4 Temmuz 2007

"İşte Bizim Evimiz"

Oturma Odası ve Yatak Odası Perdemiz (aynı)

Holdeki avizemiz
Oturma Odası Avizemiz
Fiskosumuz
Salon Perdemiz
Salon avizemiz
Elbise Dolabımız
Bazamız
Banyo Dolaplarımız
Havlularımız 2
Havlularımız 1
Çamaşır Makinemiz ve Sepetimiz
Mutfak Lambamız
Mutfak dolaplarımız
Bıulaşık makinemiz, çaydanlıklarımız, fırınımız,tost makinemiz
Mutfağımızdan bir görüntü
Oturma odası halımız ve yolluklarımız aynı
Mutfak Perdemiz







Oturma odası koluğumuz :)

Buzdolabımız

İşte arkadaşlar burası benim evim, daha çekeceklerim vardı ama fotoğraf makinemin şarjı bitti, en kısa zamanda onları yayınlarım...daha sırada gelinlik ve kınalıklar var :) Nasıl buldunuz bakalım evimi :)))
Benim biricik anneme teşekkür ediyorum , benim için o kadar çok uğraştı ki, Canım annem seni çok seviyorum...Bütün eşyam senden bana hatıra hepsine gözüm gibi bakacağım...Öpüyorum seni hem ellerinden, hemde yanaklarından çok çok..
Barış Akarsu'ya Allahtan Rahmet Diliyorum :((
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

48 yorum:

Erkin dedi ki...

Ne güzel, iyi günlerde oturun. Tık tık Allah nazardan korusun...

Mihriye Sultan dedi ki...

Maşallah RABBİM hayırlı mutlu gunlerde oturmanızı nasip etsin ,nazar degmesin insallah......AMİNNNNNNNNNNNNN
"gamzecim blog arkadaslarıyla atlayıp geliyoruz izmire dugunde bizde varız:))))))))))))

loungetime dedi ki...

Allah, iyi günlerde otumak nasip etsin. Pembe koltuğuna bayıldım. Gerçi her şey çok güzel olmuş ayırmayayım.

uykucu dedi ki...

gamzelim hayırlı uğurlu olsun .baktım herşeyin örtüsü ,danteli var evliliğim ilk ayları aklıma geldi bir hevesle örterdim ,şimdi dolabın en tepesindeler yıka, ütüle öyle zorki.ve havlularında nefis görünüyor .benim dantelli havlularımı eşim bazen baş havlusu falan yapıyor uyuz oluyorum.en güzellerini sakla diğer yılar için hepsi mahvolmasın.benimkiler çoktan gitti:(
oturma odasıda tam seni yansıtıyor. bayıldım.
diğer fotolarıda bekliyorum.
sevgiler
e hadi az kaldı..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah canım. Çok güzel olmuş.:) Allah güle güle, iyi günlerde oturmayı nasip etsin. Bu güzel ev, hep güzellikler görsün. Boy boy hayırlı evlatlar görsün. Çok duygulandım biliyor musun. Hiç doğmamış kız kardeşim evleniyormuş gibi heyecanlandım şimdi. Öpüyorum kocaman kocaman.:))

eho dedi ki...

coook şirin cnm:)

Adsız dedi ki...

gözyaşlarımın nedeni evinizin güzelliğimi,fonda çalan müzik mi anne duyduğun derin sevgimi ...bilemiyorum ama gözyaşlarım klavye de harfleri görmemi engelliyor..
bizimkiler bana u mutluluğu çok gördüler.. am ben de en az senin kadar seviyorum anneciğimi...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim, darısı senin başına :)

Gamzeli dedi ki...

Mihriye Sultan,

Amin, amin, amin...Ayy çok sevindim bekliyorum bak tamam mı? :)))

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Amin canım...Pembe koltukları bende çok beğendim...Eniştem mobilyacı hemen istedim :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Sağol canım...Bende öyle örttüm, sonra kaldırırmıyım bilmiyorum...Havlularımı hep anneciğim yaptı sağolsun...öyle yapıcam zaten, bir sürü havlu var hepsini kullanmam...pembe favori rengim çok severim...
Yavaş yavaş düğüne kadar yayınlayacağım canım hepsini :)

Gamzeli dedi ki...

İncegül,

teşekkür ederim canım İncegül ablam :) Amin inşallah ....bende seni kocaman öptüm...
Mini nasıl oldu ?

Gamzeli dedi ki...

Eho,

teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Kıyamam ben sana , seni üzeceğimi bilseydim yazmazdım...Senin için dua edeceğim, pazar günü için...Allah yardımcın olsun, ana baba yüreği dayanamazlar, bak görürsün herşey çok güzel olacak...

Öptüm seni...

Damak Tadı dedi ki...

Gamzeli'ciğim,
Maşaallah,Allah nazarlardan saklasın korusun canım sizleri..
Evin çok güzel olmuş,sizlerde bu evin içinde ömür boyu mutlu yaşarsınız.Şimdiden hayırlı olsun diyorum.

Sevgiyle,

Gamzeli dedi ki...

damak tadı,

Amin canım...hoşgeldin sayfama...teşekkür ederim :)

Kübra dedi ki...

herşey güzel.. Allah tamamına erdirsin.. yuvanızda mutlu, huzurlu, ağız tadınız hiç bozulmadan oturun inşallah..

Serra dedi ki...

gule gule oturmak naSip eder Rabbim in$. Allah mesut etsin..

~Serra

Erkin dedi ki...

Bizde kısmet olursa bu hafta sonu yada haftaya evi kiralayıp, satın aldığımız eşyalarımızı yavaş yavaş getirip yerleştireceğiz:)))

Adsız dedi ki...

