19 Ekim 2007

"Geç Olan Bayram Tatili"

Tekrardan aranızdayım, biraz dönüşüm geç oldu ama olsun yine sizlerleyim :)

Çok şükür iyiyiyim,iyileştim bayramda neler yaptım önce anlatayım..

Arife günü öğlen çıktık yola, eltimlerle birlikte Manisa'ya yol aldık aman ne kalabalıktı yollar zor çıkabildik Manisa yoluna neyse ki sonunda vardık :) İftarımızı yaptık ve çıktık Çarşıda dolanmaya, dilek ablacım orada seni görmek çok isterdim beraber gezmişiz,ama göremedik kısmet değilmiş :( yine ramazan çadırına gittik harika şeyler vardı dolaştık durduk, gece 12 gibi geldik eve eltimlerle birlikte çayımızı içtik balkonda mis gibi hava vardı ohh içimize çektik o mis gibi havayı...

Bayramın 1. günü annem kaldırdı hepimizi erkekler namaza gitti, eşlerimiz geldikten sonra kahvaltımızı ettik, eşimin ailesinde adet bayram sabahı tavuklu çorba içilirmiş ama ben sabah sabah içemediğim için kahvaltı ettim...Kahvaltımızı ettik, giyindik süslendik, çıktık büyüklerimize gezdik, gezdik, gezdik..

Bayramın 1. günü akşamı İzmir'e döndük bu sefer benim anneme geldik ablamlarda oradaydı, güldük eğlendik ve orada kaldık,bayramın 2. günü sabahleyin hep birlikte kahvaltımızı ettik ve bu sefer İzmir'deki büyüklerimizi gezdik, yorucu idi ama bir o kadarda harikaydı...

Bayramın 3. günü dayımlar kahvaltıya çağırdı hep birlikte yine oradaydık, hava yağmurlu ve çok soğuktu, allah'ım ne üşüdüm ne üşüdüm...Özlemişim ama üşümeyi, artık kış geldi diye düşünüyorum :))

Bir güzel Ramazan Bayramımızı bu şekilde bitirdik, allah önümüzdeki seneyi görmeyi nasip etsin inşallah...

İş yerim 31 ekimde kapanacak ve ben o güne kadar oradayım, allah hakkımızda hayırlı ne ise onu versin...

Amin

Şimdi sizleri dolaşacağım uzun zamandan beri gelemedim, çok özledim hepinizi..

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

25 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Hayırlısı olsun tabiki ,bende yoktum yeni geldim ,blog için teşekkürler değişiklik olsun dedim
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Candan,

sağol canım, iyi yapmışsın güzel olmuş :)

loungetime dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun canım. Bayramlar hem güzel hem de böyle yorucu. Burda da aynıydı hava bir anda kış geldi. Vallahi ben battaniyeye sarılıp yatmasaydım kesin hastaydım. Sevgiler...

Sanem dedi ki...

Hakkında hayırlısı neyse o olsun Gamze'cim. Öpüyorum.

pembiş dedi ki...

günaydın canım.nerelerdeydin sen böyle özlettin kendini.doğruyu söylemek gerekirse çok alışmışız biz birbirimize.bir gün haber alamayınca insan meraklanıyor.iş yerinin taşınmasınıa üzüldüm.hangi sektörde faliyet gösteriyor.belki yine ona yakın bi iş bulursun.
öptüm canım

anemon dedi ki...

gamzelim benimde anne anne tarafım bve bab tarafımda bayram sabahı cesit çeşit yemek yapılır ama eşim yemdği için kahvaltı yapıyor zbizde güzel bir genek aslında işin içinde hayrlısı olsun canım kısmetinde ne varsa

Mutluveumutlu dedi ki...

Hoşgeldin canım, özledik seni :)
Ne güzel bir bayram geçirmişsiniz, Allah daha nicelerini göstersin tatlım.
İşinde hakkında en hayırlısı olsun inşallah.
Öpüyorum kocaman

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım bizdeseni özledik. bayramın güzel geçmiş.şükür. Allah'ım güzel bayramlara yine eriştirsin inşallah.:))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

bayramının güzel geçmesine sevindim de iş yeri neden kapanıyor? ne olacak çalışanlar?

serinmavi dedi ki...

hoşgeldin canım,güzel bir haftasonu diliyorum...Selamlar.....

aynur dedi ki...

gecmis olsun herseyin hayirlisi gecmis bayramini kutlarim bayagi yogun gecirmissin bayrami

Gulos dedi ki...

gamzecim,
evinde internetin vardır umarım çünkü biz sana çok alışmışız bizden uzak kalırsan üzülürüz.Bayramda ne benim ailem vardı nede eşimin ailesi biz yalnız geçirdik biraz.Biraz hüzünlüydü anlıyacağın.Ama yinede arkadaşlarımızı ihmal etmedikl bizde bol bol gezdik.
Sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

sağol canım, haklısın ama olsun hepsi mutluluk verici, bizim burasıda öyle yağmurlu ve soğuk çok seviniyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Amin canım, bende seni öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

denizimiz,

Buralardaydım ama internete pek giremedim fırsatım olmadı.Çok üzüldüm giremediğim zaman çok alıştım bloguma ve sizlere ayrılmam artık yaşlansamda :))

İş yerim bilgisayar şirketi bakalım bulursam bulurum bulamazsam evden yetişirim size...

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Eşinde bendenmiş canım...Gerçekten çok güzel ama yiyemiyoruz işte :)) Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

bende sizleri çok özledim canım, evet çok güzeldi, amin..

Sağol canım herşeyin hayırlısı öpüyorum seni çok..

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Ayy bende çok özledim hep aklım buradaydı çok benimsedim 2,5 yıl oldu iyiki varsınız...Amin ablacım

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

İş yerim antalyaya taşınıyor buradaki şubemiz kapanıyor sadece orayada gidemem ki :))) Çalışanlar kalıyor...

Gamzeli dedi ki...

Serin mavi,

Hoşbulduk canım, teşekkür ederim bende sana güxel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

sağol canım, çok yoğunduk nasıl geçti anlamadım bile :) Sen nasılsın, bebiş nasıl?

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

var canım evimde internet, sizden ayrılmayacağım sadece yerim değişiyor :) Bende sizlere çok alıştım hatta benimsedim , aklımdaydınız hep giremediğim zamanlarda...

Kıyamam yaa olsun anne babanızın nefeslerini duymuşsunuz ya o yeter
öptüm canım seni ve Güloş'u...

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

şekerim özlettin kendini,bu kadar açma arayı:))bi de ben şunu hiç anlamam:neden hep erkeğin ailesi önce gelir?düşünür düşünür yine düşünürüm ama bulamam bişe,bi avuç sinir sadece...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim �zledim seni,
ne g�zel bayram gibi bayram olmu� sizin ki doya doya....
her�eyin hay�rl�s�...

Adsız dedi ki...

tam iş çıkışı ne zman??
bak o zman evde net varsa daha sık yazarsın bize??
canım müziği değiştirmişsin:((bu da ii de ben öbürünü senle bütünleştirmiştim biliyosun:((