26 Ekim 2007

"İkiyüzlü İnsanlardan Nefret Ediyorum"

Bu aralar ikiyüzlü birine çok sinir oluyorum...O kişiye karşı o kadar kin ve nefret doluyum ki anlatamam...Biliyorum kin ve nefretin iyi birşey olmadığını ama elimde değil,arkamızdan konuşup bizi çok sevdiğini söyler,hepsi yalanmış bizde inanmışız ona, bu kadar terbiyesiz bir insan kendisi. Eşimde biliyor kim olduğunu ve boşver herkes ne söylerse söylesin diyor...
Ama ben içime sığdıramıyorum...

Allah'a havale ediyorum, bu kadar sinir etti beni....

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

28 yorum:

pembiş dedi ki...

haklısın canım çok öyle insan ve bizimde ağırımıza gidiyor yapılanlar.ama boşver şu mübarek günde en iyisini yapmışsın allaha havale etmekle.kendisi utansın bence.bu arada bloğumu şifreledim. cgdm_slck@hotmail.com eğer istersen davetiye yollayabilirim

Gamzeli dedi ki...

denizimiz,

Haklısın canım...

Bende senin mail adresini araştırıyordum ki yorum yazmışsınhemen yolluyorum mail :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım arkadaşım benim boşver sen sıkmamaya çalış canını, "Allah görüyor".. Ancak böyle düşününce kendimize geliyoruz, biliyorsun.
Seni kocaman kocamn öpüyorum :)

loungetime dedi ki...

Boş ver takma hiç, o kadar çok var ki o insanlardan. İnsan bazen görüyor , biliyor ve bazı sebeplerden yine de yüzüne gülmek zorunda kalıyor, aslında dobra oluversek ve yüzlerine hissettiklerimizi söyleyi versek daha iyi olacak da yapabilsek.

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sıkmamaya çalışıyorum ama sinir oluyorum çok içimi dökecem birgün o olacak...

haklısın, önceden iyimiş gibi geliyorlar..Ama biz saflar inanıyoruz işte her gülen yüze..

Öpüyorum canım seni

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

haklısın canım, ama ben tavrımı koyucam anlayacak o zaman..Sinir oluyor insan gerçekten böyle tiplere..

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

ah kuzuuumm...ben öyle insanların içinde yaşıyorum işte ve ne kadar zor biliyorum,bayağı mesafe koydum aramıza,iyi bişe değil biliyorum ki çok yakınımlar çünkü...ama aslında fazlasını hakediyorlar bende senin gibi Allah'a havale ettim...napim ki başka?.....

Gamzeli dedi ki...

Hüzünler Güzeli,

Çok zor öyle insanların içinde yaşamak, allah yardımcın olsun, çok kötü bir durum, sinir ve üzücü birşey, en güzeli öyle insanları allah'a havale etmek

Her zaman beklerim :)

---OPTiO--- dedi ki...

gamzecim , hepimizin karsisina öyle insanlar cikiyo ...
ama ben hep ayni seyi yapiyorum..ve herkez kiziyo o zaman bana :)
küt diye söylüyorum..sen bunlari bunlari yaptin...ve artik hayatimda yerin yok..iki yüzlü oldugunu birisinin söylemesi gerek cuku sonunda...bu sekilde hayatimdan uzaklastiriyorum...
her ne kadar herkes bunun yanlis oldugunu ve kesip atmanin dogru olmadigini söylesede..benim elimden gelen bu ...direk söylerim...acimam affim yok..ikinci bi sansi da asla haketmez böyleleri...

ama tabii sen nasil istiyosan öyle yap..sinirinbi bozmasina izin verme..öptüm kocaman :)

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

benim canım tuba tanımadın mı:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim ,canımya bak ne çok dertli varmış, çünkü bu tür insanların soyu tükenmez...
yüzüne karşı canım cicim ,ama arkadan akrepten farksızdır bu tipler...
Hadi gel Allah'a havale edelim böyle tipleri ,boşver :)))

SELIN dedi ki...

aynen bende ikiyuzlu ve oyunculardan nefret ederiiiiim

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
İnsan yaşadıkça böyle insanlarla karşılaşacak ,bunlar bize ders bunlarla büyüyeceğiz
sevgilerimle

kakaolusevgi dedi ki...

Tatlım elinden geldiğince muhattap olma,görüşme demiyorum,görüşmemeyi başaramıyorsan,görüşsen de samimi olma,mesafe koyduğunu bilseinler.Bak o zaman nasıl iyi olmaya çalışcaklar sana.
İnşaallah kalbin gibi temiz insanların daima çevrende olması dileğiyle.

TATLI CADI dedi ki...

Güzel Gamzelim,hep derim bu tür insanların amacı karşısındakini sinir etmektir ve senin sinir olduğunu görerek de bundan zevk alırlar.Bence sinirlenme ve hiç bir şekilde etkilenmiyormuşsun gibi yap.Bırak bu kez o sinir olsun,seni kızdıramadığı için.
Hem kendini değecek insanlar için üz.Değmeyecekler için üzülmeğe değer mi hiç.Boşver uzat şu yanağını öpiym ben kocaman uçuversin kızgınlığı.Kendine iyi bak canım.

aynur dedi ki...

belliki bayagi bi canini SIKMISLAR bence cok takma kafani iyi yonden dusun en azindan herkimse 2 yuzlu oldugunu gec olmadan ogrenmissin bundan sonra ona gore davranirsin kimseye senii uzme firsatini verme

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Merhaba Gamzeciğim Slayd çok güzel :)

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Sevgili Gamzeli sen kendini üzmemeye çalış ilahi adalete inan herşey yoluna giricek:)

Gamzeli dedi ki...

Optio,

haklısın canım, bende hiç çekinmem söylerim ama şuan zamanı var diye düşünüyorum.Çok yakın zamanda yapacağım...Bende rahatlamış olurum.

Öpüyorum canım seni...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Tükenmeyecekte canım galiba, ettim gitti zaten :)))) Öptüm ablacım...

Gamzeli dedi ki...

Selin,

Bende canım bende...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Haklısın canım çok doğru söylemişsin...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Canım, zaten bundan sonra görüşmem, hee krşılaşabiliriz aynı ortamlarda ama muhatabım olmayacak, allah'a havale ettim gitti..

Amin canım amin hepimizin...

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Yoo onun yanında hiçde sinir olmayacağım daha çok gülüp neşelenip sinir edeceğim :)

haklısın tatlı cadım benim, uzattım yanağımı ohhhh bak ne iyi geldi :))

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

evet canım bayağı bir sıkıldım ama şu aralar çok iyiyim..Öğrendiğim iyi oldu, yoksa ben daha yakınlık yapacaktım...

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Teşekkür ederim canım :) beğendiğine sevindim...

Gamzeli dedi ki...

Yonca Hanım,

Öyle yapıyorum zaten
Bu arada hoşgeldin canım, beklerim her zaman :)

Murat Artan dedi ki...

bosver gamze.uzak durmak lazim boyle insanlardan.sana sabir diliyorum.