29 Ekim 2007

"Tüm Türkiye'min, Tüm Milletimin ve Tüm Mehmetçiklerimin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun"


ATATÜRK'ÜN GENÇLİĞE HİTABESİ

Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şeraitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerait, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şeraitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasî emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.

Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen; Türk istiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!


Mustafa Kemal ATATÜRK

"ŞEHİTLER ÖLMEZ, VATAN BÖLÜNMEZ"
"NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE"

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

29 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Cumhuriyetimizin 84.yılı kutlu olsun
Sevgilerimle

pembiş dedi ki...

bayramımız kutlu olsun canımcım.öptüm

Unknown dedi ki...

Bayramımız kutlu olsun :o)

Mutluveumutlu dedi ki...

Ne mutlu Türk'üm diyene...
Bayramımız kutlu olsun canım...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun gamzecim...

kakaolusevgi dedi ki...

Cumhuriyet bayramımız Kutlu olsun tatlım

Gulos dedi ki...

Gamzecim seninde Cumhuriyet Bayramın kutlu olsun.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

bir alt yazıda çok sinirli gördüm seni :) boşvereceksin takmayacaksın gamze.

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Hepimize kutlu olsun :)

Gamzeli dedi ki...

denizimiz,

sağol canım, sana mail yolladım bana davetiye yollaman için ama almadın sanırım...Çok öptüm

Gamzeli dedi ki...

Duha,

hepimizin canım :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Ne Mutlu Tür'üm Diyene!!!
Canım benim kutlu olsun bayramımız hepimize, öptüm çok...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Bayramımız Kutlu Olsun Ablacım...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Bayramımı hepimize kutlu olsun...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

sağol canım , öptüm çok...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Evet sinilendim hemde çok ama dediğin gibi yapacağım Gökhan..

HAYAT dedi ki...

hepimizin bayramı kutlu olsun inşallah nice bayramlara böyle ulu liderimizin bize bıraktıklarıyla kutlamaya devam edicez sevgiler cnm ben bloğuna yeni bakıyorum yazılarını okuyayım cnm öpüyorum hoşçakal

Adsız dedi ki...

canım geldim eskilere de bi çıpıda göz attım:))
aman yaa takam kimseyi kafana...

şehitlerimize gelince hepimizin içi kan ağlıyor.. bu gençliğe hitabeyi gençlerimize kavratmak gerekiyor. bu sabah okula giderken bizim ortaokullar stada gidiyo du ben de sevindim durup izliycem selam vercem geçerlerken diye.. nerde.. çapulcu sürüsü gibiydiler utandım bakamadım oyana:(((

TATLI CADI dedi ki...

Canım Gamzelim,Ay yıldızlı bayrağımızı nerede görsem içim coşkuyla dolar.Özgür olduğumu hissederim, rengini aldığı şehitlerimizin akan kanları gelir aklıma,gaziler ve babasız kalan masum yetimler.O mavi gözlü dev adam gurur verir bana benim liderimdir o, hiç bir milletin böyle büyük bir kahramaı yoktur ve hiç bir millet bu kadar kahraman olmamıştır tarihte.
Cumhuriyet ; özgürlüktür, insan sevgisidir,güvendir ve hepimize emanettir.
Büyük Atam rahat uyu cumhuriyetin ilk günkü kadar coşkuludur.

anemon dedi ki...

seninde bayramın kutlu olsun canım
bu arad slaytın süper olmuş müziğide cabası

pembiş dedi ki...

canımcım.
3 kere yolladım.ama gelmedi sanırım.sabah tekrar yolladım inşallah bu sefer gelir öptüm canım

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim!! Genclige hitabeyi yayinlamakla ne kadar anlamli bir sey secmissin bu guzel gun icin. Cumhuriyet bayramimiz kutlu olsun

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve Ben,

İnşallah canım, tamam oku sen ...
Bende öpüyorum seni çok...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Çok sevindim, özledik seni yaaa, uğra arada sırada da özletme kendini...Takmıyorum zaten artık..

Bencede ama hepsinin kafası bir krış havada. Allah'ım iyi bir gelecek mi, yoksa kötü bi gelecekmi bizlei bekliyor bilemiyorum..

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Aynı bende, dün buradan askeri helikopterler geçti , belki 15 tane vardı tüylerim diken diken oldu, Ne Mutlu biz Türk'üz,Ulu Önder Atatürk'ümüz bize emanet etti...

Umuyorumki gençlerimiz sahip çıkacak...

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Sağol canım, sevindim beğenmene :)

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

tamam canım, sağolasın girebiliyorum aartık öptüm çok seni..

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Çok iyi oldu, hiç olmazsa unutmadığımız çok şeyin var olduğunu görsünler bilsinler istedim..

Hepimizin Kutlu Olsun...

Murat Artan dedi ki...

tum ulusumuzun bayrami kutlu olsun.ne mutlu turkum diyene.