11 Temmuz 2007

"Ben Gidiyorum"

"Akıp giden hayatın içinde
Kendimize dair yeni bir sayfa açarken
Düğün törenimizde siz dostlarımızı
Yanımızda görmek bize
Mutluluk verecektir"

Ben gidiyorummm...

Hemde sizin dualarınız ile birlikte...

Hepinizi çok özleyeceğim, kendinize iyi bakın ...Umarım sizleri okuduğum zaman ne kadar mutlu olduğunuzu göreceğim yazılarınızda...Sayfamı yalnız bırakmayın, ara ara uğrayın, bende fırsat buldukça sizlere uğrayacağım evden...

Gelinliğimin ve kına kıyafetimin fotolarını çekemedim, kendime fırsat yaratıp...Artık üzerimde görmenizi istiyorum , hem daha iyi yorumlar yaparsınız...Yarın akşam(Perşembe) kına gecesi...Cumartesi akşam düğün...Hepinizi bekliyorum Manisa'ya düğüne...

Hoşçakalın, sevgi ile kalın....

Not : 23 Temmuz da iznim bitiyor :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

37 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim. Kuş yuvadan uçuyor demek ciddi ciddi. Rabbim mutluluklar versin. Bir ömür geçirin inşallah birlikte.:))) Kardeşimizi tebrik ederim OKS için. Alt posta yorum bırakmıştım ama, çıkmamış. Maşallah yavruma. Rabbim bahtından güldürsün inşallah.:))) Öpüyorum canım seni ve yakışıklı kardeşini. Hep güzellikler görsün o güzel gözleriniz.:)))

Nenoni dedi ki...

mutluluklar dilerim.

Adsız dedi ki...

merhabalar,
demekki zamanin geldi ve kendi yuvana dogru yol aliyorsun...allah o gülen gözlerini bir ömür güldürür insallah, sevgiyle ve saygiyla bir ömür gecirirsiniz beraber insallah...seni gelinlikler icinde bekliyoruz... sakin sayfani kapatma cok üzülürüz...sevgi ve saygilarimla

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Haydi bakalım,bir sayfa kapanıp yepyeni bir sayfa açılıyor...
herşey ama herşey gönlünce olsun,sağlık önce ,huzur ,mutluluk,sevgi saygı,başarı peşinden gelsin,canım ,birtanem benim ,seni çok seviyorum,bahtında kalbin gibi olsun ....

Adsız dedi ki...

Gamzecim gözlerim dolarak okudum yazını.Baba evinden çıkalı 4 ay olduğundanmıdır bilmiyorum çok etkilendim yazından.
Allah bir ömür boyu mutlu etsin.Mutluluk huzur,sağlık yuvanızdan hiç eksik olmasın.İnşallah düğünde de ve kınada da herşey gönlünüzce olur.Öpüyorum çok...Sevgiler Esra
Bu arada geçen gün bloğun varmı diye sormuşsun,benim bloğum yok ama en kısa zamanda olacak inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

İncegül,

Gerçekten uçuyorum, şu zamana kadar herşey rüyaymış gibi geliyordu ama ben gerçekten gidiyorum...Amin canım...Çok çok öpüyorum, iyi dileklerin için çok teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Nenoni,

Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Ayşen,

merhaba hoşgeldin...

evet artık geldi zamanım...amin canım...Sağol iyi dileklerin için...Sanırım önceden de beni takip ediyordun, döndüğümde gelinlikli fotolarımı hemen yayınlayacağım, bakalım beğenecek misiniz?

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Yeni bir sayfayı açıyoruz...
Ölene kadar sürecek, mutlu, huzurlu bir sayfa açıyoruz...(Allah izin verirse)Amin canım...Bende çok seviyorum seni canım benim...İçinden gelenleri yazdığın için teşekkür ederim...Öpüyorum seni çok çok...

Gamzeli dedi ki...

Esra,

Kıyamam sana, bende çok ağlayacak gibiyim...Şu 1 haftadır artık herşeyin farkındayım...Önceden gerçek gibi gelmiyordu...Nikah kıyılırken bile ağlamadım, çünkü evime annemin evine geri gidiyordum...Şimdi çok farklı yaaa...:(( Neyse ne seni , ne de kendimi üzmeyeyim...Doğanın kanunu böyle imiş :)Allah hepimizi mutlu esin, hayırlı evlatlar versin...bende seni çok öpüyorum canım, en kısa zaman da blogunu açmayı diliyorum :)

Kübra dedi ki...

gidiyosunn demek.. canım ya..
inşallahh yeni yuvanda çookk çookk mutlu olursun..

Adsız dedi ki...

hamit altıntopun kaptın hadi bakalım:)
...
Ayakkabının altına kalbinde nasılsa öyledir yazıp bir resmini çekermisin benim için :)

uykucu dedi ki...

gamzelim ben gidiyorum diye okuyunca bir tuhaf oldum .evet baba evinden ayrılmak zordur ertesi gün bile yabancı gelir insana .artık seninde bir evin olacak ve eşinle çok mutlu olacaksın .muhteşem bir balayı yaşa biz burdayız geldiğinde gelinlikli resminle görmek isteriz.umarım muhteşem bir düğün yaşarsın kalbimiz seninle öpücükler,sevgiler.

nilly dedi ki...

Kardesini tebrik ederim. Gule gule oturun evinizde. Her yerde ortuler gordum. Simdiden kolay gelsin :) Kina gecende cok aglamazsin insallah :) Dugununde bo bol eglenmeni dilerim. Yprgunlugunuzun tadini doya doya cikarin. Tebrik ederim ikinizide.

Adsız dedi ki...

gamzeli ALLAH mutlu etsin daim olsun sevinçlerin..davetiyeni ve altındaki yazını okuyunca,duygulanıp gözlerim doldu..

