30 Ekim 2007

"Son Günümüz"

5,5 yılımın geçtiği, gözlerimi açtığım koskoca iş yerim. Bugün veda günümüz, çok kötü bir durum, mutluluğumda hep yanımdalardı, üzüldüğümde , ağladığımda, hastalığımda hep yanımda oldular, beni hiç yalnız bırakmadılar.

Öğle yemeklerimizi bile hep beraber yediğimiz, gelmediğimiz zaman duygu sömürüsü yapıp illa götürdüğümüz, hiç korkmadan yaptığımız şakalarımız, hiç kızmadığımız yapılan şakaları kaldırmamız, çok güldüğümüz, birbirimize yardımcı olduğumuz, zor durumda kalanlar için toplanıp onlar için kararlar aldığımız, abi kardeş, abla kardeş olduğumuz iş yerim, daha belkide aklıma gelmeyen bir sürü şey...

Bugün son günümüz, ayrılmak çok zor...Keşke böyle birşey olmasaydı ama şartlar öyle gerektiği için böyle olmak zorunda kaldı...Gidenler ve kalanlar çok üzgünüz..Nasibimiz buraya kadarmış, umarım böyle bir iş yeri bir daha çıkar karşıma..
Böyle arkadaşlıklar olan, hepimizin yolu açık olsun...

Not: Foto 26.10.2007 de olan son doğum gününden :), birkaç kişi eksik .

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

60 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Can�m in�allah hepiniz i�in �ok daha iyi olur. Hakk�n�zda hay�rl�s� olsun.
Ben senin o g�zel y�re�inle, yine b�yle g�zel bir i�yeriyle kar��laca�na eminim.
�p�yorum �ok

berfin dedi ki...

gamzelim,hayırlısı olsun.ama insan giderken yinede çok üzülüyor.helede güzel dostluklar kurmuşsa.ama mutlununda dediği gibi gittiğin yerlerdede daha iyilerini bulursun inşallah..öpüldün

renkler dedi ki...

Canım inşallah yine böyle güzel bir iş yerine kavuşursun. Çok evde durma bence... Ama biraz da dinlen. Ben de ilk iş yerimi unutamam. Orada aile gibiydik. Çok güzel günlerim oldu. Burada ise kim kime dum duma. İnsanların çoğunu hiç sevmiyorum.

HAYAT dedi ki...

gamzelim hayırdır niye ayrılıyorsun anlamadım ben :(
her şeyde hep hayır var deriz ya öyle olur inşaallah sen için ferah tut yeter ki işten ayrıldın diye onlardan ayrılcak haliniz yok yine görüşüceksiniz bi yerlerde oturup sohbet edip eskilere dönüceksiniz yine
bence hayatında güzel insanları tanıdığın yer olarak kalıcak, orası senin hatıran artık :) öpüyorum hoşçakal

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

inşallah canım, dediğin gibi olur. Canım yaa sağolasın, bende çok öpüyorum seni...

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Amin canım, evet ben ve arkadşlarım şuan öyleyiz, zor bir durum ama ne yapacaksın nasip işte, inşallah canım , bende çok öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

İnşallah ablacım, yok durmayacağım evde ama fırsatınıda bulmuşken dinleneceğim. Bende senin gibi unutamyacağım herhalde, bakalım şimdi çalışacağım yer nasıl olacak, ortam nasıl olacak :)

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve Ben,

İş yerimiz İzmir de idi, şimdi Antalya'ya taşınıyor, oraya gidemeyecekler bende dahil işten ayrılıyoruz, yarımızda oraya gidiyor...

İnşalah canım, bende çok öpüyorum seni...

loungetime dedi ki...

Vedalar hüzünlü oluyor, düşünsene bütün günümüz orda geçiyor, ailemizden bile fazla görüyoruz, iş arkadaşlarımızı, umarım bir sonraki de bu kadar iyi olur.

HAYAT dedi ki...

