9 Aralık 2007

"Ben Geldim :)))"

Biliyorum arayı fazla açtım ama bu aralar hiç yazacak fırsatım yoktu , zaten kaç akşamda evde durmadık , dışardaydık...

Eşim bu hafta gün aşırı mesaiyeye kaldığı için bir akşam evde bir akşam annemdeydim.Perşembe günü Bilgisayar sertifikam için , bilgisayar kursuna gittim, Ocak 20 de sınava gireceğim, bilgisayarı çok iyi biliyorum o yüzden derslerine girmeyeceğim , sadece milli eğitimden onaylı olması gereken sertifikam için sınava gireceğim.

Cuma akşamı ablamdaydık hem yemeğe gittik , hemde c.tesi kendisine misafir geleceği için hazırlık yaptık orada kaldık, c.tesi misafirlerimiz geldi, oturduk falan filan güzel geçti, ablamda iken annem(manisa) telefon açtı, geliyorum size diye, hemen eve geldim, annem geldi yemeğimizi yedik, eşim işten gelir gelmez maça gitti boşuna gitti :(biz annemle birlikte yedik yemeğimizi, sonra çay içmeye kendi anneme gittik ne güzeldi yaa, muhabbet muhabbet ne iyi geldi hepimize, tabi eşim geldi bizde eve geldik..

Pazar günü yani bugün, eşim yine çalıştı bende kahvaltımı iki annem ile yaptım, çok zevkliydi, inşallah hep böyle devam eder, insan birbiri ile anlaştımı mutlunun ötesinde bişey oluyor( Aman nazar değmesin)Akşam üzeri Manisa'daki annem gitti, biz annemle oturduk , şimdide boş kaldım sayfama bakayım dedim, çok özledim yine sayfamı ve sizleri :)

Yarın akşam Manisa'ya gideceğiz, eşimin okulu için salı akşamı geri döneceğiz.Biraz gezelim eşimle beraber hasret kaldım vallahi yaa :))Bayramada az kaldı çabuk gelsin istiyorum, bakalım nasıl kıyafetler alacağım :)

Bu arada şalım hala bitmedi, ben buna şal diyorum ama uğraştırıcı vallahi, bakalım bayrama yetişecekmi hepimiz bekleyelim görelim :)

Siz neler yaptınız , hemen dolaşıp bakayım
Merak eden arkadaşlarımada teşekkür ederim, iyiyim hemde çok :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

44 yorum:

Sanem dedi ki...

Şalını fotoğraflayıp bloğuna koyarsın artık. Merak ediyoruz burda :)

Unknown dedi ki...

Bizde eşimle ayran içtik sanki ayrı düştük bu aralar vallabende özledim onunla gezmeyi neyse allah ayırmasın yinede,iyi olmana dönmene sevindim,şalı bekliyorum bitirde göster bize kolay gelsin canım...

balim dedi ki...

Allah her zaman mutlu mesut etsin.. Her zaman boyle iyi anlasirsiniz insallah.. Masallah'da diyelim tabiiki.. Darisi benim basima..

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımm herşeyin yolunda olması ve senin mutlu olman ne güzel.
Bende Sumut olmadığı için bugünlerde hep iki annemle beraberim :))
Allah huzurumuzu, mutluluğumuz bozmasın. İnşallah sonuna kadar böyle gider. Nasıl başlarsa öyle gidermiş di mi ama :)
Manisa gezinizde çok geçer inşallah.
Öpüyorum seni kocaman

anemon dedi ki...

tütütüt maşallh de nazar olmasın cok actın arayı gamzelim bir daha bu kadar uzatma arayı gez dolaş bakalım kocaığınla aldıklarııda fotola bakalım öpüyorum iyi gezmeler

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

aman nazar değmesin ve Rabbim muhabbetinizi arttırsın. Maşallah:)

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Tabikide biter bitmez hemen yayınlayacağım
Öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

neden böyle olduk yaaa, göremez olduk kocalarımızı ama eğer mutlu isek sorun yok bence..Şalım biter bitmez yayınlayacağım canım..
Bende merak ediyorum nasıl olacak diye :)

Gamzeli dedi ki...

