13 Aralık 2006

"Saçlarım"

Saçlarıma şöyle bir dikkat ettim de baya uzadı…Söz zamanında ve nişanda kuaförüm saçıma ne yapacağını şaşırdı minnacık saçla ama ikisini de süper yapmıştı…Düğüne kadar baya bir uzun olucak …Seviyorum aslında ben uzun saçı ,neden kestirdiysem o zaman Hülya Avşar’ın kısa saçı çok hoşuma gitmişti, gittim bir çırpıda yok ettim saçlarımı geldim :) Toplayabiliyorum artık saçlarımı, iki yandan toka takmasam da oluyor.. Ben bir daha saçımı kestirsem bile bu kadar kısa kestirmem :) Aslında iyi oluyordu yıkaması ama yok bana göre değil kısa saç :)))

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

28 yorum:

Serra dedi ki...

Ben onceden kiSa saci hic sevmezdim. En son kotu bi permanin kurbani oLunca en Son ortaokuLda kiSa keStirdigim sacLarimi keStirmek zorunda kaLdim.. Ama tecrube oLdu, kiSa sac da yaki$iomu$ diorum kendi kendime. Ya da avutuorum kendimi? :)
Dedigin gibi bakimi cok daha koLay, $ekLe girmeSi de oLe..
Ama benim icin uzun Sacin yeri herzaman ayri, mecbur oLmadikca kiSa keStirmem heraLde die du$unuorum.
Bu arada foton cokh tathLi, sacLar yakioooo. ;)

~Serra

p.S. senin ozeLLikle burun ve agiz kurumunu begeniorum, ma$allah.. cok cici duruoSunn :)

CRESCENT dedi ki...

Ben de 2-3 yıl önce kestirmiştim saçlarımı kısacık, bakımı daha kolay olur zannediyordum ama bence uzun saçın bakımı daha kolaymış,kısa saç sürekli fön istiyor.Şu anda ise saçlarım uzuuuunnn:))

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Ben de kısa saçı sevmezdim aslında, uzun saçlar daha çok hoşuma giderdi..Ama ben şeytana uydum..Aslınd aykışmıştı en altlara doğru resmim var ,güzel oldu ama ben bundan sonra kestirmicem hep uzatıcam..

Canım benim teşekkür ederim, o senin kendi ciciliğin...Öptüm....

Gamzeli dedi ki...

Crescent ,

Evet bakımı daha kolay oluyor ama uzun saç herhaliyle başka oluyor...Benimde uzuyorrrrrrrr....

Adsız dedi ki...

Ayy canım ne tatlı olmuşsun :) sana hepsi yakışıyor bende kestiriyorum ama kuaförüm kıyıp kısacık kesse ben diyorum kuaförüm kıyamıyor kesmiyim bu kadardan fazla kesmem diyip çıkıyor :)

U.T dedi ki...

Kısa saçlı bayanları daha bir güvenli ve kararlı buluyorum ayrıca çok begeniyorum kısa saçlı bayanları bu hali bence çok güzel ama nişanlınında fikirlerini al bence :)

Gulos dedi ki...

Benim saçlarım çok dalgalı ve kabarık olduğu için kısa saç yakışmaz sanırdım.Ama süper oluyor özellikle jöleleyince.Seninde o güzel yüzüne her saç tip yakışır bence.sevgilerimle...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta ,

Canım teşekkür ederim :) Sakın kıyma bence, tamam kısa kestir ama çok değil...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Nişanlım uzun saçı seviyor, kısa hali ile de beğenmişti uzun dediğim şuanki gibi,ben düğünüme kadar uzatmak istiyorum, sonra omuzlarımda kalsın istiyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Guloş ,

Tabiki sana kısa saç daha güzel yakışır benim ablamında öyle jölelediği zaman süper oluyor, benim saçım biraz uzasın sonra jöleleyemiyorum çünkü tutmuyor..Canım benim çok teşekkür ederim :)

nes-kafe dedi ki...

ben yıkaması kolay olduğu için kısa seviyorum :)

kısa yakışıyormuş sana şekercim uzunuda görsek fena olmaz :)

tılsım dedi ki...

Kısa saç çok yakışmış sana gamzecim =)
Uzunda yakışıyordur bu güzelliğe yakışmaması gibi bir
htimal olamaz ;)
Evet uzun saçın bakımı zor ama uzun saçı seviyorum =)

Gamzeli dedi ki...

nes ,

Doğru , yıkaması çok kolaydı...

zaten saçımın uzun hali bu şuan,benim saçım baya baya kısa idi :))

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Teşekkür ederim Tılsımcım , uzunda yakışıyor ama ben up uzun saçımı kısacık kestirmiştim,şimdilik bu kadar uzadı...Düğünüme kadar daha çok uzayacak inşallah...

Evet bakımı zor uzun saçın ama kısa saçı yıka ve çık :)

renkler dedi ki...

Kısa saçı hiç sevmeyenlerdenim. Yakışmadığını düşünüyorum. Bence her kadına uzun saç gidiyor. Düğünde süper olacaksın buna eminim:-)

Zehra dedi ki...

canımm benim sen herhalinde güzelsin bızdıkımm benimm :)) öptm kocemannn:))

Murat Artan dedi ki...

hatırlıyorum saçını kestirdiğin zamanı:))
demek böyle uzayacak kadar zaman geçmiş.

uzun saç güzeldir,saçlarımı uzatmak isterdim ama bana yakışmaz;)

DRNEFES dedi ki...

aaa gelin dediğin uzun saçlı olur ki şööyle koccaman bi gelin topuzu yaptırasın...ii yapıosun afferim...

Age35 dedi ki...

Bende zun saçcılardanım ve ayrıca tabiki gelin deyince akla gelen topuz..

Pinar dedi ki...

Ben de tam nisan zamani oldukca kisa kestirmistim saclarimi, dugune kadar zor uzamisti! Gule gule uzat sclarini. Ben burada gozumu karartip kuafore gidemedgim icin mecburen uzatiyorum saclarimi ama gittikce zorlasiyor. Sana soyle guzel bir topzu yapar kuaforun dugun icin o uzun saclarla :) Kocaman optum!

Kayhanoviç dedi ki...

valla kısa halini görmediğim için yorum yapamıcam ama bildiğim bir sey var maşşalah diyorum allah nişanlına bağıslasın seni amin diyor gidiyorum

Gamzeli dedi ki...

Renkler ,

Haklısın...Uzun saç gibisi yok...Kısa saçın kullanımı daha iyi oluyor ama ben bir daha kısa kestirmem...Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Hatırlıyorsun demekki...8 ay oldu vallahi...
Erkeklerde uzun saça karşıyım, hiç sevmiyorum...Yakışmıyor bence :)

Gamzeli dedi ki...

Menapoz ,

Haklısın, o yüzden daha çok uzasın diye bekliyorum..Düğüne 7 ay var daha çok uzar :)

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Ne güzel...Evet canım gelin denince ilk akla gelen topuz oluyor zaten...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Sende aynı benim gibi olmuşsun...Zor vallahi yaa..Uçlarından kestirebilirsin canım, kısaltmana gerek yok ki kısaltmada zaten...Evet güzel birşeyler düşünür kuaförüm benim için zaten...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Teşekkür ediyorum Kayhan...En alta doğru var,kısa saçlı halim :)