21 Aralık 2006

"Blogumdaki Müzik"

Bloguma eklediğim müzik BİNBİR GECE adlı dizinin müziği...Ne zamanlardan beri eklemeye çalıştım ama yapamadım...Sağolsun arkadaşlarım Zehra ve Candan bana çok yardımcı oldular ama neden se ben blogumda çalamadım...Sonra iş yerimden arkadaşıma gösterdim bana şöyle böyle olucak dedi ve öyle de oldu gerçekten..Kendisine teşekkür ederim...Bundan sonra öğrendim kendim de yapabilirim :))

Filmin müziği de kendisi de çok güzel...Tabikide kim yapmış müziği KIRAÇÇÇÇÇÇ..... Filmdeki Şehrazat'ı çok beğeniyorum,oyunculuğuda süper...Çok iyi bir anne karakterini oynuyor...İzlemeyenler var ise tavsiye ederim...Bence izleyin :)
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

25 yorum:

Erkin dedi ki...

Gamze rica ederde biz derslerden vakit bulurda izlemezmiyiz :)))Tabi hemen izleyelim. Fazla TV alışkanlığım olmasada izlemeye çalışacam. Hangi kanalda? Hangi günler? Yok ya tabi arada bir tv ye bakarım, oda NTV!

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim...salı günü saat 21:30 da başlıyor, eğer fırsat bulup izlersen seninde seveceğinden eminim :)

Murat Artan dedi ki...

bu dizyi izlemeyi çok isterdim ama malesef.

ama müziği çok çok güzel,ben de çok beğeniyorum ve tabii ki kim yapmış kıraç:)))

Zehra dedi ki...

Canım benim ne demek ben birşey yapmadım ki :) buarada bende bu dizinin hastasıyım hatta ailecek mutlaka izliyoruz bu diziyi :) öptm seni kocamannn :))) hadi kolay gelsin ben yine kaçtım işime dönim :( çok çalışmam lazım çoook :))

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Keşke izleyebilsen :)
Yani kim yapmış KIRAÇÇÇÇÇÇÇÇÇ...Güzel olmaz mı ? hiç...

Gamzeli dedi ki...

zehra ,

Aynen bizde canım ailecek oturur izleriz..Çok güzel ya bayılıyorum ben ...Sana da kolay gelsin...baklım ne zaman az çalışmamız gerekecek :)

Adsız dedi ki...

Hmm ben bu diziyi izlemedim, ama bir ara bakarım.
Şarkı çalmıyor sayfada

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta ,

İzleyebilirsen izle bence ...Bende çalıyor yaa..Tekrar dene istersen canım...

CRESCENT dedi ki...

Şu hakkında çok polemik yapılan dizi, henüz izlemeye fırsatım olmadı...

U.T dedi ki...

nerde ne zaman oynuyor?

Serra dedi ki...

ben burdan takip ediorum vaLLa. emuLe saoLsun abLam avrupa yakaSi, hatirLa sevgiLi ve binbir gece`yi her hafta indirio, biz de dizisiz kaLmioruz. Me$gaLe i$te.. kafa daitio inSan bikaC saatLigine.
Ama muzikLer gercekten guseL. Gerci biraz mehter takimiyLa sava$a gider gibi bi havaSi var $arkiLarin ama oLsun o kadar.. ;p

~Serra

Gulos dedi ki...

Bende bu dizinin tanıtım filmi dönmeye başladığında demiştim kendi kendime bu dizi çok tutacak gibi.Çünkü okadar çok dizi yayınlanıyor ki tvlerde çoğuda senaryosuz doğaçlama oynanıyor gibi :)).Seçici olmak lazım.Şehrazatın oğlunada çok üzüldüm.Çünkü annem bir çocuğunu(benden 10 yaş büyük) ilik kanserinden kaybetmiş :((.Şimdi tedavisi var diyor.O zaman yapacak bişey yokmuş.Neyse güzel bir dizi...

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Evet canım işte o dizi...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Salı akşamı 21.45 de KANALD'de izleyebilirsin...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Ohh çok güzel senin iş,istediğin zaman izle...Güzel dizi yalnız :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş ,

evet canım, bende müziğinden anlamıştım zaten güzel olacağını...Ayy çok üzüldüm bşınız sağolsun :((( Şimdi parası olan kurtuluyor...

nes-kafe dedi ki...

bende seviyorum kıraçta süper her zamanki gibi :)

sevilay dedi ki...

BINBIR GECE IZLEDIGIM SIMDIYE KADAR VE COK AMA COK COK SEVDIGIM BIR DIZIDIR; BÖYLE SÜPER VE HEYCANLI YAPMISLAR; SAGOLSUNLAR, biliyorumusun, bir binbingece blogspot sayfasida var. tikla

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

Evet canım sana katılıyorum...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Çok güzel gerçekten yaaa..Biliyorum hep mail geliyor hergün ziyaret ediyorum bende :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Kıraç'ın müziğini yaptığı en güzel dizi "Gözyaşı Çetesi" idi. Ama malesef benim güzel halkım diziyi kavrayamadı ve yayından kaldırıldı :(

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Merhaba tatlı kız...

benim evlilik tarihim
14 Temmuz 1986

Ayşegül serisi hala var,ben kolleksiyon yapıyorum.
(Bir ara salaklık yapıp çocuklara dağıtmıştım :( )

Bu dizi hakkında bende polemik yaptım:(
ama yok diziden çok,gerçek hayatta ben de aynını yaparım diyen meşhurların polemiğini...

Kızın güzelliğine ise bitiyorum:)

sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Ben onu hatırlamıyorum, belkide görmüşlüğüm vardır diziyi...

Gamzeli dedi ki...

yağmur damlası ,

Merhaba,hoşgeldiniz...

Ne güzel...2007 yılında sizin evlilik yıldönümünüzde ben evlenmiş olucam..Artık hatırlarım sizi...

Ayşegül serisi bende de vardı ama malesef bende o hataya düşüp verdim millete...keşke vermeseydim...

Dizi çok hoşuma gidiyor,Polemiğe bende katılmıştım :) Zaten filmdeki kız süper ona bişey diyemem :)

DRNEFES dedi ki...

ben de cok begemiştim kurtlar vadisi ıakta da cok basarılıydı..ee anne de baba da artist ve cok güzel insanlar olunca çocuk da sütçüden olmadıysa ister istemez bergüzar korel gibi olağanüstü bi varlık olacaktır..bak burda bir site var.merak ettiğin şeyleri bulabilirsin..

http://www.binbirgecedizi.com/