30 Temmuz 2007

"Düğünüm ve Hafta Sonu"

Kısaca size düğünümü anlatayım;

Kına gecesinden başlayayım,

O gün kuaföre saat 4 gibi gittim, kuaförüm çok iyi beni 6.30 da hazır etti… Kına başladı çok eğlendik hep oynadım, hiç oturmadım sadece kına yakılma faslına kadar… Ben üzerimi değiştirmek için yukarıya çıktım, arkamdan herkes geldi ama ben ağlıyorum, tutamıyorum kendimi…bir baktım karşımdan annem geliyor bir sarıldım ki anlatamam annemde bana sarıldı başladık ağlamaya , neden ağlıyorsunuz ne mutlu bugüne dediler ,( hakikaten de öyle idi, ailemi bırakıp gidiyormuşum bir daha göremeyecekmişim gibi geliyordu ama şimdi hergün görüyorum allah eksik etmesin inşallah :)) susar gibi yaptım indik aşağıya, kınam yakıldı ama ben hala ağlıyorum..neyse ki kına yakılma faslı bitti, tekrar oynamalar falan başlayınca ben iyice sustum ve eski halime geri döndüm…Kına bitti herkes evlerine dağıldı, arkadaşlarım ve akrabalarımız kaldı saat 3 gibi annemin(kayınvalidemin) yanına kınamı yıkamaya gittik, hoş ve güzel şeyler yaşandı…Kına gecesi günü sabah 7 gibi yattık…

Ertesi günü;

Evimize ilk alışverişlerimizi yaptık, yerleştirdik çok hoşuma gitti, kendi evim , kendi düzenim olacaktı..O gün akşam,saat 7 gibi yine kuafördeydik, saçlarımızı boyattık, manikürlerimizi yaptırdık..kuaförüm, ertesi gününe sadece saçının yapılmasını bırakalım dedi, her şeyimizi tamamladık ve eve geldik…O gün yine çok geç yattık, hatta uyudum mu uyumadım mı bilmiyorum heyecandan…O günde ağladım anneme sarılıp :(

Düğün günü;

Erkenden kalktık, kahvaltı ettik( nasıl ettim bilmiyorum) doğru kuaföre gittik..Kuaförüm İbrahim abi saçımla çok uğraştı sağolsun, eşi Nilgün ablada makyajımla uğraştı… ablam, annem ve arkadaşlarım yanımdaydı, hoş güzel sohbetler yaptık ve ben tam 15.30 da hazırdım, bizi almaya geldiler önce fotoğrafçıya sonrada eve geldik…herkes beni görünce ağlamaya başladı bende ağladım ama fazla değil …Eşimin ailesi beni almaya geldi, apartmanın önünde davulcu da vardı, b eni çıkarmadılar iyi para kırdılar vallahi, babam kolunda arabaya kadar götürdü beni, konvoy halinde Manisa’ya yol aldık, önce eşimin Manisa’daki evlerine gittik, ben kapıdan içeri girmeden önce annem( Kayınvalidem ) bana bal yedirdi, bal gibi tatlı olalım, bal gibi tatlıgeçinelim diye…Sonra orada yemekler yendi ve düğün salonuna gittik…Heyecanımı bastıramıyordum daha çok artıyordu, salon doldu herkes geldi dediler daha çok heyecanlandım…bizi çağırdılar çıktık beş dk sonra ne heyecan kaldı ne bişey, ben yine hiç oturmadım çok eğlendik hepimiz…Düğün bitti anneme , babama, kardeşime çok sarıldım ağladım ve arkama bakmadan düğün salonundan çıktım…Bizi evimize getirdiler, 15- 20 dk sonra dışarı eğlenmeye gittik…Döndüğümüzde annemden Tavuklu pilav ve tatlı geldi, yarım saat kadar millet bizde oturdu sonra hepsi gitti, biz hala onların bıraktığı gibi mutlu, güler yüzlü ve birbirimizi çok seven ikili olarak kaldık.

