24 Ekim 2007

"Şehitlerimizin Mermileri İle 3 Saat Savaştım"


İşte 12 tane şehit olan kardeşlerimiz, siz ölmediniz hep bizimle birliktesiniz :((
Allah yattığınız yeri nur etsin...

"Yaralı Kurtulan bir erimizin yaşadıklarını anlatması..."

"Şehitlerimizin mermileriyle 3 saat savaştım"

PKK saldırısında 12 şehit veren Hakkâri’nin Dağlıca köyündeki piyade taburunda yaralanan kahraman erlerden biri, o gece yaşananları yakınlarına anlattı. Hastaneden, kendisini telefonla arayan yakınları ile görüşen Mehmetçik, "Çatışma saatlerce sürdü. O kadar kurşun sıktık ki, mühimmatımız bitti. Bendeki şarjörler bitince, şehit olan arkadaşlarımızın şarjörlerini aldım. Beş şarjör bitirdim" dedi.
Halen askeri bir hastanede tedavi altında tutulan ve durumu iyi olan kahraman Mehmetçik şunları anlattı:

"Biz tepede 50 kişiydik. Uyuma şansımız yoktu. Tepe emniyetini alıyorduk. Çok yakınımızda olduklarını biliyorduk, sesleri geliyordu. Telsiz konuşmalarını da dinliyorduk. Üstlerimizden öğrendiğime göre, içimizden, bizi bilen biri 'Buraya gelebilirsiniz, burası savunmasız demiş... Bir anda geldiler.. Her yerden çıkıyorlardı. Özellikle üst bölgeyi çevrelediler. Çok kalabalıklardı. Adamların nöbet tuttuklarını, doldur boşalt yaptıklarını, şarjörlerini değiştirdiklerini her şeyi gördük. Hem termal kamera, hem nikon, hem de gece görüş var. Her şeyi gördük. Tabur komutanına söyledik. 8 kilometre öbür tarafa 3-4 tane havan attılar.

"Sayıları 150'den çoktu"

Gelenlerin sayısı 150'nin üstündeydi diye tahmin ediyorum. Çünkü üç bölgeyi yuvarlak içine aldılar. Saat gece 12'yi 20 geçe başladı. Saat 4'e çeyrek kala kobra helikopterler geldi. O saate kadar hep savunmaya çalıştık. Mühimmatımız bitti. Bende üç şarjör kaldı. Şehit olan arkadaşlarımızın şarjörlerini aldım. Beş şarjör bitirdim. El bombası pimi çektim.
Onlar üstten ve arkadan saldırdılar. Biz önden bekliyorduk. Bizim inip, çıkamayacağımız yerlerden geldiler. Benim onbeş metre ilerimdeydi adamlar. Kürtçe falan konuşuyorlardı. İsimlerini falan hep duydum. Roketleri vardı. Çok sağlam gelmişlerdi. Doçka (bir tür uçaksavar) bile getirmiş adamlar. Çok ağır bir silah. 50 kişiydik. 20 kişi kaldık. 14'ü hastanede burada. Sağlamlar. Gerisi ya onlarla gitti. Ya da şehit oldu."

Kaynak:http://www.yeniasir.com.tr/ya2007/10/23/index.php3?kat=ana&sayfa=siyasi2&bolum=gunluk

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

30 yorum:

Unknown dedi ki...

O askerin anlattıklarını okuyunca yaşanan dehşet gözümde canlandı. Allah şehitlerimize rahmet ailelerine de sabır versin. Bitsin artık, kimse de tahammül kalmadı

Gamzeli dedi ki...

Duha,

Benimde öyle oldu ve tüylerim diken diken oldu. Kimbilir o askerimizin psikolojisi ne durumdadır? Canım benim, kıyamam ben onlara :((

sevilay dedi ki...

:(((

cok üzgünüm bu bütün olan olaylara, Allah rahmet eylesin...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Hepimiz yastayız canım :(((

Mutluveumutlu dedi ki...

Allahımmm, bir daha yaşatmasın Ya Rabbim :((

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Amin Esra'cım yaa :(((

kakaolusevgi dedi ki...

Evet tatlım,bu yazıyı okumuştum bende,tatktiklerine bakar mısın?Askerlerimiz sıkışsınlar diye ellerinden geleni yapıyorlar :((((

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

neler yapmışlar , bire bir gördüm diyor, yazık çocuğun piisikolojisi nasıl olmuştur :((

---OPTiO--- dedi ki...

:(

anemon dedi ki...

tvde izledim gecen yıl cekilen asker kamersından çatısmaları ozaman daha iyi anlıyor insan bulnudukları durumu
düşünün ya mühümmat bitiyor şerefsiz köpeklerde yine adam lar en ağır silahlarla geliyor o yaralı asker benim yasadığım yerin köylerindenmiş ben 93 senesinde bir arkadsımı sehit verdim dağ gibi bir çocuktu onun o naasının görüntüsü ve gülen yüzü hiç gözümün önünden gitmiyor tabutu açıldığında hele anası

Dilek35 dedi ki...

