30 Ağustos 2007

"30 Ağustos Zafer Bayramınız Kutlu Olsun"


Dün akşam misafirlerim vardı...Uzaktan yengem geldi (dayımın eşi) İzmir'in içinde oturuyor ama yinede bize uzak...Salı günü ablama geldiler yemeğe, dönüşte dün için bana da gelmelerini söyledim ama çalışıyorum diye gelmek istemediler, yinede ben kandırabildim, yemekleri biz yaparız dediler, bende anneme anahtarımı verdim onlar dün gündüz sağolsun bir sürü yemek yapmışlar, akşam gidince hazır hazır yedik ne iyi oluyormuş hazır yemek olunca :)Ellerine sağlık hepsinin :)

Ben genelde yemeklerimi birgün öncesi akşam yapıyorum, çok iyi oluyor...Ertesi günü hemen eve geldiğimde yanına ne yapılacaksa yapıyorum ve erkenden yemeğimizi yiyebiliyoruz, çok da rahat oluyor..

Dün saat 1.30 da yattım, orayı topla,burayı topla, şunu yap bunu yap derken zaman çabuk geçmiş...Bugün 30 Ağustos ve ben iş yerindeyim, eşim evde :( Her yer bomboş, caddeler bile işe 10 dk da geldim...Artık akşamı bekleyeceğiz...Şuan Uçaklar geçiyor ve ben bunu izlemesini çok isterdim kutlama yerinde :(

Hepinizin 30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlu Olsun...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

24 yorum:

loungetime dedi ki...

Bende iş yerindeyim ve malesef akşamı beklemek zorundayım. 30 Ağusatos Zafer bayramımız kutlu olsun. Bu arada keşke bana gelen yemekli misafirler de böyle gelse. Ne güzel olmuştur. hazır yemeğe gitmek. Ama tabi sen çalışıyorsun davet etmiş olman bile büyük incelik. O yeter.

Mutluveumutlu dedi ki...

Kader arkadaşım benim.Eşler evde biz işte,off off :))
Zaten bugün burada genelde kader arkadaşlarımızın yorumları olur herhalde :)
Eve gidince hazır yemek bulmak gerçekten çok hoş oluyor,birde gelen misaifirler yapınca daha da hoştur herhalde :)
Seninde Zafer Bayramın kutlu olsun.
Öpüyorum seni

Dilek35 dedi ki...

gamzelim senin bloğunu takip ediyorum uzun zamandır bende izmirliyim eşimde manisalı her iki taraftanda hemşeriyiz bloğuma beklerim şifreli meal adresini buraya yaz sana davetiye göndereyim

dilek35@blogspot.com

Gulos dedi ki...

Gamzecim nasılsın?
Şuan aliağadayız.İzmire gelmeyi düşünüyoruz ama kesin değil.Sen bana telefon numaranı yorum olarak gönder ben alırım gelecek gibi olursak telefonlaşırız.Görüşmeyi gerçekten çok isterim.Öpüyorum seni görüşürüz byy .

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Aynı bende o zaman üç kader arkadaşız biz mutlu da dahil :)))
Gerçekten çok iyi oluyor hazır yemeğe gitmek...Şuana kadar gelin yemeğine aldığım çok oldui, hep kendim yaptım tam tekmil ki bu gelenler hep hafta içi geldi...Hafta sonları evde bulunmadığımız için...Sanırım bana annemden kalanlar bunlar :)

Bu arada ben senin sayfana yorum yazamadım okuduklarıma şaşırıdm ve çok sinir oldum, bence yorumlarını etkinleştir yap ayarlardan...O zaman sen onay verirsen çıkar yorumlar onay vermezsen çıkmaz...Seni çok öpüyorum sıkma sen canını biz senden çok memnunuz unutma bunu ...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Yaaa ne kötü değil mi? eşler evde biz çalışıyoruz eee ekmek parası dermişimmm :)))
Gerçekten çok hoş evde hazır yemeğin üzerine gitmesi, sende bunu biliyorsundur..

Sapol canım arkadaşım öptüm seni ...

Gamzeli dedi ki...

Dilek,

Hoşgeldin....

Çok sevindim vallahi okuduğuna ...mailim gamze_sel@hotmail.com ...bekliyorum hemen bakacağım sayfana...İkimizinde aynıymış ,ne güzel dediğin gibi iki taraftanda hemşehriyiz...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Çok teşekkür ederim Hacer'cim...iyiyim canım sen nasılsın? Çok isterim bende görüşmek seninle hemen sana telimi bırkıyorum yorumunu öptüm canım seni ve güloş'u..

