7 Ağustos 2007

"ABLAM, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN"

Canım Ablam,

Benden hiçbişeyi esirgemeyen, benimle birlikte gülen benimle birlikte ağlayan, dertlerime ortak sırlarıma sır olan ablam...

Hatırlar mısın? Seninle birlikte giderdik her yere, sen gitmezsen bende gitmezdim, mutlaka seni yanımda götürürdüm...Okula giderdik beraberce, her tenefüs zilinde yanındaydım, hep seninle birlikte olmak isterdim, yanımda sen olmadığın zaman bir boşlukta hissederdim kendimi...Sende öyleydin, sen bensiz bende sensiz yapamazdım, birşey yerken bile beraber yeme kararı alırdık, yoksa yemezdik...Herkes bize ikizmisiniz diye sorarlardı ama değildik aramızda sadece 1,5 yaş vardı ...

Okul bitti, iş hayatına atıldık...Yine seninle birlikte hep beraberdik, öğle yemekleri olsun, iş çıkışları olsun...Ama işte o an gelmişti ayrılma anımız gelmişti, sen evlenmiştin, çok sevinmiştim ama bir o kadarda üzülmüştüm sen gidiyordun artık, benim dert ortağım, sır arkadaşım gidiyordu belkide eskisi gibi olmayacaktı...Çok ağlamıştım düğün günü ama boşuna ağlamışım, çünkü biz yine seninle birlikteyiz, bazı günler görüşemesek bile telefonla yetiyoruz birbirimize...

Şimdi ise ikimizinde bir yuvası var annemiz babamız gururlu iki kız evladınıda telinle duvağıyla evlendirdiği için...Allah herkese nasip etsin böyle güzel, şerefli, onur verici mutluluğu...

Sevgili eşin eniştem ve şuan dünyaya gelmek için hazırlanan,annesini
babasını ve tüm ailesini görmek için sabırsızlanan bebişin ile birlikte mutluluklar diliyorum...Her zaman gül, her zaman mutlu ol dünyanın en güzel annesi, ablası ve evladı...

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM ABLAM...
GELECEGINI OLUSTURACAK HER YENI GUNUN BIR ONCEKI GUNDEN DAHA GUZEL, ISTEKLERINE UYGUN VE SENI MUTLU EDECEK SEKILDE OLMASINI DILERIM. NICE SENELER...

İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN...

ÖPTÜM SENİ...

Kardeşin
İzmir'li Kuğu

32 yorum:

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

güzel kızımın,güzel ablasının doğum günü kutlu olsuun..:)
mevlüdü hayırlı olsuuun::)
amaniiin,parmacığı için de çoook geçmişler olsuuun..:(

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM BENİM,NE KADAR DUYGULANDIM.İNSANIN KIZ KARDEŞİ OLMASI BAŞKA YAAA.BENİM 2 ABİM VAR AMA ARAMIZDA ÇOK YAŞ FARKI VAR ZATEN.KIZ KARDEŞLER ÇOK BAŞKA.BEN DE KÜÇÜKKEN HEP ABLAM OLSUN İSTERDİM.KIZKARDEŞTEN ZİYADE,ABLA ÇOK BAŞKA BİRŞEY OLAMLI.NE ŞANSLISIN.ALLAH SİZİ HİÇ AYIRMASIN.BENİM DE ABİMİN KIZLARI VAR.ONLARLA ARAMDA DA BİRİYLE 6,BİRİYLE 10 YAŞ VAR AMA BERABER EVLENMEDEN ÖNCE HER GECEMİZ BİRLİKTE GEÇİYORDU.ÖLE ZEVKLİ GÜNLERMİŞ Kİ,İLK EVLENDİĞİM ZAMANLAR TV İZLERKEN BİLE EŞİMİ GARİPSEDİM.ÇÜNKÜ ERKELER ÇOK FARKLI.BİZ TV İZLERKEN BİLE KIZLARLA KONUŞMADAN DURAMAZDIK Kİ.EŞİM DE TAKILIR TV YE KONUŞMAZ :) KIZLARLA GECE 12 DE BİLE CANIMIZ PASTA İSTERDİ;GİRER MUTFAĞA O SAATTEN SONRA YAPAR;YERDİK.EVDEN ANNEMLERE SÖLEMEDEN KAÇARDIK.KAÇTIĞIMIZ YER DE SÜPERMARKET :)AMA BİZE SÖLEMEYİNCE DAHA MACERA ZANNEDİYODUK İŞTE :)
ABLANIN NİCE NİCE YAŞLARINA,BEBİŞİYLE BİRLİKTE İNŞAALLAH.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım, sevgili ablacığının doğum günü kutlu olsun. Allah sizi birbirinizden hiç ayırmasın inşallah. Çok güzel böyle abla kardeş birbirinize kenetlenmeniz.:))

