26 Temmuz 2007

"Denize Gidiyoruz" :)

Bu hafta sonu arkadaşlarımızın yazlığına gidiyoruz...(Allah nasip ederse)Sabırsızlıkla bekliyorum...deniz, kum ve güneş ile bir arada olmak istiyorum...Mümkünse beni denizin içinde bıraksınlar yaz-kış hiç farketmez, ben yaşarım :) ama tabiki kocamıda versinler bana yoksa bitanemsiz olmaz...:)))


Bakalım hafta sonumuz nasıl olacak, havalar zaten sıcak serinleriz bari...İzmir 5 gün daha sıcak olacakmış, rekor kırıyoruz bu yıl, inşallah önümüzdeki yıl bol bol yağmur yağarda hem susuzluktan hemde bu kadar kavurucu sıcaklardan kurtulmuş oluruz...

Hepinize şimdiden iyi, güzel ve mutlu hafta sonları diliyorum...

Not: Başlıkta azcık görmemişler gibi oldu ama olsun :))...Ben görsemde denizi, kırk yıl kalsamda hiç kalmamış ve görmemiş gibi olurum :pp

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

29 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

İnşallah gidersiniz canım,çok güzel olur sizin için.Bizim içinde bol bol yüz,bol bol güneşlen,işte deniz kenarında ne yapılıyorsa hepsinden yap tamam mı :)Şimdiden iyi tatiller ve iyi eğlenceler diliyorum

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
bu haftasonu benimde planlarım vardı ama tam dört kez ertelenme tehlikesi geçirdiği için artık ben gitmek istemiyorum.Demekki var bunda da bir hayır diyorum.Çok güzeldir şimdi egenin denizi.Bol bol eğlen canım.Sevgilerimle...

DRNEFES dedi ki...

2 gün de olsa yazlık keyfi çok güzel olur..ben gelmeden son hafta karaburunda arkadasların yazlııgnda kaldım sanırım tatilimin en ii kısmı o 2 gündü..
ne tatlı demişsin oyle kocamı da versinler bana die;)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

İnşallah, allah birşey göstermez ise....Tabikide yüzerim yeterki sen iste :) teşekkür ederim canım, sana da iyi hafta sonları :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Haklısın canım var bir hayır, hayırlı ise gidin hayırlı değil ise gitmeyin...Umarım sende eğlenirsin birşey olmadan...öptüm...

Gamzeli dedi ki...

menapoz abla,

En iyisini yapmışssın cnım, keşke bende hep gitsem kalsam yaz boyunca...

:)))))) Kocamsız elbette olmaz...

Kübra dedi ki...

ohh ne güzell.. deniz gibisi var mıı :)
sizee iyi eğlenceler cnm..

uykucu dedi ki...

gamzelim benim yerimede gez toz gir denize yüz .ahhh ah.ben görmemişlerin şahı oldum denizzz havuzzz diye diye..

kakaolusevgi dedi ki...

MERHABA,ÇOK GÜZEL BİR GELİN OLMUŞSUN CANIM PRENSESLER GİBİ.UMARIM BALAYINIZ DA HARİKA GEÇER.BİZİM İÇİN DE BOL BOL YÜZ.

loungetime dedi ki...

Gamzeli'ciğim, bol güneşlenmeler, bol yüzmeler.
Öpüyorum

renkler dedi ki...

İyi eğlenceler... Benim için de bir iki kulaç at ne olur. Renk seni çok özlemiş deniz de:-) Daha ayağımı sokamadım bu sene. Olsun... Gönüller hoş olsun:-)

Adsız dedi ki...

Aaaaaaaa süper, ben şimdilik gidemiyorum , tadını çıkart valla .

En güzeli :) öperim kocaman mucxx

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Bencede yok :))
Teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Senin içinde yüzerim hadi gel sende benimle birlikte, beraber gidelim canım..

Gamzeli dedi ki...

Kakaolu Sevgi,

teşekkür ederim canım, bende öpüyorum seni ve Sude'yi :)

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Tabikide atarım, hiç atmam mı :)))Tamam söylücem eminim denizde seni özlemiştir :) hatta benide çok özledi ondan gidiyorum o gelemiyor :p Önemli olanda gönüllerimizin hoş olması canım :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

öyle yapıcam canım, çok öptüm seni :)

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Bu yaz askerdeyim yandım yandım yandım ama haftasonu havuz keyfimiz var çok süper oluyor Gamzeli kardeş Allah size mutlluk ve saglıklı günler asip eylesin haydi görüşmek dilegiyle:))

Erkin dedi ki...

Ne güzel bol bol gezin dolaşın, iyi tatiller...

Gamzeli dedi ki...

Muttaba,

Hoşgeldin :)

Ne zaman bitiyor askerlik...ne güzel hafta sonları havuz keyfi var ise...Hafta sonlarıda çabuk gelmek bilmez vallahi...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Gezmek iyi oluyor gerçekten, insan yorgunluğunu stresini atıyor..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim, iyi eğlenceler size. Benim yerime de bol bol denize gir. Yüz şöyle balıklar gibi.:)) Kocanı bırakma şeker buralarda. Onsuz olur mu hiç. Balayındasınız daha siz. Cicim ayları derler ya. Öpüyorum seni. Mutlu haftasonları.:))

Murat Artan dedi ki...

iyi eğlenceler:)
bu aralar izmir deyince birileri,aklıma otomatikman sıcak geliyor. halbuki bundan bir kaç ay önce deseniz,imbat gelirdi aklıma.

Adsız dedi ki...

:) Hemeen aklima gecen yil geldi turkiyey geldigimde bu zamanlarda egenin denizi ile kucak kucaga idim
gecen yil urla,alman adasi, cesme,foca ,candarli, marmaris,bodrum,antalya datca,kocek,kas, hep gezdik simdi gece buranin gollerine kaldik bizim bulundugumuz bolgece goller var bize 1 saat uzaklikta ama malesef soyle tertemiz icini gorebilecek guzellikte deyil bulanik ondan bu sene hic suya giremedik cocuklar da bahcedeki havuz ile idare ettiler ama bizde sizin kadar sicakta olmuyor sen benim icinde bol bol yuz ve denizin kokusunu ice cekiver de seneye insanla asya ablamda turkiyey gelicek sana gelicek de denize cok ozledim cokk..

FZ dedi ki...

İyi tatiller size ... bu arada şoke oldum yukardaki sayaca sizin sandım bi an yok artık dedim parmak hesabı yaptım aa bi baktım yeğen yazıyo hani şu bebiş dşünmeyen ama senin çok istediğin ablanın mı? Allah hayırlısıyla almayı nasip etsin kucağına

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

teşekkür ederim :) Tabikide yüzmem mi hiç...Bırakmam zaten :))Bende seni öpüyorum kocaman kocaman , iyi haftalar :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Sağol Murat...Bugün eskisi kadar sıcak yok, normal sıcaklık var...

Gamzeli dedi ki...

Asya,

Oooo baya gezmişsiniz ne güzel :) Çok güzel yerler oralar...Havuz denize benzemiyor, aranıyor çok...Ben herkes içinde bol bol yüzdüm ve söyledim de :) bekliyoruz dedi, denizde özlemiş sizi çok :)

Gamzeli dedi ki...

Fz,

Teşekkür ederim :) Çok güldüm gerçekten, bizim şimdi olmasın, biraz daha zaman geçsin...Evet istemeyen eniştem ve ablamın, Çok sevindim duyunca çok...Amin canım...