22 Temmuz 2007

Düğün ve Kına Gecesi Resimlerimiz






Tacım

















78 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

:) Allah nazarlardan korusun kuğu
muradınıza erdiniz sevindim görünce
birde bişi dicem bu şarkı mutlaka anlamı vardır ama ayrılık sarkısı değilmi

Erkin dedi ki...

Candan gönülden bir ÖMÜRBOYU MUTLULUKLAR... Allah nazarlardan korusun, herşey gönlünüzce olsun...

Bir ay sonrada darısı başıma :))

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
Allah mesut etsin.Resimlerden ne kadar mutlu olduğunuz anlaşılıuyor.Umarım bir ömür mutlu olursunuz.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

canım benim resimler harika.. gelinliğin ve içindeki....
ben düğün gecesnden sonra adet görmeye başladım.o yüzden gidemedik ayvalığa,bugün geldik istanbula köyden,yarın avşa ya tatile gidiyoruz senin iznin çok kısaymış üzüldüm ama en azından artık sen de sevdiğin insanla aynı evde yaşıyorsun!!!
nasıl bi duygu neler yapıyorsunu zpaylaşırsın artık bizimle..
mutluluklar dilerim canım....

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Ay ay fotolar çok şeker :)) Çok güzel olmuşsun, Allah nazarlardan saklasın :))

Adsız dedi ki...

Belindeki kurdele çok emanet durmuş :)ne ki o?onun haricinde herşey süper görünüyor.İş yerinde çok dalga geçecekler senle,taze gelin diye :))

Unknown dedi ki...

Gamzecim mutlulugunuz daim olsun canim, sacini cok begendimmm :) gostericem kuafore benzerini istiyorum sanirim :) mutlu bir yasam diliyorum ikinize ...

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzelicim çok güzel olmuşsun,çok yakışmışsınız birbirinize.Mutluluğunuz daim olsun inşallah.Öpüyorum çok (Ben de kına yakılırken kaftan giydim,seninkisiyle neredeyse aynı,çok güzell:)

sevgilikeNdim dedi ki...

Allah mutlu etsin canım. Gelinliğin çok güzelmiş, fotoğraflar çok güzel. Ne diyim, darısı başıma :P

renkler dedi ki...

Canımmmmm... Allah mutlu etsin. Tam tahmin ettiğim gibi bir peri kızı gibi olmuşsun. Herşey harika olmuş. Hele saçlarına bayıldım. Çok başarılı. Artık en önemlisi ikinizin mutluluğu. Eşin de çok iyi bir insana benziyor, hep söylüyorum. Güzle bir ömür diliyorum ikinize...

DRNEFES dedi ki...

çok güzel ya hepsi de..çok sağol bizimle çekinmeden paylaştığın için..seni görmeyi çok istemiştim ama fotolarla gormuş kadar oldum walla..çok güzel olmuşsunuz..
kına gecende agladın mı bakiim fotodan pek anlayamadım da?

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Teşekkür ederim....Biz bu şarkıyı ayrılık şarkısı olarak görmüyoruz, ilk çıktığı bu yandan itibaren çok hoşumuza gitti ve hala daha hoşumuza gider...O yüzden kaldırmak istemiyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Çok teşekkür ederim, amin...amin...amin...İnşallah sizin düğünde çok güzel geçer , şimdi sen gün sayıyorsun değil mi? Hadi bakalım allah kolaylıklar versin, allah hayırlısı ne ise onu versin :)

Gamzeli dedi ki...

Nagiş,

sağol canım :) Olsun şimdi sıkı bir tatil sizi bekliyor...benim kısa idi ama olsun, çok güzel bir tatil geçirdim, eşim ile birlikte...tabikide paylaşacağım, seninde bekliyoruz paylaşımlarını :)

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Teşekkür ederim canım...amin...darısı senin başına :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Amin canım...İnşallah, iş yerindeki arkadaşlarımda aynı şeyi söylediler :)

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Gelin kurdelesi öyle olur ve o özel olarak benim için işlendi, isimlerimiz yazıyor...Bu arada kimsede dalga geçmedi, mutluluğumun gözlerimden okunduğunu söylediler :)

Gamzeli dedi ki...

