11 Aralık 2006

"Hafta Sonu Doğum Günü"

Hastalığım düzeldi çok şükür....Yine arada hapşuruk tutuyor ama olsun eskisi gibi boğazlarımda acımıyor...Hafta sonu nişanlımın abisinin kızının doğum günü vardı...10 yaşına girdi, hepimiz orada idik...Çok güzel eğlendik,güldük...Ben kızımıza dua eden bebek aldım, pembe elbiseli...Kızımız pembeyi çok sever,aynı yengesi :)) yani ben...Nişanlımın hediyesi ise daha güzeldi...Siyah büyük bir goril ve önünde kırmızı kalpten oluşan I love you vardı...Çok hoşuma gitti,yumuşacık insanın sarılası geliyor ama yakından bakınca ürkütüyor insanı :)Kızımızın hediyelerinin hepsi çok güzel ve yarısından çoğu pembe idi...Tabiki bu arada pastamızda pembe idi...Balerin kızlar vardı üzerinde...Resimdeki o pasta değil ama renk pembe şimdilik idare edelim :))Fotoğraf makinamı evde unuttuğum için,resimleri sizlerle paylaşamadım..Yoksa yayınlayacaktım...

Pazar günü, hava çok güzeldi İzmir'de...Güneşli ve sıcaktı ama biz malesef dışarı akşam üzeri çıkmak zorunda kaldık...İş yerimde temizlik vardı..temizlikçi kadın c.tesi gelmedi,bizim iş yerinde tadilat vardı o yüzden pazara kaldı, bizde pazar günü buralarda bekledik ama olsun dışarı çıktığımızda hava yine iyiydi...Kordon boyunda dolaşık nişanlımla,sonra gittik yemek yedik...Saatler öylece geçti...Güzel bir iki gün geçirdik :))
Bugünden itibaren yağmur varmış, ayy yağsın özledim ben yağmuru zaten yağmurlu hava oldum olası çok hoşuma gider...Yağsında yağmuru bekleyen köylülerimiz bayram etsin :)
Hepinize İyi Haftalar
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

24 yorum:

tılsım dedi ki...

Artık kış gelsin sadece yağmur değil, kar da yağsın.Kışı özledik =)) di mi ama ;)
Nice mutlu yaşlara...
Hep böyle birlikte olun ;)
İyi haftalar....

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Haklısın,Özledik tabikide :)))
teşekkür ederim..İnşallah amin..
Sana da iyi haftalar...

Serra dedi ki...

Iyi ki dogmuuu$! Nice seneLere in$. Ya bu araLar dogan dogana ztn, iLginc. :)
Iyile$mene sevindim, atLattin cok $ukur.
Pembeyi sevmien var mi merak ediorum, cok tathLi bi reeeenk. ;p
Kendine cici bak canim.

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Sağol canım...Teşekkür ederiz :)Atlattım gibi tam olarak değil ama yine de allaha çok şükür iyiyim...ben çok seviyorum bütün kıyafetlerim benim pembedir...Allah kısmet ederse evimide pembe yapıcam :)
Sende cici bak canım...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

nişanlımın abisinin kızının doğum günü
---

İşte bu yüzden evliliği seviyorum :)

renkler dedi ki...

Canım hastalığını bana geçirdin heralde, bugün çok fenayım. Nasıl olsa hasta olmuyorum diye incecik giyindim tüm haftasonu, şu an öksürük tıksırık ve bir de alerji içindeyim. Neyse, Allah geçer dert versin.

Kızlara hediye almak çok daha kolay. Kıyafete de çok seviniyorlar mesela... Oysa benim küçük adam şimdiden uyarıyor: Yılbaşında kıyafet almayın diye. Bir tek forma ve marka spor ayakkabısına seviniyor kıyafet olarak... Kızım olursa ne süsleyeceğim onu, pembiş pembiş... Sana da bir cici kız yakışır:-)

Murat Artan dedi ki...

yağmur diye diye öldüm,olmuyor böyle her şey zamanında ama dimi,yağmur yağsın yahu sular tükendi,özledim yağmuru.

iyi haftalar,bana dua et lütfen,bu hafta ders açısından çok önemli benim için.

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Yazılarımda kelimeleri uzatmasını seviyorum ,kaynımın ve ya eltimin diye bilirdim ama ben uzatmak istedim ve uzattım :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler ,

Ayy canım çok geçmiş olsun sana, Umar sat birine demişti ama ben seni seçmemiştim :P şaka bir yana kendine iyi bak sıcak bitki çayları içmen gerek...

Elbette, kıyafet bile alsak olurdu ama kızımız bizlerden bebekler istedi :)Ohh marka giyiniyoruz ,şimdikiler felaket benim kardeşim gibi...AMin canım inşallah..Herkese versin allah :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Ayy tabikide olmuyor dediğin gibi herşey tadında güzel, yazın güneş,kışın yağmur ,kar,soğuk..Özledim bende yaa..Ama şuan hava çok bulutlu bizde ..

Tabikide ederim..Allah yardımcın olsun...

Adsız dedi ki...

Ne güzel hep birlikte nice seneler inşallah.

Evet karlı yağmurlu kış olsun artık :)

kış gelince şikayet etmek yok ama :)

Age35 dedi ki...

Evet gamzecim yağsın artık kar yağmur...Ve ayrıca yeğenine de mutlu yıllar..=)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta ,

Amin canım...Gelsin artık..Zaten bugün hava yağmurlu ayy ne güzel ne güzel...Yok hayır şikayet etmem artık ..Özlemişim yağmuru :)

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Bizde başladı yağmur, hava kapalı ve az az yağıyor..Teşekkür ederim :)

nes-kafe dedi ki...

nice yıllara ufaklığa :)

bende artık kar yağsın istiyorum yaa.

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

Teşekkür ederim canımcım :)

Bizde sanmıyorum kar yağsın ama yağmur yağsın...

U.T dedi ki...

Hastalığını satmıssın bakıyorum :)
geçmiş olsun diyeyim burdan bari.
...
Yine götürmüşsün bakıyorum pastaları börekleri :)

Pinar dedi ki...

Gecmis olsun :) Hafta sonu da guzel gecmis, benim de dogum gunum gelsin, bana da pembe mavi hediyeler gelsin :) Optum!

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Evet sattım hemen, yine götrüdüm pastaları börekleri,şişmanlıcam ayyy...:)))

Bu arada sana yorum bırakamıyorum Umar..haberin olsun..

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Sağol canım..Düzeldim allahtan..
ne zaman senin doğum günün,sanada alalım pembişler, mavişleri...

Gulos dedi ki...

Merhaba.

sevilay dedi ki...

eehh bak, hastaligin gecmis olmus, kizinizin dogum günü kutlu olsun, nice yillara

Gamzeli dedi ki...

Gulos ,

Merhabalarrr...Hoşgeldin...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Evet canım geçti çok şükür, Teşekkür ederim..Amin..Hep beraber :)