23 Ekim 2007

"Çok Üzüldüm Genç ve Güzel Kıza"

Dün yağan yağmurdan herkes nasibini aldı, bizlerde dahil, iş yerimize su bastı tabi o kadar büyük olmasada içeriye girdi.Dışarıda öyle bir göl oluştu ki arabaların tekerlekleri görünmüyordu, benim evin orada yerler içine çökmüştü, hatta parkedilen araba bile yanlamasına çukurun içine girmişti, arkadaşlarım gelmişti oturmaya onlar söyledi koşarak çıktım resmini çekecektim ki eşim kızdı :) millet görse dalgamı geçiyorsunuz der diye :))) haklıydıda ama benim kötü niyetim yoktu sadece bloguma koyarım diye düşünmüştüm :)var mı şimdi bunda bir kötülük :p

Eve rahat geldim yağmurda, iş yerinden bıraktılar çok iyi oldu, sel suyu götürürken ben hiç hissetmedim, dediğim arkdaşlarım geldi , oturduk, muhabbet falan derken saat gece 12.30 olmuş kalkalım artık dediler ne kadar oturun dediysem oturtamadım :) Ablamlarda vardı, arkadaşımın anneside geldi ve benim annemde vardı, onlar gittiler etrafı topladım, bulaşıkları makinaya yerleştirdim baktım 1,5 olmuş ve yattık...

Sabah işe gelirken otobüste kızın biri vardı benim yaşlarımda da olabilir benden 2-3 yaş büyükte olabilir genç ve güzel bir kız giyimide hoşdu ama bir baktım kızda tuhaflık var, otobüsün ortasında durmuş, pencereyi açmış dışarıya bakarak özgürlük şarkıları söylüyordu ve oynuyordu,elinide iki işareti yapıyordu, bir tuhaf oldum bütün otobüsün içinde ki gözler kızdaydı, çok üzüldüm :(( Sonra polis bindi otobüse onun gözünün içine baka baka şarkıları söylemeye devam etti, polisin yanı boşaldı ve kız oturmak istedi. Polise "bacağınızı çekerseniz çok rahat oturabilirim " dedi ve hiç susmadan cır cır cır nasıl konuştu anlatamam, "siz bu ülkeyi nasıl koruyorsunuz "diye polis inerken arkasından bağırdı...Allah dedim yardımcısı olsun, aynı durakta indik önümden yürümeye başladı ve benim gözüm hala o kızdaydı. Bir kadının kucağında bebek vardı, bebeğe "seni seviyorum bebek, selam bebek" dedi, kadın bile şaşırdı, sonrada "rahatsızlık verdiysem özür dilerim" dedi..

Çok genç allah yardım etsin, üzüldüm. Kim bilir neden bu hale geldi :(

Hepinize kolay gelsin
Bu arada hepimizin başı sağ olsun...

Not: Öğle yemeğine çıktığımda o kızı gördüm bir sürü polis kızı ite ite polis otosuna bindirdiler, sanırım o polislerede laf söyledi :((((

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

27 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Allah verdiği aklı almasın tatlım ya, sen anlattıkça gözümde canlandı, çok etkilendim. Dediğin gibi kimbilir nasıl o hale geldi...

renkler dedi ki...

Tövbe tövbe. Allah korusun. O tiplerden korkarım da. Ne zaman ne yapacağı belli olmaz.

Unknown dedi ki...

Sevgili Gamzeli, geç bir iadeyi ziyaret oldu kusuruma bakma. geçmi bayramın kutlu olsun. İstanbul ' da belli aralıklarla yağmur yağıyor. Tabiki beraberinde de olumsuzluklar olabiliyor.Yağmasa da kötü .. Kendine dikkat et. Sevgiyle kal

kakaolusevgi dedi ki...

canım çok ilginç,bu şekilde tv de görüyoruz ama sen bizzat görmüşsün,çok daha fazla etkilenmişsindir tabi.Ben tv de acıklı olan halleri izlemiyorum,inanılmaz sinirlerim bozuluyor.Sadece önemli kişilerin yorumlarını dinliyorum.
Allahım memleketimizi daha kötü hallere sokmasın.

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Amin canım, öğle yemeğinden dönerken baktım ki polisler götürüyorlardı , çok üzüldüm çok...

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Bende korkarım, haklısın n zamn ne yapacakları belli olmaz.Yanım boştu benim ama hiç oturmadı, korktum oturacak diye :((

Gamzeli dedi ki...

Duha,

olsun cnaım önemli değil, seninde canım geçmiş bayramın mübarek olsun..

Haklısın oluyor ama ne yapalım, alah daha beterinden korusun..

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Evet o zaman bile dediğin gibi üzülüyoruz ama gerçeğini gömek insnaı gerçekten çok etkiliyor, Allah aklımıza mukayet olsun canım
Amin..

Erkin dedi ki...

