir de okudum.Manisalı arkadaşlarım çoktu. Hatta burada bile yakamı bırakmadılar.En yakın komşum da Manisa' lı.Şaka tabiki.. Sağlıcakla kal

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Sağol ablacım, bencede nazar anneme söyledimokut diye tamam dedi, geçmiş olsun eşinede bugün bir arkadaşıma gittim o da öyle söyledi, hastaneye gitmiş elindeki şişliye bişey bulamamışlar, ölüyor kız arısından..

haklısın ablam ya, evdeyken hiç fırsat olmuyor..

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Canım yaaa, tamam arayı bu kadar açmayacağım artık, teşekkür ederim bende çok öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Sağol canım, inşallah amin...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Sağol canım, inşallah olur...Bende snei çok öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Ayy canım benim fırsat bulamadım , sağol mutlucuğum inşallah..Bende çok çok öpüyorum, sende boşver sıkılma, bırak allah'a havale et..

Gamzeli dedi ki...

Duha,

Sağol canım, bencede dönmeliyim çok iyi olacak :) Ayy ne güzel sana eski anılarını anımsatabiliyorum.Olsun bırakmasınlar yakanı eski anılarınızı tazeleyin :))
Öptüm çok...

Sanem dedi ki...

Gamze'cim çok geçmiş olsun. Bir daha karşılaşmazsınız umarım. Evdeyken nete girmek daha zor inan. Blog dünyasıyla tanıştığımdan beri "çalışıyor olsaydım daha sık girerdim" diyorum içimden hep. Öpüyorum çok.

berfin dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun.enişte içinde başarılar .en iyisi olur inşallah:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim,dolu dlou günler geçmiş ,allahtan evdesin değil mi...
eşinin anneannesine ve kardeşine geçmiş olsun...
eşine de sınavında başarılar herşey gönlünüzce olsun....

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Canım benim çok teşekkür ederim, umarım karşılaşmayız, zor vallahi..
Haklısın canım, gerçekten zor oluyor girmesi, bende diyorum çalışırken daha sık giriyordum diye...

Gamzeli dedi ki...

berfin,

sağol canım benim, inşallah hepimizin gönlünce olsun herşey...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Evet evdeyim ama bloga girmeye fırsat bulamıyorum bir türlü
teşekkür ederim ablacım, inşallah...

Serra dedi ki...

hem kardesine hem de anneanneye gecmi$ olsun..

~Serra

Dilek35 dedi ki...

gamzecim çok geçmiş olsun canım hastalık zor valla hele yaşlılara hiç kıyamıyoruz ev hanımlığınada çabuk alıştın tadını çıkar eşinede başarılar kendine iyi bak öptüm

pamuk dedi ki...

eşine sınavında başarılar kardeşine ve anneannene geçmişler olsun. herşeyin hayırlısı olsun. öptüm kocaman

Gulos dedi ki...

ahh gamze ne güzel evdesin.Çok hevesleniyorum şuan evde olmaya.Kızım hasta ikigündür ama ben çok yoğun olduğum için izin bile alamıyorum.
umarım eşin sınavı geçer.
sevgilerimle..

---OPTiO--- dedi ki...

cok gecmis olsun canim..hem ananecigine hemde kardesine...bi daha hic hasta olmasin cevrendekiler :(

bu ara bende yokum buralarda :( pek ugrayamiyorum..haberin olsun gamzecim..

loungetime dedi ki...

Kardeşine çok geçmiş olsun. Bizde seni özledik bu arada. Anlıyorum seni evdeyken blog falan düşünülmüyor. Eşinede başarılar diliyorum. Öpüyorum.

ev perisi;) dedi ki...

çok geçmiş olsun canım benim:)
inan benimde aklım hep sizlerde kalıyo...
yorum bırakamasam da her daim mutlak uğruyorum emin olun lütfen!

uykucu dedi ki...

çok geçmişler olsun umarım bir daha olmaz.evde iş bitmez anlıyorum.iyi olduğunu bilelim yeter gamzelim.umarım iyi bir iş bulursun..ama evin tadını bolca çıkart:)

kakaolusevgi dedi ki...

Tatlım benim evde olmak ne hoş yahu,oh gezmeler ,misafirler,ev işi doya doya :))
Kardeşine çok geçmiş olsun,anneanneye de,canım ya çok şeker yaşlıklar.
Eşin için de en hayırlısı ne ise o olsun,ikinize de gzüel şeyler getirsin sınav sonucu.

Nihat Demirkol dedi ki...

Tüm Eda Suner Arkadaşlarının Okuması Rica Olunur:

http://yeldegirmenlerinekarsi.blogspot.com/2007/11/eda-suner-gerei-1.html

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

umarım sınavı başarılı geçmiştir eşinin. anneannene kardeşine Allah acil şifalar versin..

Murat Artan dedi ki...

çok geçmiş olsun gamze,üzüldüm.anneannene şifa dilerim,tabii kardeşine de.neyseki bir şey çıkmamış.

Gamzeli dedi ki...

serra,

Sağol canım, öptüm..

Gamzeli dedi ki...

D,lek 35,

Çok haklısın, çok zor hemde, alıştım vallahi güzel gidiyor, sağol ablacım
Çok öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

Çok sağol canım, amin
Öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

güloş,

Çok güzel oluyor evde olmak ama sanırım yılbaşına kadar evdeyim, inşallah girerim hastaneyede..
Geçmiş olsun Güloş'uma
Öptüm seni ve tatlımı...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

sağol canım benim, inşallah...Tamam canım geldiğinide belli et olur u?Öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Sağol canım, bende çok özlüyorum sizleri düşünüyorum aklım burada kalıyor ama bir türlü fırsat bulamıyorum, bende çok öpüyorum sen, ve Sude'yi...

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Sağol canım, aynen bende öyle aklım hep burada :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

İnşallah canım, sağol..İş bitmiyor vallahi..Çok iyiyim ben fırsat bulduğumda yazıyorum ..İnşallah cnaım...

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Evet canım, çok güzel
Sağol tatlım, allah göstermesin bir daha..
Amin canım, öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

gökhan,

Evet, çok güzel geçmiş ama belli olmadı daha..sağolasın arkadaşım..

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Sağol Murat, evet çıkmadı çok şükür Allah'a...

ezgi* dedi ki...

merhaba...öncelikle anneannene ve kardeşine çok geçmiş olsun..ayrıca yeni bebişiniz umarım sağlıklı olur..:)ayrıca umarım eşinin sınavı istediğiniz gibi sonuçlanır..ahh ah sınavlar hiç bir zaman bitmiyor..:D