22 Mayıs 2006

"Deniz"

Hafta sonu hava İzmir'de süperdi...Eminim ki diğer illerde de hava öyledir...Yaz geldi diye öyle çok seviniyorum ki...Deniz ,kumsal,plajlar , tatiller bizleri bekliyor...Bir an önce kendimi buralara atmak istiyorum... Denizi çok seviyorum..Sanırım 24 yıldır denizle iç içe olduğum için...Pikni'ğe gitmesini o kadar aşırı istemem ama denize de hiçbir zaman hayır diyemem :)

E o zaman kendime deniz kızı diyebilirim öyle değil mi? :P
Deniz benim için çok farklı , süper bişiiiiii yaaaaaa
Hadi herkesi Ege'min denizine bekliyorum...Hadi ne duruyorsunuz ;)

İzmir'li Kuğu

41 yorum:

Zehra dedi ki...

deniz kısı seniiii:))) güzel bir yaz diliyim o zaman sana:))

SoSo dedi ki...

Davetin için teşekkürler...
Bir an önce okul bitsede aksam o taraflara doğru...
Buralarda havalar çok kötüydü son 2 gündür toparlamaya çalışıyor bende bir deniz aşığı olarak kıştan nefret ediyorum...
Tadını çıkar izmir bir şeker...

sevilay dedi ki...

DUR BEKLE GELIYORUM :))))


agustos ayinda orada olacam insallah, belki izmir, belki kusadasi belki de bodrum ama kesin orada olacagiz.

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Ayy teşekkür ederim canım...Çok sağol umarım sen ve herkes diledikleri gibi bir yaz geçirirler :)

Gamzeli dedi ki...

Soso ,

Önce sayfama hoşgelsin...Rica ederim ne demek...Sen nerede kalıyorsun..İzmir şeker den de üstün :)))

Gamzeli dedi ki...

Seviay ,

Ayyy canım ne güzel çok sevindim ben yaaa...Keşke geldiğinde de görebilsek seni...Öptüm canım...

HORUS dedi ki...

yapmayın yaw yapmayın
deniz burnumun dibinde gidemiyorum işler yüzünden :(

Burcu Karadaş dedi ki...

anammmm deniz dio yaw:D

bayılırım bayılırım.su kurbağası kıvamında bi bünyeye sahibim.babam daha dün gece söölediydi sen bi girdin mi çıkmazsın die:D

ben de istiorummmm!buz gibi suya girmişliğim var sezonu açtım ama bu yaz tedavi yüzünden güneşe çıkmamam lazım mış.ben de saatlerce güneşte kaldım geçenler:D

banane yaaaaa:))

Gamzeli dedi ki...

Horus ,

eee işte aynen bizde öyleyiz yaaaaaaaaaaaa :(((

Gamzeli dedi ki...

Burçin ,

dedim vallahiiiii ...Ayy kıyamam sana ne tedavisi görüyorsun geçmiş olsun...Neden sen doktorunun sözünü dinlemiyorsun...bak söylerim seni doktoruna :PP

Burcu Karadaş dedi ki...

canım ben cilt tedavisi görüorum..daha bu gün yıne kan aldılar yaww.millet piknikti,ormandı denizdi gezıo bi de bana bak..:)

tadını çıkar bacım..izmir'de olmak vardı..ahh ahh!

doktor meselesi karıstırma.allhtan okumuo bunları:D:D annem bilse canıma okuyacak ama!

Gamzeli dedi ki...

Burçin ,

Ayy kıyamam sana tekrardan geçmiş olsun...sende azıcık sabret allah önce sağlık sıhhat versin ondan sonra zaten hepsi olur...Senin sağlığın bizim için çok ama çok önemli...

İzmir'i mi çok ama çok seviyorummmmm...fırsat buldukçada tadını çıkarmaya çalışıyorum canım...

Doktor meselesine gelince hemen senin evi ve doktoru arıyorum haberin olsun cadııı :p:P:P:P:P:P:P

ibrahim dedi ki...

vefa
...

guzeldir bozasi

U.T dedi ki...

