10 Ekim 2007

"Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun"


Başlayayım p.tesiden anlatmaya :)

P.tesi hastaydım ve ayakta zor duruyordum, işten çıktığım gibi anneme gittim, yemeğimizi yedik ve hemen çıktık yola camiiye gitmek için. Bizim oradaki camiilerin bir tanesinde yer kalmamış, diğer camiilere gittik ve bulduk. Teravih namazlarımızı ve yatsı namazlarımızı kıldık allah kabul ederse, Peygamberimizin (S.A.V.) sakalı gelmiş, gördük büyük bir bohça yapmışlar ve elli kat örtüye sarmışlar, içinden küçücük bir şişenin içinde çıktı, gözlerim doldu çok fena, ağladım ağlayacaktım, öyle görünce tüylerim diken diken oldu :(( fotoğraf makinem olsaydı yanımda resimini çekecektim, üzüldüm keşke getirseydim dedim :(

Camii'den çıktık anneme geldik, kocalarımız bize gitmişlerdi, annemden almaya geldiler bizi. Biraz annemde oturduk , ablamların evi az uzak olduğu için annemlerde kaldı bizim evimiz iki dk'lık olduğu için evimize gittik, ben hemen yattım zaten başım çok ağrıyordu...

Salı Günü, yani dün iş yerimizin iftar yemeği vardı, gündüz kötüydüm ama akşama doğru biraz düzeldim, düzeldim düzelmesine bu seferde öksürük başladı..Yemeğimize gittik eşlerimizde vardı yemekte, son iftar ve son arkadaş yemeğimizdi, çünkü şirketimiz 31.10.2007 Çarşamba günü Antalya'ya taşınıyor, İzmir'deki şubemiz kapanıyor, bende Antalya'ya gitmeyeceğim için işten ayrılıyorum, kötü oldu 5 yıldır buradaydım. İş yerimi , patronlarımı, arkadaşlarımı çok seviyordum, alışmıştık birbirimize ama kısmet buraya kadarmış ne diyelim :((
Kaldı 15 günümüz...

BUgün akşam kuaföre gideceğiz, saçıma biraz şekil verdireceğim, İlk bayramımız azıcık güzelleşelim değil mi Mutlu'cum :))))
Yarın arife, Manisa'ya yarından gideceğimiz için iş yerinde olamaycağım...

Hepinizin Ramazan Bayramını Şimdiden Kutlar, neşeli, mutlu, huzurlu bir bayram geçirmenizi dilerim...

Not: Lounge Time'cım sobeni unutmadım aklımda bayram dönüşü hemen yazacağım :)

İyi Bayramlar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

46 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Seninde mübarek Ramazan Bayramın kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

CANIM GEÇMİŞ OLSUN SENİN DE BAYRAMIN ŞİMDİDEN KUTLU OLSUN.. BİRLİKTE NİCE BAYRAMLARA İNŞALLAH:))
BU BAYRAM 2ŞER TANE ANNE BABAMIZ VAR:))

Gamzeli dedi ki...

Baldan Tatlı,

Teşekkür ederim canım, seninde bayramın mübarek Olsun...

Gamzeli dedi ki...

nagişim,

Sağol canım yaa ama bugün iyiyim biraz daha..
Sneinde bayramın mübarek olsun
Ne güzel değil mi anneden babadan yana zanginiz :))

pembiş dedi ki...

canım bayramın secdiklerinle beraber mübarek olsun inşallah.ya şu kuaför olayı beni zorluyo,kızıl ve koyu kahve arasında tereddüdteyim.muratta röfleyi yenile deyip duruyor.ben bıktım röfleden sürekli bakım istiyorrrr.
kafam çok karıştı valla
öptüm ii gezmeler

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
bayramın şimdiden kutlu olsun.İş yerinin taşınmasına üzüldüm.5 yıl az zaman değil benimde iş yerimde tam 5 yılım doluyor önümüzdeki ay.Hayırlısı olsun.
Sevgilerimle.

renkler dedi ki...

Canım, işten ayrılmana üzüldüm. Ne yapacaksın, başka bir işe geçecek misin, yoksa azıcık dinlenip ev kadınlığı mı yapacaksın. İmkanın varsa biraz dinlen derim ben, evin keyfini çıkart. Ama sakın tamamen ev kadını olayım deme. Bir kadın işini hiç bırakmamalı bence. Dünyanın her türlü hali var. Meraklı ablan yine karışmaya başladı:-)

Bayram önce bakım iyi fikir. Ama ne zaman var ne de sabır bende. Kuaförler çok kalabalık olacaktır. Aslında hoş bir fön iyi olurdu. Saöımı da boyatmalıyım ama biraz bekleyeceğim. İşi aceleye getirmeyeyim boya için. Çok öptüm.