Buket,

İnşallah...Herkes çok beğenmişti saçımı...tabikide göster yapabilirlerse yapsınlar, İzmir'de olsaydın seni götürürdüm...sağol canım, bende sana mutlu, huzurlu bir yaşam diliyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve umutlu,

Teşekkürler canım...İnşallah...Çok seviyordum kaftanı, ne kadar üzerime büyükte gelse yinede hoş durdu...bende seni çok çok öpüyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Canan,

sağol canım...İnşallah en kısa zamanda darısı başına :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim...gerçektende eşimde öyle tahmin ettiğim gibi çok iyi bir insan, umarım sonuna kadar böyle mutlu devam ederiz...Amin canımcım...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz,

Bir türlü kısmet olmadı doğrusu görüşmek.Telaş içerisindeydim, beni anladığın için sana teşekkür ederim canım...Çok ağladım kına gecesinde :)

Zehra dedi ki...

CANIMM CANIMMM GAMZECİM ŞİMDİYE KADAR GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL GELİNLERDEN BİRTANESİDE SENSİN MAŞALLAH SANA :) ALLAH EŞİN VE SENİ BİR ÖMÜR BOYU MUTLU ETSİN CANIM BENİM :) ÇOOOK ÇOOOK ÖPERİM SENİ :) AYRICA TEYZE OLACAĞIN İÇİNDE TEBRİK EDERİM HADİ BAKALIM DARISI SANA :))))

ladybug dedi ki...

Gamze'cim, maşallah çok güzel bir gelin olmuşsun, Allah nazardan saklasın. Bir ömür boyu mutlu olun inş.!

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Yok Gamzeciğim, Hemen istemiyorum, Daha erken :) Yinede hayırlısı olsun...

Sizede ömür boyu mutluluklar dilerim :) Mutluluk melekleri hep yanınızda olsun:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah canıma. Ne kadar da güzel bir gelin olmuşsun. Rabbim mutluluğunu daim etsin. Sizi birbirinizden hiç ayırmasın.:)))

Calimero Mutfakta dedi ki...

Allah hayirli ve mutlu etsin..

Adsız dedi ki...

Canım benim hayırlı olsun, nasıl güzelsin sen öyle. Allah'ım bir ömür boyu mutlu etsin , çok şeker olmuşsun sen yahu.

Öperim kocaman canım bu arada teyzoş oluyorsun :) tebrikler.

sevilay dedi ki...

Güzel arakadasim,

Tebrik ederim, hayatindaki en güzel anilarin bir tanesini yasadin, ALLAH sizi bir yastikda kocatsin, nur topu ´gibi cocuklariniz olsun. Huzurlu ve mutlu bir hayatiniz olur insallah.

Cok güzel bir gelin olmussun, zaten güzeligin den gelinligine bile bakamadim, birazdan bakmam lazim yine. Yüzündeki o gülücükler hic eksilmesin.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canıım,tatlı kızım tam kuğu gibiymişsin maşallah.başın ve tacın ne kadar hoş..)
Allah'ım nazardan saklasın ve mutluluğunu daim etsin inşallah.:)

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Canım benim çok teşekkür ederim...İnşallah darısı senin başına...Bende seni çokkkkkkkk kocaman öptüm...İyi bak kendine...Önce ablam, sonra ben, annem çıldırmasın bebeklerle :))))) Amin :))

Gamzeli dedi ki...

Ladybug,

teşekkür ederim, umarım sende çok güzel bir gelin olursun, bu arada senin ne kadar zaman kaldı?

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Belli mi olur, nasip bu :))

Sağol canım, iyi dileklerin için.....

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Teşekkür ederim ablam, amin, amin,amin...

Gamzeli dedi ki...

Calimero,

Hoşgeldin :)
Teşekkür ederim, amin...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

beğendiğine sevindim canım benim, amin...
Evet teyzoş oluyorum allah nasip kısmet ederse...Çok güzel bir duygu :)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Çok güzeldi, hayal gibiydi herşey, Allah'ım bana bu güzellikleri yaşattığı için, anneme babama yaşattığı için, binler şükürler olsun...İnşallah tüm genç kızlarımız bu duyguyu ailesi ile tadar...

Teşekkür ederim canım, beğenmene çok sevindim, amin canım..İnşallah hiçbirimizin eksilmez...Çok özletiyorsun kendini, fazla özletme olur mu?

