3 Ağustos 2007

"Gittim Doktora"

Dün gittim doktora, çok korktum tırnağımı çekecekler diye ama çekmediler allahtan...Sadece ilaç verdi cila gibi...Ayağımı sıcak suda yumuşatıp o cilayı süreceğim, (kokusu aynı cila gibi zaten) kendiliğinden düşecekmiş tırnak...Zaten sağ baş parmağımın tırnağı yol aldı gidiyordu, çıkacak durumda...

Dünden beri kullanıyorum ilacımı, sızlama var tırnaklarımda. Aman çıksında düzelsin kurtulayım...Bundan sonra tırnağımı kendim kesmeyeceğim, pediküre gideceğim, doktorumda öyle söyledi, bu acı çekilmez hakikaten...

Pazar Günü gelin mevlüdü olacak evimde, gelinliğimi tekrar giyeceğim..Evim kalabalık olacak ne güzel...Allah eksik etmesin hiçbir zaman, yalnız bırakmasın...Şimdilik benden bu kadar, kendinize iyi bakın, güzel bir hafta sonu geçirin..

İyi hafta sonları

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

21 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım.. aman dikkat et benim de küçük parmağımda nasıl vardı düğünden önce bantlarından aldım daha ilk bantta düştü kabuğu da rahattım düğün buyunca yoksa sert deri canımı acıttırıyordu..
ne güzel gelinliği bir daha giycen demek..
biz geçen hfta annemlere gittik selmanla cumartsi gecesi düğün vardı akrabamızın ona katıldık.. pazar da evde ufak tefek işlere yardım etti eşim abimle babama..
sonra o kendi köyün gitti ben kaldım o gece mevlit okudu,okuttı annemde belki dediğin gibi benim için niyetlenmiştir..
allah kabul etsin..

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzecim sevindim operayon yapmadıklarına,bununla geçmiş olsun.Dikkat et kendine şekerim,yeni gelinsin sen,nazarda değer valla.
Mevlüttede herşey gönlünce olur umarım,ne güzel kalabalık kalabalık misafirlerin olacak.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım umarım kısa sürede düşer de sen de kurtulursun. Mevlidiniz hayırlı olsun. Şimdiden Allah kabul etsin. İyi haftasonları canım. Öpüyorum seni.:))

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM ALLAH KABUL ETSİN.BENİM DE GELİN MEVLÜDÜM OLMUŞTU.İNSANIN KENDİ EVİNDE MEVLÜDÜ OLAMASI NE HOŞ.BAK O GÜN ALLAHTAN NE DİLERSEN DİLE OLURMUŞ.BEN DİLEMİŞTİM.ALLAH YUVANIZI DAİM ETSİN İNŞAALLAH.

sevgilikeNdim dedi ki...

Gamzecim çok geçmiş olsun, neyse kurtul biran önce. Ne güzel adetleriniz var, gelin mevlüdü Ankara' da hiç duymadım ben. Belki mevlüd yapılıyodur ama gelinlik giyen hiç duymadım. Ohh ne güzel bi daha bi daha gelinlik giyersin :))

pamuk dedi ki...

ay canım çok geçmiş olsun ihmal etme sakın dikkat et

Gamzeli dedi ki...

Nagiş,

Teşekkür ederim canım...Ayy sana da geçmiş olsun, feci bir acısı oluyor...
Çok sevindim ve mutlu oldum artık ailenle birliktesin ne güzel yaaa...Allah gösterdi sana o günleri..Allah bozmasın bir daha...Olabilir canım, senin için niyetlenmiştir...
Amin...Seninkinide allah kabul etsin...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol canım yaaa...Başıma mutlaka böyle şeyler geliyor...Geçen yılda nişandan sonra gözümde arpacık çıktı, gözüm şişti hastaneye gittim yine, gözümün içinden iğne yaptılar ancak öyle geçti...bu yılda bu kurtulamayacağım galiba, allah daha beterinden korusun tatlım hepimiz...Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

İnşallah canım yaaa, sızlaması kötü :((AMin..

Sana da iyi hafta sonları çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolu Sevgi,

Amin canım, güzel oluyor ablamın olmuştu,Tamam dileyeceğim bak onu bilmiyorudm işte...Amin, hepimizi daim etsin inşallah :) Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Canan,

Sağol canım...kurtulmak çok istiyorum..

Bizim burda hep olur...manisa da dama için bile mevlüt okutuyorlar...Kınadan birgün sonra eşim için manisada yapıldı...O mevlüdü de ben duymamıştım hiç, bir daha güyeceğim gelinliğimi yakışacakmı bakalım...:)

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

Sağol canımcım umarım çabuk geçer :)

CRESCENT dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Gelinliğini bir daha giyeceksin demek,ne güzel! :)

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Teşekkür ederim canım ...evet bizde mevlüt yapıldığı zaman gelinlik giyilir :)

Adsız dedi ki...

ayy kiyamam ikigundur girmedim saynafa bak neler olmus cok gecmis olsun umarim bir an once gecer..

Serra dedi ki...

cok gecmi$ oLsun, cekiLmicek oLmasina sevindim. yokSa ben biLe pc ba$inda kendimi kaSmi$tim haberi ogrenince..
bu arada geLin mevLudu de nedir? cok mu cahiL kaLdim ne.. :) Anneme sormam Lazim cunKu bizde oLe bi$i yapiLmaz. En azindan ben duymadim. :D

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Asya Yusof,

Teşekkür ederim canım, umarım geçecek, şuan için iyi gibi :)

İyi hafta sonları öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Canım sen kasma kendini iyiyim ben :)

Bizde evlenen kızlara gelin mevlüdü okunur...Evelendikten 2-3 hafta sonra fazla arası uzun bırakılmaz...Bebek mevlüdü de okunur bizde, bebek doğduktan 1 ay sonra 2-3 ay sonra...Sor belki annen bilir...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

geçmiş olsun gamze Allah acil şifalar versin.sanada güzel bir hafta sonu diliyorum. mevlüdü de Allah kabul etsin. mevlüd şekeri gönder bize :) mesir macunu toplayamadın diye ısrar etmedik şimdi de çocuklara dağıttık demezsin inş. :)

DRNEFES dedi ki...

gamzecim..sevindim tırnagını çekmemişler ama bak kendi kendine düşmesi daha ii olumş dimi..ya bnm de bas parmagımın tırnagı kalınlaşmaya başladıı.tamam doktorlar dio yuvarlak deil düz kes die ama düz kesince de tırnak etime batıoo..bi de sormadım buzamana kadar doktorlara manikür pedikür yararlı mı..annem pek istemio hastalık bulaşır die..
ben de kendime alet aldım bi kere gttm ama ozaman da tırnagımı kanattı kuafor..
ben yazın izmirde cok ucuz bi yer kesfettim manikur+pedikur 15 ytl demişti ve sterilize eden aletini de gordumm..hoşuma gitti ama gelişime az zaman kaldıgı için fırsat bulup da yaptıramadımm..istersen kaybetmediysem telini bulup sana iletebilirimm..
bir de hızlı manikür die bir krem çıkmışş..44 ytl netten bakabilirsin..onu allmayı düşünüyourm..tekrar cok gecmiş olsunn sana güzelim;)
bu arada gelin mevlüdünde gelinlik mi giyiliomuşşşş..ne güzel..ben de üzülüodumm 1 kere giyebilicem die heheh;))

Adsız dedi ki...

Cok gecmis olsun , bu sekilde atlatmana sevindim. Iyi hafta sonlari dilerim.