6 Temmuz 2007

"Güzel Bir Perşembe Akşamı"

Dün akşam elticiğimlerle yemeğe gittik ( 4 kişi)...Ablamları da çağırdık ama eniştem iş yerinden geç çıktığı için gelemediler, artık bir dahaki sefere hep beraber hafta sonu birgün ayarlayacağız....

Çok eğlendik, çok güldük...İnanılmaz derecede güzel bir yerdi...İzmir'in her yeri ayağımızın altındaydı...Bir tarafta Karşıyaka ve her yeri, bir yanda Teleferik, İnciraltı...Gittiğimizde hava daha aydınlık idi, karardıktan sonra bir güzel olduki anlatamam...9. katta idik e manzarısını ve yüksekliğini siz düşünün artık :)

Ben balık yedim Çipura...Çok severim balığı her gün yesem bıkmam...Eltim , abim ve eşim ızgara türü yemek seçtiler...Yavaş yavaş o esintide, o yükseklikte öyle güzel oluyor ki yemek yemesi :) Biz , eltimle çok şımardık çocuklar gibi, tabiki bizimkiler kızdı ama biz dinler miyiz :) Nafile :)))Şımarmaya devam:)

Garsonlarımıza iyimi demeliyim kötümü demeliyim bilmiyorum...Bir tanesi sanırım bizi hiç sevmedi ya da ilk geldiğimizde önce bir yere oturduk orada servis açtı daha sonra denizi izlemek için köşe tarafa geçtik, tekrar bir servis daha açtı. Tahminimizce o yüzden bizi sevmedi...Diğeri ise çok şakacı ve çok komikti.Bütün masalarla şakalaştı durdu....Bu arada bizim fotoları çeken kendisidir...Bu arada meyvaları getirdikten sonra zorla fotolarımızı çekti :))))

Yemeklerimizi yedikten sonra oradan kalktık....Doğru sahile indik, yürüdük yürüdük sonra kahvelerimizi içmek üzere hoş ve güzel bir yere oturduk...Kahvelerimizi içtik ve iyice uykumuz gelmeye başladı, kalktık evlerimize döndük...Eve gittiğimizde herkes bizim evdeymiş, salon koltuklarım gelmiş, koşa koşa merak içinde gittik , koltuklar yerleşmiş süper olmuş... Bu yemek olayı düğün öncesi çok iyi oldu, stresimizi böylelikle atmış olduk :) Elticiğime, abime ve tabiki eşime teşekkürlerimi iletmek istiyorum...

Bu arada gelinliğimde hazır, evde asılı duruyor...onunda fotoğrafını çekip yayınlıyacağım fırsat bulursam :)

Not: Arkadaşlar resimler aynı duruyor ama hepsi ayrı ayrı çekildi, biri sağdan biri soldan :))
Hepinize iyi hafta sonları

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

Serra dedi ki...

Allah muhabbetinizi artirSin canim in$allah. Bu arada fotoda cok ho$ cikmi$sin, beLirtmeden duramazdim.. ;)

~Serra

Adsız dedi ki...

Garson sanırım balığın yanında kola içtiniz diye kızmıştır size :)))

Zehra dedi ki...

canımm çok güzel resimler ve çok güzel geçirilmiş bir zaman :) ne güzel yahu :) hadi bakalım Allah bozmasın hiç amin :)))

öperim senii kocamannnn :))

Serra,

Amin canım...teşekkür ederim :)

Umar,

Bizde içki yok Umar, isterse ağlasın :)))))))

Zehra,

İyi oldu canım stres attık azcık, bu bize düğüne kadar gider, öptüm seni kocaman canım :)

Adsız dedi ki...