Bir dahamı evlensek ne yapsak :)))

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Ay ay şu güzelliğe bak Allah nazarlardan saklasın tu tu tu Maşallah :))

Zehra dedi ki...

gamze canım birtanem güle güle iyi günlerde otur inşallah :) evin çoook güzel olmuş birtanem benim :) Allah sizi hiç ayırmasın :) güzel anneninde ellerine sağlık çok emek harcamış :) canımsın sen canım :) öperim seni kocaman :)))

Adsız dedi ki...

Her şey çok güzel, Allah güzel günlerde okturmak nasip etsin :)

---OPTiO--- dedi ki...

güle güle oturmak nasib olsun insalah..hersey cok guzel olmus gamzelim...ellerinize saglik..en cokta anneciginin ..
cok guzel olucaktir dugun...hayirli olsun canim....insallah cok cok mutlu olursun...

cok öptüm senii

Adsız dedi ki...

Gamzecim sayfanı uzun süredir takip ediyorum bu ilk yorumum.Öncelikle tebrik ederim canım.Evinde çok güzel olmuş,Allah güle güle oturmayı nasip etsin.Sağlıkla mutlulukla nice nice yıllara...Bende 3,5 aylık evliyim,aklıma eşyalarımın yerleştiği günkü stresim ve heyecanım geldi.
Sevgiler Esra...

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Amin canım...İnşallah...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Hadi bakalım, sizin için de hayırlısı olsun...Sizde de başladı telaşlar...Biraz stresli, biraz yorgun ama bir o kadarda heyecanlı telaşlar :)

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Sen evli misin?

Vallahi ablamlar bile aynısını dedi 2,5 yıllık evliler :)

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Çok sağol canım...benden de tüh tüh...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Sağol canım , beğenmene çok sevindim, öptüm canım, çok iyi bak kendine :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Amin canım...Annem canım annem herşeyimi yaptı...İnşallah canım, darısı senin başına...

Gamzeli dedi ki...

Esra,

Çok sevindim yorumun için, bundan sonra hep beklerim...teşekkür ederim :) Ayy senin de çok yeni...Allah sizide huzur içinde oturmanızı nasip etsin...Nasıl evlilik ?

Adsız dedi ki...

Yalan Dünya

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Gamzecim iyi dileklerin için.Evlilik çok güzel ama şu var ki çalışan bir bayansan ilk zamanlar ben niye 2 sene sonra evlenmedim diyebiliyosun :)Ben 26 yaşındayım ve iyiki 18-20 de evlenmemişim dedim :)Şaka bir yana insanın kendi evi,düzeni olması ve sevdiği insanla bir hayatı paylaşması çok güzel.Sana şimdiden mutluluklar diliyorum...Sevgiler Esra

loungetime dedi ki...

Gamzeli'ciğim ben bir süre yokum, sana iyi haftasonları diliyorum her şeyden önemlisi. Belki bugünden sonra yazamam o yüzden mutluluklar diliyorum inşallah güzel bir düğün olur, bol bol eğlenirsin. Öpüyorum

Gamzeli dedi ki...

Barış,

:( Haklısın...Hoşgeldin...

Gamzeli dedi ki...

Esra,

Rica ederim :) çalışan insan için tabikide zor ama sanırım bir süre sonra alışıyor insan...Ne güzel bişey...Bende sana mutluluklar dilerim, bir ömür boyu :))

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

Canım, sana da iyi hafta sonları diliyorum...Canım benim çok teşekkür ederim...İnşallah dediğin gibi olur. beni unutmayıp yazdığın için teşekkür ederim :)Eğer tatile gidiyorsan iyi tatiller diliyorum...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Miniciğim ameliyatı gayet iyi geçti. Yatıyor evde şimdi. Tabii, zorla yatıyor. Ona kalsa, parka gidecekmiş.:)))

cesur kedi dedi ki...

gamzeli'm mutlulugunuz daim olsun insallah.. Bu cici evinde de hep mutlu ve saglikli gunler haftalar senler gecirin insallah ve bir omur boyu Allah sizi ayirmasin canim..
anneler baskadir yaw..
opuyorum
kolayliklar diliyorum

Gamzeli dedi ki...

İnce gül,

Haid geçmiş olsun canım, atlattınız...bak yaramaza parkta oynayacakmış bide..Öp benim için annesi Miniği :)

Gamzeli dedi ki...

Elif,

Hoşgeldin canım, inşallah öyle olsun, hepimiz mutlu huuzurlu bir şekilde oturalım evlerimizde...

Murat Artan dedi ki...

hayırlı olsun gamze,mutlu günlerde oturun:)

Gulos dedi ki...

Gamzecim ne kadar güzel hepsi.Güle güle kullan.Allah sağlık sihhat versin.Benim favorim oturma odan daki koltuk :) .Mutfak perdene bayıldım.

Sevgilerimle.

Asortik Krep dedi ki...

Çok uzun yıllar mutluluk içinde oturun ve birbirinize iyi bakın..Filmlerde bitişler evlilikle noktalanır ama herşey şimdi başlıyor aslında..
Gerçekten iyi ve kötü günde birbirinizi sevdiğinizi hiç unutmayın..

Adsız dedi ki...

güzel kız gamzeli zamanın kiymetini ii bilin birbirinizi kırmayın hadi Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Allah güle güle oturmak nasip etsin herşey çok zevkli çok güzel anneciğinin ellerine sağlık.
Biliyorsun bilgisayar bağlantım yoktu yeni geldim.Artık görüşmek üzere.Ziyaretler için çok teşekkür ederim
Sevgilerimle