5 Ekim 2007

"Geçtiğimiz Hafta Sonu Neler Yaptık"

C.tesi den başlayayım anlatmaya;

C.tesi, ablamlara iftara gittik, arkadaşlarımızda oraya geldi. Ablacığım kıyamam ben ona o hamile hali ile neler yapmış :( Bebişle ikisi bize harika yemekler yapmışlar :))), yemeklerimizi yedik, erkekler yemeklerini bitirir bitirmez maça gittiler, benim ki zaten durduğu yerde duramıyordu, yemek bile nasıl yedi anlamadı :))) Cimbomla, Canım Beşiktaşımın maçı vardı( Tabiî ki yenildik ve ben üzüldüm, eşim geldiğinde tebrik ettim bişey demedim artık, çünkü ben Beşiktaşlıyım, eşim cimbom ). Eşlerimiz maçta iken bizde üç bayan ben, ablam ve Fato bir dertleştik bir dertleştik anlatamam iyi oldu, oradan buradan konular açıldı gitti, o kadar çok dalmışız ki konuşmaya kapı çaldı ve eşlerimiz geldi :) Şaşırdık haliyle :))) Biraz daha oturduk ve evlerimize gitmek için yola çıktık.

Pazar günü teyzeme (Eşimin) iftara davetli idik. Annemlerde, (benim) ablamlar da davetlilerdi. Bayağı kalabalıktık, yemeklerimizi yedik ve biz erkeler kızlar olarak mutfakta toplandık, zaten nereye gitsek hep gençler mutfaktayız, niyedir anlamam :)))Muhabbet, gırgır, şamata derken vakit öyle geçti, Annem (eşimin) bize geldi kalmaya, eve geldiğimizde biraz daha oturduk ve sonra yatalım dedik, gece kalkacağımız için. Ben saatimi kurdum gerçi anneciğim(benim) kaldırıyor her gün bizi ama ben yinede kurdum saatimi, ben daha kalkmadan annem(eşimin) kalkmış çayı bile demlemiş, hemen kalktım masamızı hazırladım ve güzelce sahurumuzu yaptık… Sonra televizyonda dualarımızı da yaptık yattık…

P.tesi annem ( eşimin) yaptı bütün yemekleri, yani ben hazıra kondum :))) Yemeğe eşimin ağabeyleri ve ablamlar da katıldı güzelce de bir iftar yaptık, oturduk dizilerimizi izledik, muhabbet ettik ve onlar 10.30 da hepsi gittiler, annem de (eşimin) gitti ertesi günü Manisa’ya dönecekti, Dedemizin ölümü 1 yıl olduğu için teyzemle mezarına gideceklerdi…( Dedemize Allah Rahmet Eylesin, Âmin…) Onlar gittiler biz kaldık eşimle iki kişi :))))

Dünde iftara annemdeydik(benim), aile büyüklerimiz iftara geldiler, çok güzel oluyor kalabalıkla iftarlar sahurlar. Az kaldı Ramazan’ın bitmesine, Allah’ım bizlere tekrardan Hayırlı Ramazanlar Görmeyi nasip Eyle. Âmin…

Şimdilik bu kadar yine anlatacaklarım olacak, benden ayrılmayın :)))))

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

40 yorum:

anemon dedi ki...

oh oh gamzelim ne güzel değilmi kalablık yapılan sahurlar iftarlar allh hepimize naisp etsin önğmzdki ramazanı

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım kalabalık iftar davetleriniz , misafirleriniz hiç bitmesin inşallah.
Valla bu seneyi öyle böyle derken bitirdik. Allah bir dahaki seneyide hayırlısıyla görmeyi nasip etsin inşallah.
Öpüyorum çok canım

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Gerçekten çok güzel oluyor kalabalık olan iftar ve sahurlar...
Amin canım
Öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

İnşallah canım hiç bitmesin, bitti vallahi haftaya bayram, ömürlerimizde böylelikle yarılamış oluyoruz...İnşallah bir dahaki ramazanımızıda bereket içinde huzur içinde geçiririz..

Bende çok öpüyorum canım seni...

pembiş dedi ki...

merhaba canım.dedeniz için allah rahmet eylesin.inşallah br daha ramazan görmeyi allahım nasip etsin.ne güzel istarlar yapmışsınız.kıskanıyorum yaaaa.seneye bende evli olurum allahın izniyle

öptüm çok

uykucu dedi ki...

oh ne güzel bende bayılırım kalabalık iftarlara bu yıl hiç toplanamadık.kıskandım sizi

CRESCENT dedi ki...

İyi haftasonları :)

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

SSSağol canım amin, kıskanma şekerim sevin seneye sende bizler gibi olursun, allah sana da nasip eder...

Öpüyorum canım seni..

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Gel canım bende toplanalım hep beraber :) beklerim

Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Sağol canım, sana da iyi hafta sonları :)

kakaolusevgi dedi ki...

KALABALIKLAR HARİKA,ÇOK SEVİYORUM AİLECE VE ARKADAŞLARLA KALABALIKLARI.HELE HERKES GİTTİ Mİ NE ZOR GELİYOR,DEĞİL Mİ İKİ KİŞİ?
BİZ DE ÇOK YOĞUNUZ VALLAHİ.HEP İFTAR,NE GZÜEL ,YEMEK YAPMADAN,HAZIR ÇOK HOŞ OLUYO :)))

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

bende çok seviyorum kalabalık olmayı, yorucu olsada hep isterim kalabalık olsun, ailelerimizle olalım.
alışıyorsun ya kalabalığa birden kalıyorsun iki kişi
Boşver boşver hep yoğun olalım böyle ilerde keşke olsaydık demeyelim, doya doya yaşayalım iftarları sevdiklerimizle

Öptüm canım seni..