Biz yataklarımızda rahat rahat uyurken kahraman askerlerimiz orda gögüs göğüse çarpışıyor ve şehit oluyor böyle büyük bir acı olamaz içim yanıyor yanıyor hergün haberlerini okurken izlerken ağlıyor ağlıyorum yeter artık tez elden bişeyler yapılmalı dahada geç kalınmadan ocaklar daha fazla sönmeden anaların yüreği daha fazla yanmadan ahhh gamzecim yaram deşildi yine

{ seRay } dedi ki...

merhabalar ben bu blog alemine henüz yeni katıldım..enide aranıza alırsanız çok sevinirim..:) bloguma beklerim..

loungetime dedi ki...

Okuyunca gözlerim doldu. Şu resimlere bakamıyorum bile. Hepsi bir yuvanın evladı daha ne kadar gençler.

ezgi* dedi ki...

SELAMM...ACİL YARDIMINA İHTİYACIM VAR..YAZI YAZAKEN FOTO EKLİYECEĞİM,YAZI STİLİ SEÇTİĞİM YERLER YOK..DELİRİCEM..Bİ BİLGİN VARSA YARDIMCI OLURMUSUNN..ÖPTÜM SENİ

pembiş dedi ki...

bunlara bakmak istemiyorum artık.nedeni içim acıyor.allahım ailelerine sabırlar versin.ölmek bir tarafta.ama hayatta kalıpta arkadaşlarının o halini hatırlamak,ve o anki yaşadıklarını hatırlamakta çok kötü.nasıl düzelecek psikolojileri.
canım sitemli bir mesaj oldu ama anlıyorsundur beni.kardeşim,kardeşim ,kardeşim

Zehra dedi ki...

Allah sabır versin:( ben dayanamıyorum ve çok üzülüyorum bu olaya :(

öpüyorum seni gamzecim duyarlılığın için de sana teşekkür ederim canım.. hayırlı cumalar canım..

berfin dedi ki...

ahhh gamzeli allah sabır versin ailelerine tek dileğim bu.nasıl bir acıdır tahmini bile zor. Artık son bulsun diye bekliyoruz.gelişmeleri takip ediyoruz.seninde kalemine sağlık.

Gulos dedi ki...

Gamzecim ,
Çok zor bir durum.Şehitlerimiz için çok üzülüyoruz.Ama birde çatışmadan sağ kurtulan askerlerrrimiz var.Onların piskolojileri ne kadar bozulmuştur kimbilir.Allah onlarada yardım etsin.

Sevgilerimle..

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

bundan sonra inşallah hiç şehit haberleriyle yıkılmayız :(

Gamzeli dedi ki...

Optio,

:(((

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Bende izledim canlı, tüylerim diken diken olmuştu...Gitmez tabiki allah tüm şehitlerimizin yarımcısı olsun.
Hiçbirimiz kıyamıyoruz ama bir köpek gelip hiç acımadan hiç ailesini düşünmeden annesinin biricik kuzusuna kıyıyor :(

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Sorma ablacım dayanamıyoruz arık içlerimiz acıyor, allah yardımcısı olsun aslnlarımızın, bitsin artık bu acılar :((

Gamzeli dedi ki...

Seray,

Aramıza hoşgeldin canım :) Hemen uğruyorum sanada..

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Bende öyle canım, allah yattıkları yeri nur etsin..

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Ya canım pek anlayamadım, yazı stilimi yok resim koymak için olanmı yok, tabikide yardımcı olurum ama biraz daha açık yazar mısın?Bende öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Canım benim anlamammı hiç seni, kardeşin ve tüm akerlerimiz allah'a emanet olsun. Allah bizlere yaşatmasın bir daha...Canını sıkma kötü şeyler getirme aklına...

Gamzeli dedi ki...

zehra,

Amin canım, hepimiz dayanamıyoruz.Artık herkes dolu.bende seni öpüyrum, bu kadar geç kalma özletme kendini. Sana da hayırlı cumalar...

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Amin canım...Çok zordur, biz bile yaşamadık ama aileleinin ne kadar çok yandığını bizler biliriz.Teşekkür ederim canım..

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Çok üzülüyoruz hemde , artık kimsenin dayanacak hali kalmadı çok zor, bende onu düşünüyorum, nasıl düzelecekler, insanın gözünün önünden gitmez :(((

Amin canım...

Murat Artan dedi ki...

onlar bizim rahatimiz icin canlarini verdiler bi onlar icin ne yapiyoruz bir dusunmek zamanidir simdi. bize dusen olan bitenin bilincinde olmak ve CALISMAK.