9 Ağustos 2007

"Dün Akşam"

Dün akşam eşim mesaiye kalmadı, eve erken geldi.(Gerçi P.tesi, salı da kalmamıştı), hatta bugünde eve erken gelecek...Çok seviniyorum böyle olunca...

Neyse eşim eve erken gelince dışarıya yemeğe çıktık...Bizim meşhur yerimiz Tonton Amca'da bulduk kendimizi...Adı gibi amcamızda Tonton,beyaz palabıyıklı , saçları ise bembeyaz kar gibi, gözleride deniz mavisi...Birgün fotosunu çekersem sizinle paylaşırım çok sevimli...Hep kapıda bekler ve gelenleri karşılar...Tonton amca bu dini kanallarda , dedeler çıkar ya hep insanların rüyasında aynı ona benziyor...

Ben ve eşim karışık ızgara yedik, ekmek yiyemedim,ancak önümdeki ızgaraları yiyebildim....Ekmek de yeseydim çatlardım heralde...Üzerine türk kahvesi içtik, ayy çok hoş oldu vallahi...Daha oturmak isterdim ama çok üşüdüm neden bilmiyorum...

Eve geldik ben film izledim, eşim bilgisayarda oyun oynadı biraz...Sonra yattık ama yatmadan önce başıma bir ağrı girmişti hala daha ağrıyor, şimdi bir ilaç içeyim belki geçer...

Hoşçakalın

Herkesin Miraç Kandilini Kutlar Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

34 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım çok iyi olmuş sizin için.Aynı şeyleri yapmaktan öyle çok sıkılıyoruz ki,eşle başbaşa çıkılan bir yemek yada iki dostla edilen muhabbet psikolojik terapi geliyor bazen insana :)
Başında umarım çok artmadan geçer.Dikkat et kendine.Öptüm

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Üşüme ve baş ağrısı.. hımm yaz gribi oluyorsun galiba. Hemencecik C vitaminli bir şeyler ye iç. Aman kendine dikkat et. Yeni evli insanların daha çabuk hasta oldukları söylenir.
Böyle nice güzel akşamlarınız olsun canım.:))

kakaolusevgi dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN TATLIM,İNŞALLAH ŞİMDİYE KADAR İLACINI İÇMİŞSİNDİR DE,GEÇMİŞTİR BİRAZ.ÜŞÜTMÜŞSÜN HERALDE.
EŞLE BAŞBAŞA ÇIKILAN YEMEK BAHANE,MUHABBET ŞAHANE OLUYOR.EVDE DE YEMİYOR MUSUN?YİYİYORSUN AMA İLLE DIŞARIDA FARKLI BİR MUHABBET OLUYOR,Dİ Mİ?SANKİ EVDE GÖREV,DIŞARIDA ÖZEL GİBİ OLUYOR.
YEMEK SONRASI KAHVEYE DE BAYILIRIM :) HIMMM,AFİYET OLSUN.
ERKEKLER BİLGİSAYARDA OYNAMADAN DURMAIYOR.KEMO'NUN DA DÖNEM DÖNEM GELİRLER ÖLE.HİÇ AYRILMAZ BAŞINDA.BİR DÖNEM OLUR TAMAMEN UNUTUR.
EVLİLİK NE HOŞ BİŞEY DİMİ?EVE DÖNÜNCEDE,AYRILMIYORSUN EŞİNDEN :)

Adsız dedi ki...

Merhaba ne garip dün akşam 21:00-21:30 arası tamda önünden geçtim tonton amcanın :)) Annem orada oturur. Çocukluğum Mustafa Urcan İlkokulunun sokağında geçti. Kendi evimde yeşilyurt mit lojmanlarının ordadır. Siz nerede oturuyorsunuz bakiim efendim ?
Bir gün denk getirelim orada buluşalım ki bizim gibi iki çocuklu karı-kocanın halinden ders hatta ibret alın :))))

www.benimblog.com/calisananneolmak

Erkin dedi ki...

Allah nazarlardan korusun...

sevgilikeNdim dedi ki...

Baş ağrısı sıcaktan da oluyor. Ben yazın da vitamin alıyorumi dikkat et canım. Çok geçmiş olsun.

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Ablanın doğum gününü kutluyorum ,nice yaşlar diliyorum ..
Bu arada nete kısıtlı girebiliyorum biliyorsun .Sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Haklısın canım, bir değişiklik oldu iyi geldi :) Başım ağrı kesici içtikten sonra geçti şükür :) Sende kendine dikkat et. Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Ağrı kesiciyi içtikten sonra şükür düzeldim...Ayy ben zaten meyilliyim hasta olmaya...

İnşallah canım...

Gamzeli dedi ki...

kakoluSevgi,

Sağol canım, evet ilacımı içtikten sonra hemencecik geçti şükür...Haklısın sanki evde mecburiyet dışarıda özel gibi geliyor, neden acaba?her akşam birazda olsa oynar bilgisayarda....eskiden yemeğe giderdik sonra malesef ayrılmak zorunda kalırdık ama şimdi hem yemeğimizi yiyiyoruz hemde evimize beraber gidiyoruz...Öpüyorum canım seni :)

Gamzeli dedi ki...

isimsiz,

Aaaa tanışmış olsa idik görürdük birbirimizi...Şansa bak bende mit evlerine çok yakınım, hata annem dahada yakın...Ne tesadüf ayol şaşırıdm şimdi...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Amin :)

Gamzeli dedi ki...