Dilek35 dedi ki...

AYY NE GÜZEL YAAA ANNELER BABALAR ABİLER ABLALAR TEYZELER KALABALIK YENEN YEMEKLER DAHA Bİ TATLI OLUYOR HELE O MUTFAK MUHABETLERİ ÇOK ÖZENDİM DİKKAT ET KİLO ALMAYASIN SONRA BİZİM GİBİ VERMEK İÇİN GÖBEĞİNDEN ÇATLARSIN MANİSALI ERKEKLERİN ÇOĞU BEŞİKTAŞLI OLUR AMA KIZ SENİNKİ NASIL G.SARAYLI ÇIKMIŞ BİZ İKİMİZDE BJK LIYIZDA SON YILLARDA SİNİR EDİYO BU TAKIM BİZİ ÖPTÜM CANIM

ezgi* dedi ki...

merhabaaa...yine dopdolu bir hafta sonu geçirmişsin..çok güzel :) ayrıca şu mutfakta olma olayı benimde hep dikkatimi çeker şu genç gup nedense hep mutfaktadırr :) tuhaff..:)bu arada mesajına cevap yazdım çok teşekkür ediyorum öptümmm :)

one ben bir sey dedi ki...

gamzecim,
doğum günüm için bırakmış olduğun nazik mesaja çokkk teşekkür ederim ,sevgilerimle

---OPTiO--- dedi ki...

gamzelim ne güzell ...allah muhabbetinizi artirsin , ve nice ramazanlar göstersin böyle neseli .insallah ...

hergunun böyle guzel gecsin canim.
kocaman öptüm

Unknown dedi ki...

Senden ayrılmak ne mümkün gamzeli...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

sana imreniyorum valla ne güzel bir ramazan geçirdin :) inşallah bundan sonrakiler bundan daha güzel olur...

Adsız dedi ki...

Canım ne güzel geçiyor bende çok severim davetleri :) mucxxxx

Sanem dedi ki...

Kalabalık sofraları ben de çok severim Gamze'cim. Hele Ramazanda daha da bir güzel oluyor herşey. Neyse ki, evimden hiç misafir eksik olmadı. Pek çok akşam iftarda kalabalıktık. Sizinkiler de çok renkli geçmiş canım. Ne kadar güzel. İnşallah önümüzdeki sene de bundan farklı olmaz. Öpüyorum.

Asortik Krep dedi ki...

Eğer yanlış anlamazsan ..Uzun uzun annem(eşimin) diye yazacağına direk isminle yazsan ve öyle hitab etsen aslında daha iyi anlarız..Yani annem dediğinde senin anneni xannem dediğinde eşinin annesini söylemiş olursun.Hem başkalarının yanında da şık duruyor böyle söylerken..Mesela benim ki Melihaanne..
Aynı anda iki anne evde olunca da karışmıyor böylece..Anlattığın hikayelerde de herkes hangi annen anlıyor :)Sadece bir teklif bu..Kullandıkça ne kadar pratik olduğunu anlıyorsun..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Hep beraber yapılan iftarlar ne güzek oluyor.Renkli geçen yemekler sevindim senina dına tabii bide öptüm mucuu:)

Adsız dedi ki...

ne guzel ramazanin tadini doyasiya cikarin...biz burda sanki ramazan gelmemis gibiyiz

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzelim hep kalabalık sofralar olsun,mutluluklar güzel sohbetler hiç bitmesin dedeciğin içinde tekrardan Allah rahmet eylesin:)Çok öptüm:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

asortikkrebim,
benim annem kayınvalidem dememi bile istemezdii.
sen karışıklığı bizde görecektin? :)))

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
merhaba.Nasılsın?Daha güzel günler senin olsun :) .
Sevgilerimle..

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Gerçekten çok güzel oluyor, yok almıyorum, veriyorum, iki kilo daha vermişim iyi oldu :)
Vallahi bilmiyorum koyu cimbomludur kendileri, bende koyu bjk'li , evet ama olsun yinede bizim takımımız :)

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Evet canım öyle oldu, nedense hep mutfaklara doluşuyoruz, sğol canım bende öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Rica ederim Candan'cım...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Amin canım , amin...Bende seni kocaman öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Sağolasın canım...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Gerçekten öyle, umarım ki seneye aynı tatla geçiririz Ramazanımızı...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

bende severim, en çokda ağırlamasını severim..

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Ramazan da kalabalık iftarlar ayrı bir güzellik içinde oluyor, inşallah canım sizinde..

Gamzeli dedi ki...

Asortik krep,

Çok sağol teklifin için bir dahaki yazımda dile getireceğim, farkındayım çok kullandığımın :)

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Gerçekten çok güzel oluyor, amin canım...İnşallah, hiçbirmizin bitmesin...Bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Selin & Filiz,

Canım yaaa, ne kötü ama olsun içinizde o heyecan olduğu sürece, sizde zevkini yaşamış olursunuz...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Gerçekten karışıyordur be ablacım...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Merhaba canım...
İyiyim sen nasılsın...Amin canım..

Erkin dedi ki...

Çalan musicler gerçekten çok hoş:))