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Teşekkür ederim ablacım...Aminnnnnnnn....Hepimizin inşallah :)

loungetime dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın. Sevilayın yazdıklarına aynen katılıyorum. çok güzel olmuşsun.
Öpüyorum canım

ladybug dedi ki...

Gamze'cim benim de bu haftasonu inş.:))

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Sağol canım...Bende öpüyorum, döndün demek :)

Gamzeli dedi ki...

ladybug,

Ayy kıyamam az kalmış yaaa...Canım hep mutlu ol inşallah...Öptüm seni :)

Unknown dedi ki...

Gamzecim Izmir'deyim bende, nikah Karsiyaka nikah dairesinde :) kuafor nerde :))) yakinlardaysa giderim :) cok optum

nilly dedi ki...

Allah mesut etsin. Pek tatli bir gelin olmussun, gulucuklerin gozlerinden fiskiriyor. Daima oyle mutlu bakan gozlerin olsun.

Yaz dedi ki...

Canım melekler kadar güzel olmuşsun. Allah nazarlardan korusun. Tekrar mutluluklar dilerim.

sevilay dedi ki...

ara sira ugrarim, yazmasam bile arasira okuyorum:))

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Aaa ne güzel, kuaför Yeşilyurtta istersen tarif ederim yerine, kolaycada bulursun...
bende çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Nilly,

Sağol canım...Amin, inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Canım benim çok teşekkür ederim, sevindim beğenmene...İnşallah hepimiz mutlu olalım...

CRESCENT dedi ki...

Tebrik ederim tekrar, çok güzel olmuşsun, çok yakışmışsınız birbirinize, bir ömür boyu mutluluklar:)
Teyzelik de yakışır sana, annnelik de :))

Ozgur Gercek dedi ki...

fotograflar cok guzel, saclarini cok begendim ;) mutluluklar sana. o belindeki kusaktan bende de vardi, babam bagladi :) gelenek gorenek, sonra cikardim tabi ama baglandi sonucta, kimseyi kirmamak lazim :)

Selcen Şenocak dedi ki...

Mutlulu�unuz bu g�zel g�nleriniz gibi daim olsun. �ok g�zelsin ma�allah her�ey m�kemmel ma�allah. mutluluklar...

Erkin dedi ki...

Tabi gün sayıyorum, inan Gamze o kadar güzel heycan ve neşe varki...
Çok güzel bir duygu :) Tekrar mutluluklar

Adsız dedi ki...

SEVGILI GAMZE RESIMLERINIZ COK GUZEL MUTLULUGUN GOZLERININ ICINE KADAR GELMIS ESINE VE SANA UZUN BOYU MUTLULUKLAR DILERIM GELINLIGGINDE COK GUZEL
KIRMIZI KURDELE BILIYORSUN BABALARA OVGU BIR GELENEK BABALAR GURURLA BUNU KIZLARA BAGALARLAR ONUN ANLAMI BIR BABA ICIN COK BUYUKTUR
GELINLIGIN VE MAKYAJIN SACLARIN ILE BIR KUGU GIBI OLMUSSUN GERCEKTEN..IZMIRDE NERDE OLDU DUGUNUN?

Murat Artan dedi ki...

yaa ne diyeyim,her şey çok güzel;diyecek söz yok,görünüyor zaten.
mutlu olun,en büyük dileğim bu.

saçların gerçekten çok güzel olmuş,gelinlik her kıza yakıştığı gibi sana da çok yakışmış.

mutluluğunuz her daim sürsün dilerim.
bilsem sölerdim,damat beyin ayakkabısının altına ismimi yazıver diye:)

layıkıyla bir hayat yaşamanız dileğiyle,mutluluklar dilerim.

iyi geceler.

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

teşekkür ederim canımcım :)

Gamzeli dedi ki...

Princess,

teşekkürler :) O kuşak çok anlamlı bir aile için, gururu şerefidir...Benim kuşağımıda babam bağladı :)

Gamzeli dedi ki...

Almula,

Çok teşekkür ederim :) Amin...

Gamzeli dedi ki...

Asya Yusof,

Sağolun :) Amin...
Evet biliyorum bir baba , bir anne için ne kadar önemli olduğunu hatta gururu ve şerefi...Allah banada nasip etti, babamın bağlamasını..