ooo süper bi akşam geçirilmiş maşallah allah bozmasın anlaşabilmek çok önemli benim eltim yok ama görümcem var biz de iyi anlaşıyoruz..
ben koltuk takımının da resmini bekledim ama çekmemişsin gelinliğini d sabırsızlıkla bekliyorum içinde sen de olsan olmaz mı zira düğünde görmem mümkün değil :))) o sıralar brn de gelinlikle olacağım ne güzel...
ben pazartesi alcam heralde..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canikom.zaten resimde içki olmadığı dikkatimi çekti hemen nasıl sevindim.o iki kardeş ne kadar benziyor birbirine.;)
alt resimlerine ise bayıldım,bayıldım. Allah'ım nazardan saklasın.
Dünden beri,fiskosa tıklıyorum yakın göreyim diye. expoler hata verip kapanıyor. yorum yazamadım bir türlü.:(
Allah'ım hayırlısı ile tamamına erdirsin inşallah. öpüyorum seni.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Rabbim bir ömür böyle dost kalabilmeyi nasip etsin. Akraba olmak kolay da, dost olmak zor maalesef..

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir gece olmuş.Hep böyle güzel günleriniz,geceleriniz olsun inşallah...Öpüyorum çok... Esra

Nagişim,

Amin canım...Anlaşmak bence güzel birşey...Allah hiçbir zaman bozmasın...Koltuk takımlarım 2 gün önce geldi ama hala fotoları çekmek nasip olmadı, en kısa zamanda çekip yayınlayacağım...Olsun düğünümüzden sonra görürüz birbirimiz daha güzel :)
Sana da mutluluklar dilerim canım...bir ömür boyu mutlu olun inşallah...

Yağmur damlası,

Evet, biz içki içmeyiz şükür...
Üzerine tıklamadan mause sağ tıklayıp bağlantıyı yeni pencere aç deyip öyle dene bakalım nasıl olacak..

Amin yağmur damlası ablam, bende kocaman öptüm seni...

İnce Gül,

Amin canım, çok haklısın katılıyorum bu konuda ...

Esra,

Amin inşallah Esra'cım....Bende seni öpüyorum...Senin blogun yok mu? Sana da uğramak isterim...

Adsız dedi ki...

Canım harika bir gece olmuş, daha güzelleri hep beraber olsun .

Öperim kocaman mucxxxxx

Unknown dedi ki...

Selam, ne guzel 1 haftaniz kalmis sizin :) bir yastikta kocayin insallah :) bizim daha 2 ay var, su zaman daha cabuk gecse olmazmi sanki ya :) mutluluklar diliyorummm.....
Sevgiler
Buket

Murat Artan dedi ki...

iyi eğlenceler:)
umulur ki hep böyle mutlu olursunuz.neşeniz bol,sıkıntınız az olsun.

Gulos dedi ki...

Maşallah dağıtmışsınız yine :).Bu arada resimlere yakından baktım da sen bana çok benziyorsun :) .sadece benim gamzelerim daha belirgin :) .

Sevgilerimle.

renkler dedi ki...

Canım, Allah hep böyle mutlu etsin, eltinle de hep böyle güzel anlaşırsın inşallah. Tatlı bir bayana benziyor.

Bu arada evini çok sevdim. Daha yeni gördüm. En çok pembiş oturma odası koltuğuna, fiskos masana, banyona, yatak odası dolabına (tam benim tarzım) ve havlularına bayıldım. Hepsi güzel. Önemli olan içindekilerin mutluluğu... Hayırlı olsun.

çilekli pasta,

sağol canım... bende seni kocaman öpüyorum...:)

Buket,

Hoşgeldin sayfama :)

Amin canım...Olsun 2 ay gözünü kapatıp açıncaya kadar geçer...Bizde öyleydik ama bak geçti işte...Sizede mutluluklar diliyorum :)

İvriz,

İnşallah Murat İnşallah...

Güloş,

dağıttık vallahi :) Çok merak ettim seni bir fotonu yollar mısın bana :)

Renkler,

İnşallah canım...Teşekkür ederim :)

Evimi sevmene çok sevindim...Keşke İzmir'de olsaydın oturmaya gelirdin ama unutma artık İzmir'de de bir evin var :) amin canım...