Deniz dedinde aklıma yüzmeyle ilgili bir anım geldi hemen bloğumda yazayımda gülsün biraz herkes :))
İzmir bornovalı sayılrıım bende :)))

XMAN dedi ki...

selam gamzeli,bende deniz aşığıyım.ama gidemedim daha.bi gitsem yüzmekten denizi bitiricem.daha izmire dönemedimki.davetini görünce hüzünlendim birden.izmir gözümde tütüyor:(

Suat Saygın dedi ki...

Ah ah Ankara`ya geldik denizi unuttuk. Gecen hafta Van golu kiyisindan gecerken icim ciz etti. Bizim icin de yuz bari :))

one ben bir sey dedi ki...

Sende bir Akdenize gel diyorum,sevgilerimle iyi bir hafta diliyorum.

Gamzeli dedi ki...

İbrahim ,

Gidicem zaten en kısa zamanda :)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Bende bir bakayım sayfana azcık güleyim...

hadi yaa Bornova'lısın demek...Nasıl yani biraz anlatsana :)

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

Hoşgeldin Xman...Şükür kavuşturana...
Bende aynı senin gibiyim deniz konusunda...Gidemedik daha ama en kısa zamanda gidicem ...Sizlerede haber veririm gittim diye...
İzmir çok sıcak sanki ağustos sıcağı :))

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Ayy çok kötü yaaa sen denizle burun buruna iç içe yaşa sonrada bırak git...Olucak işmi hiç...Ne demek yaa bütün dünya için bile yüzerim :))

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım geçen yaz Antalya - Kemer'deydim...Sabah bir girerdik denize , akşam saat 7 de çıkardık...ne kadar güzeldi...1 hafta kaldım ama süper bir tatil geçirdim...Yalnız çok taşlık vardı...Yinede denizden çıkmamıza engel olmadı :)))

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Hoşgeldin yaaa :))
Biz alışkın olduğumuz için sıcaklık+ nem bize koymuyor pek...Birgün ankara'ya gezmeye gitmiştik Eylül ayı idi...Sabaha karşı izmir'e döndük..Ankara'da nasıl üşüdük ceketler falan üzerimizde İzmir'e bir geldik allahım dedim cennet cennet sıcak yaa demek baya üşümüşüz :)

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

tabikide öyle herkesin kendi evi gibi yok...Herkes kendi çöpüğünde mutlu öyle derler ya hani...

Evet bizim İzmir sıcak olduğu için Ankara soğuk gelmişti..Eğer Ocak ayında gelseydim Ankara'da donar İzmir'de çözülürdüm herhalde :P

Deniz kenarları süper ..Ben çok sevdiğim için sahilde dolaşırken bile neredeyse atlıcam içine :))

Unknown dedi ki...

En yakın zamanda ge-liyor um şekerim:)

Gamzeli dedi ki...

bende seni bek-li-yo-rum şekerim :-)

Gamzeli dedi ki...

bende seni bek-li-yo-rum şekerim :-)

Murat Artan dedi ki...

denizi kim sevmez yahu, hep deniz kenarında bir şehirde okumak arzusundaydım ama olmadı,neyse:)

tarkan demiş ki eylülde ankara çok güzeldir, ben ankarayla eylülde tanıştım, akdeniz şehrinden t-shirtler sandaletlerle gittim tabi kayıt için ama ankara tokat gibi çarptı bana kendime geldim, o ne soğuktu yahu,sonradan düzeldi tabii.
kayıttan döndüğümde evime, millet sudan çıkmış balık gibi terlemekten şikayetçiyken ben terlediğim için dört köşe oluyordum, sıcağın kıymetini o zaman çok iyi anladım, artık kırk derece olsa da şikayet yok:))

Age35 dedi ki...

