4 Aralık 2006

"Aaaaaaaaaaaaaaaa"

Bir gün iş yerinde cinnet geçireceğim. S… isimli bir arkadaş var ( yine de kibarlığımdan arkadaş diyorum )…O kadar çok sinir oluyorum ki kendisine anlatamam… Yaaa çocuk gelip bana soruyor her şeyi… Sinir oluyorum...Ya ufacık bir örnek vereyim kalem buluyor bana "Gamze bu kimin sen bilirsin" al orda onu boğ...İyi tamam her şeyleri ile ben ilgileniyorum ama fazlası da yani insanı bunaltıyor ve sıkıyor… Bu S… İsimli arkadaşın göbeği benimle kesilmiş... ne kadar bozsam da laf söylesem de yok ben ona değil duvara söylüyorum aynı o tip…Gamsız ve yüzsüz…Güya iki üniversite okumuş ama tabi yarım yarım bırakmış,ondan ona atlamış…

Yemeğe gidiyoruz şirketçe maalesef o da oluyor…O diye hitap ediyorum.İsmini söylediler mi tüylerim diken diken oluyor…Geçenlerde iş arkadaşımın arkadaşı geldi…Kovmaktan beter etti…Neymiş işleri çokmuş..Ya sanane yüzüne de söyledim ama her zamanki gibi duvar misali…Kendisini sevmediğimi biliyor,aslında şirkette kimse sevmiyor ama o her şeye yarabbi şükür diyor başka bir şey demiyor…Bir insan bu kadar yüzsüz olabilir mi? Sorarım sizlere….Offffffffffff yaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

27 yorum:

Serra dedi ki...

oLabiLir.. misaL: Burhan Altintop. ;)

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Evet canım aynı o yılışık bir tip...

Murat Artan dedi ki...

sabırlar diliyorum, yaz böyle işte içini dök ohh.

Kayhanoviç dedi ki...

sabır sabır sabır diliyorum...

Age35 dedi ki...

Görmezden gel, yokmuş gibi yap..ya da bir tesbih ya sabır çek...=))

U.T dedi ki...

Zor bir soru? Yinede kınamak ve dışlama taraftarı değilim kendi kanımca.Sevgi,anlayış,hoşgörü senin erdemli olduğunu gösterir.
...
Bence biraz ciddiye alınmak istiyor o yuzden kendini bende varım beni sevmüyörmüsünüz düşüncesiyle sürekli dikkat çekmek için sizi istemeden rahatsız ediyor bu durum sıkıcı ve iş motivesini düşürücü bir etken.Beynini,ona verdiğin zamanı, işe yönelterek daha verimli olabilirsin.Bu gibi sorunlarını İnsan kaynaklarınla paylasırsan (yapıcı eleştirilerle yaklaşarak anlatmalısın ki kendini onun düşmanı olarak göstermemelisin)Sanırım Üst yöneticiden gelen uyarı çalışan uyarısından daha etkili olacaktır.
...
Sabırlı olup kaderine razı olma üst yöneticilerinle durumu paylaş.Yazının özeti.

Pinar dedi ki...

Kolay gelsin ne diyim, belki onun da bir sorunu var o yuzden boyle yapiyor :( Olmazsa her dedigine cevap verme, belki anlar sacma seyler sordugunu da.

Gulos dedi ki...

MErhaba gamzeli,
Benim iş yerimdede bir üst amirim var.İsmini bile zikretmek istemem tam 4 senedir birlikte çalışıyoruz.Din hatrını sorayım çok üzgün görünüyor dedim.Bana iyiyim sen nasılsın diyeceği yerde çemkirdi resmen bende öl dedim :P.
Allah kolaylık versin.

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Sağolasın Murat..İçimi dökemezsem rahatlayamam zaten :)

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Amin...İnşallah...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Görmezden geliyorum ama o her zaman görüyor...En iyisi bir tespih ya sabır çekmek :))

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

bende hiç bir zaman kimseyi dışlamam , kınamam ve daha çok insanlara yardımcı olurum ki bu da benim görevim işim, çünkü ben insan kaynaklarıyım...Ona göre davranmaya çalışıyorum ama dediğim dedik,kestiğim kestik durumunda....İster yönetici,ister insan kaynakları isterse işçi veya sokaktan geçen bir vatandaş , o benim gözümde kötü bir kişilktir...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Canım, sanırım kendinde aşağılık kopleksi oluşmu nedenini bilmiyorum, o yüzden böyle davranıyor olabilir...Zaten her laf atışında cevap vermiyorum ama bir yere kadar insanın damarına basıyor...

Gamzeli dedi ki...

Güloş ,

Aman boşver ölsün o zaman..Soranda kabahat deseydin...Aman kimseye iyi konuşmaya gelmiyor...Millet o zaman kendini bişey sanıyor...

renkler dedi ki...

Her şirkette bir gıcık vardır. Burhan Altıntopu hayal mahsulü mü sandın? Bizde o tip biri yok ama başka türlü tipler var işte. Demin ben de birine gıcık oldum, başım anında ağrımaya başladı. Offff, iş hayatı çok zor aslında. Keişke evimde olsaydım, huzur içinde kahvemi içip aptal televizyon programlarına kızsaydım...

tılsım dedi ki...

Görmezden gel, cevap verme o zaman hatasını anlar sende rahat edersin =)Kolay gelsin ;)

nes-kafe dedi ki...

şekercim benim şimdiki müdürem eskiden elemandı yanımızda senin bu s. nin yaptıklarının aynısını bana yapmaya kalkıştı ama ben çok pis terslerim adamı yaklaşık 20 kere filan tersledikten sonra benimle fazla muattap olmamaya başladı sağolsun. şimdi müdürlüğünü kullanmaya çalışıyor ama yemiyor :)
bence önemseme tersle her sefernde elbet bıkacak :)

Yaz dedi ki...

Canım her işyerinde var bu tiplerden maalesef. Ya görmezden geleceksin yada açık açık ne düşündüğünü söyleyeceksin kendisine. Yoksa böyle sinirden çatlarsın. Renklerin dediği gibi keşke evde otursam diyorum bazen sırf bu tipler yüzünden.

Gamzeli dedi ki...

renkler ;

Haklısın..Her iş yerinde var...Aman onların yüzünden sinir olup başımızı ağrıtıp oturuyoruz...Evde otursaydık, o kişilere sinir olsaydık daha iyiydi dediğin gibi...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Yok hata olarak görmüyor,komiklik olarak görüyor...Mantığa Bakar mısın?

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

Bende neler söylüyorum ama ona değil sanki duvara söylüyorum...Dünya da eşi yoktur bence ...

Gamzeli dedi ki...

Yaz ,

Evet haklısın, sırf bunlar yüzünden evde oturmak geliyor insanın içinden...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Hmmm ya bu yazıyı okuyorsa? :)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Keşke okusa da görse, belki o zaman anlar :))

sevilay dedi ki...

Allha yardimcin olsun, böyle kisilikler delitiryor, biliyorum cünkü bende böyle bir kisiyle calismistim, her b...ku soruyordu. Sinir oluyordum.

sevilay dedi ki...

selam gamzeli, adin biryerlede gecmis, istersen bir bak! buraya tikla

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Sağol canım...Sabır deyip oturuyoruz...Evet canım baktım şimdi uygun bir cevap yazdım...Hayret doğrusu tanımayız etmeyiz nerden bulurlar bizi bunlar yaa ...Cık...Cık...cık...