1 Ağustos 2007

"Baş Parmaklarım"

6 aydan beri çekiyorum ayak baş parmaklarımın acısını, doktora gittim tırnak batması olmuş dediler ve bana ilaç verdi...Tuhaf tuhaf bişeyler tarif etti ama dediklerini malesef yapamadım, sanırım şimdi tırnaklarım çekilecek iyice berbat oldu...Düğünde ve kınada ayağıma bastıkları zaman içime oturyordu acısı...Şimdide hafif bir şekilde köşelere çarpsam oturup nerede ise ağlıyorum acısından...

Yarında hastaneye gidicem iyice korkmaya başladım parmağıma bişey olurmu diye, dua edin arkadaşlar ufak bir operasyon ile atlatayım :((

28 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

* Öncelikle evliliğini , mutluluğunu yürekten tebrik ediyorum. Allla sonuna kadar böyle mutlu ,huzurlu bir çift olmanızı ve gönlünüze göre sağlıklı,hayırlı evlatlar görmenizi nasip etsin.
* Düğün , kına gelenekleri bizim Bursa adetleriyle çok benziyormuş. Bizdede kınadan sonra tavuk alma gibi adetler vardır. Ama kınanı kayınvalidenin evinde çıkarma olayı burada olmuyor işte onun yerine gidip tavuk alınıyor.
* Bende nikah günü evden babamın kollarında çıkarken çok fazla ağlamıştım.Ama çok şükür annemlerle aynı şehire evlendim ve sürekli görüşüyoruz.
* Tırnak batması yaşamadım ama acısı olduğunu çok duydum Allah şifalar versin,dualarım seninle umarım anlamadan kurtulursun bu acıdan.
Kendine iyi bak. Sevgiler...

Mutluveumutlu dedi ki...

Geçmiş olsun Gamzecim,umarım operasyon güzel geçer,en kısa zamanda herşey yoluna girer inşallah.
Allah beterinden korusun,en büyük rahatsızlığın bu olsun.Öpüyorum çok

sevgilikeNdim dedi ki...

çok geçmiş olsun canım, umarım önemli bişey yoktur.

Unknown dedi ki...

Gamzecim gecmis olsun cok uzuldum :( benimde olmustu ama cekilmeden gecmisti neyseki, kendine iyi bak insallah cabucak atlatirsin..

Murat Artan dedi ki...

acil şifalar dilerim.
belki tırnağın gider ama kökü sende nasıl olsa:)

ümran dedi ki...

Çok geçmiş olsun..Umarım çekilmeden başka bi şekilde halledilir..sevgiler..bu arada ömür boyu mutluluklar..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba Gamze'cigim, öncelikle gecikmis bir tebrik benden, Allah bir ömür boyu ayirmasin ve mutlu mesut etsin. Ardindan da gecmis olsun dileklerimi kabul et lütfen, hic üzülme 6 sene önce ben de bu tür bir operasyon gecirmistim, benimde basparmagimin 1/4'i alinmisti, ama hic önemli degil, tirnak yine yeniliyor kendini. Ben de bir temmuz ayinda ayni senin gibi evlendim (15.07.1997) yani biz artik 10 yillik evliyiz. Darisi sizin basiniza, bende beklerim, tekrar görüsmek üzere hoscakal, Kevser

Serra dedi ki...

inanmiorum yaa cok gecmi$ olsun in$ cekiLmek zorunda kaLmaz. Acaip tirStim, aciL $ifaLar diLiorum sana.

~Serra

loungetime dedi ki...

Gamze' ciğim çok geçmiş olsun. Eşim 1 seneye yakın bir süre çekti. kışın bir operasyon yaşadı. Yanlız çok dikkat etmen gerekiyor pansuman çok önemli. Tekrar geçmiş olsun

DRNEFES dedi ki...

çok geçmiş olsun canım yaa.
bnm de bir ara bas parmagımda abse cıkmıştı da cok korkmuştum bişe olcak die,ama geçti ilaçla..üzülme umarım ağrısız bi operasyon geçirrsin.yeni tırnağın daha güzel çıkar boylece..

Adsız dedi ki...