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun.Öksürük için soğanı rendele suyunu süz balın içine o soğanın suyunu koy bir kaç damla limon damlat karıştır ve tatlı kaşığı ile ye öksürüğe iyi geliyor evet biraz kokusu kötü oluyor ama karanfil atarsın ağzına....iyi bayramlar..

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Sağol canım, seninde bayramın mübarek olsun, haklısın insan değişik renk istiyor, benim röflem yeni, kurban bayramına değiştirmek istiyorum rengini ama önce kuaförümle konuşmam gerekiyor o biliyor çünkü saçımı...bence sende değişik bir renge boyat saçını , değişiklik iyi olur...

Öpüyorum canım seni...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Teşekkür ederim Hacer'cim...Bende çok üzülyorum ama vardır herşeyde bir hayır, bakalım artık...

Tabikide az değil, önümüzdeki mayıs'da 6 yılı dolduracaktım. seninde bayağı olmuş, allah snein işine uzun ömürler versin..

Öpüyorum seni ve Güloş'u
İyi Bayramlar

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Canım, olsun bunda da var bir hayır...eğer iş bulursam çalışacğım ama bulamazsam evde oturacağım tabiki temelli değil işim olana kadar , şuan için bazı yerler var haber bekliyorum onlardan, düzenim iyiydi, hem iş , hem ev iyi idare ediyordum bakalım evde oturursam nasıl yapıcam :))

Sen tecrübeli birisin teşekkür ederim bana söylediklerin için...Hiç kimse kimse için dil dökmez bu kdar..

Severim bakımı ve değişikliliği, akşama sabır edeceğiz artık :))) Bencede aceleye getirme saçının boyasını. sadece fön çektirebilirsin değişik olurdu güzel olur...

bende çok öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Canım tarifin için çok teşekkür ederim, dnmeye çalışacağım, şimdiden tadını anımsayabiliyorum :)

Sana iyi bayramlar

loungetime dedi ki...

Bende yarın çalışmıyorum, tatil
oleyyyy.

İyi bayramlar canım

anemon dedi ki...

gamzelim geçmiş olsun canım dikkat et kendine işten ayrılamanada üzldüm kısmet her seyin hayırlısı seninde bayrımın kutlu mutlu olsun öpüyorum

Adsız dedi ki...

Canımm çok geçmiş olsun, kendine dikkat et lütfen.

Kadir gecen harika geçmiş çok sevindim tatlım.

iş yerinden ayrılmana üzüldüm, dilerim istediğin gibi iş bulursun.

Kocaman öpüyorum iyi yolculuklar :)
İyi bayramlar canım

uykucu dedi ki...

çok geçmiş olsun.umarım daha iyi bir iş bulursun .bayramında şimdiden kutlu olsun tabi yeni gelinsin iyice güzelleşte süzül...foto isteriz son halinin..

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Ohh ne güzel :))
İyi bayramlar canım sana da:)

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Sağol cnaım ya, öyle tabi herşeyde bir hayır kısmet vardır...
Sneinde canım bayramın mübarek olsun, öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

teşekkür ederim Çilek'cim...
Olsun, biraz dinlenirim hiç olmazsa..
Bende seni kocaman öpüyorum
İyi bayramlar...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Sağol canım, inşallah bakıcaz artık, teşekkür ederim fotolarımı bayramdan sonra yayınlayacağım :)) Seninde bayramın mğbarek olsun...

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım arkadaşım, süslen bencede, bende yarın kuaföre dgitmeyi düşünüyorum :)
Senin ve ailenin bayramı mübarek olsun.
Güzel bir bayram geçirmeniz dileklerimle...
Öpüyorum çok

ezgi* dedi ki...

teşekkür ederiz senada iyi bayramlarr.öpüyorumm...

TATLI CADI dedi ki...