CANIM YA YAZDIM SANIYORDUM AMA MEĞERSE YAZMAMIŞIM :) DÜĞÜN FOTOLARINA BAKMIŞTIM SENİN ÇOK GÜZEL OLMUŞSUN CNM YA HELE SAÇIN SÜPER O TAKASI FİLAN ÇOK HOŞ OLMUŞ ABLAMA GÖSTERMEM LAZIM :) KENDİSİ KUAFÖR OLUCAK BÖYLE ŞEYLERİ HEMEN KAPAR :)GELİNLİĞİNDE ÇOK HOŞ
ÖMÜR BOYU MUTLULUK DİLİYORUM BİR YASTIKTA KOCAYIN:)

buketandhakan dedi ki...

Gamzecim cok uzuldum, umarim icine sinen yeni bir is bulursun kisa zamanda, ama bir surede evde kal bence, ev hanimi olmakta bir sureligine insana hos geliyor, evine esine ve ozellikle kendine zaman ayirabiliyorsun:)
cok optummmmmm

Dilek35 dedi ki...

canım nasip buraya kadarmış ama dostluklar arkadaşlıklar yaşanan acı tatlı anılar hiç bir zaman unutulmaz sen evde biraz dinlen umarım burayı aratmayacak güzel bir iş bulursun kendine ev hanımlığınında tadını çıkar öptüm

---OPTiO--- dedi ki...

üzülme gamzecim, nasil olsa birbirinizi arkadas olarak kabul etmissiniz bi kere..illaki yine toparlanip bir araya gelirsiniz..tabiiki hergün görmek gibi olmaz :(( ..ama yinede üzme kendini..
insalah bi dahaki sefere calisacagin isyerindede böyle candan diyebilecegin dostlarin olsun..
öptüm canimm.

---OPTiO--- dedi ki...

üzülme gamzecim, nasil olsa birbirinizi arkadas olarak kabul etmissiniz bi kere..illaki yine toparlanip bir araya gelirsiniz..tabiiki hergün görmek gibi olmaz :(( ..ama yinede üzme kendini..
insalah bi dahaki sefere calisacagin isyerindede böyle candan diyebilecegin dostlarin olsun..
öptüm canimm.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

herşey de bir hayır vardır....
senin için yeni sayfalar yeni dünyalar açılacak...
ama hazır evdeyken çocuk işini aradan çıkarsan mı ne ,çok mu aceleci davrandım bilmiyorum artık...:))))

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Gamzelim umarım bir sonraki iş yerinide çok seversin:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sevgili Gamzelicim sen uzun zaman burda çalışmışsın ne güzel zaman geçirip güzel arkadaşlıklar kurmuşsun bazen yeni başlangıçlarda yapmak gerekiyo ama umarım bulacağın yeni iş sana beraberinde çok daha güzel şeyleri getiriri öpüyorum seni:)

Adsız dedi ki...

Canım inşallah daha iyi bir iş yerinde, burdaki gibi güzel dostlukların kurulduğu iş arkadaşların olur. Hayırlısı böyleymiş. Üzülüyor insan gene de değil mi.

Çok öperim canım

Unknown dedi ki...

iyi anılarla ayrılmışsın birde kötü bitseydi daha çok üzülürdün hayırlısı olsun...

TATLI CADI dedi ki...

Canım Gamzelim,Allah bir kapıyı kapar yenisin açar.Her yeni adım yeni bir umut,yeni bir heyecandır.
Hayat hangi süprizle gelir karşımıza bilemeyiz.Önemli olan hüzünlüde olsa her hayat oyununda mutlu olabilmeyi başarmaktır.
O gülen yüzün hiç solmasın.Her doğan güneş sana yeni umutlar ve güzellikler getirsin.

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Hemde çok hüzünlü oluyor.Ailemizi bile o kadar saat görmüyoruz çok doğru söylüyorsun, Sen neler yaptın taşınma işini?

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve ben,

Canım benim, sağol beğendiğine çok sevindim, tabi tabi baksın iyi olur, çok teşekkür ederim canımcım.

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Canım, hoşgeldin özledim vallahi seni.Şuan evdeyim, bir yandan da evde kalmak çok iyi ama fazlada oturamam ki alıştım çalışmaya :) bende seni çok öptüm.