Tekrardan teşekkür ederim, düğünüm Manisa 'da oldu benim :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Teşekkür ederim Murat...beğendiğine sevindim...keşke bilseydim de yazsaydım adını...Olsun ben dua edeyim benim dualarım kabul olurmuş yeni evlendiğim için, inşallah darısı senin başına en kısa zamanda , umarım benim kadar sende kendine layık birinle evlenir mutlu olursun...Amin...

pamuk dedi ki...

çok güzel bi gelin olmuşsun çok yakışmışsınız birbiinize umarım hep mutlu olursunuz

uykucu dedi ki...

gamzelim zaten güzeldin muhteşem olmuşsun .başka söyleyecek bir şey bulamıyorum allah nazarlardan saklasın.bir ömür boyu..bak isteyip duruyordun teyze olmayı, al işte .ablanıda tebrik ederim(bu 2. yorumum öbürü yok olmuş)

Serra dedi ki...

ma$allah, sonunda evlendiniz ne ho$ ya.. bLogdan takip etmek de baya bi iLginc oLuo. mutLuLukLar diLiorum canim. İn$allah her$ey gonlunCe oLur..

~Serra

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

geç oldu :( fakat kendi blogumda yazdıklarımı burayada yazayım.

Allah bir ömür boyu mutluluk sağlık başarı versin size,

mutluluğunuzu resimlerden okumak mümkün inşallah hep öyle olursunuz.

ev perisi;) dedi ki...

Ne hoş tablolar bunlar;))
Muhabbetle kalın her daim...

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzecim bloğunu açıp açıp resimlere bakıyorum. Bide eskilere göz atarken bişey farkettim.Sen 14 Temmuz 2006 da nişanlanmışsın,ben 15 temmuz 2006 da nişanlandım.Aynı zamnalarda aynı heyecanı yaşıyormuşuz:)Ama ben Martta evlendim,sizden aceleciymişiz :)

Adsız dedi ki...

Allah bir yastıkta kocatsın gelinlik çok yakışmış tacı merak etmi,ştim onun da resmini koymuşsun. Mutluluğunuz daim olsun sevgiler

Gamzeli dedi ki...

Figen,

teşekkür ederim canım...Amin, amin, amin...Evet çok istiyorum sonunda oldu, buraya yazmam iyi geldi galiba:)) Öptüm canım seni Berkay'ı...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Sonunda evlendik canım :) Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Olsun sorun değil...teşekkür ederim, en kısa zamanda hayırlısı ile senide görürüz inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Esra'cım çok sağol....Aaa ne kadar çok denk gelmiş, ikimizde aynı heyecanları yaşıyormuşuz...Bizimde mayıs gibi olur diyorduk ama eşimin abisi Hollanda da ondan yine temmuzu bekledik...bende nişanla aynı tarih olmasını istedim :)

Gamzeli dedi ki...

fz,

Hoşgeldiniz....
Teşekkür ederim...beğendiğinize sevindim, amin...

Adsız dedi ki...

merhabalar,
gamzecigim cok güzel olmussun, perilere benzemissin...allah nazarlardan korusun, allah mutlulugunuzu dahim etsin...sevgi ve saygilarimla...öptüm

Gamzeli dedi ki...

Ayşen,

Merhaba canım, hoşgeldin...Teşekkür ederim :)Amin
bende öptüm...Senin blog yok mu?

Adsız dedi ki...

gamzeli ben miamide yasayan bir izmirliyim guzelyaliliyim cok ilginc boguna baska bloglari okurken ratsladim varya simdi aradan haftalr gecmsiti ayy bakayim dugun resimelri naisl diye baktim bana bile cok garip geldi hic tamnnimadan boyle bakmak ama allah nazarlardan korusun cok guzel bir gelin olmusuun herseyden onemlsiide esile cok mutlusun bende burada esimel yasiyorum cokta yakiskli bir oglumm varr darisi seninde basinaa sevgiler belkide izmire tatile elince seni bulurumm bi kahve ni icerimmm demekki nerden nereye boyle oluyormusss mutluluklarrrr bir yastikta kocayinnn

Gamzeli dedi ki...

Yelda,

Merhaba hemşehrim :)
Teşekkür ederim canım ...ne güzel allah sizede mutluluk versin hep...Oğlunuda allah size bağışlasın...Tabi mutlaka beklerim geldiğind haberim olsun...:)

İyi haftalar...

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir gelin olmussun :)
Her günün o gün ki gibi guzel gecer ve heeep mutlu olursun insallah.