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM EVDE HAZIR YEMEK OLUNCA SÜPER OLUYOR CİDDEN YA,BİZ DE ANNEMLERE YA DA KAYINVALİDEMLERE GİTTİK Mİ,BİR DE YANIMIZA KOYUYORLAR.ERTESİ AKŞAMA DA YEMEK OLUYOR.OH,NE RAHAT :))
BEN DE İŞTEYİM,HEM DE İLK GÜNÜM :(
OLSUN,ÖYLE BÖYLE GEÇİYOR İŞTE.HEMENCECİK VAKİT GEÇSİN DE EŞLERİMİZE KAVUŞALIM AKŞAMA İNŞAALLAH :))

Unknown dedi ki...

Can�m gamzeli izmirin ku�usu sende bana ho�geldin..yoktum biliyorsun san�r�m �imdi bundan sonra seni de okumaya ba�lar�m ama zaman alabilir �nk� yerle�me tela��nday�m �p�yorum....

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

haklısın canım vallahi ne iyi oluyor annemde bazen yapıyor öyle ne iyi geliyor...ozaman dört kişi olduk, bide senin ilk günün ama geçti, bizde mutlucuğumla konuşa konuşa bu saati yaptık, öpüyorum tatlışkom :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Hoşgeldin sende :)

beklerim her zaman, sana allah kolaylıklar versin...Öptüm her zaman görüşmek dileği ile..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canımmm, bu gün de çalışıyorum. Hem de çok yoğun.:(( Bayramımız kutlu olsun. Şu senin misafirleri gitmeden bir gün bana da alsaydım yemeğe. Hazır sofraya gitmek gibisi yoktur. Arada annem de yapar bana böyle sürpriz.:)) Öpüyorum canım.:))

Age35 dedi ki...

Gamzecim bende bu yıl akşamdan yapacağım yemekleri,gelince yorgun argın ne kadar zor oluyor yemek yapmak.Yıllardır hep akşamdan yapıyım derim bir türlü yorgunluktan beceremem.Bu yıl deniyeceğim ama=)

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim, benimde sinirlerim dünden beri oldukça gerildi. Kendini bilmez birileri bloğuma girip istediğini yazıyor ve sen yorumu silmekten başka bir şey yapamıyorsun. Ortam durulana kadar bekleyeceğim, olmazsa bloğu şifreleyip sadece izinli bloglara açık tutacağım.

DRNEFES dedi ki...

ah su anneler yok mu haklar� odenemz walla bitaneler onlar...
ee eni�te bey evdeymi��..o yasaym� o g�n yemekleri;)
senin de zafer bayram�n kutlu olsun can�m..

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

O zaman yalnız değilmişiz çalışan varmış...Aaaa ne demek hemen misafirlerimi bu akşamda sana yolluyorum :))) Çok iyi oluyor gerçekten ben bunu evlenince öğrendim :))Bende seni çokk öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Age 35,

İyi oluyor gerçekten birgün önceden yapılan yemek ama dediğin gibi yorgun oldumu insanın canı hiçbişey yapmak istemiyor...Bende hep öyle devam etmeye çalışacağım...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Haklısın canım...Ben bile sinirlendim, halinden anlıyorum çünkü ilk blogumu açtığımda benimde başıma aynı şeyler geldi...Sen bencede öyle yap...Öpüyorum canım seni ve Sude'yi...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz Abla,

Hiç ödenmez bencede...Ayyy annemi özledim ben :)
Yaptı dermişimmmm bütün yemekleriii :))

Teşekkür ederim canım seninde bayramın kutlu olsun...

aquamarine dedi ki...

valla hazır yemek her zaman için iyidir:) dediğin gibi yemekleri bi gün önceden yapmak en iyisi yoksa insanın eli ayağına dolaşır..

Adsız dedi ki...

Canım ohh ne güzel en makbulu hazır yemekler :)

öperim kocaman tatlım

Unknown dedi ki...

Ne guzel dolu dolu yasiyorsunuz canim, bende evimi kurmayi esimle yasamayi cok istiyorum, ekimde gidebilirim insallah Ingiltereye, evlenicem ama hala burda kalmak zorundayim :( cok optummm
Nikah is saatine denk geldi herkes sikayetci, aslinda son nikah, cumartesi icin yer bulamadik mecburen yani ...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

yine yapıyor canım beniim.:(((