19 Temmuz 2007

"Merhabalar :))"

Arkadaşlar , aşağıdaki yorumlar için hepinize çok çok teşekkür ederim, ben çok iyiyim, eşim ile birlikte çok güzel bir tatil geçiriyorum...Evlenmek , sevdiğim insanla koskoca evi paylaşmak çok güzel, umarım ki bir ömür boyu böyle devam eder, darısı tüm sevenlerin ve bekarların başına...

P.tesi iznim bitiyor, resimlerimi biliyorum bekliyorsunuz, en kısa zamanda yayınlayacağım :)

Bu arada bütün mutluluklar sevinçler hep üst üste geldi, Teyze oluyorumm çok mutluyum çokkkkkkkkk :)))))))

Hepimizin Kandili Mübarek Olsun, Hayırlara Vesile Olsun...

Not: 14 Temmuz blogumun 2. yıl dönümü idi , Ne çabuk geçmiş... :)))

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

10 yorum:

sevgilikeNdim dedi ki...

Canım yaa ben biraz uzak kalmışım olaylara. Allah bir yastıkta kocatsın inŞ. Çok mutlu oldum. Üstteki resim çok hoş, düğün fotoğraflarınızı merakla bekliyorum. Mutluluklar...

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzecim herşeyin yolunda olması çok güzel,mutluluğunuz,huzurunuz daim olsun inşallah.Ablanı ve eniştenide tebrik ediyorum,bu çok güzel bir haber,allah tamamına erdirsin,hayırlı eli ayağı düzgün evlat versin inşallah.
Resimleride bekliyoruz :)(
Bu arada ben esra,blog açıcam demiştim ya açtım :)Sevgilerr...

Adsız dedi ki...

merhabalar,
allah daha iyi etsin, dedigin gibi, darisi bekarlarin basina, yani benim ;)...buarada gözünüz aydin, hayirli ugurlu olsun...allah hepinizin sevinclerini artirir insallah, resimlerini sabirsizliklan bekliyorum...sevgi ve sagyilarimla...öptüm

Gamzeli dedi ki...

Canan,

Teşekkür ederim canım, hoşgeldin sayfama en kısa zamanda yayınlayacağım fotoğraflarımı :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve mutlu,

Çok sevindim bloguna artık bende sana geleceğim...Canım sağol allah inşallah hepimize nasip eder...İyi bak kendine uğrucam sana :)

Gamzeli dedi ki...

Ayşen,

Sağol canım darısı senin başına inşallah en kısa zamanda...Resimlerim elime geçer geçmez en kısa zamanda yayınlayacağım :)

zeyno dedi ki...

Hep mutlu olacaksınız, ben biliyorum:)))
Ama yine de adettendir "Allah bir yastıkta kocatsın"

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

ah benim güzel kızım bugün buralarda imiş. :)
AllAH'IM MUTLULUĞUNU DAİM ETSİN İNŞALLAH.:)
Öpüyorum seni,evet resimleri sabırsızlıkla bekliyoruz.:)

ev perisi;) dedi ki...

Canım Allah mutlu etsin ebediyyen...
Muhabbetiniz daim olsun...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım,herşey ne güzel değil mi,mutlu ,huzurlu,tüm koşuşturmalar bitti,aynı çatının altında birlikte.....
inşallah yaşlılık günlerinize dek sürsün sağlıkla........