Gamzelicim,gün sayıyoruz resmen mercimek hanımla takvime çiziktirip duruyoruz....

ince eleyen karakter dedi ki...

malum karadenize yaz geç gelir antalyada girilmeye başlanmış biz daha temmuzu bekleyeceğiz cokkk ozledim ahh ahh hıc cıkmayacağım en cokta gozluk gozumde yatıp uyumayı ozledım cocuk suya atladımı kum yuttumu derdı olmadan

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Bak doğru demişsin...Bizde o kadar çok üşümüşüz ki...İzmir'e geldiğimizde sanki soba yanıyormuş gibi oldu...O zaman İzmir'in sıcağına laf yok :)

Gamzeli dedi ki...

age 35 ,

Ayy evet bizde öyle ...Mercimek hanım bizden daha çok istiyordur öyle değil mi?

Gamzeli dedi ki...

Toprakveben,

Sayfama hoşgeldin..

Ayy biz dayanamayız herhalde ..Alışmışız erken den sıcak görmeye ..Ahh ahh bak şimdi kumsalda kumların üstüne yatmışsın , gözlük gözünde gel keyfim gel...

zeyno dedi ki...

DENİZKIZISIN, DENİZKIZIYIZ, DENİZ KIZLARI... İzmir konusundaki söylediklerin sonsuz katılıyorum.Ben bu şehre aşığım....

ibrahim dedi ki...

ama sadece vefa deyince insanin aklina boza gelmese
...

Erkin dedi ki...

Deniz deme ya. Yıllık tatilime çok az kaldı, o kadar yer var ki gezecek! İzmir tabiki ilk üçte! Bakalım teyzemi kandırırsam gelecem oraya. İzmiri özledim...

İyi tatiller...

Gamzeli dedi ki...

Zeyno ,

Aynen bende öyle İzmir'i mi çok ama çok seviyorummm...

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Sayfama hoşgeldin...Deniz diyorum çünkü çok özledimmmmm...Gel gel İzmir'e...İzmir süperrrrrrrrr...

zizu1912 dedi ki...

lodos poyrazı kovup kendi hükümranlığını sürmeye başladımı İzmir'de güneş de yönü çevirmiş,denizin rengi de açılmaya yüz vermiştir.Mevsimin döndüğüne işarettir bu.Önce soguk biralar yudumlanmaya başlanır akşamları iş çıkışında.Sonraları HSBC(hele sukur bugun cuma) söylemleri kol gezer.Ama en güzeli hep kıyıda oturup denize bıraktıgın şişedeki mektuba cevap geleceği gunu bekleyiştir.Karşıyaka'dan vapurla şehrin öte kıyısına gecerken heran denizden biri çıkpta sana mektubun var diyecekmiş gibi gelir.Şezlongtan düşen ayagin kzıgın kuma vurunca gözlerinin biraz dalmiş olduğunu anlarsın aslında.
writed by zizu1912@yahoo.com

Erkin dedi ki...

hoş bulduk. İzmir’e küçükken her yaz giderdim. Ama inan son zamanlarda, belki inanmayacaksın ama 6 sene oldu sanırım İzmir’e gidemiyorum. (2002-2003 hariç tam bir sene İzmirde yedek subay olarak görev aldım) İş güç, birde yakın dostlarımın hepsi güzel İzmir’de değil! Güzel İzmir diyorum çünkü gerçekten canlı bir şehir! Ege’nin bence incisi! Eğer Ankara’da deniz olsaydı hiçbir yere gitmezdim:) Denizi kim sevmezki! Ama şu bir gerçek bu güzel şehrin, en nadide anını donduracağın kareleri saklamayıp, Türkiye dışına taşır ve sergilersek en iyi iyiliği yapmış oluruz, nedersin? Tabiki eski foto. makinaların objektifleri süper. Darısı senin başına! İyi günlerde, deniz’e aşkını yansıtacağın kareleri yakalaman dileğiyle…

Fotoğraf ve resim çizmek ayrı bir dünya ne dersin?

Kuntin dedi ki...

İzmir hayatta gördüğüm ve görebileceğime inandığım yegane güzel memleket...
Bu sene daha denize giremedim.........