9 Mayıs 2006

"hayat"

Hayat bazen düşebilme cesaretinide ister
Bir gökdelenin tepesinden kollarını açıp,yeni bir başlangıç için yok olmayı seçmek gibi…
Güçlü durmayı gerektirir bu yolda yürümek,
Ki attığımız her adımda uzaklaşırken kendimizden,
yinede unutmamak gerekir anayurdumuzu,

Çocukluğumuzu…

İnsanın anayurdu çocukluğuymuş…
zamana atılan her adımda yolumuzun üstünde hep bir çocuk bahçesi bırakabilmektir yürümek…
Küçük boncuk gözlerle seyretmeli hayatı bazen..
Canı isteyince gülmeli,canı isteyince avaz avaz ağlamalı insan
Tabular,ayıplar,günahlar,yasaklar yüklenmemeli hemen omuzlara.
Evet…
Bazen küçük boncuk gözlerle bakmalı her şeye…
ve nefes almayı kolay kılmak için sadece…
Sevmeli,sevilmeli tutkuyla aşık olmalı
Korkmadan karanlıkta kalmaktan girmeli gecenin koynuna
Yokluğunda değerlenen her şey gibi,ışığında değerini anlamalı karanlıkta.
Tutkuyla sarılmalı yinede
Ve yine yürümeli en koyusuna sevdanın
Hayata inat,beyinlere çekilen dikenli tellere inat delice sevebilmeli insan.
Kaybetmeden bilmeli değerini dostluğun,
Hasrete dönüşmeden tutmalı ellerini aşkın,
Dimdik yürümeli içindeki çocuk bahçesini unutmadan,
Ve toprakta mahsun bir çiçek gibi açmadan henüz
Aldığı her her nefesin hakkını vermeli insan..
Evet...
Hayat cesaretli olmayı ister
En tepeden düşebilmeyi ve en dipten yükselebilmeyi…

alıntı

23 yorum:

rks dedi ki...

Güzel,
Beğendim...

Bu arada Çanakkale resimlerini hala yayınlamadın. Israrla bekliyorum....

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Tarkan'cım söz yarın yayınlayacağım...Ben azcık unuttumda o resimleri yayınlamayı :))

Zehra dedi ki...

canım gamze gerçekten çok güzeldi..herşeye rağmen dimdik yürüyebilmeli ve hayata sıkıca sarılmalı..ama severek ama sevmeyerek..ama aşkla ama aşksız..gelmiş isek bu hayata yaşamasını bilerek adam gibi..

öptüm seni;)

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

evet canım çok doğru anlatmış...bende ilk kuyunca çok beğendim ...dimdik durmamız gerekir ki kendimizi ifade edebilelim...

Murat Artan dedi ki...

bu yazı hayatı değil mutluluğu anlatıyor bence,
mutlu olmak için olması gerekenleri anlatıyor.
yok yok,aslında mutluluğu hayattayken yaşayacağız,eh o zaman hayatı anlatıyor diyebiliriz:)

Unknown dedi ki...

şebnem ferahın bir şarkısı var"korkarak yaşıyorsun" diye çok severim o şarkıyı.Orada da hayatın cesaret gerektirdiğini anlatıyor.Olumsuzluklardan kaçarak sadece şerbet tadında bir hayat geçiremeyiz.Zaten eğer bu düşüp,kalkmalar,acılar olmasıydı güzel anların da tadı olmaz hayat tatsız ve amaçsız olurdu...

rks dedi ki...

Resimleri bekliyorum....

U.T dedi ki...

Bu yazı bana CashFlow'un ''The life is Going on''(Hayat devam ediyor) şarkısını hatırlattı biraz...
Tercüme etmek gerekirse biraz söyle diyor...

Yine hayat devam ediyor acı ve çileyle ama yığılmadık,yıkılmadık sizi bile bile,
Hayat devam ediyor hayallerim ile ama başarıcaz bir gün helal yada hile ile....

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Hmmm, çocukluktan bahsetmişsin, geçenlerde de sözlenmişsin.
Yavru kuğular çok şanslı olacaklar, senin gibi bir anneye sahip oldukları için ;)

one ben bir sey dedi ki...

Güzel yazı bu arada tebrikler.
Sevgilerimle.

sevilay dedi ki...

tebrik ederim canim, allah simdiden bir yastikta kocatsin, hersey istedigin gibi olsun canim.

KUGUU dedi ki...

Gamzelim Adasim,
Tarkana sozverdigin gibi resim yuklerken hazir elin degmis diye bize soz resimlerinden de yuklesene canim:)) Tekrar tebrik ediyorum seni guzel kiz.
Kuguboynu:)

one ben bir sey dedi ki...

nerdesin merak ettim

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Bence bu yazı hem mutluluğu hemde hayatı anlatıyor...ben çok beğendim bu yazıyı...

Gamzeli dedi ki...

Meltem ,

canım sana katılıyorum çok güzel bir örnek vermişsin...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Bugün yayınlıyorum :))

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Çok güzelmiş umar'cım yaaa...

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Çok çok teşekkür ederim...Umarım hep dediğin gibi olur...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım çok teşekkür ederim
Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Sağol canım...Umarım bende sizin gibi bir aile olurum :)

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

tabikide adaşım canım benim...Artık onlarıda yarın yayınlarım olur mu? :)

Bende tekrardan teşekkür ederim...darısı başınıza...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım çok yoğundum...bir türlü fırsat bulamadım bloga girmeye...öptüm seni...

Adsız dedi ki...

Keep up the good work All about paxil