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım duydularını öyle güzel kelimelere dökmüşsün ki,çok duydulandım yazını okurken.
Ablanında doğum gününü kutluyorum.Eşiyle,çocuklarıyla,sizlerle,sağlıkla,mutlulukla nice yaşları olsun inşallah.
Allah sizi ve tüm ailenizi birbirinizden ayırmasın,hep böyle mutluluk içinde nice yıllar geçirin.

Adsız dedi ki...

Canım Ablacığının doğum gününü kutlarım, nice senelere hep beraber girin. Her şey gönlünce olsun.

Diğer yazılarını da okudum, bakmadım neler kaçırmışım. sana da geçmiş olsun, gelin mevlidini ilk kez duydum .Kocaman öperim seni fıstığım

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Teşekkür ederim ablam...Parmağımda düzelecek inşallah...

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

bende yazarken ok duygulandım ama içimden gelenleri yazdım canım ablama...İnsanın kendi ablası gibi olmuyor , ben ablamı herkesden çok ayrı tutarım...

Şimdi sen evlendin istediğin zaman çıkıp gidemezsin...Haklısın erkekler tv izlerken çıt çıkarmıyor, konuşmuyor bile bişey sorsan bile sonra sorsan ne olur diyorlar...Ama kız kıza öyle değil çeneden programları hep yarıda keserdik...Şimdi hatırlattın bana ablamın evlenmeden önceki halimizi...

Amin canım...Darısı senin başına en kısa zamanda(bebiş için)

Gamzeli dedi ki...

Fikrim,

Teşekkür ederim :) Amin...Gerçekten çok güzel canım :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Bende çok duygulandım, nerede ise ağlayacaktım...teşekkür ederim canım, amin...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Teşekkür ederim canımcım...Uğramadan epeydir ya ondan...Teşekkürler bende seni kocaman öptüm şekerim...

sevgilikeNdim dedi ki...

canım yaa ne güzel yamışsın. Benim bi kız kardeşim yok :( Ablanın doğumgünü kutlu olsun, nice mutlu yıllara, beraberce inşallah.

Adsız dedi ki...

Gamzeli çok şanslısın ben daima bir kızkardeşin özlemini duyuyorum.Ablana nice yıllar.

Gamzeli dedi ki...

Canan,

Gerçekten bir kız kardeşim olduğu için hatta ablam olduğu için çok mutluyum...teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Azimli,

Hoşgeldiniz sayfama...Gerçekten insana bir dert ortağı birde aramızda az yaş farkı olduğu için daha da şanslıyız...
Teşekkür ederim...

derin düsünceler dedi ki...

Okurken gercekten cok duygulandim. Ablanin dogum gününü kutluyorum ve nice saglikli ve mutlu yillar diliyorum :) Benim ablam olmadigi icin nasil bir duygu bilmiyorum onun yerine abim var onada haksizlik etmeyeyim simdi :) O olmasa ne yapardim bilmem...

Sevgilerimle...

renkler dedi ki...

Canım, ablacığının doğum günü kutlu olsun. Allah mutluluğunu daim etsin, sizi de birbirinizden kopartmasın. Ben de ne isterdim bir ablam, bir kızkardeşim olsun. Hele senin gibi bir kardeşim olsun çok isterdim. Artım manevi kardeşim olarak görüyorum zaten:-)

Gulos dedi ki...