Sevgili Gamzeli, Konuyu anladığım kadarıyla şöyle yorumlamak istiyorum; herşeyin başı eğitim, inan bir evladı yetiştirmek sadece biz öğretmenlerin işi değil bu çok büyük sorumluluğun diğer ucunda ailelerde var!!. Ancak üzülerek söylemek istiyorum ki çoğu aile çocuklarını bırakıp gidiyor. Halbuki öğretmenlerle beraber aylık ortak çalışmalarda bulunsalar. Bu ülkede o tür insanların sayısı yok denecek kadar az olurdu. Ama yine yılmayıp Üçgenin her ucunu sağlam ve iletişim içinde tutarsak uygar bir ülke seviyesini yaklarız. Üçgenin bir köşesinde öğrencilerimiz. Diğer köşesinde Ailelerimiz ve diğer bir köşedede biz eğitimciler. Bu iş takım işidir. Tek başına bırakılırlarsa çok şey ummuyalım gençlerimizden. Esasında konu uzun... Umuyorum azda olsa fikrimle katkıda bulunabilmişimdir.

berfin dedi ki...

allah yardımcısı olsun kızcağızın gamzelim ya.ne kadar zor:((( bu arada fotoğraf konusunda bende çok tepki görüyorum. yahu yapmasana etmesene diye:)

ezgi* dedi ki...

hmm...:( çok kötü bir durum olsa gerek...amaaann..çok korkarım böyle şeylerden...bu arad yorumuna cevap yzdım öpüyorum seni..

Sanem dedi ki...

İnsan kötü hissediyor değil mi? Ben de kötü oldum okudukça :(

TATLI CADI dedi ki...

Güzel Gamzelim,gençler nedendir bilinmez inadına asi,inadına isyankarlar.Amaç çoğunlukla dikkat çekmektir ve sonunda bir polis otosunda götürülerek bunu başarırlar.Oysa bilmeleri gereken en önemli şey genç yaşların bir daha geri gelmeyeceğidir.Neden bu güzel günleri değerlendirmezler ki.Öpüldünüz kocamannnnnnnn.

Murat Artan dedi ki...

gecenin bu saatinde elimde notlarla bir seyleri zorla kafama sokmaya calisirken a.tim siteni ve bol bol "yagmur" kelimesini gormek bile icimi acmaya yetti,sagol.yazilarini okuyamayacagim zira acil girmesi lazim su bilgilerin kafama.hatta acilen bilgisayari kapamam lazim:))

genis bir zamanimda yazdiklarini okuyup geri donmek uzere,iyi geceler

anemon dedi ki...

bu kadar ak�ll� laflar ediyorsa kendini �yle �rt vas etmeye cal�san biri san�r�m vallaha gamzelim �u s�ralar �yle bir anda zafer i�ateri yaparak kars�ma �kan her kesei lin� etmeye kalkar�m herhlde tamam her kjes ayn� fikri savunmak zorunda de�il ama b�yle bir durumuda zafer i�artei yapmak ne zafer i

aynur dedi ki...

hayat bu iste insanlarin ne yasadiklari nasil bu hala geldiklerini bilemeyiz. Cok ilginc tipler var kimileride arsizligina yapiyo, allah yardim etsin ne diyelim..

Gulos dedi ki...

Kimbilir ne geldi başına haklısın.Yazık hep televizyon filmlerinde olur zannederdim böyle durumların.
Neyse canım sana bulaşmamış en azından.

Sevgilerimle...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Yaptığın yoruma katılıyorum, sadece okulda bırakmamalılar..İlgili ve alakadar olmaları gerekir. Allah çocuklarımızın yardımcısı olsun...

Erkin, anlatmanı çokisterim, kendi sayfanda da gündeme getirebilir ya da benim yorum penceremde de gündeme getirebilirsin, gerçekten bunu çok isterim...

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Haklısın canım, allah yardımcısı olsun, çok zor..

Fotoğraf konusunda aynı şeyleri çekiyoruz demek :))

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Sağol canım teşekkür ederim, öpüyorum seni :)

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Hemde çok kötü oldum ve hep aklımdaydı o kız ne oldu acaba diye :(

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Haklısın cadım yaaa, benim liseye giden kardeşim var o bile bazen ailik yapıyor bizlere tabiki üzülüyoruz allah yardımcıları ve yardımcılarımız olsun...her zaman oturup konuşuyoruz çok şükür çok efendi çok şey ama yinede tutuyor işte bazen...

bende seni çok öpüyorum canım..

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

tamam tamam sonra okurusn, sen önce bilgilerinihallet nasıl olsa ben her zaman buradayım

Bu arada yağmur hala devam ediyor :))

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Evet canım doğru söylüyorsun ama bu kız gerçektn kafayı yemiş durumdaydı...yada beynini yıkamışlar :((

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

Öyle tabi, belki bu kızda öyleydi.Polislere garazi var gibiydi...Allah bir an önce o kafasındakileri çıkarsın.

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Bende canım öyle zannederdim ama malesefki bire bir gördüm ve yaşadım.Allah'a çok şükür ki bana buluşmadı...

Öptüm canım...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canım gercekten Allah akıl noksanligi vermesin. cok zor..

bu hafta bol bol yagmur yagdi.. bereket olur insallah.. ben ozlemisim yagmuru.. buyuk bir keyifle yurudum yagmur yagarken..

sevgilerle..