19 Aralık 2007

"Kurban Bayramınız Mübarek Olsun"

Oturma odamın pembe koltuklarına polardan yeni örtü aldım çok güzel, hoşumada gitti, yakıştıda hani koltuklarıma :) Temizliklerimi de yaptım, evim tertemiz oldu, malum bayram tabikide :)

Saçlarımıda boyattım geldim, iyi oldu güzel oldu çok seviyorum röfleli saçımı ve herkesde yakıştığını söylüyor, bakalım çekildiğim fotolarda siz beğenecekmisiniz..

Hepinizin Kurban Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum, nice mutlu bayramlara sevdiklerimiz ile birlikte..


Hepinize iyi bayramlar, iyi tatiller

Sevgilerimle
İzmir'li Kugu

42 yorum:

Yaz dedi ki...

Gamzeliciğim bende sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram geçirmeni dilerim. Öptüm canım.

YeMeK vAkTi dedi ki...

polar örtü çok sevimli cıvıl cıvıl bende dün attırdım kıs röfle:)

İyi bayramlar canım ;)

Dilek35 dedi ki...

canım senin ve aşinin bayramını en içten dileklerimle kutlarım örtülerin çok güzelmiş kendine iyi bak

ezgi* dedi ki...

:)Seninde bayram�n� �ok �ok,en i�ten dileklerimle kutluyorum:)
Mutlu bayramlar..
Yeni koltuk �rt�lerin hay�rl� olsun bu arada..:)Ayruca bizim evdede mis gibi temizlik kokuyor..Ohhh:)
�p�yorum,�yi bayramlar
EzGi

pembiş dedi ki...

koltukların çok cici olmuş canımcım güle güle kullan.bayramın mübarek olsun sevdiklerinle nice bayramlara inşallah.öptüm canım

berfin dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun sevdiklerinle nice bayramlar göresin:)öptüm

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ah ben de izmir'de olsaydım o güzel örtünün üzerinde çukulata mı yeseydim....
sana ve eşine iyi bayramlar canım...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

bayramınız mübarek olsun benim tatlı kzıım::))

ceren dedi ki...

merhaba,örtülerin çok güzel olmuş.Sağlıklı ve mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle,hoşçakal..

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim
Sevdiklerinle birlikte saglıklı, mutlu, huzurlu nice bayramlara.. Bayramin kutlu olsun

Unknown dedi ki...

Gamzeli merhaba,
Oncelikle sana gelmiyeli cok olmuski evlendigini kacirmisim:)tebrik ederim oncelikle.Bir izmirli olarakda hayirli bayramlar dilerim...Bende en az senin kadar hayranim izmire vede uzak...

sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

yaz,

Teşekkür ederim canım, seninde bebişin ve eşin ile birlikte güzel bir bayram geçirirsin inşallah
Öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Sağol canım :)
bende attırdım,resmimi yayınlayacağım ama eğer güzel çıktıysam
öptüm iyi bayramlar :)

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Teşekkür ederim ablacım, sizinde bayramınız mübarek olsun
Örtülerimi beğenmene sevindim
öptüm

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Sağol canım, senin ve aileninde bayramını en içten dileklerimle kutlarım, güzel oldu bende çok beğendim örtülerimi

Temizlik kokusu harika birşey, güle güle kirletin evi :)

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Çok sağol canım, seninde bayramın mübarek olsun, öptüm pembişim :)

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Sağol tatlım benim, hepimiz inşallah güzel bayramlar görürüz, nice bayramlara
öptüm

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Canım ablacım sen gel ben herşeyi yediririm üzerinde kirletebilirsin, senden kıymetlimi ki :)
Öptüm
iyi bayramlar canım..

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Sağol ablacım, senin ve aileninde bayramı kutlu olsun
öpüyorum çok..

Gamzeli dedi ki...

Ceren,

Hoşgeldiniz
Sizinde bayramınız mübarek olsun
her zaman beklerim..