Arimayasilgisi,

Hoşgeldin canım

Amin diyelim, inşallah darısı seninde başına :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Canım ne yapalım iki annemizle zaman geçirmek gerçekten güzel oluyor allah ayırmasın hiçbirimizi
Sağolasın canım benim, öptüm seni :)

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Tamam canımcım arayı bir dahaki sefere bu kadar uzatmayacağım söz, fırsat bulamadım bir türlü sayfaya girmeye sizleri dolaşmaya

Öpüyorum canım seni..

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Amin ablacım amin...

Öpüyorum seni çok :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah canım. Sen iyi ol da. Bak şalını da merak ettim şimdi. İnşallah bayrama yetişir. Yeni cicilerinle birlikte kullanırsın.
İyi haftalar canım benim...

renkler dedi ki...

Canım, aman nazar değmesin anneciklerin ile muhabetine... Bu arada şalı cidden merak ediyorum. Bayramda Allah izin verirse ben de birşeyler öreceğim. Çok güzel terapi oluyor. Şu sıralar bizim veledin dersleri dışında birşey yok hayatımda...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Ne güzel geçirmişsin işte günlerini,Allah nazardan saklasın keyfini. Bizde yine 2 anne biraraya gelince ben gerim gerim geriliyorum :) Kayınvalidem sağolsun biraz lambur lumbur konuşuyor , annemde tam tersi yanında mülayim konuşunca gerilen ben oluyorum :)
Öpüyorum seni,eşinle bol bol gezin işallah...

loungetime dedi ki...

Özlemiştik artık seni. Bayramın çabuk gelmesini bende istiyorum. Ama tatil için. Şalını merak ettim.

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Canım benim hepimiz iyi olalım inşallah. Bitmeyecek şalım bayrama galiba , ondan biraz üzgünüm, bende dedim yılbaşında giyerim :P

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

kıyamam sana yaaa, hep ders ders oğluş birlikte tekrardan okuyorsun vallahi ama olsun belki ilerde iyiki yaptırmışım dersin..
Ör tabi çok iyi geliyor insana ben çok seviyorum, kaç gün boş oturdum iyioldu böyle :)

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Amann ne kötü insan hiç bir araya gelsin istemez. Arada sen kalıyorsun çünkü, boşver belki ilerde düzelir seninde kayınvaliden sinir olurum öyle insanlara :(((

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Sorma canım bende sizleri çok özledim, hep aklım buradaydı zaten :)
Evet gelsin tatil bende kocamı göreyim :))) Şalıda bitince yayınlayacağım :)

Dilek35 dedi ki...

canım ne güzel evde olmanın tadını çıkar bazen bende keşke emeklim dolsa diyorum evde olsam bazende sıkılıyorum ne güzel dünürlerin anlaşması hep beraber kahvaltılar çaylar allah bozmasın

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canikom, sırayla soeleri yazıyordum ya.
izin verirsen süs eşyaları sobemden önce şu "ben küçükkken... "filan diye olan sobemi cevaplayabilirmiyim? hayır bir tane sobeyi güncelken yapayım dedim de.:(
hem bu arada vaktim olur yapabilirsem eve yapacağım yeni bir resim var. belki o arada onu da yapar onunda resmini yayınlarım diye düşündüm.
sevgilerimlee..:)

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gamzecim..canim iyi olduguna sevindim.. ohhhh ne guzel anneler ablalar eglenceli gunler geciriyorsun vallaha.. aman nazar degmesin :) canim bilgisayar sinavinda basarilar.. rahatsin zaten sende de stres yok.. insallah beklediginden de iyi gecer.. manisa ya gelin bakalim.. bi gelisinizde bize de bekleriz :) sevgiler canim..

berfin dedi ki...

canım iyi ve mutlu olman ne kadar güzel.umarım herşey böyle güzel ve yolunda gider.allah nazarlardan saklasın:)öpüldün

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hihi ilk zamanlar bende öyleydim,pek koklaşırdık :)
bayrama al bakalım yeni ciciler şimdi izmir'de ne güzel şeyler vardır...
şalı merakla bekliyorummmm...
öptüm,fıstık...