Canan,

Bugün iyiyim, dünde ilacı içtikten sonra geçti...Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Sağolasın canım....Biliyorum ama yinede merak ediyorum işte..İyi bakkendine...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

çok geçmişler olsun canım benim.seninde mübarek olsun.:)

loungetime dedi ki...

2 gündür bende de acayip bir baş ağrısı var kaçtane ilaç içtim banamısın demiyor. (Sinüzitlerden dolayı) Sana geçmiş olsun.
Bu ton ton baba üçyol da mıydı?

Adsız dedi ki...

ooh ne güzelll ... biz daha istanbula geldiğimizden beri dışarda yemeğe çıkmadık ama bu akşam çıkacağızdır sanırım çünkü sabah beyzıta gideriz akşama diye konuştuk???
aman dikkat et kendine...
gamzeli sen çalışıyor musun ? evde misin şimdi benim gibi :))

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim hayırlı kandiller sevgilerimle
Teşekkürler merak edilmek çokk güzel

Adsız dedi ki...

Canımcım ben pazar yerinin orada çetin halı mobilya var onun üstünde oturuyorum. Evim pazar tarafına bakıyor. Altımda birde soft kuaför salonu var. Bak sen şu işe :)) Hatta blogumda balkonumdan görünen bir resim var. Oradanda bakabilirsin :)) Hay allah bende şaşırdım şimdi :)) Cumartesileri öğlene kadar kursum var. Öğleden sonralarıda çalışmıyorum. Beklerim pazar alışverişi öncesi yada sonrası kahveye :)) Hay allah yaabak sen :)))))

www.benimblog.com/calisananneolmak

Gulos dedi ki...

Gamze merhaba,
Sana bir yorum yazdım ama gitmedi galiba.Neyse birdaha yazayım ; Kandilin kutlu olsun canım.
Sevgilerimle.

CRESCENT dedi ki...

Izgaraları götürmüşsün :)
Seninde kandilin mübarek olsun :)

Kübra dedi ki...

Mirac Kandilin kutlu olsun..
Allah'a emanet ol..

Unknown dedi ki...

Merhaba Gamzecim, evlilik cok iyi gidiyor yazilarindanda belli, hep mutlu olun insallah, benimde gelinlik provalarim basladi :) bir yandanda alisveris olaylari, yogunlastik iyice yani :) guzelim sacina taktigin tokayi nerden aldin, gelinlikciyede soracagim bu hafta, sendende fikir alayim dedim, cok optummm...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Teşekkür ederim ablam :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Sanırım havalardan, sıck oluyor bu sefer klimalara yükleniyoruz sonrada böyle baş ağrısı çekiyoruz...Canım , sana da çok geçmiş olsun...Öptüm seni ve sude'yi...

Gamzeli dedi ki...

Bu arada evet üçyolda canım , biliyormusun Lounge Time...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Biz gittik ve yine gitmeyi düşünüyoruz...gerçekten hoş oluyor yaa...Gidin gidin..

Evet canım, çalışıyorum ben...15 gün izinliydim düğünden sonra..

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Teşekkür ederim, seninde geçmiş kandilin mübarek olsun...bencede güzel :)

Gamzeli dedi ki...

İsimsiz,

Aynı yerde oturuyoruz yaaa...Çetin halının karşı sokağında annem hemen arka sokağında da ben oturuyorum...İnşallah canım, bende c.tesi öğlene kadar çalışıyorum...Bak bende beklerim :))

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Merhaba Hacer'cim...
Seninde geçmiş kandilin mübarek olsun...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Crecent,

Özlemişim, götürdüm vallahi :))
sağol canım seninde geçmiş kandilin mübark olsun...

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Merhaba Canım...
Evet çok güzel gidiyor...Umarım seninde istediğin gibi gide evliliğin...Çok yorgunluk oluyor ma bir o akdarda heyecanlı telaşlar...
O tokayı kuaförüme müşterisi Paris'ten getirmiş...Oda beni çok sevdiği için sağolsun seni çok güzel yapıcam bu tacı takıcam dedi...benim kendi tacımı takmadı..tabiki ben tacı düğünden sonra geri götürdüm.Çok güzel ve değişikti...İstersen gelinlikçine bir sor...Öptüm canım ...

DRNEFES dedi ki...

gittiğiniz yeri merak ettim...nerdeymiş o tonton amca?
bu arada ablanı hatrlıorum daha once eniştenle beraber 4ünüzün fotosunu yayınlamıştın ama sarıydı ozaman sacları dimi?ablan da cok hoş bir bayan ama bazı bayanlara ki buna ben de dahil sarı saç çok yakışıyor ablan da sarışın olmalı;)
bu arada saçımı kızıla boyattımm bakır kumrall tonu..

Adsız dedi ki...

Merhaba kuğu. Siteni dün keşfettim ve kızımdan fırsat buldukça bilgisayarı açıp açıp okumaya çalışıyorum ama tüm yazılarını okuyamadım bile. Okuduğum kadarıyla samimi, içten bir anlatımın var.
Ben İzmir'li değilim ama üniversite yıllarım orada geçti. Eşimle tanışmamı sağlayan şehir olması bakımından da benim için önem taşır İzmir. Çenem düştü :)

Seni tanıdığım için gerçekten çok mutlu oldum çünkü farkettim ki, seni okumak müthiş rahatlatıyor insanı.
Sevgilerimi yolluyorum...
Sanem