Merhaba önce mutluluklar dilerim.
Biz yandık herkes yansın manane diyorum ben kısaca :)

Tırnak batması bendede var. Ancak tırnak çekilmesi en son çare. Özel hastanelerde illaki çekilecek deniyor. Ama ben şansımı birde skk da denemiştim. Baş parmağıma iğneyi batırıp sadece batan kısmı kesip almışlardı o nedenle hiçte acı çekmedim sonrasında. Bence sende tırnağının çekilmesinden ziyade sadece baş parmağı uyuşturarak batan kısmı aldır derim.

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.BENİM DE HAYATIMDA İLK DEFA AYAK BAŞPARMAĞIMDA DEĞİŞİK BİR ŞİŞLİK ÇIKTI.SİNİR OLUYORUM GÖRÜNMTÜSÜNE.AMMA ALLAH BAŞKA DERT VERMESİN.BUNLAR GEÇİCİ VE ÇÖZÜMÜ OLAN ŞEYLER TABİ.BEN DE DOKTORLUKLA İLGİLİ HERŞEYDEN KORKARIM.İNŞAALLAH EN UCUZUYLA ATLATIR,HİÇ ACI ÇEKMEZSİN TATLI.GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUM.

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsu arkadaşım.kesmeyle birzda ilgisi var galiba.alışık olduğun kesme şeklini değiştir derim.
bu arada gördüğüm en güzel gelinlerden birisin.nazar değmesin inşallah.mutluluğunuz daim olsun

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım . Ne gerekiyorsa uygula şeker ya. Çok canını yakar insanın. İnşallah en kısa sürede geçer. İyi bak kendine. Öpüyorum seni.:))

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlen Gözün Annesi;

*Öncelikle sayfama hoşgeldin, ok teşekkür ederim, umarım dediklerin gibi olur...
*Bizde de öyle adet var, kıyanvalide yıkar hatta kına yakımaya gidildimi sokakta kayınvalidenin pantolunu eteği ne varsaişte yakılır ama biz yapmadık :)
*Gerçekten çok güzel ve duygulu bir andı babamın aşağıya indirmesi, şükür allah'ıma bende görüyorum hergün...
*Çok dehşet bir acısı var, dün gittim doktora iyi oldu acısına dayanamıyordum..Sende kendine iyi bak her zaman beklerim...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Teşekkür ederim canım, operasyon geçirmedim şükür, ilaç ile yırttım...bende seni çok çok öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Canan,

Allah'a şükür yok ilaç tedavisi ile bir çıpıda kurtulacağım inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Buket,

sağol canım, benimde çekilmeden geçecek...iyi oldu çekilmediği...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Teşekkür ederim Murat...Haklısın :)

Gamzeli dedi ki...

Limon,

Hoşgeldiniz sayfama :)
Teşekkür ederim :) her zaman beklerim...

Gamzeli dedi ki...

kevser,

Merhaba hoşgeldin :)
Teşekkür ederim, amin canım..Kabul ettim :) Operasyon geçirmeden geçecek inşallah...İlaç tedavisi ile...
demek sende ben ve bir kaç arkadaşım gibi Temmuz evlisin ne güzel...Ohh ohh maşallah baya olmuş sizin...Allah 20 lik, 50 lik yıllarınıda göstersin huzur ve mutluluk içinde...görüşmek üzere her zaman beklerim, bende gelirim :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Sağol canım ... Vallahi allah kimsenin başına vermesin...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Teşekkür ederim canım, benimde 6-7 ay oldu ama şükür operasyona gerek kalmadı, ilaç tedavisi ile kendiliğinden çıkacak...Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz,

teşekkürler canım, benimde ilaçla geçecek...Sana da çok geçmiş olsun...belkide :))

Gamzeli dedi ki...

benim blog,

Hoşgeldiniz sayfama :)
Yansın tabi yaaa ama mutlulukla , huzurla yansın :)
Ben SSk' ya gittimve çekmedi, ilaç tedavisi ile kendiliğinden çıkacakmış zaten çekilmeye dayanamam..

Gamzeli dedi ki...

Kakaolu Sevgi,

Teşekkür ederim canım :) Aman dikkat et yeni ise hemen doktora git, tırnağın çıkmadan geçsin...Hiç bekletme bence...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

İsimsiz,

Hoşgeldiniz...Teşekkür ederim, evet düz kesilecekmiş, ben yuvarlak kesiyordum...teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Evet canım, öyle yapacağım...Teşekkür ederim inşallah geçer, bakalım artık...Sende iyi bak kendine...Çok öptüm :)