18 Aralık 2006

"Declan Galbraith 'in sesinden"

Açlık,yoksulluk,savaş bunları şu anda anlayamazken bir çocuga nasil cevap verilebilir ki ...
Declan Galbraith biz buyuklerine soruyor , 'Anlatın bana 'neden'
o henüz 10 yaşında,sesi ve yorumuyla müzik eleştirmenlerinin bir numarası ,
dünyamızda yaşanan tatsız olaylara onun için özel yapılmış bir şarkı ile yanıt arıyor.

İşte size Declan Galbraith'in sesinden ufak yaşında ona ödüller getiren video klibi:
http://www.youtube.com/watch?v=_j6IBdHW_rY

Declanın sesini ve klibini gormek isterseniz linke tiklamaniz yeterli olacaktir

http://www.youtube.com/watch?v=_j6IBdHW_rY


Sarkinin cevirisi;

Rüyamda çocuklar dünyadaki her kız ve erkek çocuğu için şarkı söylüyordu.Gökyüzü maviydi, yeryüzü yeşil...Ve herkes aynı dili konuşuyordu,Zayıf insanlar bile mutluydu..Dünya her insan içindi...Anlatın bana "neden?"Herşey neden böyle olmalı?Anlatın bana neden?Başka bir şekilde de olabilirdi?Anlatın bana neden?Anlamıyorum, insanlar neden birbirini incitiyor, neden?Her gün kendime soruyorum,Büyüyüp adam olduğumda ne yapmalıyım?Benim gerçekliğim savaşa karşı dimdik durmak,Herkese kim olduğumu,Hayatımın ne için olduğunu,Ve ne yapabileceğimi göstermek...Anlatın bana "neden", anlamıyorumAnlatın bana "neden"Herşey neden böyle olmalı?Anlatın bana "neden?"Başka bir şekilde de olabilirdi...Anlatın bana "neden",Anlamıyorum, insanlar niçin birbirini incitiyor, neden?
ÇEVİRİ: Yeşim KALE

27 yorum:

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Dünya her insan içindi...

Bu bile çok anlamlı!

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri ,

Evet bencede...

tılsım dedi ki...

İçim cız etti...

Teşekkürler paylaşım için gamzecimm

sevilay dedi ki...

inan tüylerim diken diken oldu, tanimiyordum, cok güzel bir sesi var ve söyledigi tarz cok güzel. Nerdeyse bütün kliplerini izledim. Simdi ben bunun albümünü arayim, adress varmi sende indirmek icin?

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Rica ederim canım ne demek :)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Bende tanımıyordum, dinledim ve içim bir tuhaf oldu vallahi...Canım isim olarak girersen belki albümünü bulursun, bende bilmiyorum linkini...

nes-kafe dedi ki...

ben bakamadım böyle hüzünlü şeylere bbakmamam daha iyi aslında

Gamzeli dedi ki...

Nes ,

Canım baksaydın , sadece şarkı söylüyor seside çok güzel ve şarkı sözleride çok anlamlı...

Zehra dedi ki...

canım çok güzeldi..biz anlamıyoruz 10 yaşındaki bir çocuk hiç anlamaz..neden insanlar birbirine düşman olur neden sorun yaşanır bilinmez..

CRESCENT dedi ki...

Geçen hafta dinlemiştim bende, çok etkileyiciydi...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Haklısın canım, biz anlamıyoruz ki o nasıl anlasın...

Gamzeli dedi ki...

Crescent ,

Gerçekten de etkileyici...

Gulos dedi ki...

gamzelim merhaba,
bugünlerde her şeye ağlıyasım geliyor.Çok duygusalım özellikle böyle konularda.

Gamzeli dedi ki...

Gulos ,

Merhaba canım,

Biliyorum ben nedenini bence ağlamak istiyorsan ağla içine atmamış olursun,açılırsın daha iyi..
Öptüm seni...

Burcu Karadaş dedi ki...

yeni bi şey daha keşfettim

Adsız dedi ki...

Harika!!! Bu arada müthiş güzel bir çocuk bu ayyyy çok şeker .

Neden ki bu kötü niyetler.
teşekkürler paylaşımın için canımcım

Gamzeli dedi ki...

burcyni ,

canım ne o?

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta ,

Evet canım çok şeker ve seside çok hoş...
rica ederim ne demek :)

Kayhanoviç dedi ki...

sanırım gecen hafta dinlemiştim.
güzeldi

ev perisi;) dedi ki...

DOSTLAR GÜNÜ...
BILIYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ
BU MESAJI SEVDIGIN DOSTLARINA GÖNDER
EGER BENDE O SEVDIGIN DOSTLARINDAN BIRIYSEM BANADA YOLLA 10 ARKADASINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEGINE
EGER 7 DEN FAZLA ISE SEVILEN BIR DOSTSUN
EGER DEGILSEN KENDINE BIRAZ ÇEKI DÜZEN VER"
mesaj aldım paylaşayım istedim...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Gerçekten çok güzel...

Gamzeli dedi ki...

Ev perisi ,

canım çok teşekkür ederim bizlerle paylaştığın için :)

U.T dedi ki...

aşağıdaki linkten full albümüne gözatabilirsiniz

http://www.muchmusic.net/declan_tell_my_why_mp3_video_download

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
annemin vefatı dolayısıyla bırakmış olduğunuz nazik mesaj için teşekkür ederim sevgilerimle
not:İzmirden geçtim bugün hep aklıma geldin ama artık başka sefere

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Teşekkür ederiz paylaşımın için Umar :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım Benim tekrar başın sağolsun...Çok üzüldüm gerçekten,allah sana ve geride kalanlara sabır versin...

Ayy ne güzel..Seni görmek isterdim ama inşallah başka sefere canım...

Serra dedi ki...

:(

~Serra