3 Ekim 2007

"Yine Sobelendim Desem :)))"

Ezgi'cim beni "En Kızdığım 5 Şey" hakkında sobelemiş, hemen cevaplayayım :))

* Omuzuma vurup konuşanlardan nefret ederim..Bazıları abartıp konuşması bitene kadar vura vura konuşur ya deli olurum...

* İşime karışanlara çok kızarım, ben eğer birşey yapıyorsam kendi zevkime göre yaparım...

* Yağmurlu havalarda arabaların üzerime su sıçratmasına kızarım, hiçbir araba nedense yavaş geçmez yağmurlu havada illaki su sıçratacaklar...

* Pazardaki pazar arabalarına, kimse dikkat etmez nedense, ayağımıza, bacağımıza nereye çarparlarsa çarpsınlar özür bile dilemeden çekip giderler...

* Hemen sabah olmasına , sanki daha yeni yatmışımda sabah olmuş gibi gelir, hiç anlamam neden olur sabah :)))))))

Bende Elçince, Civciv ve Renkler'ciğimi sobeliyorum :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

38 yorum:

Unknown dedi ki...

TEMAM.........

Calimero Mutfakta dedi ki...

ya.. bunlara ben de cok kizarim..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

:)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Ayy sinir olunmaz mı? gıcıklık hepsi...

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım ya, bende hepsine sinir oluyorum ama pazar rabalarına daha da bir sinir oluyorum, birde kocaman arabalarla pazarın ortasında durup muhabbet eden teyzelere daha da bi sinir oluyorum :)))
Herşeye sinir olmayı bırakıp, seni kocaman öpüyorum :)))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzelim yazdıklarının hepsine ben de kızarım,şiddetle hem de :)extradan, çevremde dolanıp ta arkamdan (hiçbirşey olmamış gibi )iş çevirenlere hele illet olurum illet....
bu aralar bunu yaşamaktayım...

ezgi* dedi ki...

teşekkür ederim cevapların içinnn :) bu arada pazar arabası olayına bende çok kızıyorum ay delirtiyorlar insanıııı :) neyse öptüm ... :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Pazar arabalarından çok ama çok nefret ediyorum. Bence bunları kullanmak için de ehliyet vermeliler. Ve hatta sınav soruları da çok kazık olmalı.:))

Adsız dedi ki...

Bende aynı şeylere nefret ederim canımcım. Katılıyorum :) öptüm kocaman mucxxxx

ev perisi;) dedi ki...

Kızdklarına kesinlikle katılıyorum canım bil-mukabele...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Kim sinir olmazki bunlara valla bana sorsalar pazar arabası aklıma gelmezdi ama gdüşününce en gıcık olduğum şeylerden biri gerçektende:) canım aylindurmaz@gmail.com adresine mail adresini yollarsan yada burda yazarsan davetiye yollim sana

anemon dedi ki...

sanrım herkes aynı seylere sinir oluyor ama bu herkesin içinde bizlerde varız sanırım geniş düşünecek olursak o pazarda durup ta sohbet edenlere uyuz oluyorum
dürterek konusanlardan da sobeni yazdım canım pişman ediyorum sobeleyenleri ama:)))9

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

iyi, Allahtan kızdığın şeyler pek fazla yokmuş :))

pembiş dedi ki...

haklısın kuğucum hepside illet olaylay.hele şu omuza vurularak konuşmak ayyyyyyyyyyyy ne gıcıkkk

görüşmek üzere

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Pazar arabaları daha çok gıcık ediyor zaten, düzgün kullanan yok, o yüzden pazara gitmekten nefret ediyorum...

Canım benim bende seni çok öpüyorum :))

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Aynen canım, öyle kişilere ben insan diyemiyorum zaten...Canım benim yaa, sıkma canını, birgün yapılanlar mutlaka kendi karşılarına çıkar...

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Rica ederimcanım, hemde ne delirtmek, öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Ehliyet vermeliler haklısın, öyle paldır küldür geçtiklerinde ehliyetin varmı diye soracaklar yok men edecekler onları..

Öpüyorum ablacım

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Herkes aynı demekki, ne çok aynı kızdığımız şeyler var.Bende seni öptüm tatlım..

Gamzeli dedi ki...

Ev perisi,

sağol canım :)

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

gerçekten sinir bozucu birşey...Tamam canım hemen yolluyorum...

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Evet canım bizlerde varız, ilk başta zaten dürterek konuşanlardan nefret ederim, çarp elinin tersiyle suratına görsün :)))

Okudum cnaım, teşekkür derim cevapların için ama hiçde pişman olmadım, daha bende sinir oluyorum bunada sinir oluyorum diye diye okudum, iyiki uzun yazmışsın civcivim belki bunlara yapanlar varsa okurlarda utanırlar yapmazlar bir daha :))

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Aslında varda 5 tane diye yazdım :))

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Evet canım, insanları herşeyden soğutuyolar...

Öptüm canım...

uykucu dedi ki...

bende yazdım 5 i ama diğer yazanlara bakıyorum onlarda benim sinir olduklarımdanmış, aklıma gelmemiş ne çok şeye kızıyoruz?

Yaren dedi ki...

Haklisin,malesef nezaketten,medeniyetten yoksun bir cok insanimiz var.Resimlerin cok güzel.Özellikle sacin cok güzel yapilmis.Ben senin kadar sansli degildim.Benimkini hic güzel yapamadi kuaför.Sadece yandan bakarken birazcik güzel duruyordu.Gelinlikte cok güzel.Allah hep mutlu etsin.

---OPTiO--- dedi ki...

haha..cabucak sabah olmasina kiziyorum demissinya koptum :)) cok tatlisin gamzelimm yaa...

bende sinir olurum buna ...öptümm canim

Sanem dedi ki...

Ah o pazar arabaları!! Artık Yağmur doğdu doğalı gitmiyorum. Gidersem, bebek arabasıyla bir olay çıkabilir pazar yerinin orta yerinde. Kendimden biliyorum, çok sinir ediyor araba işi.

Derin Sularda dedi ki...

Bak şu pazar arabaları demişsin ya tam isabet! sinir olmamak elde değil...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Evet bende baktımda hep benim kızdıklarımdan da var, hakikaten ne çok şeylere kızıyoruz..

Gamzeli dedi ki...

Yaren,

Hoşgeldin :)
Teşekkür ederim..Olsun canım seninkide eminim çok güzel olmuştur...Amin inşallah hepimiz mutlu olalım..

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Sağol canım, bende seni öptüm :))))

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Haklısın canım, bebek arabalı insanlarda çok ama onlar hadi mecbur ki önden kullanılıyor dikkatle sürülüyor ama pazar arabalına kimse dikkat etmiyor.

Gamzeli dedi ki...

Yıldız Yağmurları,

Bencede :) Hoşgeldin bu arada..

kakaolusevgi dedi ki...

SU SIÇRATILMASI VE SANA VURANLAR ACAYİP SİNİR OLUNCAK ŞEYLER.PAZAR ARABALARIO BİR DE AYAĞINI DELER GEÇER.IY,NE UYUZ :))

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Evet canım..Ahh sorma kaç kere bacağımı parmağımı deldiler birde üste çıkmak için bağırırlar sanki bizde var pazar arabası, ayy nasıl dövesim gelir :)))

Serra dedi ki...

ben yururken carpip da bi afedersiniz veya pardon lafini esirgien yurdum insanina uyus oluorum..

~Serra

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

ben torbaları bile çarpıyorum ablam yaa.
ben yaşlı ve blogger bir bayanım:)) ama bak özür dilerim yani.onu eksik etmem.:))