…Ve inanıyoruz ki sonuna kadarda böyle kalacak :)


Bu arada hafta sonu gittiğimiz yazlıkta çok eğlendik, denizde çok güzeldi, bol bol yüzdüm ve hiç çıkmadım...Çıksam çıksam toplam yarım saattir :)Tüm kollarım omuzlarım belim arıyor, sabah zor kalktım ama çok güzeldi hepsine değer :))

İyi haftalar Olsun

Sevgileimle
İzmir'li Kuğu

29 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

cANIM BİLİYO MUSUN 2 SENE ÖNCE AYNI HEYCANLARI BU ZAMANDA BEN DE YAŞADIM.GERÇEKTEN AİLENDEN SANKİ BİRDAHA HİÇ GÖRMEYECEKMİŞSİN GİBİ AYRILIYORSUN ZANNEDİYORSUN.SONRASINDA İSE HERŞEY NORMALE DÖNÜYOR,HATTA DAHA DA GÜZELLEŞİYOR.AİLENİ GÖRMENİN YANINDA HARİKA BİR YUVADA EŞİNLE MUTLU MESUT ORATK BİR YAŞAMA GEÇİYORSUN.BİZ 2 SENE NASIL GEÇTİ ANLAMADIK.SONRASI ÇOK ÇABUK GEÇİYOR.EMİNİM SEN DE ÖLE HİSSEDECEKSİN.DAHA NİCE NİCE SENELEREEEEE.ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN.

Ozgur Gercek dedi ki...

:) hersey bitiyor, stres, telas, kosusturmaca ve sonunda ikiniz, askiniz ve tatli yorgunlugunuz kaliyor :) dedigin gibi umarim sonuna kadar boyle kalir :) yeni gelinden yeni geline sevgiler :)

Gamzeli dedi ki...

kakolusevgi,

Haklısın insan bir daha görmeyecekmiş gibi oluyor ama öyle değil..Şükür evlendiğimden beri hemen hmen hergün görüyorum ailemi, allah eksik etmesin inşallah...sanırım bizde anlamayacağıaz...2,5 hafta oldu bile :)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

"bu gece misafiriiiim.
koynunda yatır anneee" hıı.:)

ağlama kız böcük,ağlayacak ne var sevdiğine kavuştun.:)
evet heep yediğiniz bal gibi tatlı kalın inşallah.:)
ay
yeni farkettim.
düğün resimlerinde tacdan sonrakiler de resmin üstünde tarih olarak 2006/08/06 yazıyor. o kimin şahane! fot.makinesi yahu?
bi kerem yılı geçtim o gün 14 TEMMUUUUZ.

Gamzeli dedi ki...

Princess,

vallahi hepsi bitityor dediğin gibi geriye iki kişi kalıyor, rüyadayım sanki düğünümü bile doğru düzgün hatırlamıyorum cd yi izleyince aaa şunuda yapmışım, aaa buda olmuş diyorum...Allah bozmasın mutluluğumuzu inşallah :)

Yeni Gelin Gamze'den de Yeni gelin Princess'e sevgilier...Öpüyorum seni :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzelicim ne güzel anlatmışsın,bizede yaşattın ve yaşadıklarımızı hatırlattın.Hep böyle güleryüzle,mutlulukla devam etsin inşallah.
Bir süre sonra o günleri hiç yaşamamışsın gibi geliyor,ama hatırlayıncada tatlı bir gülümseme beliriyor yüzünde.
iyi haftalar ,öptüm çok

Murat Artan dedi ki...

kına gecesi ağlamak adettendir,sen istemediğin kadar ağlamışsın,kimisi gözünü sıkar iki damla çıksın diye:)

allah daha da artırsın mutluluğunuzu.sağlıkla inşallah.

pamuk dedi ki...

belliki çok güzel bi düğün olmuş çok eğlenmişsiniz mutluluklar

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kına gecesi amma çok ağlamıştım ben de.. hatta annem fenalaşmıştı üstüne üstlük. Hayır evim de annemlerin bir sokak üstü yani. Her gün görüşüyoruz falan. İşte gelin olma psikolojisi.:) Düğünde eğlendiğin, güldüğün kadar, ömrünce gül emi.. Rabbim ağzınızın tadını bozmasın.:))

uykucu dedi ki...

gamzelim tam benim hayallerimdeki gibi bir düğünün olmuş. bende hep keşke başka şehirden biriyle evlensemde 2 ayrı yerde düğünüm olsa derdim hani çifte heyecan!gerçi eşimin ailesi istanbuldaydı ama pek düğün heveslisi olmadıkları için sadece burda yaptık düğünümüzü.ve kına gecemde eşim yanımda tam kına yakılıyor ben başladım ağlamaya, zafer kulağıma eğilip sesini incelterek bende ağlıycam mı kııı deyince gülmeye başladım, etraftaki herkes benim katıla katıla ağladığımı sandı sarsıntımdan:)ama gece annemle yatıp ağlamıştım sabaha kadar.2 hafta sonrada annem bize kalmaya gelmişti:)
mutluluğun daim olsun allah hep yüzünüzü güldürsün balayınız hiç bitmesin ..

