13 Aralık 2007

"Manisa Dönüşü"

Manisa'dan döndük , tabiki gezemed,ik, öyle bir yağmur vardıki anlatamam sadece eşimin dayısı hastanede yatıyordu oraya gidebildik. Bizde yağmuru annemin evinden izledik çok güzeldi o yağmuru izlemek, baktık kaldık. Ben yağmurun fotolarını çekmek istedim ama güzel oldumu bilmiyorum :)Aşağıdaki fotoları düzgün sıralayamadım , neden acaba?

Eşim bizlerinde fotolarını çekti bakalım nasıl oldu :)))






Annem ile ben























Anneannemiz







Eşimin Kuzeni ve ben







Bunlarda annemin çiçekleri


Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

35 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

ohhh.. hamarat geline masallah :)

Unknown dedi ki...

sen nasıl çıtır nasıl mini nasıl güzel hoş bir bayanmışsın,ama sanki kilo vermişsin gibi geldi bana ,öptüm seni blog arkadaşımmm...

loungetime dedi ki...

Cısss o sigara paketi senin değildir umarım.
Ne güzel her köşede çiçek var. Benim çiçeklerim eski evde kaldı.

kakaolusevgi dedi ki...

Ay tatlım ya,ne gzüel olmuş gitmeniz,annen çiçkleri çok seviyor sanırım,maşaallah,pek gzüeller,hamaraty gelinsin evvelallah.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hımm yardım eden ,iş yapan ,patikli gelin ...severim seni ben....

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

yok canım ya ne hamaratlılığı :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Ayy ayy teşekkür ederim :) Şımardım :)))
Evet zayıfladım iyi oldu 2 kilo fazlalığım vardı onuda vermiş oldum ama galiba fazla vermişim :))

Öptüm canım seni

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Benim değil eşimin sigarası :)
Annem çok sever çiçekleri her yer çiçek dolu :)

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Evet canım yaa çok iyi oldu gitmemiz,
annem seviyor çiçekleri.Yok canım ne hamaratı :))

Gamzeli dedi ki...

Perili köşk,

Bende seni çok severim ablacım :))

anemon dedi ki...

GERCEKTEN SEN NE KADAR MİNİMİ Nİ CITIR CITIR GAMZELİ SEVİMLİ BİR HATUNMUSSUN BASAK RESİMELRDE DA-HA BÜYÜK CIKMISTIN ZAYIFMISSINDA OLDUKCA ÇİCEKLERRE ÖEZL MUAMELE VAR AMA

Dilek35 dedi ki...

canım ne güzel manisaya gidilmiş işler yapılmış valla genç kaynanan var çiçeklerde çok güzel benim kayınvalidenin evide çiçek dolu hatta ufak bir balkon var çiçekten oturacak yer yok bizde bayramın 1. günü gideceğiz sen saçını ne zaman kestirdin uzun değilmiydi öptüm

uykucu dedi ki...

ben en çok kırmızı koltuğa takılıp kaldım.bayıldım bayıldım umarım nazarım değmez:))

pembiş dedi ki...

ne güzel fotolu bi post.arkadaşım evlilik yaramış sana çok güzel olmuşsun maşallah.annenle aranız çok ii gibi allah bozmasın.çiçekler çok güzel...seni özlemişim vallahi eksik etme resimlerini öptüm canım

Gulos dedi ki...

GAmzecim manisa da artık sen dahil 3 tane arkadaşım oldu.Üniden arkadaşlarım oraya taşınmışlar evlenince.Onlarla haberleştim yakın zamanda.
:) .
Sevgilerimle..

Mutluveumutlu dedi ki...

Fotoğraflarla dönmüş olman ne güzel. En yeni halinide görmüş olduk :)
Öpüyorum canım

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

güzel ve keyifli bir hafta sonu diliyorum... kal sağlıcakla

HAYAT dedi ki...

yazını okumuşum ama baktım ki yorumumu yazmamışım ayıp bana :)
resimler süper cnm sende biraz kilo mu almışsın bana mı öyle geldi yoksa mutfakta çok şahane baka baka bitiremedim çok hoş gömme ocağın modelini bi markaya benzettim ama sana rica etsem yazabilir misin...

ezgi* dedi ki...

:) ay ne güzel olmuş öyle ya..gezememenize üzüldüm ama olsun artık..:( ayrıca mutfak dolaplarıyla granitin uyumu çok güzel :) çok beğendim..:)ne güzel fotolar bunlar..seni yeşil yeşil görünce pek bi hoşuma gitti :Dneyse öptüm seni canımcım :)

Adsız dedi ki...

Canım resimler harika, yağmur dışında kar bekliyorum ama hala yağmadı. ,Hamaratsın sen kabul et :)

öperim kocaman

---OPTiO--- dedi ki...

hamarat gamzecim..ne tatlisin sne öyle..daha öncede demistim ..yine masallah :) ananenede allah uzun ömürler versin..tüm sevdigin büyüklerine insallah :)
öptüm ;)

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Teşekkür ederim şekerim, hiç belli olmuyor fotolarda hep değişik çıkıyorum, galiba öyle :)

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Gittik geldik iyi oldu bizim içinde, gençtir kayınvalidem, çok güzel oluyor çiçeklerle dolu ev bende seviyorum ama bende hemen ölüyorlar :) Evet uzundu saçlarım, ramazan bayramında kestirim , öptüm canım :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

değmez değmez :))

Gamzeli dedi ki...

Pembiş,

Canım benim teşekkür ederim yaradı vallahi :) Evet çok iyi , amin canım.Bende çok özledim seni ve bütün blog arkadaşalrımı, eksik etmem bende öptüm canım :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

ne güzel, ayy iyi olmuş , öptüm canım seni ve güloşu :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

En yeni halim iyi oldu, bende zevkle koydum fotoları, iyi oldu :) Bende öpüyorum canım seni..

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

teşekkür ederim sana da iyi hafta sonları olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve ben,

Çok ayıp vallahi :))))Şaka şaka zayıfladım daha bilmiyorum artık :) hemen yollayayım mutfağı sana bilmiyorum ismini öğreneyim hemen yazayım sana olur mu?

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Olsun bizde yağmuru izledik, canım benim beğenmene sevindim öptüm bende çok :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

Sağol canım, keşke yağsa burda da
Yok canım hamarat değilim :))Öptüm şekerim benim..

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Teşekkür ederim canım, amin amin öptüm seni tatlım

HAYAT dedi ki...

tmm cnm olur tabikide :)

Gamzeli dedi ki...

Hislerim ve ben,

tamam canım :)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

caniko,o spil dağıydı değil mi?
kayınvaliden,sen,mutfak,çiçekler hepsi çoook güzel gerçekten .
o annane gençlikte çok canlaryakmış güzellikte bir hatuna benziyor maşaaallah. bütün yüzü kalem gibi, oya gibi yine maşallah.:)