8 Aralık 2006

"Grip Oldum"

Hastalandım…Grip mi oldum desem yoksa demesem mi? Çünkü ben grip aşısı vuuldum olmamam gerekirdi…geçen yıl ne güzel olmamıştım ama havalarada pek güven olmuyor ki…Hapşurmaktan mahvoldum vallahi yaaa...Bir sıcak bir soğuk nasıl giyineceğimizi şaşırıyoruz …Dün gittim kan grubumu öğrendim, bilmiyordum…Ha bu gün ha yarın derken nasip düne imiş..Kan grubum A rh + imiş…Çingene kanı diyorlarmış…Çok güldüm :)))) Babamın kanıda aynı ben demek babamdan almışım..Annemin 0 Rh + en zor bulunan kan… İyi oldu öğrendiğim..Ne olur ne olmaz :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

24 yorum:

sevilay dedi ki...

gecmis olsun canim, dikkat et kendine, asi olduysan bile girip olabilirsin.

Benim kan gurubum su zor bulunan kan gurubundan, hamileyken ögrenmistim, söyle bir kendime geleyim, vücuttadaki ilaclar ciksin, kan vermeye gideceyim. bakarsin birgün banada lazim olur.

nes-kafe dedi ki...

canımcım geçmiş olsun dikkat et kendine. bu başka mikroptur yada nezle olmuşsundur.
benim kanda aynı seninkinden babamdan almışım bende annemde 0 :)
yoksa biz kardeşmiyiz ehiehiehi

tılsım dedi ki...

Geçmiş olsun.
Kesinlikle katılıyorum havalara güven olmuyor.Bir bakmışsın sıcak bir bakmışsın soğuk..
Kendine dikkat et ;)
Benim kan grubumda 0 Rh + =)

Gamzeli dedi ki...

sevilay ,

Teşekkür ederim canım, yoo allaha çok şükür asiliğim yok..
Ayy yani sen özelsin o kan grubu ile öylemi ? :))Evet canım bende evlendikten sonra vermeyi düşünüyorum..temizlensin vücudumuz...

Gamzeli dedi ki...

Nes ,


Sağol canım..Evet olabilir..5 adet mikrop varmış onlardan olabilir...
Aaaa belkide kardeşizdir :P:P Kanlarımız uyuyor :)))

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Çok teşekkür ederim ...Hiç belli olmuyor,ondan sonra hasta hasta dolaşıyoruz ortalıkta...

Ayy seninde zor bulunanlardan...

Murat Artan dedi ki...

grip olduysan ateş ve kas ağrıları nezlene eşlik eder,bitkinlik baş ağrısı ve boğazda iltihap da olabilir.eğer bunlar yoksa ve sadece hapşırık ve akıntı varsa nezlesin demektir. eğer nezleysen tavsiyem "oledro" hap kullan,tozunu boşver,hap daha iyi.

en zor kan 0(-) olanıdır, (+) olanında fazla bir sorun olmaz.

benim kanım da A+ :))) kana ihtiyacın olursa çekinme:)) aman allah korusun. kan grubum ne anneminkiyle ne de babamınkiyle aynı ama evlatlık falan da değilim:)))çünkü kan grubu sadece anne babaya bakmaz, dedene büyükannene hatta ondan da ötesine bakabilir. genotipine göre her şey olabilir. annen A baban B dir ama seninki 0 olabilir. çünkü A0 ve B0 gibi genotipi varsa buradan %25 ihtimalle kan grubun 0 olur.

neyse ya,kusura bakma,ilgi alanı olunca çenesi açılıyor insanın:)))

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun dikkat et kendine. Grip aşısına gene de güzen olmaz.

Serra dedi ki...

Cok gecmi$ oLsun canim. Aman dikkat et kendine.. sonna tum ki$ surunuo inSan, ha oLdum ha oLucam die.. boL boL sivi tuketmen gerekio snrm $uan senin. :)
Bu arada ben de ARh(+)im. ;)

~Serra

U.T dedi ki...

Geçmiş olsun bence birine satmalısın yoksa geçmez :)
...
En az bulunan kan grubu 0rh- tir ve sadece kendi grubundan kan alabilir.Genel alıcıdır yani 0 RH + Genel vericidir.Ençok rastlanan kan grubu (Bende 0 Rh+ im) Her gruba kan verebilir Orh +ler
...
Yanlısım varsa biri düzeltebilir :)

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Bu arada benim kan grubumda aynı ve kim diyormuş çingene kanı diye ben ilk defa duydum :)

http://www.xprodoksit.com/

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Ya nezleyim , ya da grip...Düne kadar burnum akıyordu ve hapşuruyordum, şimdi onlar bitti boğazlarım şişti...
Bilmiyorum, ben öyle biliyordum demek yanlış biliyormuşum..Doğrudur dediğin..
Neden kusura bakayım aşk olsun yani,tabikide yazacaksın ki biz de doğruları öğrenelim...

Gamzeli dedi ki...

Çilek ,

Çok doğru ama ben geçen ıl olmamıştım o yüzden, bu yıl da olmam diye düşünüyordum :)

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Teşekkür ederim canım...Haklısın..İçiyorum ama bakalım artık iyi olacakmıyız :)
Aaa ne güzel seninle de aynıyız :)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Teşekkür ederim ...Nasıl satıcam ki...Geçmedi hala kimseye :)
Öyledir , ben öyle duymuştum, yanlış duymuşum demek
Eğer yanlışımız varsa, hepimiz birbirimize doğrusunu anlatacağız...Öyle değil mi?

Gamzeli dedi ki...

Xprodoksit ,

Teşekkür ederim...Hoşgeldiniz...
vallahi kime söylediysem herkes aynı şeyi söylüyordu...Bilemem artık :)

Zehra dedi ki...

günaydınn canım benim geçmiş olsun..hemen iyileş :) buarada benim kan grubumda B(+) fekat kansız kalmışım şu sıralar ilaç verdiler içiyorum :( kanlanınca ihtiyacı olana verebilrim :)))

öptm seni şeker ;) güzel bir hafta sonu dilerim sana :))

Gamzeli dedi ki...

zehra ,

Günaydın canım,
Teşekkür ederim..Umarım hafta başına sağlıklı bir şekilde geleceğim..Ahh kıyamam sana aynı olsaydık benim fazla hemen verirdim sana :)

Bende seni çok çok öptüm...Bende sana güzel bir hafta sonu dilerim...Kendine iyi bak...:))

DRNEFES dedi ki...

ozaman bnm de kanım çingene kanı...
ben de 2 gun once oldum grip aşısı bakalım ben naapçam?

Erkin dedi ki...

Geçmiş olsun...

Age35 dedi ki...

Geçmişler olsun Gamzecim!

Gamzeli dedi ki...

Menopoz ,

O zaman sende bizdensin :)))
İnşallah 1 yıl boyunca korur seni...

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Çok teşekkür ederim canım...