9 Temmuz 2007

"OKS"

OKS sonuçlandı...


Heyecanla interneti açtım, meraktan ölecektim(tabiki 1 saat kadar sayfayı açmaya çalıştım, sanırım çok yoğundu) açıldıktan hemen sonra kardeşimin TC kimlik numarasını girdim ve "tamam" butonuna bastım...İşte, sonuçlar karşımda duuryordu, Puanlara baktım bir süre...

Baktım ki baraj 160 ama benim kardeşimin puanı ...Araştırdım bir süre, bütün liselere, polisliğe ve devlet parasız yatılıya girebiliyor...Oks başvurusun da onlarada başvurmuştu...11 Temmuz da tercihler yapılacak...Çifte düğün yapıyorum, bir yanda benim düğünüm bir yanda kardeşim...

Önce kandırdım kardeşimi, çok üzüldü, ağlayacaktı ama dayanamadım hemen ardından söyledim...havalara uçtu, benden sonra herkesi arayıp söylemiş...

Aferin benim yakışıklı ve birtanecik oğluma
Öpüyorum seni ...
Artık bir telefonu hakettin :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

24 yorum:

renkler dedi ki...

Kardeşini çok tebrik ediyorum. Umarım ilk tercihine girer canım.

Yaz dedi ki...

Canım çok tebrik ederim akıllı kardeşini. Allah nice başarılarını göstersin inşallah.

Unknown dedi ki...

Cok tebriklerrrr... cok guzel bir gelecek onu bekliyor eminim, caliskan cocuk :) aferin ona valla :) cok optumm...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Teşekkür ederim canım, inşallah girer :)

Gamzeli dedi ki...

yaz,

Amin canım :) İnşallah gösterir...

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Sağol canım...benden de aferin vallahi...iyi dilkelerin için teşekkür ederim...

Bri; dedi ki...

Yaaa bak sınava gireceği gün çok korkuyodun ama noldu bitti ve çokta güzel bi sonuçla bitti...Yahuu düğünede bişey kalmamış sizin

Serra dedi ki...

tebrikLerr!! biLmiodum bugun acikLandigini. Kuzenimi ariim bari, goru$uruz canim. Gusel bi yere girer in$ karde$in.

~Serra

Asortik Krep dedi ki...

Ne güzel,çok sevindim her ikinizin adına..Tebrikler.

Zehra dedi ki...

canımm benim tebrik ederim güzel kardeşini Allah başarısını daim etsin inşallah :)


öperim seni kocaman günaydın :)

Gamzeli dedi ki...

Bridget Jones,

Evet korkuyordum ama şimdi çok güzel sonuçlar var elimizde :) 4 gün kaldı...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

İnşallah girer canım senin kuzende :)

Gamzeli dedi ki...

Asortik,

Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Amin canım, inşallah :)
Bende seni çok çok öptüm...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

tebrik ederim kardeşini tatlım.:)

Gamzeli dedi ki...

yağmur damlası,

Canım teşekkür ederim :)

uykucu dedi ki...

afferin kardeşine umarım istediği okul olur.bu arada izmire gelirsem şu sizin gittiğiniz restorana gitmek istiyorum:)

U.T dedi ki...

Aferin ona...
.
Kimin kardeşi :)))))

Gamzeli dedi ki...

Figen,

teşekkür ederim canım... Tabikide git çok güzel ve süper manzaralı bir yer :)

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Sağol Umar :)))))))

Adsız dedi ki...

can�m kardes�n�n pyuan� guzel gercekten ama ben�m kardes�m de 299 ald�.bakt�k pek b�yere g�rem�o.acaba b�z m� yanl� bak�oz.b� yol goster�rm�s�n can�m

Gamzeli dedi ki...

merhaba,

siz okula gidin okuldaki öğretmenler ile doldurun tercihleri, çünkü diploma notuda ekleniyormuş...sakın internetten tercih yapmayın bence, biz öyle yapıcaz...

Gulos dedi ki...

NE GÜZELL.ALLAH HAKETTİĞİNİ VERMİŞ SONUNDA.UMARIM İYİ BİR TERCİH YAPAR HAYATINA GÜZEL BİR YÖN VERİR.
TEKRAR TEBRİKLER.

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
çok tebrikler kardeşine emekler hak ettiği yeri buldu ne kadar sevinseniz azdır.Yeni öğrenim dönemindede çok başarılı olacağından eminim.
sevgilerimle