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Canım seninde bayramını en içten dileklerimle kutlarım, nice bayramlara
Öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Gülenay,

Evet demek bayağı uzuun bir zamna olmuş, evlendim 5 ay oldu, bir daha bu kadar uzatma her zaman beklerim
öptüm
iyi bayramlar

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Gamzelim ne güzel olmuş örtü güle güle kullan buarada saçın nasıl oldu meraktayım tabii birde iyi bayramlar:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Bende senin ve ailenin bayramını kutluyorum canım. Sağlıkla, huzurla, mutlulukla daha nice bayramlara...

Adsız dedi ki...

İyi bayramlar sevdiklerinle birlikte nice bayramlara

Unknown dedi ki...

saçlarınıda gössstteerrrrrr,iyi bayramlar,ohhh ne güzel sıcacık polar iyi günlerde kullan...

Gamzeli dedi ki...

Yonca hanım,

Merhaba hoşgeldin , resimlerimi yayınlayacağım bakalım beğenecekmisiniz
iyi bayramlar..

antwerplikiz dedi ki...

merhaba gamze hanim,bende kendiem bi blog actim ve daah cook yeniyim sizin blogunuzu uzun zamandir okuyordum artik ortaya cikmanin vakti geldi diye dusundum ve diyet blogu actim insallah benide kabul edersiniz araniza blogum: antwerplikiz.blogspot.com

Murat Artan dedi ki...

geçmiş bayramın ve gelecek yeni yılın kutlu ve mutlu olsun gamze.
koltuk çok şirin görünüyor;)

günaydın.
iyi haftalar.

BALDAN TATLI dedi ki...

Koltuk örtün süper olmuş. Çok cici. Bayramında kutlu olsun. Nice bayramlara sağlıkla mutlulukla.

uykucu dedi ki...

geçmiş bayramını kutluyorum.bayılıyorum bu polarlara, sen ne güzel bulmuşsun çok sevimli olmuş.bende alıcam mutlaka..hadi fotoyu bekliyoruz

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim, geçmiş bayramını kutluyorum. İyi haftalar

Gulos dedi ki...

Gamzecim bayramın kutlu olsun.Güzel olmuş örtülerin güle güle kullan.Umarım bir gün gelip oturmak nasip olur.
Sevgilerimle...

anemon dedi ki...

geçmiş bayramın kutlu olsun canım
sevgiyle kucaklıyorum

ev perisi;) dedi ki...

Gamzelim;
Koltuklar çok şirin olmuş aynı senin gibi;)
Ben de düşünüyorum bi değişiklik yapmayı...
Bu polarlar iyi bir alternatif oldu bu anlamda...
Bu ara da saçlarını merak ediyoruz...

kakaolusevgi dedi ki...

Canım geçmiş bayramınız mübarek olsun,nice bayramlara inşaallah.
Saçlarını güle güle kullan ,bence harika olmuştur,çünkü sana yakışıyor röfle.Vallahi bayıldım koltuklarının polarlarına da :))Güle güle oturun.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Canımcım, şık durmuş örtü koltuğunda iyi günlerde kullan. Ohh ne güzel tam bayramlık olmuşsun, evin temiz, kendini yenilemişsin. Geçmiş bayramın mübarek olsun, sevdiklerinle birlikte olacağın nice bayramlar dilerim. Öptüm seni...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bu örtüler hem hoş hem de kullanışlı oluyor. Pek de güzelmiş seninki. Güle güle kullan. Haydi fotonu da görelim.:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Nerelerdesin canım kızım :) Sen de benim gibi yok olmuşsun.. Sobeni cevapladım hadi geel :)

renkler dedi ki...

Canım, senin gibi renkli ve cıvıl cıvıl bir örtü almışsın, çok tatlı...

zehra dedi ki...

koltuk ortusune bay�ld�m erc� �y� f�k�r toplanmazda:)
..................
yasas�nnn cuma geld�
herkeze mutlu hafta sonlar� :)))

sevgilikeNdim dedi ki...

çok beğendim polarını, cıvıl cıvıl olmuş tıpkı senin gibi :)