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Evet ablacım nasip buraya kadarmış ama biz yinede ayrılmayacağız, dediğin gibi biraz evde oturacağım, evimin tadını çıkaracağım.Öptüm seni

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Evet canım, haftaya bir araya geleceğiz hepimiz allah nasip ederse, patronlarımızda gelecek.İnşallah canım, inşallah.bende çok öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

perili Köşk,

Evet canım herşeyde var bir hayır.Yok çocuk işini daha sonraya bırakıyoruz, biraz evimde zaman geçireyim, biraz çalışayım ondan sonra :))

Gamzeli dedi ki...

Yonca hanım,

İnşallah canım severim :(

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Haklısın herhalde ama sıkılmıyordum hiç zaman nasıl geçiyor anlamıyordum bile, inşallah yaptığım yeni başlangıç çok iyi olur. Öptüm seni.

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

İnşallah canım, evet üzülüyor insan herşeyi iyi olan bir iş yerinden ayrılması ama kısmet işte.
Bende çok öptüm seni

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Haklısın canım, o zaman kötü olurdu işte.Amin

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Evet canım doğru diyorsun,
canım benim dostluğun ve bana desteğin için teşekkür ederim.
Amin hiçbirimizin solmasın
Öptüm seni

anemon dedi ki...

gamzelim sona greldniz demek hayırlısı olsun hepinizn hakkında ne güzel böyle güzel dostluklar kurmak
allh hepiizin karşısına böyle bir iş yeri ve iş arkadaslrı cıkarsın

Sanem dedi ki...

Hakkında hayırlısı olsun Gamze'cim. Ben de Mutlu'ya tamamen katılıyorum ve iş konusunda hiçbir sıkıntının olmayacağına inanıyorum. Bizi habersiz bırakma canım. Sevgiler...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim benim.. hayirlisi olsun insallah yeni is yerini de en az burasi kadar seversin.. Üzülme sen.. yeni maceralara yelken acmak lazim.. yeni dostlar tanimak lazim is hayatina yeni bir soluk getimek lazim diye dusun :) 5.5 sene cok uzun bir donem ilk isindi dimi muhtemelen.. ben de ilk isimde 4 sene kadar calismistim her nekadar ayrilmak istesem de son gun cok duygulanmistim..
Canim benim dogum gunun de kutlu olsun. Allah sevdiklerinle birlikte uzun saglikli mutlu bir omur nasip etsin.. bak hic bilmiyoruz birbirimizin dogumgunlerini.. kaydetmek lazim bi yere..
sevgilerle..

kakaolusevgi dedi ki...

Canım benim,her son bir başlangıçtır aslında.Bundan sonra yine çalışmak istersen,daha harika bir işyerin olsun inşaallah.Hayırlısı olsun.
Ayrıca geçmiş doğum günün kutlu olsun şeker,nice nice yaşlarına.
Ne şeker,hanım ve şık çıkmışsın tatlım :))

Murat Artan dedi ki...

ayrilmak zor,umarim yeni bir isin oldugunda da boylesine mutlu olursun.

Adsız dedi ki...

gamzelim uzulme kiyamam hersey insanlar icin usikma o tatli canini FILIZ

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gamzelicim üzülmezmi insan ailemizden daha çok vakit geçiriyoruz iş arkadaşlarımızla,neyse kader işte umnarım daha iyileri güzelleri seni bulur.Ama çalışmaya başlıyana kadar biraz evin keyfini çıkar hani hep derizya ayy şimdi evde olsam bi yatsam elimde kahve felan o zamanlar aklından ne geçiyorsa onları yap çok öptümm

aynur dedi ki...

gamzecim senin adina uzuldum ama allahdan senin icin hayirlisini diliyorum cok guzel dostluklar kazanmissin umarim yine cok severek gidecegin bi is denk gelir

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
İnsanın çok alıştığı böyle güzel bir ortamdan- işinden ayrılması üzücü ama her işte bir hayır vardır hayırlısı olsun ve tüm güzellikler seninle olsun
Sevgilerimle

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım hakkında hayırlısı olsun Hepiniz için tabi. Umarım bu işyerini aratmayacak daha güzel dostluklar da kuracağın, güzel bir işin olur. Allah o güzel gönlüne versin..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım vefalı kızım nasılsın? Üzülme çok,ayrılık tabi ki zor.
ama herşey de bir hayır, vardır bunun da bir hikmeti.
belki ben ve annen "anane" oluruz.:) hııı ne dersin? :)))

böğürtlengözün annesi dedi ki...