HAYAT dedi ki...

ne kadar güzel iki iki düşünün anlaşması ... ilk nasıl başlarsa hep öyle gider derler ya sizinkide öyle olması temennimiz birbirinizle hep böyle olun ...evet cnm ya arayı fazla açma özletme kendini ama ....öptm cnm iyi haftalar

uykucu dedi ki...

ooh süpersin .git gez, manisada rahat et. şu şalıda ayrıntılı çekip ekle buraya her blogda bir şel merak ettim bende başlayayım.

pembiş dedi ki...

seni seniii yine gezerken bizi unuttun demi...gez arkadaşım gez.benim yerimede gez.bende pazartesi günü balıkesire geliyrum yemin törenine....
öptüm canımcım

kakaolusevgi dedi ki...

Canım,ne gzüel aile saadeti,ailelerşn de anlaşması süper.Allah hiç bozmasın.
Hadi şalını yetiştir de görelim.

uykucu dedi ki...

ebesin ebeeee hadi bak bloguma

ezgi* dedi ki...

:)yeniden hoşgeldin..iyi olmana sevindim..oh oh gezin abaklım iyi eğlenceler..bende biran önce bayram gelsin istiyorum..kıyafetlerim hazır dört gözle bekliyorum vallahiş...hadi öptm ..kendine iyi bak

YeMeK vAkTi dedi ki...

şimdi sen anlatıosun ya 2 annnemle kahvaltıdaydık bi muhabbet bi muhabbet felankeşke diyorum 1 ay ücretsizde olsa iznim olsada bende kahvaltılara gitsem sohbet etsem.Özledim o ortamları ya çalışlınca zor biliosun:)

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Ablacım sorma bende bazen evde kaldımmı çok sıkılıorum bazende iyiki evdeymişim diyorum , güzel oluyor :)amin vallahi bozmasın allah :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Tabikide yağmur damlam nasıl istersen , bekliyorum o güzel yapacağın resmide :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Haklısın canım çok güzel oluyor , bazen işe başlamasam mı diye düşünüyorum ama tabikide başlamalıyım , çalışmak daha güzel, sayfamdan da uzak kalmam :)

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Amin canım, inşallah hepimiz böyle gidelim inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Zamanla durulacakmı diyorsun yani :)))))
Alıcam baklalım nasıl bişeyler olacak. Şalım hala bitmedi bayrama yetişmeyecek :)
Öptüm canım seni..

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve ben,

Haklısın canım ilk başta nasıl giderse öyle başlar, inşallah canım seninde öyle olur , öpüyorum tatklım
tamam açmayacağım arayı fazla :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Tamam bir ara bitmemiş halini çekeyimde koyayım :) başla sende çok güzel oluyor örgü örmesi vallahi :)

Gamzeli dedi ki...

pembiş,

Canım benim ben hiç unuturmuyum sizleri hep aklım burda vallahi gezsemde gitsemde hep aklım sizlerde..

Ayy yemin töreni olacakmı bak çabuk geçti, artık bundan sonrası da çabuk geçer üzülme sen
öptüm canım seni...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Haklısın canım , çok güzel ve mutluluk verici birşey bence anlaşmak :)
Yetiştiremeyeceğim ama yinede yayınlayacağım
öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Senin içinde gezdim şekerim..Ohh senin hazır demekki fotolarını bekliyoruz tamammı? kıyafetlerinin
Öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Çalışırken bende diyordum keşke izinli olsamda şunları şunları yapsam hakikaeten çok güzel birşey
Öpüyorum tatlıcım seni.

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Canım hemen bakıyorum :)