31 Ocak 2008

"İşte Size Kaplumbağlarım ve İki Anneminde Bana Ördükleri"


Annemin bana ördüğü yelek çok güzel, ellerine sağlık, üstümde gören bayıldı, tabiki ben daha çok bayıldım :) Siyah ördü çünkü iş yerinde gömleğimizin üzerine sadece siyah giyebiliyoruz :)


Kayınvalidemin bana ördüğü , ellerine sağlık, çok da güzel durdu üstümde , renkleride süper :)
Veeee benim tatlı kablumbağlarım, canlarımın içi :))))

Büyüdüler artık çok tatlılar yaa :))

Not : Bu arada kimseyi dolaşamadım, en kısa zamanlarda sizlere misafirim :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

15 yorum:

Betül dedi ki...

selam Gamzecim...Uzun zamandır sayfanı takip eden sessiz okuyucun Betülden artık sana yorum yazmaya geldi sıra:)nedense yazdıklarını zevkle okur oldum ve hergünde ziyaretrine uğrar oldum.Daha sık görüşelim oldumu....
sevgiler..

HAYAT dedi ki...

her şey süper vallahi güle güle giy tatlım üstünde eskisin .yeni alınan şeyleri öyle söylerler ya :)))
kurbişlerde pek sevimli bizim bi komşuda da var aynı böyle :)

ezgi* dedi ki...

merhaba..:)oh güle güle giy...kaplumbağalarında çok şeker hakkatten..benim kaplmbağam tam 7 yıl yaşamıştı canım ya çok güzeller..hadi öpüyorum kendine iyi bak
EzGi
yeni adresim;http://miss-designer.blogspot.com

anemon dedi ki...

selam gamzelim ben civciv
ikiside cok güzel bayıldım ben onlara çok oomuşlar ellrine sağlık annenlerin kaplunbağan cok sirin bende istiyorum ama elime alama ki

Murat Artan dedi ki...

çok tatlılar,pek anlamam ama:))

iyi geceler,mutlu haftasonları.

pembiş dedi ki...

ayyyy çok güzeller eminimki sanada çok yakışmıştır.kağlumbağlar çok tatlı yavvvv.
arayı fazla uzatma özletme kendini öprüm arkadaşım kocaman

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Güle güle giy çok şık örgüler iki anneninde ellerine sağlık,
Kaplumbişlerde çok şirin görünüyorlar
sevgilerimle

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Gamzelicik, nerelerdesin ayol,neyse hoşgeldin bakalım. Kaplumbağa benim oğlanda çok istiyor. Bir ara babası aldı ve onu akvaryuma balıkların arasına saldık. Çok komik görünüyordu akvaryum içinde, garibim koca akvaryumda yüzerken anası ağlıyordu. Tolga adını Pıtır koydu. Uzun süre sonra kaplumbağa ciddi şekilde büyüdü. Hatta artık ona Pıtır değil Katır demeye başladık :) Eşim onu balıkçıya geri verdi. Bir dahada almadık. Ablam da uzun süre baktı kaplumbağa, arada onları salıp gezdiriyor ve üstlerini (kabuklarını) yosun tutmamaları için yumuşak bir diş fırçası ile fırçalıyordu. Bana zor geldi açıkçası.
Annelerinin ellerine sağlık, 2 side çok şık görünüyor, iyi günlerde kullanman dileğiyle...

uykucu dedi ki...

siyah olana bayıldım daha açıklayıcı fotoğraf çek bende istiyorum modelden.renkli olanı tam anlayamadım,ondanda yeni foto...sen işe başladın başlayalı bıraktın buraları az yazıyorsun ve banada gelmiyorsun bak küsücem
:(

Mutluveumutlu dedi ki...

Güle güle giy canım, ikiside çok güzel. Kablumbağalarda çok şirin :)

Erkin dedi ki...

Ne güzelller yerim onları:) bazen bizde evde hayvan beslemeği düşünüyoruz, ama ikimizinde işleri çoğu zaman yoğun nasıl olupta onlarla ilgilenebileceğiz, birkaç saatlik veya birkaç dakikalık için hayvan beslemekten şimdilik uzak duruyoruz. Darısı gelecek yıllara...

---OPTiO--- dedi ki...

güle güle giy gamzecim..iyi günlerde insallah :)
kocaman öpüyorum senii :)

ev perisi;) dedi ki...

Yerim ben o tosbaları;)
Maşşallah nazar değmesin...

berfin dedi ki...

kvallahi hangisi daha güzel bilemedim..ama ben kayınvalidenin ördüğüne bayıldm yalan yok::)
öptüm

Unknown dedi ki...

güle güle kullan gamzelim,tosbalarında çok şeker benim oğluş görmesin valla tuturun alın diye öptüm seni ayrıcaaaa resimlerde hiçte çirkin çıkmamaışsınnnn:)