7 Ocak 2008

"Kaplumbağlarım"

Yeni işten geldim ve hemen fırsat bulmuşken yazayım dedim :)

Günler nasıl geçiyor anlamıyorum bile yoruluyorum bu ara çok ama olsun, dinlenmesinide bileceğim.

Cuma uzaktan yengem geldi, annemler , ablamlar bizdeydi, yemeğimiz birlikte yedik, öyle hasta oldum ki anlatamam, ilaçlarla ayağa kalkabildim, yazık yemekleri falan hep annemler yaptı , kaldırdı topladı bulaşıkları yerleştirdiler, çok güzel geçiyor onlarla birlikte olduğumda hepsini çok seviyorum, allah hep birlikte mutluluklarımızı paylaşmamızı nasip etsin inşallah :)

Hafta Sonu kayınvalidem vardı, beraber geçirdik, C.tesi evimi temizledim dip bucak, temizliğim bittikten sonra pazarıma gittim aman ne yoruldum, bir baktım ki akşam olmuş, eve geldim hemen yemeklerimi yaptım, kayınvalidemde bizdeydi hep beraber oturduk yedik, örgülerimizi ördük

Pazar günü güzel bir kahvaltı yaptık, kahvaltıdan sonra annem ablama geçmiş olsunagitmek istedi, ablamda kendi annemde kaldığı için oraya gittik, güzel vakit geçirdik ve akşam üzeri annem gitti, bende eve döndüm...

Geçen Hafta Fuarımızda hediyelik eşya fuarı açılmıştı, biz ablama hastaneye gittiğimizde dönüşte oraya uğrayıp, iki tane mini minnacık kaplumbağ aldık, çok istiyordum bir türlü denk gelmemişti şimdi iyi oldu, onlarla zaman çabuk geçiyor, harika yemek yiyişleri var, resimlerini yayınlayacağım bir ara, o zaman görürsünüz.


Not: Kendi sayafamı açamıyorum neden bilmiyorum, sayfam açılınca ilk işim sizleri dolaşacağım :)

Şimdilik benden bu kadar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

19 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzelim benimde iki tane kaplumbağam var.İkisinin ismide Abidin bende bayılıyorum onların yemek yemelerine:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çok yıllar önce hediyelik eşya fuarına gitmiştim izmir de aman ne güzel şeyler vardı,o zaman daha üniversite öğrenciciydim,
çok param yoktu içim gitmişti tüm istediklerimi alamadım diye,
şimdi para var ama ben o tarihler de izmirde olamıyorum :(
dünya böyle işte....

Mutluveumutlu dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Kablumbağalarınıda merak ettim :)
Senin sayfanı açtığımda altta bir reklam gibi birşey çıkıyor Gamze'cim. Çoğu kişide çıkıyor bu ve sayfa açamama durumunu onlarda da duydum, umarım en kısa zamanda sorun ortadan kalkar. Bekliyoruz senide :)

uykucu dedi ki...

nerelerdesin yine diyecektim tam .kaplumbağa bende istiyorum oğluş için ama eve hayvan almakta dert bişey olunca çok üzülüyorum..

Sanem dedi ki...

Kaplumbağaların resmini isteriz. İsteriz de istreriz :)) Sevgiler...

Unknown dedi ki...

sayfaları hiç sorma bir haller oldu,kaplumbalarını gösterrrrrr....

renkler dedi ki...

Canım, biz sayfanı açıyoruz, o yeter:)

Biz de kuzenimle iki minik su kaplumbağsı almıştık. Bir gün bir baktık biri küçük akvaryumun içinde değil, aradık yok. Bir iki gün sonra kaloriferin altında bulduk. Oradan akan azıcık suyun altında yaşamaya çalışıyor. Çok şirindi. Aklıma geldi şimdi, öpüyorum güzel kardeşim benim...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Kaplumbalarla beraber yeni fotografini da istiyoruz :)

TATLI CADI dedi ki...

Benim de kaplunbağam vardı adı Abuzittin'di Bartın'a gelince çeşme sularının kullanılmadığını bilmediğimiz için suyundan mikrop kaptı gözü şişti,onu köyünün yopraklarına(Bursa'ya) götürdük düzelir diye olmadı gitti kaplunbağam öf ya ben de istiyorum .Ha bu ara da Bartın'da kaplıkurbağa diyolar biliyo musun kaplunbağaya çok ilginç di mi,öptüm seni.

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Ayy ne güzel demek sadece bende yokmuş sevindim buna, biz daha koyamadık isim bulamadık daha doğrusu
yemek yemeleri müthiş ayol :)

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Çok güzel şeyler oluyor, insan almadan geçemiyor süs eşyalarından, kıyamam sana , sne söyle ben sana alır burdan yollarım hemen..
Haklısın ablacım...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol tatlım, resimlerini çekeceğim, inşallah canım yaaa, nerden çıktı şimdi bu özledim sayafamı sizleri dolaşmayı
Tabikide hiç gelmemmi :)
Öptüm canım benim..

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Buralardayım şekerim, zaman bulup yazamamıştım, sonrada sayfamı açamadım yaaaa, şimdi sayfamı açıyorum , sizlerin sayfasını açamıyorum, ne kötü oldu yaaa, öfff

Öyle ama kaplumbağlar çok zararsız ve dertsiz çok tatlılar, berkay bayılır onlara
öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

En kısa zamanda tatlım :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Haklısın yaaa, yayınlayacağım, bir fırsat bulup fotolarını çekebilsem :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Canım benim sağolun ama ben giremiyordum , şimdide sizlere giremiyorum, çok üzülüyorum

Ay kıyamam yaa bulmuş yaşayacak yeri çok tatlılar
Öpüyorum bende ablacım..

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

En kısa zamanda canım :)

Gamzeli dedi ki...

Tatlı cadı,

Aaaa ciddimsin :(( üzüldüm şimdi
Hiç bilmiyordum, iyi bakmak lazım o zaman, ben çok alıştım onlara birşey olmasın
bende seni öptüm canımcım...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

şimdi artık listemde eşim de var yazmışınya ben onu anlamadım bloglar listesinde eşini arıyorum :) o da blog açtı sandım. sorunu kızlara sormuşun ama bence anlaşmaktan ziyade insanın bir annesi ve babası olmasından daha güzel birşey olamaz herhalde. kal sağlıcakla...