Adsız dedi ki...

gamzeli gözlerim doldu ALLAH mutlu etsin ve sevinçlerin daim olsun

ladybug dedi ki...

Gamze'cim,

Sana eşinle birlikte çok uzun ve huzurlu bir yaşam, bitmeyen bir aşk diliyorum. Tebrik ederim.

Gulos dedi ki...

gamzecim,
hadi hayırlı olsun.Yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin.maşallah size :).Hamit beye de selamlarımı ilet.
Sevgilerimle.

Ozgur Gercek dedi ki...

gamzeli cok cok tebrik ederim, 24 haziran'da ayni telaslari bende yasadim, hersey o gune kadar ama, tum kosturmacalar, stres bir cirpida ucup gidiyor :) umarim bir omur boyu cok cok mutlu olursunuz ve bu askiniz hep devam eder, dugun resimlerini merakla bekliycem, ben benimkileri daha alamadim bile :(( 14 temmuz'da cok eglen olur mu, ben bol bol oynadim, o dakikadan sonra yapilacak en iyi sey, yanlis giden seyler olursa hic takilma :) sevgiler, Allah nazarlardan korusun sizi..

Adsız dedi ki...

gamzeli kız merhaba..."ben gidiyorum" başlığını görünce bi tuhaf oldu içim..doldu gözlerim..tanışmıyoruz ama herhalde 1,5 yıldır okuyorum blogunu..tüm heyecanlarını paylaştım inan okurken..yorum yazmak için en uygun zaman bu olsa gerek..
Allah mutlu mesut etsin inşallah..birömür boyu mutluluklar diliyorum..yuvanız hep sıcacık sevginizle dolu olsun..
sevgilerimle..
Özlem Öğmen

Erkin dedi ki...

Bütün mutluluklar seninle olsun...

Adsız dedi ki...

Allah'ım her şeyi gönlüne göre versin, bir ömür boyu mutlu olun :) yeni evinde güle güle otur. öperim kocaman canım

Murat Artan dedi ki...

mutluluklar dilerim,her şey yolunda gider inşallah:))

Serra dedi ki...

Canim mutLuLukLar diLerim.. Sayfan gibi davetiyen de pembi$ pembi$, Senin de cok sefdigin beLLi pembeyi, hehe. ;)
in$ her$ey iStedigin gibi geLi$ir ve harika gunLer gecirirSin. Opuorum cnm.

~Serra

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

ağlattın beni böcüğüm. sen hep gül emi.:)

KUGUU dedi ki...

Sevgili ADASIM guzel GAMZELIcgm
seni ve esini cok cok tebrik ediyorum. Birlikte Uzun ve mutlu bir omrunuz olsun dilerim.

Adsız dedi ki...

Gamzecigim,

Hayatin boyunca mutluluk seninle olsun, hem bu dunyada hem ebedi hayatinizda rabbim sizleri birbirinizden ayirmasin. Inan ki bu gunu senin kadar bende iple cektim, mutluluk gozyaslarini doktum beni cok mutlu ettin.. InsaALLAH bu paylasimlarin hic bitmez, yuzunden o mutlu gulumsemeler hic eksilmez..

Rabbime emanet olunuz..

Adsız dedi ki...

Allha mutluluk ve huzur versin hic bir zaman kendini baba evinden ayriliyorsun diye uzme cunki cok guzel bir yere gidiyorsun kendi evine insanin kendi evi guzel bir yer yoktur nerde olursan ol sonunda kendi evine geldiginde ohh be evim evim kendi evim gibi yok diceyceksin..
bir mutdet sonra baba evine bile misafir olarak gittiginde yine kendi evini ozleyeceksin nereye gitsen nerde olsan orasi seni kendine cekicek sonunda yine kendi evinde olucaksin aslind abu okdara guzel bir duygu ki bunu kendi evi olan kendine ait bir kurali olan cok iyi bilir..
sana esin ile bir omur boyu mutluluk saglik diliyorum umarim yeni hayatinda cok mutlu olursun kimsenin seni ve esini umesini musade etme kendi yaginizda kavrulun..birgun gelicek bu bloka bakicaksin benim gibi boy boy cocuklarin oldugunda hatta belkide kizin yada oglun genck kiz oldugunda bu bloku gelip okuyacak yorumlara gulucekler annesinin babasinin ne derece ne kadar buyuk asklarini nasil evlendiklerini gorucekler bunun mutlulugunu ozaman daha da cok yasiyacaksin
:) :)

CRESCENT dedi ki...

İkinize de sonsuuuz mutluluklar,çok çok tebrik ederim :)

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

SANA KOCAMAN MUTLULUKLAR DİLİYORUM :)

Yaz dedi ki...

Canım benim demek beklenen zaman geldi :) Allah tamamına erdirsin. Bir ömür boyu çoookk mutlu bir şekilde yaşarsınız inşallah. Ayrıca baba evinden çıkıyorsun diye hiç üzülme sakın. İnsanın kendi evi gibisi yok :) Öptüm canım...

Selcen Şenocak dedi ki...

Mutluluklar dilerim.

Erkin dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar...
Allah nazardan korusun...
Dünyanın en güzel melekleri hep sizinle olsun...

Asortik Krep dedi ki...

Yeni yuvanda mutluluklar diliyorum sana..
Herşey gönlünce olsun.

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canim bir omur boyu mutluluklar diliyorum size, bir yastikta kocayin insallah, cok optumm...

Kübra dedi ki...

çok mutlu ol inşallah..
tebrik ederim :)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,sana ve eşine sonsuz mutluluklar diliyorum.
En içten sevgilerimle.