Canım arkadaşım yorum bırakamadım senin gibi vefakar olamadım çok yoğundum nolur affet.Ama bıraktığın yorumlarınla çok mutlu oldum.Sağol varol.
Mutlum'a da yazdım Edi ve Büdü olarak ilk bayramınızı kutluyorum hep ama hep mutlu olun inşallah.
İşin içinde üzüldüm ama sen sakın üzülme Allah bir kapıyı kapatırken diğerini de açar canım unuttma.Kocaman öpüldünüz.

Sanem dedi ki...

İyi bayramlar Gamze'cim. HAyırlısı olsun iş olayı. Umarım gönlüne göre bir iş bulursun.
Bayılıyorum sizin şu kuaför olaylarına yaa. Bende yok hiç böyle şeyler. :))) Fotoğraflarından bloğuna da koyarsın artık :))

ümran dedi ki...

Benim işyerim de ay sonu kapanıyo Gamze'cim..Desene bi iş bulana kadar ikimizde ev hanımıyız..Aynı şehirde filan olsak gün yapardık valla :))Çok öpüyorum seni iyi bayramlar..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım benim.çok geçmişler olsun.
Şimdi işsiz mi kaldın?
sen beni dinle,hemen bebek yap..)
o biraz büyüyünce çalışırsın. bayramın mübarek olsun tatlı kızım benim.şimdi gelin kuşağına bakacağım.:))

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

o ikinci yorumu yayınlamasan da olur.konu harici,ikimizin arasındaki konu o::))

pamuk dedi ki...

gamzelicim iyi bayramlar

Mustafa Şenalp dedi ki...

çok güzel bir site.

derin düsünceler dedi ki...

Insallah gönlüne göre bir is bulursun canim. Hayirlisi olsun.

Ramazan Bayraminiz mübarek olsun canim :)

Sevgilerimle,
Derin

---OPTiO--- dedi ki...

mutlu bayramlar canim...öptümm

NiNo dedi ki...

seker gibi bir bayram diliyorum nice guzel bayramlari birlikte kutlamak dilegiyle sevgiler tirandan

Murat Artan dedi ki...

iyi bayramlar:)
umarım tez zamana da iş bulursun.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim bayramda İzmir'de gittiğin her yerde benim içinde gez,mutlu ve keyifli bir bayram geçirmen dileği ile ....

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Tatlı kız, çok geçmişler olsun sana. Bayramın kutlu ve mutlu olsun..

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

BAYRAMINI EN GÖNÜLDEN DUYGULARLA KUTLAR; SAĞLIK, MUTLULUK VE BAŞARI DİLERİM...

DRNEFES dedi ki...

sana da iyi bayramlar canım..çok geçmiş olsun..babam da hasta oldu..onsuz ziyaretlere gidioruz..
iş olayına üzüldm sen yeni bir iş daha bulursun ama aynı ortam alışmak biraz zor olur dimi ya..

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
iyi bayramlar çokk öpüyorum
sevgilerimle

Dilek35 dedi ki...

gamzelicim bayramın kutlu olsun canım işten ayrılmana üzüldüm işallah tazminatını verirler evde oturmak zor olacak senin için bizde arifeden gittik manisaya akşamda çarşıya çıktık çok kalabalıktı öptüm seni

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım seninde bayramın mübarek olsun iş konusundada hiç sıkma canını buarada merak ediyorum saçlarının son durumunu:)

CRESCENT dedi ki...

Bayramın güzel geçmiştir umarım, iş olayında kötü olmuş :(

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gamzelim..
Gecmis bayramin mubarek olsun..
insallah rahatsizligin gecmistir.. Ben de bayramda kaptim sifayi..
is olaylari icin hayirlisi olsun. dinlen birazcik kendine ve evine soyle doya doya vakit ayir.. insalalh istedigin zaman eskisinden daha cok sevecegim bir is bulursun.. operim canim

pembiş dedi ki...

gamzeli güzel nerelerdesin.yoksa sendemi bayram tatilden dönmedin daha.bu arada iş olayı için üzüldüm.şirketiniz bizim buraya geliyomuş.hadi sizde gelin :))))

kakaolusevgi dedi ki...

canım geçmiş bayramın mübarek olsun,işten ayrılmana üzüldüm ama vardır bir hayır .Allah hayırlısını versin canım.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım kendi yorumumu okuyunca acele ve kısa şaka yapar gibi olmuş.:((
ama ciddiyim. çocuk konusunu hallet bir kaç sene onu büyüt.bu fırsatı kaçırma.öpüyorum çok.

renkler dedi ki...

Canım nerelerdesin? Merak ettim. Umarım iyisindir...