İnsanın iş yerindeki huzuru çok önemli, ne mutlu sana böyle bir işyerinde böyle güzel arkadaşlıklar kurmuşsun. Günümüzün hemen hemen yarısından fazlası iş yerimizde geçiyor hatta eşimizden,çocuklarımızdan çok işyeri personeli ile yüz yüze bakıyoruz.
Hakkında hayırlısı olsun inşallah Gamzelicik. Umarım daha iyi yerlerde çalışırsın...

pembiş dedi ki...

senin adına çok üzülüdüm arkadaşım.ama herşeyde vardır bi hayır.allah başka bi yerden kapı açar.canını sıkma.bu arada gezmenin keyfine var derim.çalışırken yapamadığın herşeyi yap.öptüm canım

Gulos dedi ki...

Merhaba gamzecim,
eskisi gibi olmaz tabi yeni işyerin.Ama oranında güzel yanları olacaktır.Ben aynı işyerinde devam etmeme rağmen.Eski günlerimizi özlüyorum.
Ne mutlu sana ki 5,5 yıldır güzel bir yerde çalışmışsın.Allah bir kapıyı kapatır diğerini açar.
Bu arada yeniden çalışmayı düşünüyor musun?
Sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

İnşallah canım severim, evet bende çok duygulandım, ayrılmakta hiç istemiyordum ama nasip işte.

Canım benim yaa çok sağol ama benim doğum günüme daha 2 ay var, o doğum günü bizim iş yerinden birinin ve son doğum günü kutlamasaydı.Senin ne zaman? benim 16 Ocak :)

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

bende öyle dim canım, tabikide çalışacağım ama hemen değil, biraz geçsin, dinleneyim falan :) Teşekkür ederim tatlım :)

Calimero Mutfakta dedi ki...

aaa ben de senin dogumgunun diye anlamisim okuyunca :) Benim 8 eylul manisa nin kurtulusunda :)
cok tatli cikmissin bu fotoda..

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

herkes gibi bende aynı şeyi düşünüyorum cnm,değişiklik iyidir,birascık ev hanımı ol,sıkılınca bakıştırırsın artık bi iş:))öptüm...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

İnşallah Murat, bakalım mutlu olursam yazarım zaten haberiniz olur :)

Gamzeli dedi ki...

selin,

Artık fazla üzülmüyorum, ilk zamanlar çok üzülüyordum be canım :(

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

evet en çok saatlerimiz orada geçiyor, tabikide alışıyoruz, öyle yapıcam zaten...
Canım doğru söylüyorsun zamanında çok söylerdim :) içimde kalmasın yapayım, sizler içinde yaparım..

Gamzeli dedi ki...

candan,

Haklısın canım avrdır bunda da bir hayor..
Amin canım hepimiz olsun..

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Amin canımablacım, inşallah bakalım hepimiz göreceğiz :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

iyiim ablacım, sen nasılsın? Özlettin kendini nerelerdesin sen? Evet haklısın ama bebeiş konusunda bişey diyemeyeceğim daha çooooookkkk var :))

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

haklısın canım, en çok zamanımızı iş yerimizde geçiriyoruz, birde iyi ortamlar oldumu bırakması çok zor geliyor :((

Amin tatlım...

Gamzeli dedi ki...

denizimiz,

Doğru diyorsun canım, bu ara öyle yapıyorum güzelde hani, :))) bende çok öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Tabikide ama orayı arayacağımı biliyorum,
evet canım düşünüyorum çalışmayı ama birazda evde oturayım istiyorum,2 aya kalmaz sanırım çalışmaya başlarım :) Öptüm seni ve Güloş'u...

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Oooo süper hayatta unutmam doğum gününü :)
Teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Hüzünler güzeli,

bende öyle düşüünüyorum canım, bakalım artık hayırlısı :)