Gamzeli dedi ki...

yağmur damlası,

Ağlatacaksın beni şimdi :((

Öyle ama işte insan ister istemez ağlıyor :((
Foto makinası ablamlarında eniştem tarih ayarını düzeltmemiş herhalde ondan o tarih çıkmış, söyleyeyimde düzeltsin bari :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Amin canım...haklısın o anları hiç yaşamamış gibiyim...cd yiz izlerken "aaa" "aaa"" diye diye bir hal oldum...Bütün halimi cd ye çekti arkadaşlar a dan z ye kınadan itibaren...Çok iyi oldu saniye saniye hepsi hazır :)
Allah hepimize mutluluk, huzur versin...Öptüm canım bende seni :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

benim kendiliğinden geldi hep gözyaşlarım..:Amin Murat...

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

Gerçekten çok güzel ve mutlu geçti düğün :)

Gamzeli dedi ki...

İnce Gül,

Sende bendensin demek , ya da bende sendenim :)))Benimde evim annemlerin bir üst sokağı ve evlendiğimden beri hergün gördüm...o zaman insan tuhaf oluyor alıyor...Şimdi gülüyorum :))Amin canım, inşaallah :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Benim iki düğünüm olmadı.Kına İzmir'de düğünde Manisa'da oldu...Aslında yorucu oluyor ama o anda insan onu düşünemiyor...

Canım eşinin dediğine çok güldüm, sana da iyi gelmiştir ağlarken gülmek...Bende ağladım düğünden birgün önce anneme sarılıp, baktım kardeşimde arada sessiz sessiz ağlıyordu, canım benim yaa :((

Amin..amin..amin...İnşallah hepimizin yüzü gülsün :))

Adsız dedi ki...

ne kadar mutlu bir zaman gecirmissiniz, Bal olayina sasirdim demekki o da bir adet ama insallah oradaki insanlarin duasi ile oldugunda Rabbim kabul eder..

Selamlar

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
benim de iki düğünüm olmuştu.Adana daki düğünüm çok eğlenceli geçmişti.İstanbulda ise sadece nikah olmuştu.İki ayrı heyecan yaşamıştım bende.Yeni ev yeni heyecanlar çok güzel oluyor.Tadını çıkar :))).

SE,evgilerimle...

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim, çok güzel anlatmışsın. Düğün işte böyle bir şey bir yandan ağlayıp bir yandan neşe içinde oyunlar oynatıyor. Ne demişler '' hem ağlarım hem giderim '' o misal
Öpüyorum.

Erkin dedi ki...

Çok güzelmiş ne güzel...

derin düsünceler dedi ki...

Uzun zamandir severek okuyorum yazdiklarini. Mutlulukar diliyorum bende size... insallah herzaman mutlu olursunuz :)

Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ay Gamzecim ne guzel atlattin bitti ya :) darisi en kisa zamanda benim basima :) bu arada benim kuzen ve arkadaslarimin hic biri aglamadi kina gecelerinde :) ben belki aglayabilirim ama pekte sanmiyorum :) ben Londraya gelin gidiyorum ailemide yilda bir kere 1-2 hafta gorurum herhalde ama beni pek etkilemiyor zaten 5 yil orda bu sekilde yasadim ondan:)
cok optum omur boyu mutluluklar

Gamzeli dedi ki...

Hale,

Çok güzeldi :) evet bizlerde adettir...Amin, inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Çok güzel oluyor, heyecan heyecan üstüne katlanıyor :))

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

evet haklısın canım, hem ağlarım hem giderim :))Bende seni ve Sudeyi öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Darısı başına :)

Gamzeli dedi ki...

Derin Düşünceler,

Hoşgeldin sayfama :) Uzun süreden beri takip ettiğin için sayfamı teşekkür ederim...İnşallah...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Evet canım bitti...Keşke tekrardan olsa çok güzeldi yada Ağustosun 14 de olsaydı...
Öyle deme bu ayrılık başka bir ayrılık bence, insan bir tuhaf oluyor...

DRNEFES dedi ki...

ne güsel yaa...ben de ağlarım kesin,önce ağlarım gidiom,ailemden ayrılıom die,sonra da ah ah makyajım aktı iğrenç oldum die bidaha aglarım;)
deniz fotosu cekilmedin mi canım ya ben cok severim denizli fotoları..inş bir ömür boyu ilk günkü gibi mutlu,heyecanlı kalırsınız..