Abla gibisi varmıdır yaa.Zamanı gelir herkesten sakladığın şeyleri paylaşırsın onunla.Canım ablanın doğumgünü kutlu olsun.Mevlitinin de güzel geçmesine sevindim.
O yorgunluklar tatlı yorgunluklar.

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ablanın doğum gününü bizim için de kutladın mı??
beni de evlendiği ilk söylediğimde aileden ilk arayan ablam olmuştu::))
bizim yaş farkımız fazla ben hep dışarda okuduğum için pek birlikte olamadık ama hep özel bir bağ vardır aramızda her kardeşlikte olduğu gibi..

Kayhanoviç dedi ki...

Nice mutlu yıllara...
beraber geçirmeniz dileğiyle:)

ZRPNDT dedi ki...

Ne kadar şanlısın bir ablaya sahip olmakla keşke benim de olsaydı :( Nice mutlu senelere hep birlikte...

Gamzeli dedi ki...

Derin Düşünceler,

Teşekkür ederim :) Tabikide abinede haksızlık etme, benimde abim yok :))

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Teşekkür ederim...Amin canım...Çok sevindim böyle düşünmene...Öpüyorum ablacım :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Bence yok vallahi...herşeyimi bilir dertleşiriz...Sağol canım, güzel geçti...hepsi bitti o yorgunlukların...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Ablam gördü zaten :) nedense herşeye ortaktır ablalar...Anne gibilerdir...Ablanın araması sana yetmiştir bile...Mutlu olmuşsundur....

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Teşekkür ederiz :)

Gamzeli dedi ki...

Shekure,

Hoşgeldin sayfama...Gerçekten güzel bir duygu...Teşekkür ederiz...

sevilay dedi ki...

yahu ben sana mesaj birkmistim ama cikmamis herhalde. Neyse ablanin dogum günü kutlu olsun. Benim de 07.08. de dogum günüm vardi. selamlar

Yaren dedi ki...

Merhabalar
yazini okudum cok duygulandim, göz yaslarima engel olamadim.Ne kadar güzel kardesliginiz varmis.Keske benimde kardeslerimle o kadar güclü baglarim olsa.Ben cok fazlasiyla düskünümdür kardeslerime, aileme.Ama malesef ne ablamda nede erkek kardesimde o yakinlik yok.Zor zamanlarimizda yanimizda oluyoruz ama diyer günler benim cabamla oluyor malesef.Benim ablam arkadaslarini genelde bana tercih eder :(
Benimde cok süper arkadslarim var ama benim icin kardeslerim herzaman önce gelir.Allah sizi hic ayirmasin,ömür boyu mutlu etsin.

Mihriye Sultan dedi ki...

Gamzecim yazını okurken çok duygulandım insanın ablasının olmasını ne demek oldugunu bilmiyorum ,fakat bir abi, geride üç kardeşim var onlar hayatta bulamayacagımız en degerli harikalar diye düşünüyorum....
ABLACIĞININ doğum gününü kutlarım, RABBİM beraber nice seneler nasip etsin sizlere ve cümlemize......AMİN..

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Aaa ne güzel canım, seninde doğum günün kutlu olsun..:Aynı gün doğmuşsunuz ablamla :)

Gamzeli dedi ki...

Yaren,

Hoşgeldiniz sayfama,
Bende yazarken ağlamıştım ve ablamda okurken ağlamış...Umarım ki en kısa zamanda sizlerinde aranızda kalın bir bağ oluşsun ve hiç kopmasın...Arkadaşda çok öenmli ama insanın kardeşi gibi olmuyor...AMin canım...

Umarım en kısa zamanda aynı duyguları paylaşırız seninle...

Gamzeli dedi ki...

Mihriye Sultan,

Gerçekten çok güzel bir duygu...tek kelime ile mükemmel...Benimde bir ablam bir tanede erkek kardeşim var, onlardan hayatta vazgeçmem...Teşekkür ederim...Amin...