22 Ekim 2007

"Yağmurlu Hafta Sonu"

C.tesi akşamı yağmurun sesi ile uyuduk eşimle, öyle çok özlemişiz ki onu dinlemek çok iyi geldi sabaha kadar yağdı, tabiki dün günlük güneşli idi :)

Pazar günü öyle rahat kalktım ki iyice dinlenmişim, eltimler aradı size gelicez diye buyurun gelin dedik, birde eltimin kız kardeşi gelmiş oda istemiş bizi, kendisi Manisa da oturuyor, Manisa'ya gittiğimizde evlerine gitmiştik, çok tatlı ve neşeli aileler anlaşmak güzel kendileri ile..

Neyse geldiler, oturduk, yemeğimizi yedik çayımızı içtik, çerezlerimizi yedik ve erken kalkmak zorunda kaldılar, çünkü Manisa'ya geri döneceklerdi eşi gece çalıştığı için 12 de iş başı yapacaktı ve gittiler, bizde evde kaldık yine iki kişi :) güzel bir hafta sonu geçirdik, iyi oldu bizim içinde değişiklik oldu...

Sabah zor geldim, aşırı trafik vardı arabalar birbirine kenetlenmiş durumdaydı, yağmur yağdı yaa ondan, eşim telefon açtı şemsiyeni al yağmur yağıyor diye, ben gelene kadar yağdı, çok özlemişim yağmuru, izlemek istiyorum saatlerce..

Hepinize iyi bir hafta diliyorum

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

23 yorum:

renkler dedi ki...

Yağmuru izlemeyi çok severim. Eşimle evde olcağız, perdeleri açıp koltuğa kıvrılacağız, yanımızda sıcak bir kakao veya birer kadeh kırmızı şarap... Ne hoş olur...

pembiş dedi ki...

merhaba canım antalyada cumartesi gecesinden beri yağmurlu.arada bi duruyor sonra tekrar başlıyor.zaten buranın yağmuru meşhur.bi başladımı mason yağmurları gibi durmuyor.şimdide iş yerinde camda seyrediyorum yağmuru.bu arada hafta sonun da pek güzel geçmiş.

Mutluveumutlu dedi ki...

Bursada çok yağmur yoktu haftasonu, dün bir ara çileştirdi ama çok yağmadı. Keşke yağsaydı...
Yğmur sesiyel uyumayı bende çok severim.
iyi haftalar diliyorum canım ve çok öpüyorum...

Dilek35 dedi ki...

evet gamzecim havada yumuşak olunca yağmuru izlemek en büyük zevkim bizde sahile indik cumartesi akşamı arkadaşın kamelyasından hem yağmuru hem denizi izledik hele sesi yokmu tıpır tıpır bayılıyorum o sese kal sağlıcakla

kakaolusevgi dedi ki...

Canım yağmurda evde olmak çok huzur verici ve romantik :))Ben bayılırım :))

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Yağmurlu havalarda evde sümsüklenmeye bayılıyorum ben.Yataktan çıkıp tüm gün eşofmanlarla evde gezdik dün hava kapalıydı Bursada. Ara ara çesedi yağmur,umarım çok çok yağarda su sorunumuz çözülür yoksa hep düşünmekteyip naparız susuz diye.

---OPTiO--- dedi ki...

yagmurdan daha güzel bisey bence :))
helede yagmurluyken saatlerce yürümek ....müzikte dinliceksin tabii bi yandan :))
öptüm gamzecim.

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

bende çok severim, iş yerinden izleyecektim ama su bastı, zor temizledi fırsat olmadı :)Ohh ne hoş olur vallahi :))

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Bizim gibi ynı, ama bugün çok yağdı , hava çok kötü ve gürüm gürüm gürlüyor, allah afatından korusun kimseye zarar vermesin :( Güzel geçti şükür hafta sonum...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Bizim c.tesi çok yağdı ama dün bişey yokru. Bugün felaket msn de konuştuğumuz gibi, bende sana iyi bir hafta diliyorum, öptüm çok.

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

benimde öyle :) ohh ne iyi yapmışsınız, evet o ses o kadar güzelki, huzur veriyor insana, öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Haklısın canım, çok hoş birşey :))
bende bayılıyorum, öptüm çok...

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün Annesi,

ben bir haftadır o dediğini yaptım evde, sanırım 1,5 hafta sonra yine yapıcam çok güzel oluyor :))

Ayy yağsın yağsın yoksa susuz dediğin gibi ne yaparız.

Gamzeli dedi ki...

Optio,

bencede öyle, birde böyle hasret kalınca daha güzel oluyor...

hayale bak ne hoş olur yaa :)))
Bende seni çok öptüm tatlım :)

ev perisi;) dedi ki...

Hele o yağmurdan sonra ki toprak kokusu yok mu?
Mis missssss...
Bir bebeğimin kokusu bir yağmurun kokusu;)
Sevgiler canım...
Ayrıca milletçe başımız sağolsun!

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ooo ne güzel yağmurlu ve misafiri bol olan bir haftasonu geçirmişsin.
Yağmurunda keyfini çıkartmışsın sevindim valla:)

anemon dedi ki...

yağmuru ve üşümeyi özlemişiz değilmi gamzelim

Gulos dedi ki...

İstanbul da yağmurluydu bu hafta başında.Çok şükür kuraklık olmıyacak gibi böyle giderse.
Sevgiilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Çok hoş bir kokusu var ama annem bana her zaman öyle deme toprak çeker der her zaman...
Bebeğinin kokusu ayrı bir güzellikteki kokudur zaten :)
Başımız sağolsun :(

Gamzeli dedi ki...

zilizzarife,

Güzel oldu bizim için :)) Sağol canım benm...

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Hemde çokkkk özlemişiz :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

İnşallah canım baya çok yağdı :)

Murat Artan dedi ki...

sevindim yagmurun yagmasina izmir e.dun buraya da epey yagdi mutlu oldum.
asigim ben yagmura...